Faatoaga faatoaga

Toa o Westphalian Totleger ituaiga o le a faanatinati i le matua!

Westphalian Totlegers o loʻo i totonu o moa laʻititi i Europa. O nei moa na masani ona feiloai i le faatoaga a Siamani, ae o lea ua amata nei ona latou fafaguina ni mea e sili atu ona lelei.

Ae ui i lea, o nisi o faifaatoʻaga-o loʻo faʻaauau pea ona fausiaina ina ia faatumauina lona faitau aofaʻi.

Le mafuaʻaga tonu o le Westphalian Totlegers e lei faavaeina. Ae ui i lea, e tasi le mea e iloa mautinoa: o le Breke breed, lauiloa mo na taimi, na auai i le filifiliga. O le "Westphalian" na tuʻufaʻatasia mai le tino o lona tino, faʻapea foʻi ma le fua o fuamoa lelei. O isi vaega o le ituaiga na maua mai isi moa.

O le upu "Totlegger" i le faa-Siamani o lona uiga o se moa e mafai ona tuu fuamoa seia oo i le oti. Ma e moni lava, o nei manulele e le mafai ona galo lo latou mafai ona feaveaʻi fuamoa seia oʻo i le matua. O le uiga lenei na manaʻo le au faifaʻaiga e faʻaalia i le taimi o le faʻatoʻaga.

Faʻamatalaga faʻatele Totleger

O le moa o le Westphalian Totlegers ei ai lona tino lapotopoto ma le manaia o loo i ai se laumei susulu pupula. O le ua o le ituaiga o le umi o le uumi.

O fulufulu mumu o loo i luga o le ua o le moa ua leva ona iu ai o latou pito i luga o ona tauau ma se vaega i tua. O le pito i tua o le moa e toetoe lava i luga o le itu i luga, i se tulaga itiiti. O laʻau e lautele, maualuluga. O apaʻau o loʻo faʻapipiʻi malosi i le tino. Latou te paʻu i lalo le fulufulu uʻu umi.

O fagu o pusa o Westphalian Totlegers e faʻapipiʻi matagofie. O loʻo i ai ni uʻamea faʻalanu, o loʻo i ai sina paʻu mūmū mūmū. O le pusa e faʻalautele ma lautele. O le manava o le moa e lautele, e tu i luga.

O le ulu o se laumei laʻitiiti. I luga o le lanu mumu o le manulele ua leai atoa se mea. Lapoʻa mumu mumu e le tele tele. Uluai mama e uumi, lapotopoto.

O lobe taliga taliga e masani lava ona vali papaʻe. O mata e laʻititi, enaena pe toetoe lava uliuli. O le uumi o le uumi o le uumi, fai sina pisa i le faaiuga. E masani ona vali i le lauulu sinasina.

O le tele o fulufulu i luga o le tino o le manulele na ufiufi vae, o lea ua toetoe lava a le vaaia. O vae o le "Westfaltz" tetele, umi le umi. E masani ona lanu uliuli. E vavalalata tamatamai lima e lautele.

E tele gaioiga ma sili ona manaia mo faʻatoʻaga i totonu o fuamoa fuamoa o moa.

Matou te tuʻuina atu i lou mafaufau ni faʻamatalaga auiliili e uiga i latou: Ancona ma Shaver.

I totonu o moa a Westphalian, Totleger e lautele lona tua, o se manava tele ma lapoa, o se pusa lapotopoto ma se siʻusiʻu siʻosiʻomaga. I totonu o moa, e masani lava ona faʻasaga i lalo. O le paʻu e laʻititi, lanumumu. Earlobes ei ai se lagomalie.

Ae o le lanu o le fatu, e mafai ona mumu pe papaʻe. I tua, apaʻau, manava ma le siʻusiʻu o le manulele o loʻo fugafulu fulufulu fulufulu, o loʻo tuʻuina atu ai i le ituaiga se lanu e le masani ai. I le moa, o laumei lumbar e vali pe lanumumu pe paʻepaʻe, faʻalagolago i le lanu atoa.

Ata

Faʻapitoa

O le Westphalian Totlegers o tulaga lelei atoatoa ia. E le pei o isi fuamoa fuamoa, nei moa e mafai ona ave fuamoa seia oʻo i le oti.

O le mafuaaga lena e ono le auai ai o latou tagata i le fasiga faifaipea o le papaʻe matutua. I le averesi, o lenei ituaiga o moa e mafai ona gaosia ma sili atu ma le 150 fuamoa i le tausaga.

O se lanu e le masani ai le lanu vailaau e faaopoopo i le gaosia o fuamoa. O le hens ma roosters o le Westphalian Totlegers ei ai laumei mumu pupula. Ona o foliga lelei o lenei ituaiga e mafai ona fafaga mo mea teuteu.

Totleggers o moa a aiga. Latou te fiafia e nonofo i luga o pa, laau, ma isi lava mauga.o le mea lea, e tatau i le pule o le lafumanu ona popole i le taimi muamua e uiga i le faatulagaina o se taualuga faatuatuaina i le teritori o le lotoa savali.

O le mea e leaga ai, o se tasi o mea matua le lelei o le fanau e faigata tele. O le mea moni, e faasolosolo lava ina mou atu i tua, e pei ona faia e le faʻatoʻaga faʻateleina ituaiga o moa. I le taimi nei, o le faʻatoaga o Totlegerov e naʻo tagata e aoina, e mafai ona feagai ma le faʻafitauli o le mauaina o se ituaiga.

E tatau foi ona e mafaufau i le mea moni e faapea o Westphalian Totlegers o ni manulele malolosi. O solo o lenei ituaiga e mafai ona faigofie ona tau ma isi moa, o lea e manaʻomia ai ona teu ese mai ia i latou.

Initaneti ma faʻatoʻaga

O le Westphalian Totleghers i le taimi atoa o lo latou soifuaga na tausia i luga o laina leai se totogi.

O nei moa agavaʻa e le mafai ona nonofo i le nofoaga e tasi mo se taimi umi, ona e manaʻomia ona latou savavali pea, lele, ma saili foi mo le vao i vao o le fanua. Ona o lenei mea, i totonu o le fale e tatau ona e puipui ai se nofoaga tele, lea e avea o se lotoa. O iina o le a savali ai Totleglera ma faʻalelei le lele.

I luga o le fanua e tatau ai ona faatulaga se fale lelei poʻo se taualuga.. O le mea moni, e sili atu i le Westphalian Totlegers le lele i luga o laau, mai le mea e mafai ai ona latou sosola ese mai le nofoaga.

Fafagaina lenei ituaiga o moa e masani lava e le faigata. Ae ui i lea, e tatau ona manatua pea e le au faifaatoʻaga o nei manulele e masani ona 'aina le ola ma meaʻai fualaʻau. Mo lenei mafuaʻaga, e oʻo lava i le taumalulu, iniseti ma gutu vaʻai e tatau ona faʻatautaia i le tino o Westphalian Totlegger.

Afai e le taugofie ia fafaga mo le pule o le nofoaga, ona tatau lea ona faatau. mea faaopoopo faʻamalosi. I le avea ai o se tulafono, o loʻo aofia ai ia vitamini ma microelement ina ia lagona ai e Totlegher le manaia.

O le mamafa o le mamafa o Westphalian Totleger breeder roosters e ono eseese mai le 1.5 i le 2 kilokalama. O le tuʻuina atu o sela o lenei ituaiga e mafai ona maua ai se masini e oʻo atu i le 1.5 kilokalama. O le gaosiga o fua o lenei ituaiga e silia ma le 150 fuamoa i le tausaga.

I le fua faatatau, o fuamoa taitasi i se atigi papaʻe e mafai ona oʻo i le 50 g. Mo le faʻavevelaina ma le faʻavevelaina, fautuaina e filifili naʻo le tele o faʻataʻitaʻiga, talu ai e manaʻomia le tele o meaʻai mo le fausiaina o le pepe.

Mo le faifaatoaga moa, o le fuamoa o moa o se mea taua, ae le o taimi uma. O le faʻatupulaia o le lauiloa, mo se faʻataʻitaʻiga, o le mauaina lea o ni mea e faʻaaogaina ai mea tau taaloga poʻo ituaiga taʻaloga.

Faitau le tele o mea manaia e pei o Azil ma Hint.

Mea faapena

Nai lo le masani ai o le Westphalian Totlegers, o se tamaʻi fuamoa fua tele, Leggorn, e mafai ona faia i luga o le saite. O nei moa fuamoa-fuamoa ua manatu e avea ma siamupini i soo se mea e mafai ona fai. I le tasi le tausaga, e mafai e laumei Leggorn ona tuʻuina ni fuamoa 300.

E i ai tulaga pe a latou tuʻuina atu i le 320 fuamoa. E le gata o faifaatoaga ae o loʻo tele foʻi faʻatoʻaga faʻatoʻaga o loʻo galulue i le fausiaina o lenei ituaiga, o lea o le a leai ai ni faʻafitauli i le mauaina o le ituaiga.

E mafai ona sui sui o Westphalian Totlegers ma pou mumu a Andalusian. O nei manulele o loʻo faʻaalia foi i se lanu mananaia matagofie ma fuamoa gaʻo maualuga. E le seasea pei o Totlegers, aua e masani ona fafagaina mo mea teuteu.

Faaiuga

Totlegger o Westphalia o se matua matua o Siamani o moa a le aiga. E ese mai i isi ituaiga o gafatia e tuʻu ai fuamoa seia oʻo i le oti.

O le mea e leaga ai, Totlegers o loʻo faasolosolo malie lava ona faʻanofo i aso nei, ma e tele naua mea e mafai ai ona faaluaina le tele o fuamoa. E le pine ae o nei moa o le a na o fale faʻapitoa faʻapitoa.