Apple laau

Faʻamatalaga, totoina ma le tausiga o le paina o le avonam

O le vailaʻau e lauiloa i togalaau aina mo le silia ma le selau tausaga. I le taimi muamua, sa tatau ona i ai i totonu o togalaau uma, ma o le aso ua galo ia te ia ona o le tele o isi ituaiga o apu. Ae ui i lea, oi latou na tumau faamaoni ia te ia, maua se seleselega o apu matagofie ma se tofo lelei.

Faʻamatalaga o 'apu o le' apple 'Cinnamon striped'

Ina ia talisapaia le lelei o le togalaau, e aoga le suesue ma le faaeteete i le faamatalaga o le ituaiga "Cinnamon Striped".

Uiga o le laau

O le malosi o le tagata matua ma faʻamaʻapeʻa muamua muamua ona avea o se pulu poʻo se pale pyramidal, lea e tele le taimi. O lala lamolemole ma umi o se paolo lanu uliuli, e aofia ai le laʻau latalata ile pito i luga, o laʻau e toetoe lava a le tupu mai i lalo.

E faʻamalamalamaina i latou i se lanu uliuli lanu meamata, o se faʻalanuga lautele, o le pito i luga, o se laufanua vevela ma le pala. O le maualuga o le apu "Cinnamon Striped" e sili atu nai lo le averesi, lea e tatau ona mafaufau i ai pe a totoina.

Ma e mafai foi ona e faitau e uiga i le totoina o ituaiga nei: "Berkutovskoe", "Tupe", "Sun", "Zhigulevskoe", "Synapse Northern", "Sinap Orlovsky", "White filling", "Silver Hoof", "Orlik" "Streyfling", "Semerenko", "Gloucester".

Fugalaau e aliali mai i le tautotogo: paʻepaʻe ma le piniki, tele le laʻau, o petals e pupuni laitiiti. E i ai a latou mea manogi malosi ma malosi e faatosina malosi ai iniseti.

Vaega o le fua

O fua muamua e aliali i luga o le laau mai le ono o tausaga o lona soifua, ae e seasea lava. E mafai ona selesele lelei lelei seleselega mai le sefulu o tausaga o le ola o le laau.

O le taimi matua o apu "Cinnamon Striped" ua manatu e puupuu. O fua muamua sa amataina ia Setema. E le o luga o le paranesi atoa, ae na o le pito i tua o laʻau, o le mea lea e faigata ai ona faʻaalia le ituaiga i le maualuga.

E te iloa? Mo le taimi muamua, e manatua e V. A. Levshin le eseesega o lana galuega "O le Kovana, poʻo le Taʻitaʻiga Faʻaaoga i Vaega Uma o Faatoaga" mai le 1810. 38 tausaga mulimuli ane, na faʻamatalaina e le au faʻatau vine o Moscow A. A. Krasnoglazov faʻamatalaga atili. Ae e talitonuina o le eseesega na foliga mai na muamua muamua atu i se tulaga tutoatasi, ona o se taunuuga o le palota masani.

O le mamafa o fua o fualaau aina o le 70-90 g, e ui i lea, e mafai ona sasaa atu apu i le 120 g. I le taimi muamua o loo valiina i se lanu lanumeamata, ma ao latou vevela latou te suia i le lanu samasama ma lanu mumu ma speks.

O le aano e samasama, lanu piniki i lalo o se paʻu lamolemole, e sili ona eleelea. O le tofo o apu e suamalie, malie, ma le manogi manogi ma le manogi o le kinnamona. O le aoga o apu o le "Cinnamon Striped" mo le tino e le na o se maualuga maualuga o vitamini, ae o se mea e maua mai i le kalori taliaina o fua - e tusa ma le 45 kcal i le 100 g fua.

Pros ma cons of the variety "Vasinilo lanu"

E pei lava o isi ituaiga, o loʻo i ai ona itu lelei ma le lelei, lea e filifilia ai poʻo le au fai togalaau e mumusu e galulue faatasi. O le lelei o le ituaiga e aofia ai:

  • le mafai ona fetuunai i toetoe lava o soo se tau (tulaga eseese e fua mai i itu uma o saute ma matu o le atunuu);
  • ei ai le maualuga o le toʻa (e sili atu le maualuga nai lo le "Anis" poʻo le "Antonovka");
  • fualaau aina ei ai se ola umi (pe a ma le 2-3 masina);
  • ese i le manogi manaia ma le tofo faapitoa;
  • fafo foliga matagofie.

Faatasi ai ma vaivaiga o le ituaiga o mea nei:

  • Talu ai ona o le pale o le laau e matua totogia, e manaomia ai se vaega tele mo le tuputupu aʻe;
  • e faigofie ona aʻafia ai faʻamaʻi masani a apu;
  • afai e itiiti le faʻaleagaina o le masini, o le a vave faʻafuaseʻi;
  • fualaau suamalie e maualalo le maua i le vitamini C;
  • aso tuai o le ulu atu i fualaau aina;
  • Tuʻu atu le apple "Paʻu tipolo" maualalo, e oo atu i le 150 kilokalama i le tausaga i vaitau sili ona lelei, ma le mamafa o apu o se mea itiiti.
E taua! O nisi taimi o le laau e iai taimi e maua ai le fua tele. I ia tulaga, o lagolago e tatau ona tuu i lalo o lala, aua e masani lava ona le mafai ona latou tetee atu i le malosi o le seleselega.

Faʻasalagaina o le apu "Paʻu o le tipolo"

O le ituaiga e le o le pollinating faaletagata lava ia, o se laau e ola ai. Ina ia maua se seleselega, e tatau ona totoina isi ituaiga o laau o le apu.

O ituaiga tuaoi e pei o Moscow Pear ma Papirovka e sili ona aafia i fua o fua.

O le isi auala e fesoasoani e faaluaina ai fua o le ituaiga o le apiary, lea e tatau ona tuu i tafatafa o le apu po o se mamao.

E te iloa? "Paʻu o le taimamoni" na avea ma tupuga o le itiiti ifo ma le 20 isi ituaiga o lauiloa e pei ona taua: "Aelita", "Cypress", "Autumn olioli", "Medaika" ma isi. Ae sili ona lauiloa "Cinnamon Pineapple" ma "Cinnamon Smoky". E le gata o la latou lanu lanu matagofie, ae o le apu o latou lava e puipuia mai le tele o faʻamaʻi.

E faʻapefea ona totoina ituaiga o laau o le tipu "

I le apu o le "Cinnamon striped" na maua ai ni fua lelei, e taua tele le totoina lelei ma le tausiga. Faʻafefea ona fai, o le a tatou malamalama atili.

Taimi ma le nofoaga mo le tulaueleele

O le taimi sili mo le totoina o le apu o lenei ituaiga e mai le aso 20 Aperila ia Me 15. E mafai foʻi ona e lauʻeleʻele i le tautoulu, mai le aso 10 o Setema i Oketopa 15. Totoina laau toto i le tautotogo ma le autumn. Ae afai e le mafai ona e totoina se fatuga i lenei taimi, e mafai ona e togi i luga o le saite ma alu seia oʻo i le tautotogo, ona totoina lea e tusa ai ma manaoga uma.

Mo le togi e tatau ona faʻamamaina lelei, faʻaleleia, eleele lelei. O le mea lea, o le togi sili ona lelei e lagona i luga o le faʻamalologa, ulavavale, faʻataʻetaʻi le chernozem ma le eletise le taua. Afai o le eleele e oneone tele, e tatau ona e faia ni faʻamalaʻau.

Mafaufau i le loloto o le suavai. E taua tele latou te le sili atu nai lo le 3 mita le maualuga, a leai o le aʻa o le laau o le a faaleagaina, lea o le a aafia ai ona fua ma tulaga lautele.

O le isi mea e manaʻomia - totoina o le 'apple "O le tipi lala" e tatau ona faia i se nofoaga e puipuia mai le matagi. E faigata mo laau laʻititi ona fetuunai i laufanua ma matagi malosi. E tatau foi ona lava le malamalama i luga o le saite. O sina vaega o le susulu o le la e afaina ai le tuputupu ae o laau. Ae o le seleselega o le a leiloa ai lona suka.

Galuega sauniuni aʻo lei tulaʻi

Mo le totoina o fatu e manaʻomia ona eli se pu i le nofoaga ua filifilia. E tatau ona tutusa le lapoa pei o le ufiufi o le eleele, ma maua ai se loloto e tusa ma le afa mita. Ae afai o tatou talanoa e uiga i eleele oneone, e eliina pe a ma le sikuea mita. Ona i ai lea i le laau se sapalai o minerale ma le susu.

E taua! Afai o le lua e telē tele, o le fatuga o le a faʻaleleia le laumei lanumeamata, ae le o ni fua.
I le pito i lalo o le lua tuʻuina se paluga o le 3 kilokalama o le vermicompost ma le 3-4 kilokalama o le fafie. O le a puipuia aʻa mai le malulu i le tau muamua o le taumalulu, pe a oʻo i le taimi e leʻi faʻafetaui ai le fua i tulaga fou.

Laʻau a le Apple "Paʻu o le sukanamon" aʻo leʻi totoina e manaʻomia foi ona saunia. Ina ia lelei le atiina ae o le pale, e tatau ona tipiina lala. O lala e tatau ona faʻamamaina mai le laʻau e tusa ma le 90%, ma tuʻu ai laulaʻau ile taʻitasi.

Totoina o tekinolosi

O le fatuga ua saunia ua tuʻuina i totonu o se pu ma ua faʻasaʻo aʻa i totonu ina ia latou le tutupu faʻatasi ma e le faʻapipiʻi. Ona lilo lea o aʻa i le eleele. E tatau ona liliu le ua i le itu i saute ma tulaʻi mai le 5-7 cm i luga ae o le fogaeleele.

O le eleele o loo siomia le ogalaau e tatau ona tafe, ma fausia se faaputuga, aua o le a tumau le eleele ma o le faaputuga o le a tutusa ma le eleele. O lea la e tatau ona liligi le tele o le nofoaga e tulaʻi ai e uiga i se pakete vai, ma e sili atu. O le laau e tatau ona nonoa ina ia aua nei malepe e le matagi.

E faʻapefea ona tausia le apu "Paʻu Amasoni"

O le fua o fualaau o togalaau e aʻafia i le faʻaaogaina lelei o faʻatauga o le apu. O a ni uiga o le tuputupu ae o lenei ituaiga?

E masani ona faʻafeinu i le vai

Muamua lava, e taua tele le faʻamago lelei o le laau ma le taimi e tatau ai. E tatau ona faʻaalu i se masina e le itiiti ifo ile fa taimi: lua pakete i le taeao ma pakete e lua i le afiafi. E tatau ona i ai i le taimi o le faʻapipiʻiina o pipi mo le vaitau e sosoo ai (Iulai ma Aokuso), faʻapena foi i le taimi o le fua o fua (Aokuso - Setema).

O le faʻafefe o le vai e avea ma auala sili ona lelei o le faʻavaivai, lea e mafai ona e faia ai oe mai pusa palasitika.

Ia Setema, o le suavai e faʻaitiitia le faʻaitiitia ina ia le faʻaputuina le vai i le palapala aʻo leʻi oʻo i le taumalulu. Nai lo lena, ao leʻi oʻo i le malulu, o le liʻo pristvolny e manaʻomia ina ia mulimulitaʻi i le manulele poʻo le vao. Ae peitaʻi, afai o le taumafanafana e timuga, e sili atu le aua neʻi aʻafia, ona o le tele o le susu o le a faʻaumatia le apu.

O afea ma pe faapefea ona fafaga

O luga o laei ma le faʻaaogaina o le apu-laau e faia i le tautotogo ma le tautoulu. I le tautotogo, e faʻaaoga ai le manu, e tusa ma le 5-10 kg i le sikuea mita. E faaopoopo le 40 g o le ammonium nitrate ma le nitroammofoskoy poo le 500 g o urea. I le tau o le tautoulu, e fautuaina le faʻaaogaina o vailaau faʻasaina e faʻaaogaina ai le gaosiolosi e fuafua mo fualaau aina.

Faʻasalaina le tusitusi

O tausaga uma e tatau ona teuteuina. O lenei mea o le a faʻaleleia ai fua o le laau, o le tofo o le fua ma faʻaleleia atili ai le laau. O le tausia o le apu e aofia ai le totoina o le toto, lea e faia ia Aperila ao leʻi tupu le taamilosaga.

Muamua, o faʻamaʻi, maʻi mama ma le mama ua aveeseina i le tautotogo. Ma vavae foi lala e faalagolago i le eleele. Afai e le faia lenei mea, i le tautoulu latou te mafai ona momotu ese i lalo o fualaau aina, faaleagaina le cortex, lea e mafai ona aafia ai siama eseese.

Faʻatasi ma i latou e tatau ona aveese le paʻu oti, lea o le a sili atu ona puipuia mai faʻamaʻi pipisi. Mulimuli ane, e tatau ona malolosi ma faʻasaina lala.

E taua! I se tasi taimi e mafai ona e le sili atu nai lo le kuata o lala uma, a leai o le a mafatia le laau.

Faʻafitauli i faʻamaʻi ma faʻamaʻi, o le taua i le tulaga o le faʻaleagaina

Talu ai o le eseese o se mea masani, e le o se mea e gaosia, e le maua ai se puipuiga i faʻamaʻi eseese o loʻo iai uiga o apu. O le mea lea, e taua le faia o la latou puipuiga, mataʻituina le laau ma i le taimi e tagofia ai faailoga muamua o faʻamaʻi.

O meaola faalafua e masani ona aafia ai le sucker, aphids, o loo tauivi ma le benzophosphate. Ina ia faia lenei mea, faʻafefe 60 g o le vailaʻau i totonu o se pakete vai ma faʻamalolo le laau. I le taimi muamua e tatau ona aveese le paʻu tuai.

O le puipuia o le apu o le apu mai meaola faalafua o le a fesoasoani i fualaau faasaina - o iniseti: "Decis", "Nurel D", "Actofit", "Kinmiks", "Calypso", "Bitoksibatsillin", "Karbofos", "Inta-vir", "Komandor".

E iai foi se mite mūmū mūmū e mafai ona osofaia se laau. Ina ia foia, faʻaaoga se vaifofo o le 250 g o le nitrophene i totonu o se pakete vai, lea e sosolo i le tautotogo aʻo leʻi fetoʻi fatugaʻo. I le taimi lava e tasi, e tatau ona togafitia le laau i se vaifofo o chlorophos (25 g i le pakete vai), lea o le a puipuia ai le foliga mai o le laumei ma le tsvetoeda.

O le isi iniseti e masani ona afaina ai le laau o le codling moth. Ina ia faʻaumatia, ia faʻaaoga fusi faʻasolosolo. Ina ia faia, latou te ave pepa, piilima i tolu laulau ma faʻapipiʻi i luga o le ogalaau pe a uma ona fuga mai le laau.

Iniseti e aʻe i totonu o vaʻa, pe a maeʻa ona aveeseina le fusi, susunuina, ma o le a fou se mea i lona tulaga. I le avea ai ma se mea e puipuia ai, i le tautoulu, laulaʻau ma lauʻau pau, lea e mafai ai e se iniseti ona lalafi, ua aveesea mai i lalo o le laau.

Mai faʻamaʻi o le laau e masani ona i ai le paʻu paʻu, paʻu. I le avea ai ma se puipuiga, o laau i le tautotogo e togafitia i le Bordeaux liquid 3% ma le kopa, potassium chloride 10% pe o se vaifofo o le urisa ma le 7%.

I luga foi o le ua poʻo le aʻa atonu e foliga mai o aʻoga - o le gasegase o le aʻa. E tatau ona vaʻaia e ala i le faʻamaʻiina o vaega i le 1% faʻafofo o le sulfate copper (100 g i le pakete vai). Mo le puipuiga o le cytosporosis, o le ogalaau o loʻo faʻamamaina i le copper sulphate o le 1%.

E mafai ona e tauina apple apples ma le fesoasoani o fomaʻi nei: Antracol, Thiovit Jet, Colloidal Sulfur, Xom, ma Scor.

O le seleseleina o le taimi ma le teuina o le seleselega o apu 'eseʻese o le' Cinnamon striped '

Apelu e oʻo i le faaiuga o Aokuso, ma i le amataga o Setema, e mafai ona e uuina se seleselega tele. O le seleselega e tatau ona faia ma le faʻaeteete ina ia aua nei faaleagaina le fua - o le a mafai ona faʻaaogaina le 'apple "Cinnamon Striped". Talu ai ona o le itiiti o le faaleagaina, o le a vave ona paʻu le apu. Tuu i latou i laupapa ma tuʻuina i luga o ie.

Teuina ni fualaau aina i totonu o se potu malulu ma le vevela o le 0-4 ° C ma le maualalo o le susu. E taua tele lou siakiina e le aunoa o le seleselega ma aveese fualaau aina i le taimi, a leai o le a vave ona mou ese atu le fualaau aina. I le teu lelei, e mafai ona taoto mo 2-3 masina, seia oʻo ia Tesema - Ianuari.

E ui i le mea moni e faapea, o le mamafa o apu o le "Uila laititi" e maualalo, e maualalo le fua, o le ituaiga e lauiloa i le au faifaatoaga - o lona tofo e sili ona lelei. O le tausia o se laau e le faigofie, e mafua ona o le maualalo o le puipuiga i faʻamaʻi ma faʻamaʻi. Ae o soʻo se fai togalaau faʻatasi ma le poto masani o le a faigofie ona ia feagai ma lenei galuega.