Basil

Auala e faʻagogo ai basilini i le fale

O le Basil o se vao masani lea e faʻaaogaina i le lalolagi atoa e avea o se mea manogi, ma e le gata i foliga fou, ae faʻamago foi. Ioe, ioe, e oʻo lava i le pepa ua mamago, e sili ona manogi ma maloloina. O le mea autu o le iloa pe faʻapefea ona faʻaaoga lelei le basilisa.

Pe a faʻaputu le basil mo le faʻagogo mo le taumalulu

Mo le masini suamalie e taofi le manogi i le umi e mafai ai, e tatau ona e iloa pe a fautuaina e aveeseina mo le masimama. E masani ona seleseleina e le au fai togalaau le seleselega e lua i le vaitau. O nisi e totoina totō i totonu o fagu i luga o le windowsill poʻo luga o le faletusi.

E taua! Faʻalogo i le lelei o le laau, aua e le mafai ona faʻamago uma basil mo le taumalulu.
E aoina e se tasi se seleselega ao le i tupu le fua o le laau, ma le manatu ua seleseleina i le taimi o le fugalaau pe vave foi ona uma ona toesea ana laau.

Ma e ese le ese o manatu o se tasi: o laulaau e talafeagai mo le faʻamago i le vaitau o le vavao. Ae, e pei ona latou fai mai, o le tofo ma le lanu a le uo e le. E filifilia e tagata uma mo latou lava filifiliga e fetaui ma ia. O lea ia taumafai e filifili.

Auala e saunia ai

O le Basil e masani ona seleseleina ia Iulai ma le autumn i le taimi o le fausiaina o le seleselega lona lua. Ae e te leʻi faʻagogoina le laau, e fufuluina, paʻu, vavae ese laulaʻau, faʻailoga.

Aʻoaʻo pe faapefea ona faʻagogo le laʻau, lela, galati lanumeamata, kāloti, zucini, squash, parsnip, broccoli, hamu, rosehip, hawthorn, pears, cherries, plums, apples, cranberries and cornel mo le taumalulu.
Afai o le ae faia le seleselega, e fautuaina e fago laau i le taeao. Ae e manaʻomia le susulu o le lā i luga o le lā.

I le a le vevela e mamago

O lenei laau e aofia ai le tele o suauu taua, o lea pe a faʻamamago e tatau ona le sili atu le vevela i le 35-45 ° C. I le maualuga o le vevela, o le a faʻaaogaina ai suauu taua, ma o le a tumau pea le manogi o le laau.

E te iloa? E silia ma le 35 ituaiga o basil. Sa "fanau" o ia i Initia i Sisifo, ae na alofagia o ia i le lalolagi atoa. I le auala, i le Caucasus i Saute latou te tuuina atu se faataoto ia te ia: "Po o ai lava le basil, e ola mo se taimi umi."

Auala e faʻamago ai basil

E eseese auala e faʻamago ai. E filifilia e tagata uma mo ia lava le mea sili ona fetaui ma ia. Ae po o le a lava le auala e te filifilia, ia mautinoa o le fufuluina o le basil ao leʻi faʻamago (aua o le fesili e masani ona tulaʻi mai pe fai lenei mea).

O se fulu (vao)

Ua faʻamaluluina i se fusi (vao), tautau i totonu o se fale paolo lea e lelei le faʻaleleia. E oo lava ile atisiʻe poʻo se uta uta e mafai ona talafeagai mo lenei mea.

O faʻailoga faʻapipiʻiina (e mafai ona e fusifusia i latou i paʻu uʻamea poʻo filo) e tautau ina ia latou le paʻi le tasi i le isi. Fufulu mo latou pe a ma le 14 aso. Afai e paʻu laulaau ma paʻu ese, ma paʻu lala pe a paʻu, e mafai ona maeʻa le faʻamago.

Lea

Pe a filifili e faʻamago, e tatau ona e saunia muamua: vavae ese ma le faaeteete pe vavaeeseina i latou mai lala, tuʻu i luga o se mea masani i se tasi papa (gau poʻo le solo o le a faia). O laʻau e tatau ona puipuia mai le efuefu ma le matagi, ae aunoa ma le faalavelave i le tafe mai o le ea. O le gaʻo lelei foi. E sili atu le ufiufi o le ufiufi, e pei o le mamae o lau, e le lelei ma manogi ma le tofo.

E le gata i lea, o lau o loʻo faʻagogo i totonu o le pusaaisa, ma tuʻuina atu i luga o le tasi papa i luga o solo pepa poʻo fata faapitoa. Laititi o le vevela e fesoasoani i le tuʻuina atu o le susu mai laulaau, ona o mea na latou faʻamago i le na o le vaiaso, e aunoa ma le leai o se lanu, poo le manogi, poʻo le aoga.

Faʻaaoga foʻi mo le faʻamamaina o le ogaumu. Sa ia mafanafana ma tuu i ai mea na gaosia, ma tuu i luga o se pepa tao ma se mea manifinifi.

O le ogaumu o le microwave o le a aoga i lenei mataupu (aua e te popole - o le manogi ma le aoga o le siva o le a puipuia, ma o le taimi e faʻaaluina sina mea itiiti). Tuu fasi laʻau mamago ma mamago i se mea manifinifi i luga o se ipu ma tuu i totonu o le microwave mo le tusa ma le tasi ma le afa minute.

E taua! E ui lava i lona aoga tele, e le mafai ona 'aina e tagata uma le basil. E le fautuaina mo maʻi fomaʻi, tagata e maua i le toto ma faamaʻi o le cardiovascular system.
Ona e faʻafetaui lea o le taimi ia oe lava, o le mea muamua mo le taimi muamua e sili atu ona lelei le aua neʻi tuua le pule e le o faʻamoemoe ma matamata i le gaioiga.

E faʻapefea ona teuina le basilini mago

Basil, faʻamago i lālā, ua saunia i le auala lenei mo le taumalulu: o lālā vevela ua filifilia, o le isi o loʻo lafo ese. Laititi laititi laititi laititi, olopalaina ma ou tamatamai lima.

Greens greens ua teuina i totonu o se pusa ua tapunia, tuu i se nofoaga malulu. Filifiliga silisili - O se fagu tioata po o se ato, ae masani lava ona faia i se mea masani.

E teuina foi i totonu o taga pepa poo pusa palasitika. E taua le le maua o le ea i le vevela, a le o lea o le a mou atu le tofo basil.

O le a le mea e faaopoopo ma mea ua faʻaopoopoina

O le faʻaaogaina o le basil malogo e faia ai se tofo uiga ese o soʻo se ipu. Saunia se salati po o se saumalie mo lou aiga mai ai - atonu o le a fiafia lou aiga i lenei mea taumafa, aua o le a matua eseese lava a latou meaʻai. E matua ofoofogia lava le tuufaatasia ma le coriander, tarragon, rosemary, pasili, sage, garlic. E tuʻuina atu foi i aano o manufasi, iʻa, fualaʻau, araisa, pi. E faʻataunuʻuina i laʻau, soupisi - pea ma pi, e mafai ona e faʻatumu le suamati mama i lenei laau toto.

E te iloa? I Polani, o le faʻaaluina ua faaopoopoina e le gata i aano o manufasi poʻo iʻa, ae, mo se faʻataʻitaʻiga, i le siʻosiʻusi poʻo le yogurt.
O Basil, e fou uma ma mama, e manaia ma maloloina. Faʻaopopo i ipu eseese, faʻafefiloi ma isi mea manogi, aua le fefe e faʻataʻitaʻi. Ma o le ae mautinoa lava manuia! Ma ia iloa pe faapefea ona saunia ma faʻagogo e le faigata tele, e oʻo lava i le fale. O le mea autu o le sailia pe faapefea ona faia ma mulimuli i fautuaga.