Faatoaga

O vine, ua faaigoa i le atua Slavic o le fualaina - o le nutmeg Velez

O vine ua tupu e tagata talu mai le taimi.

O le gaosia o lenei aganuu na amata ile 5000 tausaga TLM. er i Mesopotamia ma Aikupito.

O le taimi nei o lenei aganuu e tele ituaiga eseese, ma i totonu ia i latou le eseese o vine "Veles".

E uiga ia te ia o le a matou talanoaina i lenei tusiga. O le a tatou malamalama i foliga o lenei ituaiga, ia faamasani ma lona talaaga, saili po o a faamai e noatia ma pe o le a le tausiga e manaomia ai.

Faʻasologa o talaʻaga

Faʻailoga iloga V.V. O Zagorulko, o loo nofo i Iukureini i Zaporozhye, e sopoia ituaiga eseese o Sofia ma Rusbol, na atiina ae se ituaiga vine e leai ni fatu.

Ua leva ona sailia e le au faʻatoʻaga le fatuina o meaʻai ma toetoe lava a le mafai ona iloa. "Veles" o se tasi oi latou.

O le lima o le tagata lava ia e tasi e tupuga mai Asya, Ruta ma Vodogray.

O le tausaga o le fausiaina o lenei vine ua iloagofie e ala i tulaga masani o le tau, ma o le fua o le tele o mataupu faavae ua faateleina e oo lava i ituaiga uma e leai ni fatu. "Veles" na tofia i le vaega lona fa, o lona uiga o le fua faatatau o faavae o le sili atu ma le 14 mg.

Faʻamatalaga faʻamatalaga Veles

"Veles" e faatatau i le vasega o le leai o se ola ma le matua matua matua o vine, e le silia le 100 aso. Faatasi ai ma ituaiga e leai ni fatu e masani foi ona lauiloa i le vave o le leai o ni fatu, o tamatamai lima mago ma felelei ai le Rusia.

Pink Muscat vine, Vine vine, fuafua mo le faʻaaogaina i fualaau mamago ma fou mo le gaosia o sua ma vine.

O le vailaupapa e foliga mai e tetee i le kiona, mai -18 ° C i -21 ° C.

Vaʻaia o vine

O fuifui o lenei ituaiga e iloga e ala i le fuga ma le tele tele. E tasi le pulou e mafai ona oʻo i le 3 kilokalama o le mamafa. O le foliga o le pulumu e faʻamalosi pe faʻalanu. E mafai ona oʻo i le 18 cm le uumi ma 13 cm le lautele.

O vine e lapopoa, oval, matagofie lanu piniki, ma le paolo malu. E foliga manino, manino, sili atu lona matagofie, pe tusa ma le 5 kalama.

O le manogi o le fua o le fua o le fua o le fualaau aina e fai sina palakalafa. Talu ai ona o le leai o ni fatu, o le pulupulu e matua suamalie ma pala. E toetoe lava a le lagona le paʻu ma le vaaia pe a faʻaaoga.

O le vine e matua lelei lava, toetoe o le umi atoa o le fana.

I luga o le tele o fanau fanau i luga o se togavao, e oʻo atu i le ogatotonu o Oketopa, e mafai ona fuaina ai se fualaau faaopoopo.

Uiga

O le vine "Veles" e tumau mausali, tusa lava pe o le matua o le vao. O fugalaau o lenei ituaiga e lua, o lona uiga o le palota e tusa lava pe leai se fesoasoani a pi. O le i ai o fugalaau o lenei ituaiga e faʻapupulaina avanoa o fualaau aina ma fua mai. Moldova, o le Count o Monte Cristo ma Galben Nou o loʻo iloga foʻi i se fugalaau faʻalua.

E ui lava i le mafai gafatia-pollinate, o isi auala e faaleleia atili ai le ovary e maua ai le gaosiga e 20%.

O pasi e maualuga le gaosiga ma le malosi e tupu malosi. Faatasi ai ma le lelei o tau ma le faʻafetai i le faʻatoʻaga lona lua, mai se tasi togavao e mafai ona aveesea mai le 6 kilokalama o fua o fua. Ma faʻamautinoa lelei, o numera e sili atu. Mo le tausaga o le vine o lenei ituaiga e mafai ona fausia e oʻo i le 36 pi.

O le seleselega lelei o loʻo faʻaalia foi e le Faʻailoga o le Kherson Summer Summer Resident, Rkatsiteli ma le Meaalofa o Magarach.

Eseesega e faasino i le matua. Mo le totoina i vaega o Rusia Tutotonu ma le itumalo o Moscou, o lenei ituaiga e lelei, aua o le fua o fualaau aina e sau mai luma o le vaitaimi o le malulu. E mafai ona seleseleina i le amataga o Aukuso.

"Veles", e pei o le tele o ituaiga, e le mafai ona taliaina le mamafa o timuga ma sili atu le susu ile palapala. I lalo o ia tuutuuga, o le a le mautonu le fua ma o foliga vaaia e faasolosolo malie. Ae i le tau vevela, o tautau vine e tautau i luga o se vao mo le 1.5 masina, e aunoa ma le pau ma liliu atu i vine.

O le teteʻeina o le vine o vine "Veles" o se tulaga maualuga o le faatinoga i isi ituaiga. O fatugaʻo e mafai ona faʻafetaia le malulu ile -21 ° C. Mo le taumalulu, e fautuaina pea e ufiufi vine faatasi ai ma le fesoasoani o se ata tifaga. Malosiaga sili atu i le kiona e mafai ona mitamitavale ai Arched, Beauty of the North and Super Extra.

E tusa ai ma iloiloga o vine vine ua iai, o fatugaʻo i totonu o ia fale e le mafai ona tolotolo e tusa lava po o le a le maualuga.

I le Simferopol i le 2010, na maua ai le "Veles" i pine auro e lua i le tauvaga "Golden Grape".

Ata




Toto ma tausi

O fualaau veles e sili atu ona faalagolago i luga o le malamalama o le la i le nofoaga ma eleele lelei.

Pe a totoina, e tatau ona mautinoa le puipuia mai le matagi i matu ma le avanoa i ave o le la i le tele o le aso. Le mea sili, o le puipui o le fale poʻo le pa o le a taulimaina lenei galuega.

Ina ia aloese mai le faaleagaina ma le tosoina o fua, e le tatau ona salu le palapala. Laʻau oneone sili ona talafeagai ma le faʻaopoopoga o eleele lanu uliuli.

O le mamao i le va o vao e le tatau ona itiiti ifo ile 1.5 mita. Afai o le tau e faia i luga o le puipui o le fale, o le va o le puipui ma le vao e manaʻomia ona e solomuli e tusa ma le 1 mita.

E le mafai ona faia masani le togavao, ae i le vaitau o le tuputupu ae, fugalaau fugalaau ma sasaa sua susu e tatau ona tuuina atu faapitoa faapitoa.

O le teuteuina o vine e maua ai, aveeseina 6-8 avanoa. Ma ia mautinoa e ufiufi mo le taumalulu ma se ata tifaga lea e te manaʻomia e sasaʻa ai mulch.

Pests ma faʻamaʻi

O veles o se ituaiga lea na fafagaina talu ai nei, ma o le mea lea, o le gasegase i maʻi eseese faʻaleagaina e lei suʻesuʻeina.

Ae ua faamautuina o le puipuiga i le milipolo ma le oidium i se ituaiga e maualuga tele, e tusa ma le 3.5-4 points.

Ina ia puipuia faʻamaʻi o le vao, o le togavao faʻasolosolo e faia faʻatolu i le vaitau o le matua. Mo le sili ona lelei, o le pulupuluina o vaovao e tatau ona filifilia faapitoa mo ituaiga uma o faʻamaʻi.

Ina ia puipuia mai manufelelei ma otaota, e fautuaina e ufiufi fuifui i totonu o mea faʻapipiʻi faapitoa, lea e mafai ona faʻatau i faleoloa faapitoa.

"Veles" - vine e le o taoto i le maketi ma luga o fata o supermarkets. Lauiloa i le au faatau, na ia maua le faafetai i le foliga sili ona lelei, le mafai ona feaveai, ma le malosi e le mafai ona leiloa le polokalama e tusa lava pe umi le teuina.