Laʻau

O ituaiga sili ona matagofie o dahlias: 28 ata

I le ogatotonu o le taumafanafana fugalaau fugalaau fugalaau - dahlias. E faapitoa le alofagia e le au faifaatoaga ona oa latou foliga foliga. Ma le isi, o le "yanhlias" (Igoa Latina) e le o se mea sili ona faigata ona alu, ma o se vaitau umi o le vavalalata e mafai ai ona e fiafia i ai seia oʻo i le pau.

O le Dahlia o se laau i le aiga o Astro, e afua mai Mekisiko, ae o le aso ua tufatufa atu i le lalolagi atoa. I le 18 senituri, na aumai ai tubers i lehlia i Europa ma tupu aʻe i togalaau tupu. O le fugalaau na tuuina atu i le igoa Rusia "Dahlia" mo le faamamaluina o le saienitisi Siamani o Johann Gottlieb Georgi, o le sa tele sona sao i le saienisi Rusia. E tusa ai ma nisi lipoti, e sili atu i le fasefulu ituaiga o dahlias. Ma o le ituaiga o ituaiga, hybrids ma subspecies e matua ofoofogia lava!

Spherical or pompon dahlias

O fualaau o nei ituaiga meaola e iloga i se foliga faʻapitoa, ma e maua mai ona o le faʻapitoaina o petry petals ua faatulagaina i laina lapopoa.



Gergin collar

I fugalaau o le kohlias collar, o le laina pito i fafo o lo o aofia ai gaʻo tetele, ma o totonu e laiti ma sili ona vali e valiina i se lanu eseese.



Fusi le fusi

O fugalaau mafiafia tetele o lenei vao e ese le ofoofogia. Ua latou felafolafoaʻi itu i luga o petals.


Talia

O le tele o ituaiga ma fesuisuiai eseese.

Fialia teuteu "Ferncliff Illusion"

Tamea teuteu "Vancouver"

Tina teuteu "Kogane Fubuki"

Dahlia "Sam Hopkins"

Tina teuteu "Colorado"

Fialia teuteu "Fuga Paʻepaʻe"

Dahlia "Lalolagi a Repeka"

Dahlias cactus ma le semi-cactus

O lenei igoa na tuʻuina atu i dahlias mo le uluai fagaina o le nila o mea e faʻaleagaina, e tutusa ma se uumi vaiti umi. O petals e mafai ona faʻaoʻoina, faʻapea foʻi ma faʻasalaga i pito.

Cactus Dahlia "Cabana Banana"

Cactus Dahlia "Black Jack"

Cactus Dahlia "Karma Sangria"

Semi-Cactus Dahlia "Playa Blanca"

Dahlia "Faanatinati Orange"

Anemone Dahlia

Maua le igoa mo lona foliga tutusa i le terry anemone. O le vaega tutotonu o le faʻalavelave e aofia ai le umi o tubules-petals, e masani lava o lanu samasama. Petals o fafo o laulau e lamolemole ma e laʻititi faʻaloloa.



O le mea e leaga ai, i se ata tipi, o lenei fugalaau malulu o le a vave ona mou atu, ae o le taumafanafana ma le autumn o teuteuga o le togalaau, e taua tele.