Vailaau faʻapitoa

O le a le aoga o le meli acacia: o vailaau ma vailaʻau

Meli - O le oloa sili ona taua, lea e masani ai toetoe o tagata uma. E iloa e tagata uma e aoga, ae le o le toʻatele o tagata e iloa ona aoga aoga ma pe oa ni taunuuga lelei e mafai ona ausia e ala i le faʻaaogaina o le meli acacia.

Faʻamatala puupuu o le meli acacia

E tusa ai ma le au faipisi tomai, o le acacia le meli e mafai ona samasama ma papaʻe - i le natura ei ai lanu lanu samasama ma le paʻepaʻe (Robinia). Latou te le eseese i uiga aoga, ae o le paʻepaʻe paʻepaʻe e sili atu ona tofo i le tofo. O fafo atu uiga o le acacia honey: manino, malamalama, ma sina manogi manogi ma le manaia. E masani lava e le o le tioata - o le umi umi o ituaiga uma (toeitiiti atoa le tausaga) tumau pea le vai. Ae peitaʻi, a maeʻa le faʻasalalauina o le paʻepaʻe sinasina. Acacia le meli e manaia, malamalama, afifi mulimuli ane ma se faʻataʻitaʻiga o le vanilla.

E taua! Mamalu mama o le meli acacia e leai se oona.

Acacia Honey: Calorie, Vitamini, Minerale

Acacia le meli e le gata na o vitamini A, B, E, H, K, ae e tele foi elemene aoga:

  • ascorbic, nicotinic, folic, pantothenic acid;
  • fructose (42%);
  • glucose;
  • phytohormones;
  • vailaʻau oona;
  • flavonoids;
  • gaʻo faamalosi;
  • mono- ma polysaccharides;
  • paluka, iron, calcium, zinc, fuluula ma isi minerale;
  • apamemea, chromium, aluminium, manganese, boron, lithium, nickel, titanium, silikoni.

E te iloa? E tasi le pusi e tatau ona felelei faataamilo i le tasi ma le afa afe fugalaau e aoina ai le 70 mg o le nectar - o le tele lea o le mea e mafai ona uu i ai se pulumu faapitoa.

E le gata i lea, o le meli acacia e leai ni gaʻo, e ui e le eseese i le maualalo o kalori (64 kcal i le sipuni o le meli).

100 g o le oloa e aofia ai:

  • proteins - 0.7 g;
  • carbohydrates - 81.8 g;
  • fiva taumafa - 0.2 g;
  • Fiber - 0.3 g;
  • vai - 17 g

Auala e siaki ai le lelei ma le natura o le meli acacia

Mo le faʻavasegaga o le meli e faʻaaoga ai mea eseese. Muamua lava, o ituaiga uma o le meli ua vaevaeina i le natura ma le faʻaogaina. O meaola faalenatura e iloga i le lanu, o le i ai o le ea o le ea, pollen ma isi vaega. Ae o le tofo o le meli masani e faalagolago i tulaga masani, o mea o loʻo i totonu o sulu, ma isi.

O le ituaiga o meli masani o:

  1. Cell - le mea e taʻua o le meli. E manatu e sili ona mama. E le gata i lea, o le solo i lona tuufaatasiga e mafai ona 'aina.
  2. Toa I le faaopoopo atu i le vevela, atonu e aofia ai pollen ma isi mea-oloa.
  3. Liva. Faʻasusu le meli. Pasteurization e masani ona faʻaaogaina e faʻaitiitia ai le ono mafai ona faʻataʻiina.
  4. Uu - i le tulaga o granul, flakes poʻo le paʻu. E seasea lava ma masani ona i ai ni faʻaopoopoga faapitoa.
  5. Lumpy. I le avea ai o se tulafono, o le meli suamalie o loʻo i ai fasi meli.
  6. Faʻailoaina - faʻasaʻo mea manogi.

E le gata i lea, o le meli monoflora e iloga - pe a le itiiti ifo ma le 51% o le nectar o le fale autu e faʻaaoga mo le gaosiga. Afai e aoina mai le meli mai ituaiga eseese o meli, e taʻua o le polyfluoric. O le mea e leaga ai, pe a filifilia le meli acacia, e matua faigofie lava ona fai se mea sese: e le o se mea e faʻaogaina mo se taimi umi i se foliga fou, o mea e le talafeagai ai le au faipisinisi pe a latou faaopoopoina elemene mai fafo (penisina, sima, ma isi mea) i le meli. Ae ui i lea, e mafai ona faʻatau le meli aano pe afai e te iloa le siakiina.

O le mea lea, o se oloa masani mai se mea pepelo o le a fesoasoani e iloagofie:

  1. Lanu. O le meli fou acacia e tatau ona samasama pe mamaʻe, e aunoa ma le tele o le gaogao ma le pala.
  2. Aroma. O lenei mea e maua ai se malamalama, ae le o se manogi manogi, ma o se taimi umi mulimuli e le oona ai. O le taufaasese e le pona ma e tofo e pei o le sua suamalie.
  3. Tusitusi O le meli faalenatura ei ai se fuainumera maaleale. Pe a fufuluina vave le paʻu i le paʻu. O se mea e le o se mea e faigata ona fai, pe a fai e nutimomoia i ou tamatamailima, o le a meli le meli i totonu.
  4. Viscosity E mafai ona e tuʻuina se paʻu meli i totonu ma toso i fafo. Afai o le meli e masani, o le a aʻafia mo le uaua, ma a maeʻa le filo, o le a goto ifo i luga, o le a fausia ai se mauga, lea o le a oʻo lava i le taimi. Faʻamataʻu le meli o le a faʻafefe pe taʻe mai le laau.
  5. Iodine Afai o le falaoamata po o le suauu e faaopoopo i le meli, o le oloa e lanu moana pe a faaopoopoina le halogen. E mafai ona faʻaaoga le amonia nai lo iodine. Afai ei ai le malolo i totonu o le oloa, o le meli ma vai vaifofo o le a liu papaʻe, ma o le a aliali mai se lanu enaena i le pito i lalo.
  6. Vinegar O le a fesoasoani e iloa le i ai o le penisina i le oloa. O sina faaopoopoga itiiti o le vineta o le a mafua ai ona. Ina ia iloa le matua o le meli, o le sipuni o loʻo tuʻu ifo i totonu ma amata ona latou suia. Afai o le meli ua matua, o le a togi ese le sipuni, aʻo ola le meli o le a afifi pei o se lipine.

Faʻaoga lelei o le meli acacia

Ina ia mafai e le meli acacia ona taofi ona mea faʻamalolo, e tatau ona teuina i le pouliuli atoa. O pusa tioata e ufiufi lelei le tapuni e sili ona talafeagai mo le teuina. O le tapuni vave o le meli e suia ai lona mamafa ma le suavai. Pe a faʻapipiʻi le meli i totonu o se pusa matala i se nofoaga matutu, o le a faʻaitiitia le vai i le 13-15%, ma o le mamafa o le a faʻaititia e 4-5%. I totonu o se potu malulu, o le meli avanoa, i le isi itu, e faʻafefe ai le susu. O le mea lea, i le humidity o le 60%, o le meli matua ua mafai ona suavai ma, o se tulafono, inu. I totonu o se potu malogo, e mafai ona teuina le meli i soʻo se vevela, ae i totonu o se potu maualuluga maualuga, e le maualuga le vevela i le +10 ° C. A e teu, e tatau ona e amanaʻia se meatotino o le meli, e pei o le inu o manogi, o lea e tatau ai ona mama le potu e teu ai. Aemaise lava e tatau ona aloese mai ia ituaiga tuaoi e pei o kapeti, fualaau faisua, togafiti, kerosene.

E taua! E leai se mea e mafai ona e teuina ai le oloa i totonu o se mea uʻamea poʻo le meaʻai manogi - faʻafeiloaʻi e le meli ma nei elemene ma fai ni sosolo oona. O le tuusaunoaga o le aluminium poʻo le silasila tane tane.

O le ato sili mo le teuina o le meli - laupapa (sili atu - lime). I le taimi lava lea e tasi, e tatau ai ona amanaia o le a faʻauʻuina e laau faʻasoa le oloa ma se manogi manogi, o le aspen o le a avea ma mea oona, ma o le oak o le a suia ai le lanu. I tulaga talafeagai, e mafai ona teuina le meli mo le tausaga - pe a maeʻa ona leiloa lona vaega faʻamalolo.

O vailaau ma aoga aoga o le meli acacia

O le faʻaaogaina o le meli e faʻavae i luga o ona uiga tulagaese. E toʻatele tagata na faʻaaogaina lenei oloa i isi vailaʻau. I aso nei, o faʻamalologa o le meli acacia ua sili atu ona loloto suʻesuʻeina ma saʻo i luga o se fale faatasi ai ma togafitiga masani.

E i ai le tele o mafuaʻaga e tatau ai ona i ai le meli acacia i totonu o fale o tagata uma:

  • ona o le tulaga tulaga ese o le meli o se vailaau malosi antibacterial, antiviral ma antifungal;
  • O le maualuga o mea e maua i le uʻamea ei ai sona aafiaga lelei i le soifua maloloina o tagata e maua i le ania. Faateleina le hemoglobin, faʻaleleia faailoga o le toto, faʻamalosia ai toto toto ma faʻaitiitia le mamafa;
  • E i ai le lelei o le meli i luga o le manava ma e fautuaina mo le togafitiga o toetoe lava o faʻamaʻi uma e fesootai ma totoga faʻalaulela (e mafai ona faʻaaoga e pei o le manava ma totonu)
  • fugafuga e mafai ai ona e faʻaaoga le meli acacia i le maʻisuka;
  • elemene o loʻo faʻateleina le faʻalaumalieina, fesoasoani i le toe faʻaleleia o le manava (i le togafitiga ole maʻi);
  • ona o lona maualuga maualuga o le calcium, o le meli e faʻaleleia le tulaga o fao ma nifo;
  • fesoasoani e togafitia togafiti, glaucoma, conjunctivitis;
  • fesoasoani i le eczema, neurodermatitis, maʻi tuʻa, manuʻa ma isi maʻi paʻu;
  • faʻaaoga le meli ma avea o se aphrodisiac - faʻaleleia le gaoioiga o le sperm;
  • faʻamalosia le muso o le fatu, fufulu mama talo ma le ate;
  • faʻamalosia le faʻalavelave puipuia ma le popole - faʻatulagaina le moe, faʻasaʻo le sologa lelei, lagolagoina le toe faʻaleleia o le malosi.

Ma e le o le lisi atoa lea o uiga lelei. I totonu o tala faʻasolopito o tagata, ua manatu ai e sili atu le faʻaaogaina o vailaau masani, ma i le faʻatinoga latou te faʻamaonia ai o loʻo aoga pea le meli acacia.

E taua! A vevela le vevela pe vevela, o le meli acacia e leiloa ona faʻaleagaina meatotino.

E mafai e se tagata matua ona 'ai le 100-150 g i le aso, malepelepe lenei fua i nisi o siama. Mo le sili atu o le inu, o lenei oloa ua fautuaina e tatau ona faia aʻo lei 'ai (1.5-2 itula) poo le 3 itula i le maeʻa o taumafataga. E fautuaina e ave le meli i le vai mafanafana, lauti poʻo susu.

Le faʻaogaina o le meli acacia i vailaʻau masani

Acacia le meli - naʻo le suamalie lea e faʻaaoga i meaʻai mo le paʻu o le mamafa. Na ia aumaia le faʻamanuiaga le mautinoa e avea ma faʻaopoopoga i fua o susu susu. E mafai foi ona e faʻaaogaina i salakeke eseese, faʻaopopo i puddings ma alalaupapa. Ae ui i lea, e iai le tapulaa - e le silia le 2 itula o spoons i le aso.

Mo maʻi faʻamaʻi

O faʻamafanafanaga ma faʻamalo-inflammatory o le meli acacia o le a fesoasoani e faʻasaʻo le tale. A uma, pe a ulu atu i totonu o le tino, o le meli e galue i le ata o le dextromethorphan (o le gaioiga galue i le tale o le tale). E le gata i lea, o lenei vailaau lelei e "afifi" le faai i se ata puipui, ma puipuia ai le ita.

Tamaiti e masani ona maʻi, e fautuaina e 'ai sina vaega itiiti o le meli i aso uma. O le taimi sili ona lelei e maua ai se kulimi suamalie i le taimi e moe ai, afa itula. I le tulaga o le faʻamaʻi tiga ma le stomatitis i le vai ma le meli, faʻamama (i taimi uma e mafai ai) o le faai ma le vaʻa tautala - o lenei auala latou te faʻateʻa ai microflora pathogenic. O le lauti Chamomile poʻo le soda e mafai ona faʻaopopo i le fofo. Afai e faaopoopo le susu ma le gaʻo meaʻai i lenei tuufaatasiga ae le o le vai, e mafai ona faia i le tautala e togafitia ai le bronchitis.

O le tiga, bronchitis, ma le niumonia e mafai ona faʻatolu faʻatolu i le aso i luga o le faavae o le faʻamoemoe o le meli. 600 g o le meli e fefiloi ma lau o le aloe (tioata). Faaopopo i lenei paluga se fuga o fugalaau linden, lau birch ma le 100 g o le suauu olive.

O aoga o le meli acacia mo mata

Acacia le meli e masani ona faʻaaoga mo togafitiga o faʻamaʻi mata. Faatasi ai ma le faʻatasi, 25 g o le meli ua faʻaumatia i le 200 ml o vai ua tunu ma ua fufulu (faʻamaʻa) i lenei fofo mata - ua lelei le aveeseina o le mumu. E faia le faʻatinoga i le taeao ma le po mo le silia ma le 30 aso. E mafai ona e faʻaogaina le manulele mata ma le afaina o le tino.

Ma le maualuga

Faatasi ai ma le faateleina o le mamafa, ia faʻafefiloi se ipu malamalama o le meli acacia ma se ipu malamalama o le sua o le tipolo, o se ipu vai pia ma le sua o le lemoni e tasi. E manaʻomia lou suʻeina o lenei vailaʻau mo le masina ao leʻi oʻo i taumafataga. E mafai ona faʻaitiitia le toto maualuga e ala i le faʻaauau pea ona fai le 1-2 teaseti - o le mamafa o lenei tulaga o le a faʻaitiitia malie.

E te iloa? O le meli e iai le gafatia e faʻafefe ai le ava malosi. Tuuina atu o se tagata inu (po o le a lava le tulaga oi ai o ia) se sipuni tele i totonu o le 30 minute, e mafai ona faamaloloina le ava malosi. Ma o le mea e tupu mai ai e mafai ona taofia oe e inu uma.

Auala e faʻaaoga ai le meli acacia i le cosmetology

Talu ai ona o le meli o se suāsusu sili ona lelei, e mafai ona faʻaaogaina e avea o se mea faʻaopoopo mo masini, paʻu ma pusa. Ma o meatotino antimicrobial ua avea ai ma vaega tele i mea teuteu. I se faaopoopoga, nectar (iloa ma le iloa le meainu o atua) - o se vaega aloaʻia e tetee i le matua.

O mea nei o loʻo i ai le meli:

  1. Mo lauulu. ½ ipu o le meli ma le ¼ ipu o le suāuu olive ua fefiloi. Faʻaaoga i ni vaega laiti i luga ole umi o le lauulu mo le 30 minute. Fufulu i le vai mafanafana ma le sulu.
  2. Mai le pusa. Aʻo leʻi fufuluina, e faʻaaogaina le 10% o le meli mo le 3 itula. Toe faia mo le 2 vaiaso. E mafai ona e faʻaaogaina lenei mea mo le dermatitis ma maʻi funga.
  3. Mo le tino. 5 tbsp. punetini o le acacia honey, 2 tbsp. sipuni o le suauʻu o le rose ma le 2 ipu alimi suamalie. Faaaoga e faʻamamago le paʻu i le massage faʻagasologa.
  4. Mo foliga. 3 tsp o le meli, 1 tsp o le olive olive, 3 tbsp. sipuni elemene elemene ua faʻafefiloi i totonu o se pusa tioata. E faʻamamaina i totonu o le paʻu ma faʻagasolo malamalama (fufulu mataupu faavae) ma fufulu ile vai mafanafana.
  5. Fufuluina I totonu o se lita o vai, faʻamafola se sipuniti o le meli ma fufulu ou foliga i lenei vai. O sea fofo o le a maua ai le paʻu isi meaʻai, faʻaleleia le lanu ma faʻaitiitia le ita ma le faʻafefe.
  6. I le cosmetology, o oloa o paluga ma le meli e faʻaaogaina mo faʻamau. Ina ia faʻaumatia faʻamaʻi, maʻi o le tino ma le tino, o le 'ie e faʻaaogaina i le tali o le meli e faʻaaogaina ia i latou mo le 20 minute (1 tbsp o le meli i le ipu o fuga linden).
  7. Vailaau tuai. Avacia le meli ua faʻafefiloi seʻia oʻo i le suauu olive ma faʻaaoga i le paʻu. Nai lo o le suauʻu mo le paʻu o le paʻu, e tatau ona fefiloi le meli i le paʻepaʻe paʻepaʻe, ma le paʻu masani, faʻatasi ai ma faʻi faʻi. Taofi le ufimata mo le 20 minute ma fufulu i le vai mafanafana (ina ia leai se mea e mafai ai). E fautuaina le faʻailoaina o le paʻu i se vaifofo o le calendula poʻo le chamomile.

Le faʻaaogaina o le meli acacia i le dermatology

Faʻaleagaina ma faʻamalosi-faʻamalositino meatotino faʻatagaina le faʻaaogaina o le meli acacia mo togafitiga o faʻamaʻi paʻu. Mo le neurodermatitis, eczema ma le psoriasis, o le meli ma le suauʻu e faʻavae i ai.

E te iloa? E le mafai e saienitisi ona mautinoa le umi o le meli i luga o le fogaeleele. I Sepania, na maua ata tusi mai le 7th meleniuma TL, o loʻo faʻaalia ai le laʻau povi. Ma o nisi o tusitala talafaasolopito o loo faapea mai o loo i ai ni tupuaga o le tele o miliona tausaga, lea o loo i ai i lalo ia toega o pepe o le meli.

O faʻamaʻi ma faʻaleagaina mai le meli acacia

E ui i le mea moni o le acacia le meli e maua mai ai le faʻamaoniaina o faʻamanuiaga, e mafai foi ona afaina ai. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le meli e matua le fautuaina e ave i le tulaga o mea e afaina ai meaʻai o le paluga, aua e mafai ona mafua ai le gutu o le isu, vevela, vevela, le mautonu ma le le fiafia.

E tatau foi ona e ave ma le faaeteete le meli ia:

  • meaʻai;
  • diathesis;
  • maʻisuka;
  • eseese faʻamaʻi pipisi;
  • lapisi myocarditis;
  • toesea le loto vaivai;
  • pancreatitis;
  • gasegase gase.

I le auala, o fafine maʻitaga e le gata e mafai ona 'ai le meli, ae manaʻomia foi (e ui lava i ni tapulaa faʻapulaʻa) - o mea aoga e maua ai se aafiaga lelei e le gata i le soifua maloloina o le tina, ae faʻapea foi i le tino o le pepe o le lumanai. 1-2 teaspoons o le acacia le meli i le aso o le a puipuia mai i le gasegase o le hormonal, loimata ma le le fiafia uiga o le maitaga. E le gata i lea, o lenei vailaau lelei o le a puipuia ai le anemia ma maua ai le tino i vitamini ma elemene taua. Ae i le taimi o le lactation, fai mai fomaʻi e aloese mai le faʻaaogaina o le meli.

E taua! O tamaiti e avatu le meli acacia e tatau ona faʻaeteete - o la latou puipuiga o loʻo tumau pea le le mautonu ma e mafai ona tali atu ma le le mautinoa i le oloa. Ma e oʻo atu i le lua tausaga e avatu ai le meli i tamaiti e matua faʻasaina.

Filifili le saʻo acacia le meli, e te maua uma se meaʻai vailaʻau e mafai ona faʻaaoga mo le soifua maloloina ma le matagofie.