Totoina o aniani

O tulafono o le totoina o aniani i le ulu i le tautotogo

I le tautotogo o aniani e mafai ona totoina e le gata i luga o le fulu, ae o luga foi o le ulu. I le tasi itu, e foliga mai e leai se faʻagasologa faigofie: faʻapipiʻi se ulu laʻitiiti i le eleele, ma i le pau e selesele ai se seleselega tele.

O le mea moni, ina ia maua le taunuuga faamoemoeina, e tatau ona e iloa nisi o uiga o le totoina o fualaau 'aina i se auala talitutusa.

Auala e filifili ai se taimi lelei

Muamua, e tatau ona e iloa po o le a le masina latou te tuu ai aniani i luga o le ulu. O le fua ma fua o le totoina o mea e faalagolago i ai.

Faʻafanua o le itulagi o le itulagi

O i luga ia i latou e tatau ona faʻalautele le tasi i le totoina o se fualaʻau fualaau aina, talu ai e leai ni aso faʻamaonia. E tele lava lo latou faalagolago i le itulagi, o le tau ma ituaiga o riki filifilia. Pau le mea taua o le eleele e mafanafana - mai le 12 ° C ma sili atu. Ae o aso lata mai e mafai ona taʻua o le sefulu tausaga mulimuli o Aperila ma le amataga o Me.

E te iloa? E mafai lava ona e luluina le aniani i fatu, ae o le faaiuga o le taumafanafana e na o sina riseti e tupu, e mafai ona totō i luga o le ulu i le tautotogo e sosoo ai. E aliali mai e mafai ona maua ni aniani tuai mai fatu pe a mavae le tausaga ma le afa.

Le masina o le masina

Uunaia pe a mafai ona e totoina le aniani i le tautotogo i luga o le ulu, e mafai e le faila o le kalena Lunar. Fai mai ia te ia o taimi lelei mo le aufana:

  • Me 10-20;
  • Iuni 15-19;
  • Iulai 13-16;
  • Aokuso 10-13;
  • Aperila 25-26;
  • Me 23;
  • Iulai 3;
  • Iulai 31;
  • Aokuso 1;
  • Aokuso 27-28.

Ua totoina i nei aso, o le laau e gaosia ai lapisi lapoa ma fugalaau suamalie. O togafitiga faʻapitoa e taʻitaʻia e le manulele manu: pe a amata ona amata laulaʻau i lona tautotogo, ua oʻo i le taimi e totō ai aniani.

E te iloa? O eleni i le mamafa e mafai ona oʻo i le afa kilokalama. Pulu laʻitiiti e tusa ma le 100 g, ma tamaiti laiti - 50 g. E faʻalagolago i tulaga masani, ituaiga, faʻafeinu.

Tulaga lelei mo le tuputupu ae

I le malamalama ai, pe a faʻapupuina le totogo o aniani i luga o le ulu, e tatau ona filifili se nofoaga talafeagai mo aganuu fualaʻau.

Laʻau mo le totoina

O lenei mea totino e manaʻomia ai le tamaoaiga, lau palapala ma le maualalo o le eletise. O fualaau aina suamalie lelei e tupu i luga o loams, lea e manava ma le susu. A filifilia se nofoaga, e tatau ona e gauai atu i laau muamua.

O le 'autafa o le sipuni o le siʻosiʻomaga: ola, aniani, palota, chives, aniani, aniani a Initia, Viper, aniani teuteu.

E sili ona lelei le totoina o se fualaau faisua lea na ola muamua ai cucumama, tamato, pateta poo le kapisi. O le muamua muamua o le suamalie, lea e tatalaina ai le palapala ma ona aʻa ma faʻamalosia ai i mea e tatau ai.

Vaʻai foi pe o fualaau faisua o le a tupu i le isi. O le tuaoi lelei o carrots. Na te faʻasaina le kuliki, ae o anisi o le puipuia lea o laʻau.

E taua! I le mea muamua sa mafai ona totoina aniani pe a uma le tolu tausaga.

O le eleele mo le totoina e tatau ona saunia i le tautoulu. O loʻo eliina i luga o le fulufulu fulafula ma le mineral fertilizers i le superphosphate (100 g o le fuga i le 5 kilokalama o le manure). E mafai ona suia le fala i le faapalaga. Latou teliina le eleele i le loloto o le bayonet.

I le tautotogo, toe faʻaleleia le eleele i meaʻai faʻamalaʻau, pe a uma ona vaʻaia loloto. Ma, i le vaiaso ao lei totoina, e faaopoopo i ai le pusa o laupapa (tasi le fagu lita i le sikuea mita).

E taua! E sili atu le totoina o fugalaʻau talafeagai uma i totonu o le palapala i le taimi lava lea aʻo le i totoina, ina ia e le faʻafefeina ai moega i le laau totō.
A o le i totoina, e tatau ona lelei le moega ina ia le mafai ona faaputuputu vai i soo se mea i le taimi o le timu.

Malamalama

A lūlūina aniani i luga o le ulu, filifili ni nofoaga lelei. I le faʻamuamua, o mea uma e tutupu i luga o le vao e faigata ona tupu i lalo o le paolo, aua latou te fiafia i le susulu o le la. A aunoa ma latou, aniani, pe afai latou te ola, o le a matua laitiiti lava.

O le loloto ma le faʻaleleia o mamanu

O le isi fesili taua e tusa ai ma le fuafuaga e toto ai pusa ma le loloto e faʻaloloto ai.

E mafai foi ona ola eleni i le auala Saina, i luga o le windowsill ma mo le taumalulu (taumalulu).

Sauniuniga o mea totō

O le mea muamua lava e manaʻomia ona faia i le totoina o mea e totoina, o le paʻi atu lea i ai, togi atu pupuʻu mago, ma faʻavasega ai isi. O le taimi o le totoina e fuafua i le tele o pusa, o lea ua faasoasoa i le auala lenei:

  • e itiiti ifo i le centimita le lautele o le lautele o loʻo totoina i totonu o se fale kiona pe i le ogatotonu o Me i le avanoa tatala;
  • mai le 1 i le 2 cm le lautele e mafai ona toto pe a ma le lua vaiaso talu ona laiti (e avea o se tulafono, o le vaega autu lea o le tulaueleele);
  • lapoa lapoa, ma le iva o le 3 cm ma sili atu, o le mulimuli i le eleele, o lea latou te le vave alu ai i le aū. E mafai ona e vaʻaia eseese i luga o le lau.

O mea filifilia e tatau ona faʻamaʻi. Ina ia faia lenei mea, ia faia se vaivaiga vaifofo o le paluga o le pati ma ia tausia le mea totino i totonu mo le tusa ma le 15 minute.

Afai o le togavao o le totōina i le togalaau, faʻamaʻi faʻamaʻi, faʻamaʻi faʻamaʻi, e tatau ona faʻafefete i le faʻafefete (o le sipuni i le lita o le vai), ae i se auala e tatau ona tausia mo le lima minute.

E taua! A uma le fufulu o le sipisi e tatau ona vave totoina i moega. O le mea lea, o taualumaga uma e sauniuni ai e tatau ona faʻatinoina i le taimi lava lea ao le i alu ese atu.
Pe a teuina aniani i totonu o se potu poʻo se isi nofoaga malulu, e tatau ona faia i ni nai vaiaso aʻo le i totoina ma faia i le potu vevela. Afai e te totoina se kuliki sili ona malulu, o le a pala i le eleele.

Totoina o aniani i luga o le ulu i le tautotogo

Aʻo leʻi alu ese atu, e tatau ona maka le moega. E mamao le va o le 12 cm i le va oi latou. O le mamao i le va o puʻupuʻu e faalagolago i le tele o ulu. O lea la, i le va o le tele e tausia le mamao o le 10-12 cm, ala - 8-10 cm, laiti - 6-8 cm.

Aua e te faʻavaivai loloto loloto loloto. A aʻafia le aʻa, o le pulufana o le a sili atu ona loloto i totonu o le palapala, o lea o le a tatau ai ona umi se taimi e faatali ai, ma o le seleselega o le a laiti ma vaivai. Ua lava le tanumia o latou i totonu o le eleele ma fufuluina sina pito i luga. A uma ona totōina, ona faʻafeinuina lea o le fualaau faisua ma mulimulu i vaovao poʻo vao. O lenei mea o le a fesoasoani i le susu e tumau ai i le eleele ao tupu aʻe pupu.

O nai faʻamatalaga i luga o le tuputupu ae

Ina ia maua mai le seleselega, o le a fautuaina e le au fai togalaau pe a mulimuli i nei tulafono:

  1. Faʻasalaga faʻasalaga e faʻaalu na o le ono ono vaiaso - e tusa ma le tasi i le vaiaso. A oʻo le matua, e tatau ona lafoaʻi. Afai i lalo o le ogaoga o le lāmala, o le a le maua ai le lanu o le aniani, paʻu'ū, faʻavave faʻavave i pito, e mafai ona e faʻafeinu.
  2. E mafai ona aʻafia le fualaʻau i le ele, o le pala, o le uliuli ma isi faʻamaʻi. O le mea lea, mo le puipuiga, e fautuaina e fufuluina i se vaifofo o le copper sulphate, pe a tusa ma le 15 cm le umi o fulufulu. Ina ia saunia le vaifofo, ave le afa o le sipuniti o le copper sulfate, le afa o le sipuni sipuni o le soa soap liquid ma faaitiitia i le lima lita o le vai.
  3. E tatau ona fufulu faatoaga i le vaitau o le tuputupu ae. O le taimi muamua o le fafagaina o loʻo faʻaaogaina i le eleele aʻo leʻi totoina, le lua - pe a oʻo atu fulufulu i le 10 cm, ma le lona tolu - pe a oʻo le riki i le tele o se kiona.
Totoina o aniani i luga o le ulu e faigofie tele, pe afai e te matauina nisi o aiaiga o filifiliga, sauniuniga o le totoina o mea.