Laʻau

Faailoga F1 i fatu: aisea ma pe aisea

E tele lava i taga ma fualaau o fualaau 'aina eseese, o le makaina o le "F1" e maua. E le o tagata uma e iloa le uiga. Matou te ofo atu ia malamalama pe aisea e faʻaalia ai e le kamupanī lenei faʻamatalaga.

Vasega F1

O le faailoga o le F1 o loʻo faʻamaonia ai o loʻo i ai lau fatu fatu, o lona uiga, o ituaiga eseese e lua e sili atu ona lelei o fualaau aina. O le tusi F na sau mai le upu Latina "tamaiti" - fili, ma o le numera 1 o loo faailoa ai le numera o le aufaasālalau.

O fatu faapena e ave uiga sili ona lelei mai o latou "matua." E foliga mai e toetoe lava 100% germination, fua lelei ma le tetee atu i le tele o faamai. Ae o nei uiga lelei o le a le maua le tofi, ma e leai se faʻamautinoa o fua o le isi augatupulaga o le a tutusa lelei. O le eseesega tele lea i le va o ituaiga o ituaiga ma filifili ai i le natura, lea na fausia ai o latou uiga mo le tele o tausaga ma pasi ai mai lea tupulaga i lea tupulaga.

Vaʻaia o Fanau Vaovao

  1. Tetee atu i le tele o faʻamaʻi.
  2. Latou te tuʻuina atu se fua tele.
  3. E maualuga le fua o le germination.
  4. E le popole i le vevela o le vevela.
  5. Latou te talia le tafe ma le taulelei lelei.
  6. E masani lava ona faʻavasegaina e le tagata lava ia.

Ona o le mea moni e faapea, o le faʻataʻitaʻiga mo le faʻatoʻateleina o fatu fatu i luga o se tau o fale gaosi oloa, e taugofie, e sili atu le tau nai lo ituaiga masani. Ae o la latou faʻatoaga e maua ai se faʻamaoniga o le lelei o le tupuina o fatu ma se seleselega o fualaau suamalie ma maloloina.

Le aoga o ituaiga F1

  1. Le tau maualuga o fatu.
  2. Mai fualaau suamalie, e le mafai ona maua ni fatu ei ai uiga tutusa e pei oo latou tuaa. O fualaau lauulu e tuʻuina atu uma mea sili i le tasi augatupulaga o le fua.
  3. O laau vaovao e faʻaalia o latou meatotino i le naʻo le tausiga lelei.
  4. E ui lava i le mea moni e faapea o fua o laau toto e tutusa lava le lanu ma le matagofie i fafo, e teuina mo se taimi umi ma lelei ona feaveaia, o lo latou tofo e le sili atu ona lelei nai lo ituaiga masani.

Vaʻaina o Fatu Fatu

Ina ia mafai ona maua se ituaiga o fatu fatu, e filifilia e faifaatoʻaga sui pito sili ona lelei o fualaau faisua. I le avea ai o se tulafono, o le sopoia o loʻo faia i le lima. O tagata tomai faapitoa e faʻafeiloaʻi le filifilia o "matua" ma le maualuga o le tiutetauave, o le mea e tupu mai ai o le a aveesea mai ia i latou na o foliga aupito sili ona manaia, o lea e tatau ai ona e sopoia le tele o mea aoga o ituaiga eseese pe a mafai i le tasi.

O se tasi ituaiga, mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona puipuia i faʻamaʻi poʻo suiga o le vevela, ae o le isi o loʻo i ai se fua maualuga ma se tofo fiafia o le fua. I le avea ai o se tulafono, o le a avea ma faʻalelei sili atu o laʻau.

O le tulaga autu mo le mauaina o se kulupu lelei o le faʻaaogaina lea o ituaiga o meaola e aafia ai le tagata lava ia.

Mo le tele o masina, o le tasi laau totō ma fuʻa na faʻaaogaina muamua o loʻo faʻapalaina i se auala faapitoa e ala i le pollen na aoina mai se isi laau. O lenei galuega e nafa ma le mamafa, o ituaiga filifilia ua tausia e le au gaosi oloa i le talitonuga sili. O le mea lea o le tau maualuga o fatu na totoina i lenei auala, ua taua o le "F1".