Pests

Lavea togafitiga

I le lalolagi e tusa ma le 120 ituaiga o laau mulberry (mulberry).

O lenei laau e taatele i Iapani, Initia, Saina ma Central Central Asia, ma o ona fualaau aina ma laulaau ua faʻaaogaina lelei i vailaau faʻapitoa aua o loʻo i ai a latou vailaʻau.

E te iloa? O anufe o le Silkworm e fafaga i laʻau paʻepaʻe paʻepaʻe.
O le laau o le togalaau o se lauʻeleʻele e malulu ma malulu, lea e avea ai o se laau toto tele i toetoe lava o soo se itu. I totonu o lenei tusiga o le a matou faʻaalia ia te oe mealilo o le tausia o le vao, aʻoaʻo oe e faʻapipiʻi le togalaau ma taʻu atu ia te oe le auala e taulimaina ai ona faʻamaʻi ma faʻamaʻi.

O faʻaaliga uma o le totoina lelei o mulumato

E sili atu ma le 10 mita le maualuga o le mulipulu. E tasi le laau e mafai ona maua ai fugalaau tane poʻo fugalaau, e ui lava o loʻo i ai foi laau e lua i le taimi e tasi. Mo le galueaiina o mulberry e lua auala o le toe gaosia: fatu ma fatu.

O fatu e totoina pe a oʻo i le tautotogo po o le tautotogo, ae i itu uma e lua o loʻo faʻataʻitaʻiina i latou i se vaifofo faapitoa lea ua fuafuaina faapitoa mo fatu.

Afai e te filifili e toto se laau i le tautoulu, e sili ona lelei le faia ao leʻi oʻo i le faaiuga o Oketopa. Mo le totōina i le tautotogo, e tatau ona e toto muamua fatu ile vai malulu (mo se aso), ona tuu lea i totonu o le vai mafanafana mo le isi 24 itula.

O le saite mo le totoina e tatau ona susulu i le la ma pe a uma ona e mauaina se tulaga faapena i luga o lau teritori o le a mafai ona e alu i le sauniuniga o mea suamalie. O vaiinu ua lelei ona faʻafeinu i le vai ua fefiloi ma fugalaʻau mo fualaau aina ma fualaau.

Talu ai o fatu e laʻitiiti, e sili ona lelei ona luluina i latou i le 3-5 cm, pe a uma ona luluina, sasaa le togalaau i le tele ma faaaoga le mulching, lea o le a puipuia ai le palapala mai le mago. Afai o le totoina e faia i le tautoulu, ona tatau lea ona e faʻapipiʻi le moega.

Mo le tuputupu ae lelei, o falalaʻau ua fafagaina i fugalaisa.

O le autumn, ma le tausiga lelei, o le a malosi ma tetele fua. Ona latou nonofo ai lea ina ia latou maua se avanoa tele mo le atiina ae. O le mamao i le va o laau toto e 3-5 mita.

O le mulipi e amata ona fua mai i le 3-5 tausaga talu ona totoina, lea e tele lava lona faalagolago i le ituaiga laau ma uiga o le tausiga. O le aʻa o le pakiaka e malosi tele ma mafai ona tatalia le malulu malulu po o le vevela vevela.

E mafai foi ona e totoina se laau o le togalaau faatasi ai ma le fesoasoani o fualaau. Ua totoina ni laau totō i le tautotogo i luga o se laufanua susulu. O se lua e eliina i lenei nofoaga, pe a uma ona faaopoopo i ai le faapalaga.

O le eleele i le nofoaga ua filifilia e tele na faʻafeinuina i le vai faʻafefe i le fugalaau mo le totoina o laau. Ona ufitia ai lea o mea uma i le lalolagi. A uma le vai e sosoo ai, ona mulimulitaʻi lea o le eleele ile fatu.

Ina ia mafai e le vine ona tupu lelei ona teuteuina ma le tele tele, o lona pale e tatau ona tipi ma fausaga.

E te iloa? O fualaau lanu uliuli e aofia ai le 12% o suga, meaola oona, mea papi ma le tele o le potassium.
O se tasi o ituaiga sili ona lauiloa o mulberry o le "tautau", lea e oʻo atu i le 2.5 mita. Ia totoina lenei ituaiga sili atu i le autumn i le faaiuga o Oketopa. I le tausaga muamua e tatau ona fafagaina faʻamaʻi faʻamaʻi faʻaseʻi tasi i le masina.

I le tau vevela, e tatau ona faʻaleleia le laau i taimi uma e mafai ai, faʻagata ona aveese vao. O lenei ituaiga o mulberry e le manaomia ona fausia se pale, lea e matua faafaigofieina ai le tausiga o le laau, ae o lala vevela e manaʻomia pea ona aveesea.

Vaega o tausiga mo mulberry

O le mulipulu e le lelei le tausiga, ae, i le taimi o le tuputupu ae malosi, e manaʻomia le tele o le suāsusu. O le faʻaauau foi le taua o le faʻaauau o le faʻaaogaina o le fugalaau, lea e faʻafefeina i le vai faʻafefe mai le suamalie.

E te iloa? Mulberry ola e oʻo i le 200 tausaga, e seasea oʻo i le 300-500.
I le masina o Iulai, e le manaomia le laei pito i luga, ma o le suavai e faia i taimi o matagi malolosi. Nitrophoska o le auala sili lea e fafaga ai Mulberry i le tautotogo.

O le lalolagi o loo siomia ai le laau o le vine, e tatau ona e tatalaina ma fufulu mama vao. Mulipisi e foliga mai e tupu i le 35 mita le maualuga. Ina ia aua neʻi faaleagaina lau togalaau, e tatau ona teuteuina.

E taua! O laʻei pito i luga i le nitrophoska e tatau ona faʻatinoina i le taimi o le taotoga o le fatu. Afai ei ai ni aʻa vaivai i luga o pamu, ia Iuni e tatau ai ona toe fafagaina i latou i le fofo solution.
E tupu foi e leai se fua o fualaau aina ma le tele o fai togalaau e le iloa le mea e fai i ai. E taua le malamalama o le fuaina o laau e le gata e faalagolago i le ituaiga o laau, ae faapea foi i luga o lona "feusuaiga".

E pei ona taʻua i le taimi muamua, e mafai ona tuufaatasia le mulberry i le lua taimi, ae afai e le fua mai lau laau, o lona uiga o le tane.

A o latalata mai le taumalulu, e tatau ona e mafaufau pe faapefea ona ufiufi le mulberry mo le taumalulu ma puipuia le laau mai le maalili. E mafai ona faia lenei mea i le fesoasoani a se vavaevae poʻo ni vaevae. O le faʻaaogaina o le filifiliga muamua o le faʻaleleia o le siʻosiʻomaga, le umi ma le tau maualalo.

E te iloa? O fualaau suamalie o loʻo faʻaaogaina uma i le fou ma le faʻailoga.
E mafai foi ona faʻaaogaina ni paʻu ma le pa birch e fai ma fale. Afai e goto le laʻau, o le a vave ona toe maua le laau i le tautotogo. E masani lava, o le taimi o le a amata ai ona fua le fua muamua pe o le laau ua maeʻa ona fua mai ni fua, e pau i le lima o tausaga talu ona totoina le suamalie. E umi se taimi, ae mafai ona faaitiitia e ala i le faapipiiina.

Faʻasili ma faia le pale

E mafai ona ausia mea maualuga e teuteu ai meaʻai e ala i le tipiina o fafie, lea e matua saogalemu mo le sua. O lenei faiga e faia mai le amataga i le ogatotonu o le taumalulu, i le taimi atoa o totoe o le laau.

O laau tuai e teuteuina pe a talafeagai, talu ai e mafai ona tupu le tafe i lenei taimi. Afai e le mafai ona aloese le teuteuina, ia faʻapipiʻi manua ma se poker mumu vevela. I le tau mafanafana, latou te aveesea ai siama ma faaleagaina lala.

Ina ia fausia se laau, o le a totoe le laulaau i le 1.0 mita. O le maualuga lea e vavaeina ai taalaelae uma, ma o le pale ua fausia i le foliga o se pesini po o le mumu i le 4 mita le maualuga.

E taua! O Novices i le togalaau e fai ai le palealii o le laau e sili atu le valaʻau i se tagata poto faapitoa.

O lea e le tupu le maualuga o le laau, faapuupuuina le va ogatotonu ile lua tausaga i le 1/3 o le uumi (pe a fai o le pale e faia i foliga o se pesini).

Pe a faia se "broom", latou te faia mea nei: e aunoa ma le filifilia o se pitonuu tutotonu, latou te totoina i le maualuga lava e tasi, aʻo tuua 3 puʻe malolosi.

E mafai ona fausia le mulini i le "tagi". Ina ia faia lenei mea, ia tipiina lala i le pito i lalo ma le lautele. E le afaina ai mea teuteu, ae o le seleselega o le a maualalo.

O le taimi nei, a matou mafaufau pe faapefea ona teuteu lau laau o le mulberry, o le fesili e tulaʻi mai - "E tatau ona ou tipi le mulberry?" E manaʻomia tele la matou tali.

O le teuteuina e toe faʻaleleia ai le laau, aemaise lava pe a fufulu vine ma faʻaitiitia le gaosia. I lenei tulaga, e faapuupuuina paranesi i le umi, tutusa le pale.

Tipi laau pito sili. Laʻau e leʻi faʻalogoina e faʻapipiʻi i luga o le ogalaau e faʻapuupuu i le tausaga muamua ma aveeseina i le lona lua.

E te iloa? Mai le ogalaau laupapa i Central Asia faia musika.
O fualaau suamalie na fua i le ogatotonu o le taumafanafana.

O auala uma o le fafagaina o mulberry i le fale

O le faʻateleina o mulini e mafai ona i ai i le tele o auala: fatu, lanu meamata, laʻau miti, moa ma le pito i luga.

Fatu

O lenei metotia e sili ona faigofie. E tatau ona e ave fua o vine, o fua o se ituaiga e sili ona fiafia i ai, tuu i totonu o se pesini ma aumai le fagu i se nofoaga lanu ae lei faia faga. Ona fufulu lelei ai lea o fatu o le mulberry ma faʻafefe i ni pusa avanoa.

O meaʻai e tuʻuina atu i totonu o se pesini vai mama e faʻasaʻoloto ai mai le pulupulu. Ona mafai lea ona faʻamago ma gaugau fatu i totonu o se taga pepa mo le teuina i se nofoaga malulu seia oʻo i le tautotogo.

1.5 masina ao leʻi oʻo i le totoina o le vaitau, e tatau ona tuʻu fatu i luga o le pito i luga o le pusaaisa. E faia lenei mea mo le faʻamalosi.

O fatu laʻau e totoina i le eleele lafulemu ia Aperila poʻo Me i le loloto o le 1 cm. O le nofoaga e filifilia ma susulu ma susulu. O fale fou e manaʻomia le faʻafeinu i taimi uma.

E taua! Aua le sasaʻaina fatu. E tatau ona fai masani, ae le o le tele naua.
I le lumanaʻi, o le fautuaga na fautuaina le pritenyat. O laau tetele e pipiʻi i luga o le vaega o le lima o laulaau, ae le o le mafiafia - tuʻu seia oʻo i le lua tausaga i le nofoaga e tasi.

Green cuttings

O lenei ituaiga faʻatoʻaga e lelei e faʻaaoga i le taumafanafana. I le masina o Iuni, o le vavae ese mai le vaega ogatotonu o le vaitau maloloina o le tausaga o loʻo iai nei. E tatau ona 2-3 mita. Ua aveeseina laupepa laititi.

O le seleselega ua totoina i le loloto o le 3 cm i totonu o le kiona, i lalo o se ata malamalama. O le maualuga o le maualuga o le humidity ua faia i lalo o lea mea, lea o le a fesoasoani i le vavave e vave aʻafia ma lelei aʻa.

Latou te manaomia le faʻainuina e le aunoa ma masani ona faʻavaivai, ma o le uluai laei e faia i le masina talu ona totoina, e faʻaaoga ai faʻamalaʻau. Mo le aʻaina o le aʻa e alu i le masina.

Semi-lignified cuttings

O le toe gaosia o loʻo faʻatinoina i masina o Iulai ma ni laupapa lanu enaena. Sauniuniga aʻo lei totoina ma togafitiga mulimuli ane e pei lava o le toe gaosia i ni lanu meamata. O le tainaina o laupepa e faia ile 1.5 masina.

Faʻasalagaina o mea e faʻaumatia

Mo lenei ituaiga o faʻatoʻaga, ia faʻaaogaina vine o le ola maloloina ma fua lelei. Ave i latou mai fafo o le pale malamalama.

O le faʻatauina o seleselega e faia i le vaitaimi o le pala. O laulaau i luga o tipi e aveeseina ona togafitia lea ma se aʻafiaga o aʻafiaga.

A maeʻa lena mea, ona totoina ai lea o le seleselega i le eleele ina ia mafai ai ona sili atu le 5 cm i luga o le eleele. O fatu malolosi e totoina i se nofoaga tumau.

Luga o le faapipii

Afai o mea uma e faigofie tele i le gaosia muamua, ona iloa lea e le au fai togalaau masani le auala e totō ai vao.

E taua! E vave ona aʻa aʻa le fatuga o fatu.
O le auala pito sili ona faigofie o le kopi. E manaʻomia lou faia o ni faʻasolosolo faʻasalaga i luga o fusi o le tutusa o le mafiafia (6 cm i le diamita, 1 cm) mo le tuʻufaʻatasia saʻo o tuʻuga faʻataʻitaʻi. Ua tuufaatasia vaega ma ufiufi i se fusi fusi e faia i le polyethylene.

E taua! Aloese mai le sese, aua o lenei mea e mafai ona oo atu ai i le faʻaitiitia o le sosolo.

Auala e faʻafefe ai faʻamaʻi ma faʻamaʻi

E pei o isi fualaau suamalie, e masani ona pagatia mulberry mai faʻamaʻi eseese ma faʻamaʻi. Tulaga leaga o le tau, tausiga le talafeagai, le lava po o le sili atu o le gaʻo e mafua ai le tele o faʻamaʻi o le laau. O nei vailaau faʻamaʻi, fungal ma siama faʻamaʻi.

O le tele o taimi, e pagatia le mulberry mai le paʻu palapala, lanu lanu enaena, siaki ma siaki lau laititi.

Mealy dew mafua mai i anufe ma faʻaleagaina mulberry. O le autu ma le autu - o le mealy white Bloom. O le malie e puʻeina laulaʻau ma laʻau. O foliga vaaia o le paʻu paʻu e mafua mai i le faʻaleleia o le suavai po o le mafiafia o le totoina o laau.

I faailoga muamua o le paʻu paʻu, mulberry sosolo i le fomaʻi oona. I le puipuia o le autumn o le aoina ma le susunuina o laulaau.

Tsilindrosporioz (lanu enaena)e mafua foʻi ona o le malie. O lanu mumu e aliali i luga o laulaau, ma faʻatasi ai ma se leona malosi, laiti pu laiti i le taimi. O laʻau lava ia e faasolosolo malie ona lanu samasama

O le auala o le tauiviga e faigofie lava. Le aoina ma le susunuina o lau paʻu. Mo le puipuiga oe mafai togavao faʻatoʻaga ma le faʻaogaina o le Silit. O le fufuluina o meaʻai e faia aʻo leʻi oʻo i le faʻavavega.

Bacteriosis e aʻafia ai le ola o tamaʻi mama. O afu o foliga le lelei e foliga mai ia i latou, lea e iu lava ina liu uliuli. Ua paʻu le pala ma faasolosolo malie malie ese atu. I luga o pupuu e foliga mai o lanu enaena o foliga alumi. Latou te mafua ai le leaga o pupu.

E mafai ona faʻaaogaina lenei faʻamaʻi Fitoflavin poʻo Hamair.

Toto faʻaitiitia le fua o le mulberry. Ole vino viral lea e salalau ai iniseti. Mamalu vevela i le va o vela lau. O laʻau ua gaugau, ma o le tuputupu ae o vaovao e sui: o le aofaʻiga o latou numera, ae e matua vaivai lava. Lafoaʻi lanu lanu ma paʻu. Togafitiga, o le mea e leaga ai, e leai.

E mafai ona faaitiitia le seleselega o le seleselega ona o meaola faalafua O le tele o malo e leʻi faʻafeiloaʻiina, o le papaʻe Amerika papae, o le apogaleveleve mite, ma le anufe anufe.

White butterfly butterfly tuʻu ai fuamoa i luga o lau. O le faamoega o loʻo faia i pusa, i totonu - o 'oti. I le aluga o taimi, e 'ai e le anufe laulaau, lea e lava naʻo le matau.

E faigofie tele le faʻafetaia o lenei faafitauli: e manaʻomia ona e maua ni togi ma ni meaʻai ma susunuina. Caterpillars e faʻaumatia vailaʻau (mo se faʻataʻitaʻiga, chlorophos).

Spider mite e mafai ona faʻamoemoe i le upega tafailagi i le pito i luga o le pepa. O le mite e fafaga i meaʻai e ala i laulaau, lea e faasolosolo lava ina pau.

I le vaitau o le tuputupu aʻe, e tatau ai ona faʻaumatia vao leaga uma o loʻo siomia ai le vevela, faʻamalo le palapala. Ona tatau lea ona e sosolo le aganuu thiophos solution.

Comstock Cape faʻaputu i lālā ma laʻau o le suka, suʻeina o le sua mai le laau. O lenei mea e mafua ai le faʻaititia o le puipuiga o togafitiga. E mafai ona e faʻaumatia le meaʻai ma le fesoasoani a vailaʻau e ala i le sasaina.

Matou te faʻamoemoe pe a uma ona faitau le tusiga lenei, e itiiti lava a outou fesili ma e mafai ona tupu lau laau ola maloloina i lau togalaau. Faʻasaga lelei ia te ia, o le a ia fiafia ia te oe i le tele o le seleselega ma le teuteuga.