Fai oe lava ia

Teuga o le ofisa mo le Tausaga Fou

O le latalata atu i le faamanatuina o le Tausaga Fou, o le sili atu o ituaiga o faailoilo, susulu matagofie ma teuteuga eseese e mafai ona maua i luga o auala.

O lenei ata o le Kerisimasi e le mafai ona musuia ai le teuteuina oo latou fale faigaluega. E le gata i lea, e sili atu le manaia le galue i le mea e le gata na nofotupu ai le atemosifia aloaia, ae o loʻo i ai foi ni mea laiti, ae o aso faamanatu e faamanatu ai le aso o le a oʻo mai.

I totonu o lenei tusiga o le a matou vaʻavaʻai i auala e te teuteuina ai lou fale faigaluega poʻo lou tofi, ina ia i ai se vaega o le aso malolo faʻatasi ma oe e tusa lava pe o taimi faigaluega.

Le filifiliga o lanu

Aʻo le i faia le filifiliga o teuteuga mo le potu, e tatau ona e filifili i le lanu lanu, lea e te faʻaogaina ai le siosiomaga masani. Matou te mananao uma lava i le ofisa e le masani ai, ae e le sili atu nai lo mea talafeagai.

O lanu masani e fesootaʻi ma le Tausaga Fou e mumu, lanumeamata, auro, maʻeʻe. Matou te fautuaina e gauai atu i isi lanu e taua tele mo le tausaga a sau ma, e leai se masalosalo, o le a tosina mai ai le fiafia ma le soifua manuia i lou olaga.

E taua! Matou te le fautuaina e faʻaaoga le paolo paʻepaʻe masani e teuteu ai le ofisa. I le avea ai ma autu, e sili atu le manaia o le lanu, ma faʻamalamalama lelei o le a lelei le faʻaitiitia o le manava i totonu.

O le paolo o le 2018 e lanu samasama. Ma isi, o lanu matagofie o le lanu violē, enaena, lanumeamata ma le mumu, o lea e le tatau ai ona lafoai ni tausaga fou masani, e lava lava le na o le aveeseina o ni pulu. Talitonu mai ia te aʻu, o se meaʻai fiafia e faigofie ona fai e aunoa ma le anoanoai o elemene, e na o le tasi lava e lava.

O se isi filifiliga o le a fesoasoani e le gata ina teuteu ai lou falefaigaluega, ae faʻamalosia foi le uiga o le kamupani, o nei la, o lanu o le logo faʻasalalau. O teuteuga i le tulaga e tasi e pei o le logo e ono faatosina ai le au faipisinisi, ma o le ofisa lava ia o le a foliga uma ma i le taimi foi lea e fiafia ai.

O a mea e mafai ona faʻaaoga

E matua filifili lava e faʻapipiʻi se paina poʻo se laau Kerisimasi moni i le ofisa, ae le o pule uma o le a fiafia e vaʻai i se elemene elemene o le fale na faia muamua. O le a matou iloa po o a mea e mafai ona matou faʻataʻitaʻiina, ina ia le taugata tele le teuteuga o le falefaigaluega, ae i le taimi e tasi o le a foliga mai e ese ma tulaga ese.

Matou te fautuaina le faitau pe faʻapefea ona faʻatulaga fale mo le Tausaga Fou.

Laʻau Kerisimasi ma laau

I totonu o faleoloa i aso nei e mafai ona e maua le tele o fesuiaiga o le matagofie o le vaomatua - faʻalelei ma lanu. O le tele o nei mea teuteu e lautele, ina ia faigofie ai ona e filifili se laau Kerisimasi o foliga, lapoa ma lanu.

Na o le pau lava le ata o na oloa o le le lava lea o le sogisogi, aua o laau uma o loʻo faia i mea e leai ni mea. Mo i latou e fiafia e siomia i latou i ni mea manogi lelei, matou te taʻu atu ia te oe o le aso malolo o le Tausaga Fou ei ai lona lava, manogi tulagaese. Ina ia lagona, ia na o le inu o le manogi o lala laau, tangerines ma le sukalati.

E te iloa? I Rusia, o le aganuu o le teuteuina o le Kerisimasi na faaali mai ona o Peter le Sili. Na faatonuina e le tupu muamua ia pa laau, pines ma junipers ina ia faapipii i totonu o lotoa, ia fana e faamamalu ai le aso malolo mai fana laiti ma fana, e moli ai moli ma faalauiloa ai fusuaga. O tagata sili ona matitiva na tuʻuina mai i fafo laau ma pines e aunoa ma se totogi.

Afai e te manaʻo e faʻavasegaina le ofisa i totonu o se fale ola, o le a lava le naʻo le faʻaaogaina o ni nai laau laiti ma le teuteu pe afai e te manaʻo ai. Latou te le faʻaogaina le upega tafailagi, ma o le a le faalavelaveina oe e ala i aso malolo faigata. E i ai foi se filifiliga e pei o ni falaoamata o laau o coniferous. E lelei atoatoa i latou e fiafia i mea laiti, aua e faigofie lava ona faʻafefete i luga o se fagu, ma e mafai ona e filifilia le mamanu o le fugalaau felafoaʻi sili ona lelei e faavae i lou tofo.

E mafai ona suia e le laau o le coniferous e pei o araucaria, boxwood, potu o le perosi, juniper ma thuja.

Pepa pepa

O na teuteuga e masani ia i tatou uma talu mai le laʻitiiti. O ituaiga ituaiga uma o lanu lanu pepa, o mea uma e te fiafia i ai i lau kiona. Ae ui i lea, aua nei faanatinati e faia le gaosiga o nei mea teuteu faapitoa.

I le uma, o taimi e suia, ma afai e te manaʻo e suia totonu o le fale faigaluega i tulaga faʻaonapōnei, e tatau ona e suʻeina ni kopi fou o pepa. Ma e tele naua mea: mai snowflakes volumetric, pepa lamolemole fugalaau, lush pompons ma polo polo i pine po o kirigami, lea e mafai ona faia tutoatasi.

I le faʻaopoopoga i lenei tele o mea taugata, e mafai ona e faia se faʻataʻitaʻiga i le fesoasoani o filo ma pepa faʻamau. O se filifiliga fou o mea teuteu teuteuga o le tuʻuina lea o honeycombs ma fans o le a foliga muamua i lou ofisa. Aua nei galo e uiga i le faailoga e sili ona fiafia i ai aso malolo - balloon. O le maketi faʻaonaponei e ofoina atu le tele o lanu o polo - mai le lanu masani pe matte i le lanu auro po o le siliva. Filifiliga - tele, ma i latou uma, e le itiiti ifo, o loʻo maua i le tau.

Laʻau kiona

O le Tausaga fou o le tau e fesoʻotaʻi faʻatasi ma le kiona fulufulu mafiafia paʻepaʻe. Ma afai e leai se kiona i luga o magaala o lau 'aʻai, aua e te faʻavaivai: i totonu o faleoloa e mafai ona e faʻatau se' au o le kiona e leai ni mea!

Matou te fautua atu ia te oe e faitau pe faapefea ona teuteuina lelei le Kerisimasi.

O le mea moni, atonu e le mafai e se tagata kiona ona alu i fafo pe taalo i le kiona, ae o le teuteuina o se ofisa e sili atu. Ia, afai o loʻo i ai pea le kiona i fafo o le faamalama, o le a mafai nei ona e vaʻaia saʻo i luga o lau kesi, ma o nei mea uma o le a le liusuavai ma tuu ai ni susu susu.

Afai e le mafai ona faʻatau mai sea kiona mai se apa, matou te fautua atu ia e saunia oe lava ia. E faigofie le faagasologa ma e le tele se taimi poʻo ni mea taugata e manaʻomia, ma o le a tuʻuina atu ia te oe le uiga o le Tausaga Fou.

  • Muamua fua ae le o le saluina o le kiona e naʻo le tolu mea e aofia ai: soda (tasi ma le afa ato), fusi faʻamafanafana (tasi le pulumu) ma susulu pe afai e te manaʻo ia pupula lau kiona i le malamalama.

Ave se pesini, faʻatumu i fulu, o le a manaʻomia uma. Ona faasolosolo malie lea ona sasaa le suauu ma oso. O le iʻuga, e te maua le tutusa o le faasee, lea e mafai ai ona e faia se kiona.

E taua! E mafai ona e faʻalavelave i le masini ma ou lima ma le vaʻaloga, ae afai ei ai lou tino maaleale, faʻaaoga se vaʻa pe faʻapipii totigilima pei o le suasusu e faʻamalu le paʻu.

O faʻamalosi faʻamalosi e faʻaopoopoina i le pito i tua, e mafai ona e filifili soʻo se paolo o ia mea, ma e oʻo lava i le kiona e fetaui i lau autu filifilia.

  • Mo le auala lona lua o le faia o le kiona e aoga uma lava le fofo foam (tasi e mafai), faapea foi ma le uʻamea po o le falaoamata (lua ato). O le auala o sauniuniga e tutusa lava, e tatau ona e faʻafefiloi mea taua. Na o le kiona nei o le a maeʻa, palasi. I luga o lena mea, o le kiona e malulu.

Vitio: auala e fai ai le kiona

O ia foi, e mafai ona faia e susulu, na o le faʻaaogaina o lanu o le lanu e te fiafia i ai.

Sulu ma fasi pepa

O le isi auala e suia ai le tulaga i le ofisa - ia filifilia le Tausaga Fou ma meaʻai, ma o le afiafi o le aso malolo e toatele. Faatasi ai ma le fiafia fiafia o le Kerisimasi i foliga o Snow Maiden ma Tama Frost, pe mafaufau, faatasi ai ma se Kerisimasi, teuteuga o le Kerisimasi - i lou tofo, o le ituaiga o fasi pepa ua leva ona i ai i le ogatotonu o Tesema ua tele.

Garlands ma moli

Masalo, e leai se tagata e le fiafia e tilotilo i faamalama matagofie i le taumalulu po o le Kerisimasi e susulu mai i moli felanulanuaʻi. O le mea lea, e le o se mea e ofo ai na i ai se nofoaga i le lisi o teuteuga.

E sili ona lauiloa i le faʻaaogaina o meaʻai faalenatura. Matou te fautua e faitau pe faapefea ona vego lauu ma lemoni mo mea teuteu.

Ae aua e te manatu o le nofoaga o le ATUA na o le matagofie o le vaomatua! O le malamalama e le gata ina setiina ai lagona mo le potu, ae maise lava i itula o afiafi, ae e mafai foi ona avea ma se elemene sili ona matagofie o le teuteuga i se auala sili ona laitiiti.

E faʻafefea ona teuteu se potu

A e filifili i mea e faʻaaogaina mo le teuteuina o le kapeneta, ua oʻo i le taimi e alu saʻo ai i le faiga o le teuteuina. E le tatau ona e taumafai e faʻaaoga mea uma i le taimi e tasi, o le paleni e taua i soʻo se mea, o lea e taua ai le mafaufau i le mea ma le mea e tatau ona tuʻuina ina ia le ova le motusia o totonu.

Windows

Windows - o le nofoaga sili mo paʻu ma paʻu. O tagata tafafao i aso nei latou te le o ese mai luga o luga o le tioata, ma o se ata o le Tausaga Fou po o se tusi foi o le a ataata ai e le gata ia te oe, ae faapea foi i le pasi, pe ae galue i le eleele.

Afai e le mafai pe e te le manaʻo e tapuni le faʻamatalaga faʻasalalau i fasi pepa taʻavale, tuu se faaputuga o laau faʻasalalau i luga o le faamalama sill i totonu o se fagu poʻo le tuʻuina o se puipui i luga o le faamalama. E mafai ona e faʻaogaina uma mea e lua pepa ma matala. E mafai foi ona e tuʻuina ni fuainumera pepa poʻo se tamai laau Kerisimasi o loʻo i luga o le windowsill.

E te iloa? O le tu masani o le faʻamanatuina o paaga a tamaiti i le Tausaga Fou i le Soviet Union na amata i le 1935. O le taimi muamua lea na faamanatuina ai le Tausaga Fou i le Kharkov Palace of Paionia. Ma i le lua tausaga mulimuli ane, na sau ai Santa Claus e faamalo atu i tamaiti i le Snow Maiden.

Le faitotoa

O se auala lelei ma faʻaleaganuʻu e teuteu ai se faitotoa o le faʻapipiʻiina lea o se mea faʻapipiʻi o lala faʻamalosi pe faʻafefeteina. Afai e foliga mai o le pulou pe le faʻatuatuaina ia te oe, ona e faʻaaogaina lea o le va. E mafai ona faʻapipiʻi i luga o le faitotoa i le foliga o se laau o le Kerisimasi faatasi ai ma le fesoasoani o faʻamaumauga faʻapipiʻi masani - e faʻapitoa ma faʻalua itu.

E mafai foi ona e faapipii i luga o le faitotoa se Tausaga Fou i luga o le faitotoa ma se manaʻoga po o se ata o faatusa o le Tausaga Fou, pei o se Kerisimasi po o le Tama Frost ma le Snow Maiden. O le faailoga o le tausaga a sau e foliga mai foi o se manu moni, i la tatou tulaga o se taifau.

Laulau

O le taualuga o le a fesoasoani foi e fatuina uiga o le Tausaga Fou, e le gata i lea, o nei elemene o le teuteuga o le a le faalavelave i soo se tasi ma o le a le aveesea le avanoa. E tele uiga o aso malolo Fou e mafai ona faʻapipiʻi i ai, mo se faʻataʻitaʻiga, o le paleni o paluni lanu.

O sea faʻafeiloaʻiga e masani lava ona faʻaaogaina i nofoaga faʻatau, teuteu faʻamalama i fugalaau fugalaau ma pepa taʻavale pepa. E leai se mea e taofia ai oe mai le faia o lea tulaga i lou lava ofisa, aemaise lava talu ai e mafai ona e faia oe lava ia. I le taimi lava e tasi, o le ae filifilia le tele o polo e fetaui ma oe ma o latou foliga vaaia.

O le isi filifiliga muamua o se laau e tautau. I lenei tulaga, e le tatau ona faatau le laau. Mai le pepa lava e tasi o snowflakes, pompons po o polo, e mafai ona e fausia se laau o le Kerisimasi e feosofi i le ea. Ina ia faia lenei mea, tau lava o le tautau uma o ona elemene i luga o filo o ni uumi eseese. O lenei teuteuga e foliga mai e le masani ai ma o le a faʻaalia pea, ae e le o avanoa i luga o lau laulau.

E taua! Tuu lau laau o le Kerisimasi e tautau ai ina ia e le o oe ma lau paaga e paʻu lona ulu. Afai o se potu e maualalo le taualuga, ona filifilia lea o se nofoaga i se tulimanu e leai se tasi e savali.

Pa puipui

Afai o loʻo i tua atu oe o se pa puipui, ma e te manaʻo moni lava i se aso malolo, poʻo le itiiti ifo o se faʻamatalaga - e leai se faʻafitauli. O le puipui e mafai ona teuteuina i le tele o auala, o le mea autu e le o le faʻaaogaina.

Laʻau e le masani ai po o pine pine, lea e mafai ona faʻapipiʻi i le puipui ma teuteu, ma faʻaopopoina i le siosiomaga o le ofisa sina manogi manogi o pine, e talafeagai. Ma e mafai ona e tuu se tasi pe lua paranesi, ma ao mai mai ia i latou se ata o se laau Kerisimasi. O le isi vaega puipui puipui o Kerisimasi - o se tausaafia. Faʻapei i luga o le faamalama, ao mai le Kerisimasi mai le uila ma faʻapipiʻi i luga o le faʻamaufaʻailoga faʻalua ina ia sili atu le matagofie o le ata.

O loʻo i luga o puipui puipui, ma e mafai ona e faʻatau oloa ma saunia. E mafai ona e faia nei teuteuga i ou lava lima, e faʻalagolago lava i lau paketi ma le mauaina o manatu manaia.

E mafai foʻi ona e faʻasalalau le tulaga faʻatasi ma tagata taʻavale ma ni paʻu. Filifili le mea sili e fetaui i totonu o lou ofisa - o lona uiga o le lanu lanu atoa.

Laulau o galuega

O le tulaga pe a teuteuina le ofisa atoa e le galue pe faʻasaina e le taua, aua o loʻo i ai se auala e alu ese mai ai. E mafai ona e tuʻuina i luga o le galuega galue se tamaʻi vao e faia i le pepa e faʻaaoga ai ni togafiti faʻatau poʻo soʻo se isi lava mea e te fiafia i ai. E mafai ona e faʻatau sau kopi o se laau. O le a fesoasoani le kiona e faamaea ai le ata, ae aua le moe i le laulau atoa. E ui o le mea e le faʻavaivai, e mafai foi ona taofia le gaioiga galue.

Matou te ofoina atu se filifiliga mo i latou o loʻo faʻaaogaina se komepiuta patino pe a faigaluega. E mafai ona e fatuina se lagona fiafia faatasi ai ma le fesoasoani a se tagata puipui masani mo lau laulau. O le mea autu - aua neʻi galo e uiga i le galuega.

Po o le a lava le auala e te teuteuina ai lou fale faigaluega, ia manatua o se fiafia fiafiaga e le na o le tausaga fou o le Tausaga Fou ma se Kerisimasi ma le kiona. O taimi uma o le Kerisimasi e amata ai lava ia te oe. Sata, avatu le fiafia i isi, ma o uiga o le aso malolo o le a le pine ae avea o se faaopoopoga matagofie, malie i mata.