Katekoli Mataupu

O le mea sili ona taua e uiga i ituaiga paʻu eseese "Peresitene"
Eseesega o paʻu

O le mea sili ona taua e uiga i ituaiga paʻu eseese "Peresitene"

Laʻau matagofie ma lafulemu - o le miti a tagata nonofo uma i le taumafanafana. O le mea lea, o laau mo le totoina i luga o lau 'upega tafaʻilagi e tatau ona filifilia ma le faaeteete, ina ia leai se mea e ofo ai i se taimi mulimuli ane. O le asō o le a tatou talanoa e uiga i plums, o le tele o ia mea ua taua o le "Peresitene". O le a le mea e foliga i ai le laau, oa uiga e iloagofie ai ituaiga eseese o pauna mai isi, faapea foi pe faapefea, o fea ma le taimi e toto ai se laau ma le auala e tausia ai lenei ituaiga, o le a e aʻoaʻoina mai lenei tusiga.

Faitau Atili
Mataupu

E faʻapefea ona iloa le meli mai pepe o le vao beekeep

E oo lava i se tagata e le fiafia i le suamalie, iloa le aoga o le meli, e masani ona ia faatauina mai se fagu mo ia lava e toe togi ai ana maa ma faaleleia lona tino. Ae toaitiiti tagata latou te iloa o loʻo i ai se isi ituaiga o lenei oloa faʻapenei e aoga tele. E faatatau i pi ova meli. Ioe, ioe, o le mea moni lea o le meaʻai e alofa tele i ai tagata uma.
Faitau Atili
Mataupu

Faʻaaogaina o mea e faʻaaogaina ai le lungfish

Medunitsa - o se tasi o nai laau totino, o mea aoga aoga o ia mea ua faʻamaonia e vailaau e le faʻamaonia ma faʻamaonia. Ae le gata i lea, o le medunitsa foi e faʻaaogaina i le kuka, lea e avea ai o se tagata taua tele e nofo i se fugalaau ma togalaau. O le vailaʻau faʻasolosolo o le aoauli i lo matou atunuʻu e maua ai le mālōlō i le natura masani e faigofie tele, ae e masani ona totoina e le au fai togalaau ia latou lava fuafuaga.
Faitau Atili
Mataupu

E faʻafefea ona tupu le pala, le tulafono o le tuputupu ae ma le tausiga o fugalaau

O le faatulagaina o le teritori e lata ane i le dacha e tele lava ina saunia mo le totoina o ituaiga laau toto. O le mea e leaga ai, o le toʻatele oi latou e alofa i le la ma na ona magoto i le paolo. Ae faʻapefea pe afai o le tele o le 'upega tafaʻilagi e tu tonu i lalo o le paolo? E faigofie lava le tali - totoina se māmā. O lana fugalaau o le a sili atu ona teuteu i soo se togalaau, ma o le faigofie i tulaga o le tausiga o le a mafai ai ona e le faʻaaluina le tele o taimi i luga o lenei fale.
Faitau Atili
Mataupu

Tausiga o se fugalaau lauolaola

O le fugalaau vevela tropical vallota faatasi ai ma le lanu enaena paʻepaʻe matagofie o le a avea o se teuteuga mataʻina i soo se fale. O le laau e matua le lelei lava i le tausiga, e le manaomia ai ni tulaga faapitoa o le mea e nofo ai, o lea e faigofie ai ona ola i le fale. Faʻamatalaga Vallota, poʻo e pei foi ona taua o le "lili afi," o se pusa telefoni papalagi o le aiga Amaryllid, o le fale i Aferika i Saute.
Faitau Atili
Mataupu

Aisea ua ufitia ai le lalolagi i le paʻepaʻe paʻepaʻe, o loo i ai le eleelea, ogatotonu ma le manogi manogi mai le ulo

Amataina o fugalaau fugalaau lata mai pe mulimuli ane feagai ma le faafitauli o le foliga mai o se fasi mea paʻepaʻe o le meaʻai i totonu o se ulo, ma o le tele o taimi e mafua ai se lagona popole mo totonu o laau. O le mea moni, o lenei tulaga o le palapala e le o se faafitauli ogaoga e mafai ona afaina tele ai le laau, ae o mea e masani ai e matautia.
Faitau Atili
Mataupu

E faʻapefea ona tapuni le fuamū mumu mumu mo le taumalulu

I le taumalulu, e mafatia le tino i le leai o ni vitamini, ma ina ia mafai ona toe fafagaina a latou sapalai, matou te fiafia e tatala le avanoa o le tau mafanafana: compotes, juice, jams, preserves, jellies. I le taimi nei, i le jam, o le 20% o le aofaiga muamua o le vitamini C o le a tumau pea, aʻo sauniuni fua o le compote e itiiti le faʻaalia i le vevela ma faʻasaoina lelei vitamini, faʻaopopo, faʻamafanafana mo taimi pupuu e faʻamoemoe e aveese le ea mai le oloa ma faʻaleagaina le faiga o le enzyme e faʻamaʻi ai vitamini.
Faitau Atili
Mataupu

Farani Faʻamau Faʻamau Barnsisi

O le Farani faʻanoanoa o moa Barbados ua leva ona maua le faaaloalo o faifaatoaga Rusia. Ma e le o se mea e ofo ai, ona o le manulele mai fafo e le lelei i le tausiga, vave vave ona fetuutuunai i le vevela o le tau ma maua ai se meaʻai moni ma le manaia. Tatou te aoao atili i ai. O le tala faasolopito o Chickens Barbaze na muai faia i le tele o seneturi talu ai i le tamai farani Farani o Barbezieux.
Faitau Atili
Mataupu

Potatoes "Tuleyevsky": uiga, togafiti faʻatoʻaga

Potatoes "Tuleyevsky" - o se ituaiga-puleʻaga i luga o fanua o tagata fai pisinisi ma fale tumaoti. E matua fua tele ma faigofie ona mama. E leai se mea e manaʻomia e le togavao aʻafia ai, ae o le a le afaina le suesue i uiga uma o le ituaiga muamua. Talaʻaga o le fausiaina O le ituaiga o meaʻai na gaosia e le faʻailoa o le Kemerovo Research Institute (Siberia).
Faitau Atili
Mataupu

E faapefea ona vavaeina ma le faaeteete le vao?

O le mutia vao leaga i luga o se mutia susulu, o se mea lelei lea o le tele o tagata e ona fale ma togafiti e taumafai e ausia. Ae ui i lea, e le mafai e tagata uma ona taulimaina le "lauulu", ma o le mafuaaga mo le toilalo e masani lava ona taoto i le filifiliga sese o moa vao. Faʻafanua o le laʻau faʻamalosia i le taimi nei O le faʻaaogaina o tomai mo le vavaeina o le mutia, e aofia ai vao, e tele vaega, ua fuafuaina e galulue i vaega eseese.
Faitau Atili
Mataupu

Seleselele seleseleina foliga

I aso nei, o le seleni ua faʻalauteleina le faʻaaogaina e le gata o se faʻaopoopoga, ae o le meaʻai autu o taumafa. O le laau e mafai ona faʻamamaina le tino ma le tele o vailaʻau taua, faʻapea foi le faamalieina lelei o le fiaai. I le taimi lava e tasi, o le lelei o le seleselega e faalagolago tele i le tausia o le auala e selesele ai ma le filifiliga mo lenei vaitau sili ona lelei.
Faitau Atili
Mataupu

E mafai ona tupu le selefuga i le fale ile windowsill?

Leleti o se tasi o fualaau aoga sili ona aoga, ma e le lelei i le tausiga. E faigofie ona ola i le fale i totonu o se fagu. Faʻafefea ona fai saʻo, faitau i lalo. Ituaiga ma le faʻamatalaga o selelale E 3 ituaiga o celeri: Muamua - talu mai le tausaga muamua o le faʻatoʻaga, o le laau e fai ai se fualaʻau tele e tusa ma le 1.5 kilokalama.
Faitau Atili
Mataupu

Vaega o le falaoamata uliuli: faamanuiaga ma mea e afaina ai le tino o le tagata

O fatu o le alumini uliuli ma le falaoamata mai ia i latou, o se tasi o mea sili ona tuai ma vailaau, e manaʻomia uma i le gastronomic faaupuga ma mo togafitiga faafomaʻi malosi ma soo se mea. Faitau atili e uiga i lenei oloa faʻateleina faitau atili i le tusiga. Faʻamatalaga o le Black Cumin Seed O sina fatu lanu uliuli o lenei aganuu e faʻaalia ai se manogi manaia, latou te i ai le tofo oona ma i le taimi lava e tasi e maua ai se mea manogi.
Faitau Atili
Mataupu

Le eseesega i le va o le anise ma le anise

O le aniani ma le anise o mea manogi ia e masani ona faaaoga i le kuka, vailaau ma le cosmetology. I luga o uiga o mea manogi, vaʻaia, faʻamanuiaga ma faʻasalaga o le faʻaaoga, faitau i lalo. Faʻamatalaga o le badyan Badyan, o le ituaiga o fua o fua o le fua, o le aiga Limonnik. O le laau o se laau ola, e oʻo atu i le maualuga 10 m.
Faitau Atili
Mataupu

Vaega o le faʻaogaina o seleni i le taimi o le maitaga

Leleti o se vaega taua o se soifua maloloina maloloina ma meaʻai talafeagai. Ae ui i lea, e le o mea uma e matua manino - o le aoga o le oloa i le taimi o le maitaga ua fesiligia. I luga pe e aoga se fualaau aina mo fafine maʻitaga, faitau atili i le tusiga. O le tuufaatasiga o seleni I totonu o meaai e maua ai aʻa ma aʻa o seleni. O a latou kulini kemisi e eseese.
Faitau Atili
Mataupu

Faamafanafana faʻamafanafana i soo se mea ma se generator

O afi afi eletise e sili ona lauiloa i tagata e faʻaaogaina i nofoaga e aunoa ma se faʻaauau pea o le eletise eletise. Afai o le fale e tu i tua o le taulaga poʻo i le eria o loʻo i ai se faʻaoga masani o le eletise, o le fofo o le faʻaaogaina lea o se afi eletise. O le masini mo le tele o itula e maua ai se faʻaauauina pea, o le mea autu o le filifili lea o le filifiliga sili e fuafua i manaoga.
Faitau Atili