Broccoli

Le faʻaaogaina ma le faʻaaogaina o le broccoli, o mea aoga ma le faʻaleagaina

Broccoli e lauiloa ona o le tele o mea aoga o loʻo i ai. O le tele o taimi e faʻaaogaina i meaai, ae ua maua ai lana talosaga i le cosmetology. E ui lava i faʻamanuiaga sili i le tino, ae o loʻo i ai nisi faʻasolega.

Calories ma vailaʻau kemikolo o le broccoli

O lenei kapisi ua taua o le maualalo-kalori, ma o le mea lea o mea taumafa taumafa. I le 100 g o fualaau fou pe ua gaosia, e na o le 34 kcal., i le taimi o le fuluina, ua siitia le tau o le malosi i le 46 kcal e ala i le faaopoopoina o le suauʻu mo le faʻavela. Ae i le taimi lava e tasi o le tuufaatasiga o le broccoli e aʻafia ai le aofaiga o vitamini ma isi elemene aoga. O le tele o mea uma o loʻo i ai vitamini o vaega PP, B, faʻapea foi A, E ma C. Faʻafetai i le pito i tua, o loʻo i ai mea lelei faʻaleagaina. E maua foi i totonu o meaola e pei ole chromium, boron, iodine, apamemea, manganese, magnesium, sodium, phosphorus, iron, potassium, calcium. Broccoli e 2.8 g porotini (sili atu nai lo se isi lava kāpeti) ma le 7 g o carbohydrates, ma o loʻo i ai le garotene.

E te iloa? Broccoli o se faʻalausaga taʻitasi, o se ituaiga o falanifo. O vaega lava e tasi o loʻo faʻaaogaina e pei o le falalaʻau, ae o le broccoli e sili atu ona lelei ma e sili lona lelei.

O le Broccoli protein e mauoa i ituaiga amino eseese e puipuia ai le atinaʻeina o le tele o faʻamaʻi, faapea foi le lagolagoina o le galuega a le tino atoa. O le mea lea polotini o lenei ituaiga kapisi e tutusa ma le suauu meaʻai.

O faʻamanuiaga o le kāpuni o le broccoli mo le tino

Talu ai ona o le fualaau faisua o loʻo i ai le tele o vailaau aoga, lea, pe a fegalegaleai le tasi ma le isi, e maua ai se aafiaga lelei lelei, o loʻo i ai le tele o ituaiga faʻamalolo.

O le potassium e nafa ma le aveeseina o le tele o vai ma masima, fuluula ma le calcium faʻamaonia le faiʻai ma le ponaivi, ma o le uʻamea ma le paluka e fesoasoani i le totoina. Fesoasoani i le endocrin system, thyroid function iodine. Broccoli mo le gau o le mamafa ua faʻaaogaina e le gata ona o le maualalo o lona kalori, ae ona o lona aʻafiaga o le galala - e puipuia ai le cellulite. I le auala, o le aofaʻi o carotene i le broccoli e sili atu i le aofaiga o lenei vailaʻau i kāloti.

O le tele o vitamini E ma C e laveaiina ai le tino mai tuusao saoloto. E fesoasoani le vitamini B i le tausia o le faʻaogaina o le tino, o meaʻai e puipuia ai le toe gaosia o gaʻo ma pathogenic siama. Toxins ma slags mai le tino e mafua mai ona o le tele o fiber i totonu o le fualaʻau. Ua faʻamaonia e faapea, o se mea e puipuia ai, e tatau ona faʻaaogaina le broccoli e puipuia ai le atiaʻe o le atherosclerosis, faʻaleleia le gaioiga o le fatu, ma faʻagesegese le faagasologa o le soifua matua i le tino.

E te iloa? E talitonuina o le broccoli e sau mai itulagi o Asia Minor ma le Metitirani, ae o le totoina o laau, ua tupu aʻe i Roma anamua. O lenei masani o le tuputupu ae o le broccoli ua salalau atu i Europa atoa ma le lalolagi. Laʻau faʻapitoa iloga na maua i Italia ma Farani. Na nofo o ia i Amerika, ae na amata i le amataga o le seneturi talu ai le kuka.

O fualaau faisua e faʻaaogaina foi i togafitiga o faʻataʻitaʻiga ma mo le puipuia o faʻamaʻi o le gasegase. Aemaise lava, o ona mea aoga e maua ai se aoga aoga i le retina, o ona tioata.

Faʻaaoga lelei le broccoli i togafitiga o le gastrointestinal tract and ate. Ua aofia i totonu o le taumafa a tagata na maua i faʻamaʻi pipisi, faʻapea foʻi ma mafatiaga mai le faʻasalaga, dysbiosis. I le avea ai o se sui soʻo, o le fualaau fualaau e faʻaogaina e puipuia ai fatuga, stroke, e faʻaleleia ai le 'ailaina, faʻanoanoa, ma faʻasolosolo le tafe o le talo, tuputupu aʻe, ma le paʻu.

Auala e filifili ai le broccoli pe a faʻatau

I aso nei, i totonu o faleoloa, e mafai ona faʻatau mai le kapaila i le fou ma le kiona. O le kiona e itiiti ifo le aoga i aoga aoga o le fou, ae e manaʻomia foi ona e filifilia ma le faaeteete. O lea, o le fualaau faisua e tatau ona mausali, ia lanumeamata, lanumoana lanu. Ia mautinoa o kulupu uma o loʻo i ai, e tapunia lelei, a faʻapea o le fualaau aina ua manatu e sili atu ona mamafa. O le ulutala e tatau ona saoloto mai le pala, samasama, stains ma isi mea leaga. O le manogi o le broccoli e tatau ona i ai se manogi fou.

E taua! I luga o fata o faleoloa e tele taimi e mafai ai ona e mauaina lenei ituaiga o broccoli, e pei o le pusa. E foliga mai o se faamalu i luga o se laau malulu. O luga o se mea mataʻutia tele. O nisi taimi e mafai ona e maua ai le soparagus poo le Italian broccoli. E maua mai ai laumei mumu, lea e tuʻuina ai laʻititi laʻitiiti o lanu uliuli po o le lanu violē.

Auala e teuina ai le broccoli

Mo le kukaina i le umi e mafai ai ona tausia meaʻai, e tatau ona teu lelei. Ina ia faia lenei mea, o le fualaau faisua e tuʻu i totonu o se atigipusa vevela ma tuu i totonu o le pusaaisa. O lea e mafai ona teuina e le silia ma le vaiaso.

Afai ei ai se manaʻoga e faʻamalo le broccoli, e tatau ona faʻavasegaina, faʻapala, fufulu, gaugau i totonu o se ato poʻo se vaʻa faapitoa, ma tuu i totonu o se pusaisaisa. O le kāpuni tipi e mafai ona teuina nai lo le ono masina.

O aoga o le broccoli i le tau faasaga i le kanesa

E faaopoopo atu i vitamini E ma C, lea e galue o ni antioxidants, o le sulforaphane e maua i le kapisi, lea e mafai ai ona faaaoga le broccoli i le tau faasaga i le kanesa o le prostate i tane ma le kanesa o susu i tamaitai. Ma fai mai saienitisi Iapani o lenei vailaau e faʻasaʻo lelei le kanesa o le paʻu. Saienitisi Amerika sa maua i taimi o suʻesuʻega e tatau ona 'ai lua keke suka i le aso e faʻafefe lelei ai le faʻamaʻi.

O Broccoli o loʻo aofia ai foi le sinegrin ma le indole-3-carbin, lea e tau lelei ai foi le faʻamaʻi. O le mea muamua e le mafai ai ona maua le ulu o le kanesa, ma o le lona lua e faʻaleleia ai le mafai gasegase o le tino e tau ai le kanesa. O le mea lea, o gaioiga faʻatasi o nei vaega e lua e fesoasoani tele e foia ai le faʻamaʻi.

I le otootoina o atinaʻe uma i lenei eria, ua fautuaina ai e le World Cancer Research Foundation le faʻaaogaina o le broccoli mo togafitiga o le kanesa o le esophagus, manava, urinary system, pulumu, larynx, rectum, pancreas.

Broccoli ao maitaga

Ona o le tele o aoga ma meaʻai, o le fualaau faisua e tatau ona aofia i le taumafa o fafine maʻitaga. I le faaopoopo atu, e fautuaina le broccoli mo le faʻamautuina o le metabolism. O lenei tamaoaiga-kalori oloa e mafai ai ona e le maua le mamafa o le mamafa, e ui lava o loʻo i ai le tele o pene. O nei mea e sili ona talafeagai mo tina o le a tutupu i le lumanai - e tele naua palatini i totonu e tatau ai mo le fausiaina o totoga uma ma tino o le pepe.

O Broccoli e sili atu vitamini C nai lo lemoni. E iai foi le tele o chlorophyll, lea ei ai sona aafiaga lelei i le toto ma le puipuiga. E taua tele lenei mea mo se fafine maʻitaga. E oʻo lava i faʻamaʻi aupito laiti e mafai ona taʻitaʻia ai le faʻavaeina o le tino o le tamaititi.

I lenei kapisi o se aofaiga tele o siama gaʻo ma le vitamini B lea e faaputuputu i totonu o le tino. Ma o lo latou i ai e taua tele mo le fausiaina o le hematopoietic system i totonu o se tamaititi, faʻapea foʻi ma lona tino. Ua lauiloa o le le lava o le gaʻo e mafai ona faʻafefe ai le mafaufau, cerebral hernia, microcephaly. O lenei kapisi e faapitoa lava le fautuaina mo le anemia ona o le tamaoaiga tele i le uʻamea.

Ona o le tele naua o meaʻai, ua fautuaina e fomaʻi le faateleina o le broccoli i le taumafataga i le fuafuaga fuafuaina o le maitaga. O lenei mea o le a fesoasoani i le faapaleniina o le masima, le numera o micro ma elemene elemene i totonu o le tino, faʻatumu i vitamini, faʻamalosia le faʻaogaina o le tino, faʻaleleia le tuufaatasiga o le toto. E faʻamalosia e Broccoli le fausiaina lelei, lea e taua foi i le taimi o le maitaga, lea e masani ona faʻatasi ma le taʻavale.

E taua! O se tasi o mea sili ona taua o le broccoli o le maualuga o le palatini. E tasi le selau kalama o lenei kapisi e sili atu le protein nai lo le aofaiga tutusa o le lafumanu. I le taimi lava e tasi i le fualaau fualaau e toetoe lava leai se gaʻo.

Faʻafefea ona faʻaaoga le broccoli i le cosmetology

O le na o le aofia ai o le broccoli i le taumafataga o le a faʻamamaina ai le paʻu i vailaau faʻamaonia, tuʻuina atu i ai le malosi ma le susulu o foliga. Ae i le cosmetology, o le kāpeti e faʻaaoga mo le tuʻuina o masini, afifi ma isi taualumaga.

O fualaau aina suamalie e faʻaaogaina faʻapitoa i ituaiga foliga o le paʻu mata. E puipuia mai le radiation ultraviolet, faʻamalolo le mumu, faʻaosofia le puipuiga o le paʻu, ma faʻateleina ai le faʻamaʻi o le tino.

O le sua o lenei kapisi ei ai lona aafiaga sili ile lauulu. Faʻafetai i vitamini A, E, acene ascorbic, gaʻo gaʻo, microelements, e fafagaina le lauulu ma mea uma e tatau ai, tuʻuina atu ia i latou se malamalama lelei ma le malosi. Na te faia se totoa puipui i le lauulu lea e sulu ai i latou, taofia ai le filifilia, suia ai le vaeluaga. I lenei tulaga, o le lauulu e le mamafa, ua faʻamalieina ma mea uma e tatau ai.

E faigofie ona faʻaaoga i le cosmetology broccoli oil, lea e maua mai fatu o fualaʻau. O le mea e leaga ai, ona o le maualuga o le gaosite o le gaosi, e le mafai ona faʻaumatia i totonu, ae o le faʻaaogaina o lauulu ua faamaonia le aoga: latou te vaivai, susulu, e le mautonu. O le suauu e le na o le fafagaina o le lauulu ma le paʻu, e faʻamamaina lelei ai foi, vave ona galu ma e le tuua ai le gaʻo oona.

Faʻaaogāina i meaʻai: le faʻaaogaina o le broccoli mo paʻu mamafa

E talitonuina o le tele o vaega o loʻo aofia ai i le kapisi, fesoasoani e faʻaleleia atili ma faʻateleina le gaʻo gaʻo ma gaʻo gaʻo. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le chlorophyll faʻatasi ma le vitamin B e faʻaleleia atili ai le malosi ole tino o le gaʻo. O lona uiga i le faagasologa o le fegasoloaiga o se tagata o loʻo i ai lana taumafataga o loʻo i ai le brokoli, faʻaalu le tele o kalori. O le i ai o le tele o fiva e fesoasoani i le natura ma le le faʻaleagaina o le manava, faʻateleina le saoasaoa o le faʻapalaina.

Ae i le taimi lava e tasi o tala faʻasolopito e fesootaʻi ma le broccoli, lea e faʻaaogaina lelei i le faʻamatalaga o ona aoga aoga. Mo se faʻataʻitaʻiga, o lenei ituaiga o kāpeti e taʻua i nisi taimi o se oloa e maua ai le mea e le lelei ai le kalori. O lona uiga, e talitonu o le tino e faʻaaluina le tele o le malosi i luga o le avega o se fualaʻau nai lo le oloa lava ia e mafai ona tuʻuina atu. Ae peitai, na o le pau lava le mea na faamaonia e le saienisi - o mea maualalo nei kalori i totonu o le fale.

O le isi tala masani masani e faapea o le broccoli e maualuga le maualuga o le metabolism i le telefoni feaveaʻi. O le mea lautele, e mafai ona matou malilie faatasi ma lenei faʻamatalaga, talu ai o le vailaʻau faʻasolosolo o le fualaʻau e mafai moni ona maua na aafiaga.

Ae o le aoga autu o le broccoli i le tulaga o meaai paleni o le tele o fiber ma mea e maualalo le kalori. O lona uiga, ona o le tau o le broccoli, e ono mafai ona faʻaititia le caloric o mea e teu ai, aʻo tausia le latou voluma. Ae peitai, o le tele o le tele o fiva o le a fesoasoani e faamama le tino.

O ai e le fautuaina e faʻaaoga le broccoli

I le malamalama ai i le faʻaaogaina o le broccoli, e aoga le mafaufau i le itu pito i tua o le faʻaaogaina o lenei oloa. E le o le mea lava lea, o le le lelei o le faʻaoga, faatasi ai ma fualaʻau mata, e mafai ona e aveina le E. coli i totonu o le tino, lea e sili ona matautia, mo se faataitaiga, aʻo maʻitaga. E tatau ona faʻaaogaina ma le faaeteete le broccoli Raʻu mo tagata e leai ni mea faʻapitoa i le pancreatic ma maualuga maualuga. I le taimi mulimuli ane i nisi tulaga, e le mafai ona faʻaaogaina meaai ma le maualuga o mea o fiber, e aofia ai le broccoli.

I le faaopoopo atu i ai, o nisi tagata e ono afaina i le broccoli. O le mea lea, afai e faigofie ona e faʻamaʻi, taumafai e 'ai sina fualaau faisua muamua. O le broccoli e afaina ai i totonu o lona susu, lea e mauʻoa i le purine tuufaatasia. E matautia mo le gasegase, arthrosis, gout, aua e mafai ona mafua ai le vevela.

E le gata i lea, afai e falai le sukamini i le suauu ma le vevela vevela, e le gata o le tele o mea aoga o le fualaau faisua ua leiloloa, ae o le tele foi o manu oona ua faia. Latou te mafua ai foi le ogaoga o le faaleagaina o le tino.

O le mea lea, afai e te manao i lou tino ia maua se tele o meaʻai mai le broccoli, afai e te faʻaaogaina mo le puipuiga poʻo le faʻaogaina i togafitiga o faʻamaʻi faapitoa, taumafai e 'ai naʻo le oloa gaosi. E le o teuina le fualaau faisua i totonu o le pusaaisa mo se taimi uumi, ae o le a faʻamalo le umi o le ola ile ola ma le puipuia o mea aoga. O lea e mafai ai ona e faatulagaina i taimi uma se vaitamini maualuga ma se mea maloloina i le laulau.