Totoina o aniani

O le a le gaʻo tisi ao le i totoina, galueaina aniani i le gaʻo kulimi ma le masima

I le taimi muamua, o le faagasologa o le tutupu o le aniani o le a le faigata ma e le mafai ona i ai ni faʻalavelave, ae e le o le tulaga lea, talu ai o le toʻatele o faifaatoaga e feagai ma le tele o faafitauli e mafai ona foia i le mulimuli i fautuaga a tagata tomai faapitoa. Faatasi ai ma faafitauli ogaoga na maitauina sili atu le tele o fana o le laau, lea e faʻaitiitia ai le ono mafai ona iai ni aniani telē ma tele. E le gata i lea, e mafua ai le tulai mai o le tele o faʻamaʻi, ona o le manava e masani ona malepelepe.

Ina ia faʻaitiitia ai ia faʻafitauli, e tatau muamua lava ona filifili le taimi tatau mo le totoina, ma, ioe, ia faia se togafitiga faʻamaonia agavaa. O le faʻamaʻiina lelei o le tino e maua ai le puipuiga atoatoa o le laau i faʻamaʻi uma, faʻamaʻi pipisi, ma mafai ai foi ona mautinoa le maua o se gaʻo taliaina. O lenei tusiga o le a fesoasoani i tagata nofo uma o le mafanafana e aʻoaʻo ai pe faapefea ona filifili seti ma pe faapefea ona fagu se aufana aʻo leʻi totoina.

O tulafono o le totoina o aniani, pe faapefea ona filifili se mea e totō ai mea lelei

O le faʻatauina o mea e toto ai, o lona uiga, o le sipuni, mo le totoina atili o le fale i le latou taumafanafana, e tatau i le tasi ona amanaia uiga lelei ma mea taua o tagata taʻitasi o le mafuiʻe taʻitasi e manatu e sili ona taua. Po o le a lava le totoina o aniani o loʻo faʻatauina i se nofoaga faʻapitoa o le faʻatau poʻo pe faʻapitoa ona seleseleina muamua mai le seleselega o le tausaga talu ai, tagata tomai faʻapitoa ma fai togalaau faʻapitoa e maua ai le manaʻoga ma se seleselega talafeagai pe a filifilia seedlings fautuaina le amanaʻiaina o nisi o taʻiala.

  • O le mea muamua e gauai atu i le tofo. Talu ai e masani lava ona le mafai ona siaki i totonu o le faleoloa, e tatau ona e gauai atu i ituaiga ma la latou faʻavasegaga - o nisi e sili atu le manaia, o isi e sili atu le fiafia, ma isi.
  • Feteenaiga o fatu i tulaga tuputupu ae ma le tausiga. O lea la, afai e faalagolago le pupuvala i le vevela ma le susu, ona maualalo ai lea o le sipisi, ma e maualalo le fua. E sili atu le aua le paʻi atu i na aniani i le taimi e teu ai, aua e mafai ona mafua ai le tuputupu ae malosi o fulu.
  • Sevka e tatau ona i ai sona manogi manogi. O lona i ai ma le leai o se manogi o le pulumu, pala ma le pala e taʻu mai ai le tulaga o le fatu.
  • I le faʻaopoopoga i isi faʻaiuga, o se sipisi lelei o loʻo iloga i se uiga o le vevela, o lona uiga ua faamamago lelei le aniani ma lava.
  • O pulu taʻitasi o mea totō e totoina e tatau ona i ai se fale tele ma se laufanua laugatasi. E tatau ona saʻoloto mai le afaina, mea e maua ai faʻamaʻi, pala, vavalalata ma faʻaleagaina i meaola faalafua.
  • Pe a filifilia se mea e toto ai, e tatau ona faamanino lona ituaiga, taimi o le germination, tele o le seleselega ma, pe afai e maua, o uiga patino o le tausiga ma le galueaina.
E taua! O le i ai i luga o le mea e totoina ai soʻo (laʻititi lava) faʻaleagaina faʻainisinia poʻo foliga tiga o le paʻu (mea e lanu, moli, ma isi mea) e matua le talafeagai ai mo le totoina. O le faʻaaogaina o sea aufana e sili ona aloese.
Pulu lapisi. Faatasi ai ma le tele o ituaiga o taiala e tatau ona iloiloina i le faasologa o filifiliga o le totoina o mea, e tatau lava ona e gauai atu i le tele o pusa. Tuuina atu lenei parakalafa O le aufana e vaevaeina i ni vaega se tele:
  • Vaevaega maualalo. O lenei vaega o pupuvaga e eseese i sina laʻitiiti, e seasea ona sili atu i le 10-15 mm. I le avea ai o se tulafono, o ituaiga eseese e masani ona faʻaaoga mo le totoina i le taumalulu;
  • O ituaiga o meaʻai o loʻo i totonu. O le kulupu o loʻo i ai laau o loʻo iai le lapoʻa i le lautele o le 15-22 mm;
  • Tele ituaiga eseese. O le kulupu o loʻo i ai le tele tele o le pusa faʻapipiʻi mai le 22 i le 40 mm.
O meaʻai o loʻo i le vaega lona lua poʻo le tolu, faʻatasi ai ma le teuina lelei ma sauniuni lelei mo le totoina, e maua ai se seleselega lelei.

E te iloa? Mo le totoina i totonu o la tatou eria, e sili atu le tatau ona filifili i le itu i saute, ituaiga o vevela e faʻafefe-vevela e tele. O latou foliga o se taimi pupuu puupuu, ma, o se taunuuga, o le saoasaoa o le mauaina o se seleselega manaia.

Sauniuni o aniani mo le totoina

E le masalomia, e mafai ona valaau le sauniuniga muamua o le aufana mo le totoina o se tasi o vaega sili ona taua e fuafua ai le pasene o le germination o fatu ma fua. I le taimi nei, e tele auala ma auala o ia sauniuniga, ae tusa lava pe a mavae le tele o tausaga, o le sili ona tofotofoina, faigofie ma mataalia e mafai ona taʻua o le mafanafana ma le faʻavaivai i vaifofo eseese. Ina ia maua le mea e manaʻo i ai, ua lava le iloa pe faʻapefea ona saunia seti tafaʻi mo le totoina i le tautotogo, o lona uiga, pe faapefea ona mafanafana ma solomuli i le aufana ae leʻi totoina.

E taua! Le leai o se sauniuniga muamua e afaina ai le fua ma le tele o ulu o le sipuni. O le mea moni, o le faʻamafanafanaina o aniani ma le fagogoina e le o se mea e manaʻomia, ae o le ituaiga sauniuniga lea e faʻamaonia ai le leai o ni ala e le talafeagai ma maua ai se aufana tele. Matou te fautuaina malosi e faʻatautaia aʻoaʻoga amata!
Muamua lava, e tatau ona e filifilia ma le faaeteete mea e totoina ai, aveese o aniani ua faaleagaina ma iti. I le taimi lava lea aʻo leʻi totoina, e faʻavaveina ai le germination, e fautuaina e faamama le paʻu. O laasaga o le faʻavevelaina ma le faʻaaogaina o aniani i le fofo o loʻo faia faʻasolosolo, e pei ona fautuaina i lalo. O le a le gaʻo tisi ao le i totoina - O tagata taʻitasi o le mafanafana taʻitasi e filifili taʻitoʻatasi, e fuafua i mea e fiafia i ai le tagata lava ia.

Faʻamamaina aniani aʻo lei totoina

O le faʻamafanafanaina o aniani o se mealilo o tagata nofo i le taumafanafana, lea na umi se taimi na tumau ai se mealilo i le le mautonu. Ona o le fua tele, o le auala mafanafana na mafai ona avanoa mo le tele o taimi ma vave ona maua le lauiloa tele. Ua leva ona faigata le mafaufau i le tekonolosi saʻo mo le totoina o aniani e aunoa ma le faʻamalo. I mataupu pe a faia se vaitau faʻavaitaimi o mea totino ma faʻapipiʻiina i le vevela talafeagai (18-23 ° C), e le manaʻomia le faʻafefiloi o le suka. I isi tulaga, pe a fai, mo se faʻataʻitaʻiga, faʻatau atu sevok i se faleoloa faapitoa pe i luga o le maketi, e fautuaina malosi e faʻafefiloi aniani i nai aso na muamua atu. E sili ona lelei le tuʻuina o le tane vavalalata i tafatafa o masini faʻavevela, pe a oʻo i le ea vevela e oʻo atu ile 35-40 ° C.

Lafoaia o mea toto i le saline

Ina ia mafai ai ona faatelevave ma faigofie le totoina o mea totō ma lona tetee atu i aafiaga o faamaʻi, meaola faalafua ma tulaga ogaoga, e fautuaina e le toatele o tagata o le taumafanafana ia muai sosolo aniani ae lei totoina le sua masima.

O lea gaioiga e toetoe lava a faʻatagaina. ma e tatau ona faʻatautaia saʻo ile afiafi o le tulaʻi i luga o le eleele (mo le aso poʻo le aso o le tulaueleele). Ina ia saunia le vaifofo, e tatau ona 20-30 g masima masima i lita e lua o le vai mafanafana. O mea totō e faʻafefiloi i le vaifofo e maua ai mo le 3-4 itula, pe a maeʻa ona aveeseina ma faʻalauiloa malie i totonu o se tasi faʻamau i luga o le ie poʻo le pepa.

O se mea taua tele le mafai ona faia o le aniani i luma o le totoina o vai i le faaaogaina o masima masani ma maʻa masima, e aunoa ma le leai o se gaioiga lelei.

E i ai foi se isi auala e tutusa sauniuniga o le totoina o mea - Faagasolo le sipeti sevka aʻo leʻi totoina soda. E pei ona i ai i le saline, o le sauniuniga e faia i le taimi lava lea aʻo lei totoina - ua tuu le riki i se vai vai vaivai o le suauu (1.5 tl. Mo lita taitasi o le vai) mo le 1-2 itula ma faʻamago, pe a maeʻa ona mafai ona toe faʻasolo pe toe totoina i luga o le fanua na saunia.

Sook le riki i le potassium i taimi uma

Faʻasagaina o aniani ma le gasegase ao lei totoina i le tautotogo - Talosaga faʻatagaina o le faʻapalapalaina o mea totō, lea e faʻamaonia ai le puipuia o le fale mai lamatiaga matautia, faʻamaʻi ma faʻamaʻi.

E ui i le atinaʻe malosi o meafaigaluega ma tekinolosi mo le togafitia o fualaau ma fualaau aʻo lei totoina ile laufanua, o le tele o tagata nofo i le taumafanafana e fiafia e sosolo le aniani ae leʻi totoina i le potassium. E le o se mea e ofo ai, aua o sea ituaiga metotia e matua faigofie lava ma le taugata, ae o lona malosi e le maualalo ifo i le tau o fomaʻi. Ae ui i lea, o le taunuʻuga e tuʻuina atu na o faʻamaoni tonu lava, o le mafuaaga lea e tatau ai i se tasi ona iloa ma malamalama pe faapefea ona sosolo le aniani i luma o le totoina o le potassium i taimi uma.

Ina ia saunia le vaifofo, e 40 kalama o le masima e tatau ona faʻaitiitia i le 10 lita o le vai mafanafana. Onion seedlings, muamua sa tuʻuina i totini (mo le faʻaogagofie o le faʻamavaeina mulimuli ane), ua faʻauʻuina i le mea na tupu mai mo le 2.5-3 itula. O le a lava le saogalemu mo le puipuiga o le laau mai i faʻamaʻi faʻavaitau ma faʻamaʻi.

E te iloa? Faatasi ai ma le togafitiga o le totoina o meaʻai i le potassium i taimi uma, o le maualuga o le lelei na faamaonia i lona le faʻaaogaina i le copper sulfate poo Fitosporin. I le taimi lava e tasi, o le ituaiga lava e tasi e fautuaina, o lona uiga, 30-40 kalama i le 10 lita o le vai.

Vaega o le galue ao leʻi totoina aniani

O le manuia o le germination ma le seleseleina o le sipuni ua totoina i le amataga, o le mea lea o sauniuniga e tatau ona amanaia uma itu ma foliga. I le mafaufau ai i lenei mea, e tatau ona iloa e le gata le mea e togafitia ai seti sipuni aʻo lei totoina, ae faapena foi pe faapefea ona filifili le nofoaga saʻo ma faia sauniuniga sauniuni ile eleele.

E taua! O le le lelei o fatu e aunoa ma le sauniuni ile eleele e le aoga ma, o se tulafono, e laitiiti lava le aafia i le fua. O le mea lea, o le galueaina o fanua ao lei totoina e matua manaʻomia!
O le totoina o le sipuni e faalagolago tele i le tele o le malamalama masani, o le mea lea e sili atu ai le filifilia o se nofoaga lafoaia matala mo le totoina. E le gata i lea, e tatau ona malamalama o le susulu o le susu e afaina ai aniani, o le mea lea e le tatau ona i ai se vai i le nofoaga e tulaueleele ai, pe tatau ona loloto. O laau e ola lelei i luga o le eleele, lea na tupu muamua pateta, kapisi poʻo tamato O nei fualaau e faʻamalo le palapala ma faʻatumu i minerale, lea e matua taua tele mo mea toto totoina.

E te iloa? Filifilia o moega talafeagai o le vaʻai mo aniani e mafai ona i ai se aoga aoga i lona aʻafia ma fua. O le mea lea, o kāloti e latalata latalata i le laau emiti le phytoncides e puipuia lelei mai osofaʻiga a le liki.
E sili le amata sauniuni o le eleele aʻo leʻi oʻo i le taimi o le tautoulu. I le taimi o le tautoulu, e tatau ona eliina le fanua ma matua faʻamaʻaina i le manulele. Afai e mafai, ia faʻafiafia pe oneone. I le tulaga o le faateleina o le eletise o le palapala, e manaʻomia le lime e fatuina ai tulaga lelei e tupu ai le alualu i luma.

Afai o loʻo i ai ni aniani mo le totoina i le tautotogo, ona le faʻapalaina lea o le palapala i le taimi lenei. E mafua lenei mea i le mea moni e faapea o se faasiliga o elemene o elemene e faatelevave le tuputupu ae o laau - O le ulu o le pulu e leai se taimi e tupu ai i ni lapopoa tele ma vave faʻafele ai fulu. I le tautotogo, ua lava lea e tatala ai le togalaau ua uma ona sauniuni (eli ma fuga i le tautoulu), faʻamaʻoina le mea na gaosia i le taimi o le taumalulu. A maeʻa lena mea, e mafai ona e agai atu i le faʻaleleia o mea totō.

Laʻau totō e manaʻomia faatasi ai ma se vaitaimi o le 8-10 cm, o loʻo momoe i latou i le vavao, faʻamamaina le eleele, e le tatau ona sili atu i le 2-3 cm le maualuga. I le faaiuga, e tatau ona faʻaleleia tele le moega. O le isi tausiga e faʻaititia i le faʻafeinu masani, faʻamalolo le eleele ma aveeseina vao.

Faʻasagaina o aniani aʻo leʻi totoina i le suka ma le masima e mafai ai e faʻamautinoa ai se seleselega lelei ao le i oʻo i luma. O le mulimuli i fautuaga faigofie e uiga i le sauniuniga muamua o fatu aʻo le i totoina ile eleele, o se tasi lea o mealilo autu o le au fai togalaau, e maua ai ei latou le avanoa e sili atu nai lo isi fai togalaau. O le mauaina o lenei metotia mo i latou lava, o tagata mafanafana uma o le mafanafana o le a mafai ona totoina fua o le a avea ma mafuaʻaga o le faamaualuga.