Katekoli Tala Fou

Le tele o ituaiga meaʻai matagofie o le taumalulu
Tala Fou

Le tele o ituaiga meaʻai matagofie o le taumalulu

E talitonuina e na o le pau le faailoga o le apu mama e mumu. E masani lava o lenei lanu e maua i na o le taumalulu ituaiga o apu. Ma oa ituaiga o mea mulimuli e sili ona manaia? Pe a filifilia fualaau o le taumalulu, lea e taua foi o le aano o apu, e tatau ona amanaʻia nisi o mea taua.

Faitau Atili
Tala Fou

10 tulafono taua mo le totoina o tamato

O le au fai togafiti poto ua i ai a latou lava fualaau mo le tuputupu aʻe manuia o tamato, o mea uma e eseese. Ma e tusa lava po o le a le tele o le faʻasoaina atu o nei fua, o le a maua e tagata uma se mea fou mai ia i latou e faaopoopo atu i le manumalo. Fautuaga i lalo e mautinoa lava o le tulaga fou mo se taunuuga lelei. Savalivali atu i se auala faigofie ae lelei ona solia, e oo lava i se tagata amata o le a maua se taunuuga lelei.
Faitau Atili
Tala Fou

10 fautuaga mo tagata faʻanoanoa vevela pe faʻafefea ona faia se fale e nofo ai?

E faʻafia ona tupu pe ae sau i le fale e malolo ma o se taunuuga, o aso uma i se laina e na o oe lava e fai ai pisinisi ma le vevesi i le togalaau? E toʻatele e iai se faʻafitauli faapena, e ui i le atunuu ou te fia malolo ma fiafia i le filemu. Ma le isi, tatou te mafaufau i fautuaga e mafai ona fesoasoani e faʻafouina ma suia lou fale ina ia mafai ai ona faia lenei avanoa mo faafiafiaga.
Faitau Atili
Tala Fou

10 telefoni feaveaʻi tele mo tagata fai togalaau ma faʻatoʻaga

O le tuputupu ae o laau matagofie ma fualaau aina suamalie ma fualaau faisua ua avea ma fiafiaga fiafia i le fia miliona o tagata. E tofu uma le au faifaatoaga ma le tele o taumafaiga ina ia mafai ona sili atu le lelei oa latou fua nai lo isi. I le tausaga o le maualuga o le tekonolosi faamatalaga, o le tele o fautuaga ma fautuaga aoga i luga o le totoina o laau toto e mafai ona maua i le Initaneti.
Faitau Atili
Tala Fou

10 nofoaga sili ona lauiloa mo le potu malolo

O le lapoa tele o le potu malolo e faigofie ai ona tuʻuina se numera tele o laau i totonu. O le a le ituaiga o sui o le fugalaau e le mafai ona maua i totonu o le potu malolo fai fualaau aina. O iinei e mafai ona e vaʻaia ma teuteuina ai ni pama, ma le maualuga o le dracaena ma isi laau e ola ai e leʻi manatu o latou tagata e tatau ona tuʻu i isi potu.
Faitau Atili
Tala Fou

12 manatu mo le faʻaopoopoina o se tulimanu fiafia i lou fale

O lou fale e leai se nofoaga manaia e malolo ai, pe ua e filifili e tuʻuina atu le saite muamua o se fale fou? Matou te ofoina atu ia te oe e faamasani i manatu manaia, faafetai i le mea atoa e alu ese ai le taimi, tupe ma taumafaiga. O le taunuuga o le a sili atu - e oʻo lava i le tulimanu sili ona tuumuli, lea e te leʻi manatu o se nofoaga aoga, e mafai ona avea ma nofoaga lelei mo taimi paganoa.
Faitau Atili
Tala Fou

7 laau sili ona suamalie mo lau togalaau

O le sau i le atunuʻu mai le 'aʻai valea i le maeʻa ai o le vaiaso, e faalua malie pe a faʻatumu le ea i mea manogi lelei o vaovao. O manogi manogi o le a avea ma vaega o le aromatherapy, fesoasoani ia te oe e malolo ai, o le a siitia ai lou agaga, faaleleia lou manuia. A oʻo ina totogo, o le tele o vao e tuʻuina atu se suauu taua ma se manogi manaia.
Faitau Atili
Tala Fou

8 mea sese fai togalaau

I luga o lau lava fanua avanoa e mafai ai ona e faia ni filifiliga eseese. O nei faaiuga e mafai ona faitaulia ma e le o faʻamalamalamaina, ma e tusa lava pe o le a le poto masani, e mafai ona faia uma. O le mea lea, o le sailia o le le faʻamaoni e mafai ona faʻatagaina e talafeagai uma mo le amataga ma mo le tagata poto masani.
Faitau Atili
Tala Fou

Faʻafitauli o le vāega o faʻafitauli: sopo

Mo le tele o vaega, na maua nei e tagata o nei faletalimalo nei fanua i le tufatufaina e oʻo lava i le taimi o le Soviet Union. I aso anamua, e leʻi faʻapitoa tagata i fanua aupito sili ona lelei, aua o le tele o vaega na ofoina atu filifiliga e leʻi avanoa mo le suotosina ma isi mea tau faʻatoaga. Mai iinei, o le tele o nofoaga na aliali mai e le o se mea e sili ona mamanuina ma e tele ni slopes ma maualuga.
Faitau Atili
Tala Fou

O faʻavae o le mamanuina o se dacha

I totonu o le vaomatua mo le faʻamalieina o manaʻoga uma o ē e ona, o le a manaʻomia ai lona mamanu lelei. O se nofoaga lea tatou te mananao e malolo ai mai se aai pisapisao, ma galue i le togalaau ma luga o moega mo togalaau. E faʻapefea ona faʻaauupega lau taupulega o laufanua, ina ia lelei mea uma, faʻamafanafana ma lelei? Ua na o se ituaiga o faasaienisi.
Faitau Atili
Tala Fou

Toa kukume "ma le amio" pe tupu ai foi Momordica

O le aso tatou te tilotilo atu i se tasi laau totō. E tele mea aoga, o se mea e le masani ai, ma e taua o le "Gourm vine gourd". O le tele o ia mea e iloa i lalo o le igoa le mafaamatalaina "Momordika". Aotelega e uiga i le laau O le mea moni, o le igoa masani o Momordica mo se fuainumera tele o laau totō - vine taʻitasi ma vine.
Faitau Atili
Tala Fou

Tunu i totonu o le atunuu: soup Dovga

O susu susu o se vaega sili ona manaia o tu ma aga masani. I Rusia, e toatele tagata latou te iloa le oroshka ma le soupeti, i Bulgaria soups i luga o kefir ua lauiloa. O le fua mo Dovgi ua na o le soufe lefir, ae le gata o le mea moni e manaia i ai, ae o le avanoa foi e kuka ai i soo se vaitaimi o le tausaga. A maeʻa, o mea uma lava e maua i taimi uma.
Faitau Atili
Tala Fou

Alpine Slide Alternative i Lau Faatoaga

O le tele o fai togalaau ma tagata o fale o le atunuu latou te fia mananao e fai se tafaoga matagofie i luga o la latou fuafuaga. Ae paga lea, o lenei miti matagofie o se tasi lea o tau sili ona taugata, o lea e masani ona le iloa. Ae o tagata e fiafia i faʻafanua o loʻo i ai ni maʻa masani e le tatau ona fiu ma lafoai le manaʻoga e teuteu lau fuafuaga - faʻaopopo i le pope alpine lauiloa e tele isi papa papa, e le itiiti ifo le mataʻina, ae sili atu le tamaoaiga e fatu ai.
Faitau Atili
Tala Fou

O loʻo matou sauniuni mo moega mo le tausaga e sosoo ai: o le a ma le mea e toto ai?

O se tasi o popolega autu o le au fai togalaau i le tautoulu o le manaomia lea e fuafua mea o le a tupu i le tausaga a sau ma le mea o le a tupu ai. Mai le a le moega ua faamoemoeina mo kukama, ma e - mo le kapeti, o le a faalagolago, mo se faataitaiga, fertilization i le tautoulu po o le tau o le taumalulu o le kalani ma aniani. Seʻio tatou tilotilo i le auala e mafaufau lelei ai e ala i le fesuiaiga o fua o laau i luga o le fanua.
Faitau Atili
Tala Fou

Miracle Berry Miracle: E mafai ona toto i luga o le fale vevela i le ogatotonu o laʻau?

O le kekekamea o se tamaʻi tele i le itu i saute e tupu aʻe i laufanua manaia ma e oʻo i le ogatotonu o le autumn. E taua o se faailoga o le fausiaina, e le o se mea e ofo ai: e selau ma selau fatu fatu i lalo o le paʻu paʻu o le fua. E ui i le mea moni o le pomegranate o se laau vevela-alofa, e toatele e mananao e faataitai o latou lima ma tuputupu ae i lenei vavega i totonu o Rusia.
Faitau Atili
Tala Fou

Manatu mo lau lava pisinisi: o le gaosia o fualaʻau matala ma fualaau aina

O le tala faʻasolo e leai ni vitamini ma isi mea aoga i fualaʻau faʻamaʻi ma fualaau faisua na faʻatafunaina toetoe 30 tausaga talu ai. O lenei mea na avea ma sao tele i le atinaeina o pisinisi i lenei itu. I le vaitau o le 90, o taʻitaʻi i tuutuuga o le tuʻuina atu o nei oloa i le teritori o le Rusia o Malo na nofoia e kamupani mai fafo. I le aluga o taimi, o le sea o oloa i foliga o meaalofa tioata o le natura i le maketi a Rusia sa matua faateleina lava e le au gaosi fale.
Faitau Atili
Tala Fou

Faʻafefea ona faʻaopopo lanu lanu i lau togalaau?

Afai e te manatu e le lava le lanu i totonu o le togalaau, ona e taumafai lea e faʻasalalau lana mamanu i le taimi nei, e le tolopoina mo le isi tausaga. Faʻaalia sina mafaufauga, o le ae fatuina se fasi ata tusi i luga o le saite, totoina laau toto i ona vaega eseese. O ia lanu matagofie o laau o le a le gata ina faaolaolaina le siosiomaga o le saite, ae faatumuina foi i le tulaga lelei ma le mafanafana.
Faitau Atili
Tala Fou

10 mea faalilolilo o kukume pi ma kukama

I luga o le laulauʻai, o le kukama ua totoina e nofo ai i se nofoaga faaaloalo. E toatele le au faletua ua iloa o le saunia o fualaau faisua i le taumafanafana e faigofie, ae mo le tele o lenei manatu e muta i le toilalo. O le mea lea, e sili atu le taua o le iloa o mea lilo faalilolilo. Tulafono mo le filifilia o fualaau faisua Faʻalogo lelei i le ituaiga. E sili ona fiafia i ai, Nezhinsky, Tauva, Murom, Nosovsky, Era, Stage, Cascade, Voronezhsky, Altai, Beregovoi, Avangard, Vyaznikovsky 37 e masani ona talafeagai mo le saling.
Faitau Atili