Currant

Eseese lanu mumu "Sugar": uiga, mealilo o le galue manuia

O vao vao e fetaui lelei i totonu o le laufanua o le taulaga, ma o mea uma lava e manaʻomia o le filifili lea o le ituaiga vine, lea e faaopoopo atu i lona tofo lelei, o le a faʻaalia foi i foliga matagofie. O se tasi o nei laau totō o le fuamū mūmū mūmū "Sugar", lea tatou te fia taʻuina atu i lenei tusiga.

Faamatalaga ma uiga

Pe a faʻamatalaina uiga autu o soo se ituaiga currants e tatau ona vaʻaia eseese o fua o fualaau aina ma vao. Afai e foliga mai ia te oe o faʻamatalaga i luga o nei mea e le taua, o le mea lea e le o lea: e tatau ona e iloa le mea ma le auala e totoina ai laau toto ina ia foliga lelei mai fafo.

O le mea lea, o le faʻamatalaga o le fuamoa "Sugar" tatou te amata i uiga o le laau lava ia.

Laʻau

O lenei ituaiga o loʻo faʻatusalia mai ogalaau laʻau uumi e ola e oʻo i le lua mita le maualuga. O lala uma lava e saʻo, e pupuu le pala, ma fua mai fua e oo i le 9-11 cm le uumi. O lefolafola lau laʻau e faia i lobes e lima, faʻatasi ai ma pito faʻamau.

Faamasani oe lava i tulafono o le totoina ma le tausia o fuamū mumu.

Buds i luga o le tipu - lanu enaena, oval. A oʻo i luga o le vaomatua e faigofie ona vaʻavaʻai i le tele o lanu samasama lanumeamata. O le umi o palasi suamalie e mafai ona oʻo atu i le 9 cm ma faʻaopoopo i le 15-20 fua.

E te iloa? Currant o se tasi o nai laau e maua i le toetoe o konetineta uma (e le o maua i Ausetalia ma Antarctica). I aso nei, o le saienitisi e sili atu ma le 150 ituaiga o vao o vao vao.

Berries

O laʻau mumu mumu "Sugar" e fetaui ma lona igoa. O fua o le vao e matua suamalie ma manaia i le tofo, o lea ua atoatoa ai mo le faasaoina ma le taumafa fou, e mafai lava ona e aluese mai le togavao.

O i latou uma e lapotopoto ma ufiufi i le paʻu mumu mumu. I lalo ifo o ia mea o le pulupulu suamalie o le lanu tutusa. O le mamafa o le tasi currant e i le lautele o le 0.8-1 g, o le mea lea, e le mafai ona valaʻau tele fualaau fualaau aina.

O nisi vaega o le ituaiga

Ae e te leʻi filifilia le suʻega "Sugar" i luga o lau 'upega tafaʻilagi, e tatau ona e suʻesuʻeina ma le totoa uma uiga ma uiga iloga o lenei laau, lea e taua tele mo le mauaina o se seleselega lelei.

Faʻamaʻi ma le Faiga Faʻafefe Pest

I le taimi e togafitia ai togavao mai meaola faalafua ma faamaʻi, o avanoa uma lava e ausia ai le fua tele mai currants o lenei ituaiga. I le tulaga lautele, o le laau e malosi lona tetee atu ia i latou, ae o le anthracnose e mafai ona matua faaleagaina ai foliga vaaia. O meaola faʻatoʻaga e masani ona faʻasolosolo ai le itu.

O le a aoga ia te oe le aoao e uiga i faamai masani ma meaola faalafua o currants, pe faapefea ona taulimaina ni lanu mumu i laulaau lau.

Faʻafefe o le lāmala ma le faigata o le taumalulu

O le maualuga o le tetee atu i tulaga leaga o le siosiomaga o le isi lea itu lelei o le ituaiga mea ua faamatalaina. O vao vao e tumau lelei i suiga vave i le vevela, e aunoa ma se aafiaga taua i luga o fua, ina ia mafai ona totoina i nofoaga e lelei le tau, ma i vaega sili atu ona matuia.

Toto ma gaosia

O le tasi tagata matua e fuaina le 4 kilokalama o le seleselega i le vaitau, ma tausia pea ia fuainumera mo le 20-25 tausaga. Afai e masani ona e faʻafefeteina le eleele ma tausia lelei le vao, ona faʻaopopoina lea o fuainumera o fualaau aina, ae o le a le sili atu i le 7 kg le fua.

O le fua o vine o loʻo matauina i le amataga o Iulai, e mafua ai ona taʻua le ituaiga o ituaiga o fuamalie vave.

E taua! "Sugar" le fuamū mumu laititi e le mafai ona taʻua uma o le tagata lava ia, aua o lona maualuga o le faʻavasegaina o le tagata lava ia e mafai ona fesuiaʻi i le va o le 30-35%. O le mafuaaga lena, pe a tuputupu ae se ituaiga, e talafeagai le totoina o isi ituaiga o currants i luga o le saite, ma maua ai le faaopoopoina o felauaiga. O le sili ona lelei o le eletise o nei ituaiga "Natalie" ma le "Viksne."

Malosiaga

Afai e te aoina fua o fualaau aina i vine, o le a mafai ona latou tausia o latou foliga mo se taimi umi, tusa lava pe tatau ona feaveaia mo se taimi umi. O fua uma e lelei ona tausia lelei, o lea e le manaʻomia ai ona faʻaaoga vave.

Faatonuga

Mai le fuamū mumu "Sugar", e mafai ona e kukaina toetoe o soʻo se tiketi, pe faʻaaoga fualaau fou.

Aoao pe faʻapefea ona e saunia fuamū mumu mo le taumalulu, pe faʻapefea ona fai le fuamū mumu mūmū ma le fuamū mūmū mūmū, pe faʻapefea ona fai le uaina faisua uliuli faʻanoanoa, tinso currant currant, lea e aoga mo le tino mumu mūmū.

O se fofo lelei lava o le faʻamagolotoina o le seleselega, lea i lenei tulaga e le faʻaumatia ai ana meatotino aoga.

Pau lava le mea e le talafeagai ai lenei ituaiga - o le sauniuni o fua o fuamoa, lea e manaʻomia ai le maualuga o le faʻamalosia.

Auala e filifili ai pe a faʻatau

Mo se seleselega mauoa ma le suamalie, o le fesili o le filifilia o laau e tatau ona aʻafia ma le tele o le tiute tauave.

O le mea moni, o le filifiliga o vao o fualaau aina o le ituaiga o loʻo faʻamatalaina e le ese tele mai le faʻatau o laau o isi ituaiga o currants mumu, ma o manatu autu e tatau ona amanaia i le tulaga o filifiliga e pei ona taua i lalo:

  • o le aʻa o le fuafuaga ua filifilia e tatau ona lelei ona atiaʻe, ma o aʻa taʻitasi - umi ae le o maso;
  • i la latou vaega pito i luga, e le tatau ona i ai ni mea faʻaleagaina i le laau lanu meamata po o ni faailoga o faʻaleagaina e faʻamaʻi ma mea faʻamaʻi (leai ni vaega mamago po o ni pu ile laulaau);
  • o paʻu o laau e mafai ona oso ese, ae, i se tulaga aoao, o lala uma e tatau ona i ai foliga vaaia maloloina, e aunoa ma ni afaina ma ni mea e le mafai ona tutupu (o le tipi e tatau ona malamalama ma aunoa ma ni afifi);
  • E manaʻomia le maualuga o le vaega o loʻo taʻua i luga ole vaega o le "Sugar" pe a ma le 40 cm.

Ina ia faaitiitia le lamatiaga o le faatauina mai o ni laau laiti, e sili atu ona vave faafesootai se vasega pepe, lea o le a latou faatauina atu ai le ituaiga filifilia ma le le tuuina atu mo se isi.

E le gata i lea, a maeʻa le faatauina o laau i nofoaga faapitoa, e mafai e le tasi ona faʻamoemoe mo la latou felauaiga manuia umi, talu ai e masani ona teu ia ituaiga laau i tulaga sili ona lelei mo i latou.

Filifilia se nofoaga

Mo le fuamū mūmū, o le pito sili ona lelei o le a avea ma oneone ma le lamolemole o le eleele, e pei o vaega o loʻo i ai le mamafa o le palapala poʻo le palapala 'eleʻele o le a le mafai ai ona totoina le fatu ma totoina masani.

E taua foi le le amanaia o vaega i le vavalalata o mea e tutupu i lalo o le eleele, ma e sili atu le fiafia i vaega laiti o le eleele ma elevations pe a mafai.

Ae mo le faʻamalamalamaina ma le malamalama o le vaega ua filifilia, e tatau ona avea lenei nofoaga ma se tele o le susulu o le la e sau i le laupepa mo se taimi umi. O lea e mafai ai ona e puipuia ia togalaau mai le faatoilaloina e le paʻu palapala.

I le faaopoopo atu i ai, e manaʻomia le puipuia lelei mai matagi malolosi, lea e sili atu ai ona toto laau e latalata i fale poʻo pa.

E te iloa? I aso anamua, na taʻua ai currants o le "monastic berry", talu ai mo se taimi umi na maua ai lenei laau i luga o le teritori o monasani. O le uluai taua o lona galueaiina i na teritori e amata mai i le XI seneturi.

Taimi ma le faʻaleleia o fuafuaga

E mafai ona totoina fualaau aina i le tautotogo ma le autumn, ae o le ituaiga "Sugar", e sili atu le taulai atu i le filifiliga lona lua. O le taimi sili ona lelei mo le totoina i lenei mataupu o le amataga lea o Setema (e le o se taimi mulimuli ane), ina ia maua ai e laau laiti ni taimi e maua ai aʻa ao leʻi oʻo i le taumalulu.

O le mea moni, ao le i totoina vao, e tatau ona saunia lelei le teritori ma faailogaina le saite: i le amanaia o le tulaga o le ituaiga, 1.2-1.4 m mafai ona tuu i le va o vao.

O le faagasologa o le totoina o fatu e aofia ai laasaga nei:

  1. Tatou teliina se pu paʻu i luma (pe tusa o le 35-40 cm) poʻo le faʻatulagaina o se fagu atoa (pe a fuafua e totō ni laau totō).
  2. Tuu se pu mo le 7 aso ina ia lelei le palapala.
  3. I le pito i lalo o le lua tatou te tuʻuina ai le fugalaʻau i le tulaga o le eleele lafulemu e faʻafefiloi ma fuga ma solo. Afai o le eleele i totonu o le nofoaga e vevela, e tatau ona e faʻasiliina i le penisina, sima, poʻo le fuamoa fua.
  4. Matou te faʻamaluina le palapala i le vai ma tuʻu le fatu i totonu, aʻo tumau pea le maualuga o le 45 tikeri.
  5. Matou te faʻamalosiina aa ma fusi i le palapala, ae na o le lima o le ua na o le 5 cm le loloto. O lea ituaiga fatuga fatuga o le a fausia ai tulaga lelei mo le atinaʻeina o aʻa faaopoopo ma vine laiti e aliali mai mai le toto na tanumia.
  6. I totonu o le aʻa o se laau totō, matou te solia le palapala ma fai se pu mo le faʻavaivai i totonu o le ogalaau.
  7. Ole suavai suavai le totoina o laau ao faʻaaoga vai pakete e tolu i le taimi lava e tasi (o lenei auala e mafai ai ona faʻavavevaveina le tuputupu ae o aʻa fou, aemaise lava pe afai e te faaopoopoina le solution Kornevina i le vai).
  8. A maeʻa ona totōina, e teuteuina uma laʻau i le tasi vaetolu o lo latou uumi, ina ia mafai ai e currants ona faʻaalia se tuputupu aʻe lelei i le tausaga muamua o le olaga.

I le auala lava e tasi, tatou te totoina le isi vaega o togavao, ma matauina le totoina o togalaau (e le itiiti ifo ma le 1.2 mita i le va o laau totō e lata ane).

E taua! A faʻamafa, taumafai e aua nei sasaa mai currants, e pei o le faʻavaivai o le vai i le rhizome o le a oʻo atu ai i lona vave faʻavalea ma o le a le mauaa le aʻa.

Faʻavae o le tausiga taimi

O le totoina lelei o le Sugar Currant o se faavae lelei lea mo le mauaina o se fualaau lelei ma le tele o fualaau fuamoa. Ae ui i lea, o le amataga lea i luga o le ala o laau toto. Ina ia mafai ona masani lelei o ia, o le a ia tuuina atu ia te ia tulaga sili ona talafeagai, i le amanaiaina o manaoga eseese uma.

Faʻasa

O le ituaiga "Sugar" e iloga i se maualuga maualuga o le malie o le susu, o le mea lea o le a faafetai ai le togavao mo lana seleselega lelei mo le masani ai ma le tele o le suāinu. E taua tele le tuʻuina atu o le eleele i le taimi o le fausiaina ma le atinaʻeina o le fua, ona o le leai o se susu e mafua ai le faʻamaligiina o ovaries.

Pe a faʻafeinu, e taua le sasaa lelei o le vai i lalo o le aʻa o le togavao, ina ia le pa'ū i luga o le ogalaau poʻo lau lauʻau. I le vevela tele, e faʻafefe ai le vao i le 1 aso i le 10 aso, e faʻaaoga ai le 5 pakete vai i le taimi (mo le tasi matua vao).

I se taimi e sili atu le susu, ma le tele o mea e tau mai ai, o le masani o le faʻaleleia o le vai ua faʻaititia i le tusa ma le 1 le taimi i le 20 aso.

E taua! Aua e te soona inu i le suavai, aemaise lava pe a toto le "Sugar" i le eleele laugatasi. O le susu o le eleele i le aʻa o le mea e le manaomia e pei ona leai.

Faʻaleleia eleele

Ina ia mautinoa o le a lelei le seleselega o le a fesoasoani ma tausia lelei le eleele, saunia mo le vave aveeseina o vao, tatala ma mulching e puipuia ai le susu. O le taimi muamua o nei gaoioiga uma o loʻo faʻatinoina i le tautotogo, faʻafefea ona lolovaia le eleele i lalo o le vao ma le fesoasoani a se rake.

E mafai foi ona e ufiufi le meaʻai ma le humus ma le faapalaga, lea o le a taofia ai le tuputupu ae o vao ma puipuia ai le susu o le masini. Afai e te le manaʻo e mulimulu le eleele i se liʻo, ona fautuaina lea e tatala pe a maeʻa faʻavaivai taitasi, faʻapipiʻi le meaʻai i le okesene ma i le taimi lava e tasi e tafiesea ai vao leaga.

Laʻei pito sili

I le muamua o tausaga talu ona totoina, e mafai ona faʻamaʻaina le fua o le suka i se vaifofo o le nitroammofoski. I le averesi, e tasi le togavao e faʻaaogaina se pusa faʻatusa o se mea na faʻamaʻi muamua i se pakete vai. O le mea lea, e mafai ona faatelevave le tuputupu aʻe o moli vao ma fausia ai se malosi malosi ma se malosi.

O se filifiliga lelei mo le faʻamalaina o le a avea ma vailaʻau oona - urea po o le ammonium nitrate. I le averesi, i le sikuea 1. m tala mo le tusa ma le 10 g o nei mea.

Teuteu

O se tagata matua matua o le fuamoa "Sugar" e aofia ai le 15-20 lapopoa lapopoʻa, ae ina ia faatumauina le tele o lala laau, o tautotogo taitasi uma lava, o le a tatau ona teuteu ia lala vaivai.

E taua foi le gauai atu i lo latou nofoaga: e tatau ona latou ola i itu eseese. Aʻo leʻi faʻamaʻaloga, e mafai ona e tipi uma ia mama mama ma mamago, ma faʻaalia ai le teuteu mama.

Aoao pe faʻapefea ona faʻapipiʻi lelei le currants.

Taumalulu malulu malulu

A oʻo ina tupu aʻe le "Sugar" currants i nofoaga ei ai le vaʻaia lelei o le tau, e le mafai ona ufiufi le laau mo le taumalulu, e tusa lava pe i ai i matagi malulu e lelei lelei perezimeta. I le itu i matu, pe a uma ona teuteu le vao, e mafai ona latou gaogao pe ufiufi le afaina, afifiina soo se sosola eseese.

Ioe, o lenei faiga o le a umi se taimi, ae o le taunuuga e aoga.

E taua! E le mafai ona faʻaaogaina le Polyethylene e ufiufi ai currants mumu: e tatau ona i ai avanoa saoloto i le ea.

Le lelei ma le le lelei o le ituaiga

Eseese lanu mumu "Sugar" e tele mea lelei, ae ui i lea, ma le le lelei e le tatau ona galo. Manatunatu faʻatasi ma vaega taʻitasi o uiga.

O le lelei o laau ua faamatalaina:

  • o fua uma o loʻo i ai mea lelei e 'ai meaai;
  • togavao faʻafeiloaʻi gutu ma, o le tele o taimi, e le manaʻomia se malutaga faaopoopo;
  • o le laau e mafai ona avea ma se mea sili ona teuteu i luga o le 'upega tafailagi, aemaise lava pe afai e te totoina vao i luga o auala;
  • O le fuamoa mumu "Sugar" e faatatau i ituaiga o fuamalie muamua, o lea e mafai ai ona e fiafia i vine mai le faaiuga o Iuni seia oo i le autumn;
  • o togavao uma lava e le mafaamatalaina i la latou tausiga, o lea pe a latou matutua e mafai ona e faia faatasi ma metotia faʻataunuʻuina masani (faʻainu vai e masani ai, faʻamalo ma mulching);
  • o le ituaiga o loʻo i ai se vaitau umi e fua ai, e oʻo lava i paranesi tuai e mafai ona fua mai mo le 25 tausaga;
  • O le seleselega e mafai ona faʻaaogaina mo ni faʻamoemoega eseese: e lua mo le faia o jams, compotes ma tinctures, faʻapea foi mo le taumafa fou poʻo le faʻamaisa (o meaʻai uma lava e faʻasaoina toetoe lava atoa);
  • O faʻamaʻi mafai, o le fualaʻau mumu ua faʻamatalaina e na o le faʻaaogaina i le anthracnose, ma o maʻi o loʻo totoe o le a masani ona pasia;
  • fualaau le fiafia e talia ai le felauaiga ma maua ai ni oloa lelei oloa.

Ae o le faaletonu o le tuputupu ae o lenei ituaiga eseese, e sili atu ona itiiti, ma i totonu o autu autu e iai:

  • fua tele o le fua;
  • laʻititi le maualuga o le faʻavasegaina o le tagata lava ia (pe a ma le 30%);
  • laʻititi fua o faʻatoʻaga (i le sili atu - 7 kg mai le vao).

Afai e te fuafua e totogo currants i le atunuu mo le faʻaaogaina patino, ona tatau lea ona e gauai i le ituaiga "Sugar". Faʻasaga lelei, o le seleselega o le a lava lea mo le aiga, aemaise lava ona o nai tau faʻaletupe laiti e mafai ona e maua ai le tele o fua lelei.

Faʻamatalaga mai tagata faʻapipiʻi

Sugar e sili atu le suamalie nai lo isi ituaiga o fuamini mumu, ae o le suauu o loo i ai ma e faigofie lava (ma o fea ituaiga e le o?). Tuputupu ae i le 4 ituaiga - Gazelle, Diamond, Versailles lanu ma taʻua Sugar. Matou te faʻavasegaina currants mumu ma paʻepaʻe ma 'ai lelei nai lo currants curry, ae o le mea muamua lava, e le o le Sugar Loaf e' aina, ae o WB o se tausaga e le masani ai. Toa e le o se synonym mo le fiafia.
PAVEL_71RUS
//forum.prihoz.ru/viewtopic.php?p=583537#p583537