Laʻau pele

Laʻau pele. Vaega o le totoina ma le tausiga

O le igoa "cherry cherry" e foliga mai e le masani ai. E foliga mai o se peleite, ae o se ituaiga e le o le mea lea e masani ona tatou masani ai ma mafaufau pe a tatou faalogo i lenei upu.

O a ona eseesega mai masani, ma pe faapefea ona lelei? Aisea e tele ai ana togalaau - e sili ona fiafia i ai tagata? O le mea lenei o le a tatou taumafai e saili i lenei tusiga.

O a faʻamanuiaga o lagona faapelepele?

Ia, muamua, e pei foi o isi mea pele, na lagona le matagofie o le peleni i le vaitau o le vavao ma e mafai ona teuteuina soo se togalaau ma ona foliga vaaia.

Lona lua, o ia fualaau suamalie e ese le manaia, suamalie, suamalie, ae o sina sina manogi, ma se manogi matagofie. E le gata i lea, o laʻau e mauoa i polysaccharides, meaʻai, vitamini C ma pectin, ma o latou, i le itu, ei ai le aoga aoga i luga o le tino o le tino, fesoasoani i le faaleleia atili o le galuega o le tino.

E le gata i lea, o tulaga lelei e aofia ai le tele o vaega taua: o le pelery e amata ona fua mai i le tausaga lona lua, gaosi i le taimi lava e tasi maualuga tele, ma le tausiga lelei, ua ufitia le vao i fua o le a fiafia i lo latou tofo mo se taimi umi lava.

I le faaopoopo atu i ai, o le laau e le o se mea e sili ona mataʻutia, e matua malosi lava i le lamala ma le kiona ma e le fefe i coccomycosis. Oi, e fia ni mea lelei o la tatou pele! Ma, o le mea moni, e matua leai lava se faʻamalosi? - e te fesili. Ia, a aunoa ma latou.

O lenei la e uiga i faaletonu

Ia mautinoa ia e iloa lena mea lagona o cherries e aofia i ituaiga samobedplodnyae ona o loʻo i ai se manaʻoga e totoina isi ituaiga e lata ane i ai, a le o lea e te le o faamoemoeina se seleselega. Afai e te le tipiina le togavao, ona mamafa tele lea, ma i se tulaga lautele o le laau ua vave ona matua (pe a ma le 10 tausaga).

Matou te taʻua muamua lena mea O le peleni e le faigofie i coccomycosisAe o le moniliozu o loʻo faʻaalia soo lava. O le isi mea taua e le lelei ai O fualaau aina e le o noatia i femalagaaiga uumi ma le teuina ona o le malosi e vave faʻafuaseʻi ai.

Fesoasoani: O le a le le manatu faapito

Faataitaiga o loʻo faaalia ai e tele le tele o faifaatoaga faʻamalo e masani ona le malamalama po o le a le ituaiga e faʻaleleia ai le tagata lava ia ae leai se tasi.

O le faʻaleleia o le tagata lava ia o le gafatia lea o se ituaiga faapitoa e toe faʻaleleia ai o ia, o lona uiga. eleelea oe lava ia

O le iʻuga, o le mauaina o se ituaiga, e fai ma faʻataʻitaʻiga, cherries, o loʻo i ai se tulaga maualuga o le a le mafai lava ona mauaina le fua, e tusa lava pe toto lelei ma tausia lelei le laau.

Le mafuaaga? O se mea taatele i totonu o laau e paʻu i luga o paopao o le fugalaau e fatuina fualaau aina pe a sau mai le fugalaau mai se isi ituaiga o meaola tutusa. Pe a pa'ū se ituaiga o manulele i luga o se pestle - o le fertilization e le tupu, o fua, i le faasologa, e le o nonoa.

O ituaiga eseese e taʻua o samobzoplodnymi, ma e tele naua, o le tele lea o ituaiga o apu, pears, plums, o le peleni, honeysuckle, o ituaiga o kulisi, apricot, ash ash, currants.

E tatau ona fai lena mea o le le lava o le le mafaufau malosi mea le lelei, aua nei galo e uiga i ai, ma totoina ia le itiiti ifo i le 2 ituaiga lata ane. Ia, afai, o le leai o se manaʻoga mo se ituaiga o fualaau aina, e na o laau e ola ai e tatau ona totōina. E toaitiiti i latou, ae o loʻo i ai se filifiliga, ma e mafai ona e filifilia le mea sao. A faʻatau, faitau ma le faʻaeteete le faʻamatalaga o le ituaiga, e tatau ona faʻaalia lenei meatotino.

E le gata i lea, ia manatua lena mea ituaiga fualaau aina ia lava-pollinating faia ni fua i le 15-40% o fugalaau (maualuga lava le fua o le 50%), ae afai o le isi ituaiga o meaola e ola latalata ane, o le a matua faateleina le fua, e tusa lava pe o se ituaiga o fualaau aina.

Ia taʻu atu e uiga i ituaiga eseese o cherries

O le tele o lagona o ituaiga peleni e maualuga tele. O le sili ona lauiloa i le va o faifaatoaga o le ituaiga o meaʻai - Natalie. O lona gaosiga e oʻo atu i le 8 kilokalama mai le vao. O lenei ituaiga e aofia ai le vaeluaga o vaitau.

E aofia ai foi ituaiga eseese e pei o Fairy Tale, Tsarevna. Fiafia ma Alice, faapea foi ma Tina a tamaiti - e masani ona i ai i ituaiga eseese.

E tele ituaiga o meaʻai e aofia ai Altana, Summer, Beauty.

O le mea lea, i luga atu ua tatou mafaufau i mea lelei uma ma le lelei o la tatou laau, e faamuamua ai le muamua ma le lona lua. Ae o le a le mea e tatau ona fai ina ia mautinoa ai o le fugalaau e malie i le mata i le tautotogo, ma o le fua e mafai ona fiafia ai i latou i le taumafanafana? E faʻapefea ona totoina ma tausia tausi cherries? E tusa o lenei mea o le a matou talanoa atili.

Alu i le totoina o se laau

O a aso o le tulaueleele?

Fai totoina cherries pele i le tautoulu po o le tautotogo. Afai na oʻo mai ia te oe fualaʻau i se taimi muli- muli ane, ona tatau ai lea ona vaʻai seia oʻo i le tautotogo. E tatau ona tuʻuina atu i ai le vaimatua 1-2 taumafanafana. A o lei totoina, ia fautuaina e tipiina i le 20 simetimita, mo le lelei o le tuputupu ae o aʻa.

Auala e filifili ai se nofoaga

O le oʻo i le nofoaga filifilia, e tatau ona e amanaʻia le mea moni o le laau e le fiafia i nofoaga paʻu ma eleele maulalope a faʻafefea ai le vai. O le mea lea, o le nofoaga e te manaʻomia e filifili ai le la.

E mama le eleele, ae afai e mamafa tele, ona tatau lea ona faʻalauiloa le oneone.

Aua e te faia e aunoa ma ni meaola ma fulufula - fugalaau falai. Fuaina o fanua ile togalaau aina - 2 × 1 m.

E malie foi le faitau e uiga i le tele o cherries "Youth"

Pit ma fatuga totō

Pe a totoina, matou teli se lua e tusa ma le tasi ma le afa mita le loloto ma tutusa le lapoa, faataatia le eleele ua saunia, 10-15 kilokalama o le humus, 20 kalama o le masima ma le 50 kalama o le superphosphate iina. Matou te tuu se fuʻa i totonu o le lua, faʻatumu i le palapala faʻafefiloi, valivali ma faʻatumu i le 5-10 lita o le vai.

Ina ia mafai ona manaomia i le lumanaʻi itiiti le fafaga - e mafai olo le palapala i le peat. I le vaitau o le tuputupu aʻe, e tatau ona e tuʻuina atu a itiiti mai e lua vai. O le a aoga le taʻua o le toe gaosia o cherries e le gata ina tupu mai i fualaau, ae faʻapea foi i le taoto, tipi ma maʻa.

E iai foi se tausiga taua

Fertilizer ma le galue

E tusa ai ma fautuaga, e lelei le amataina o le faʻamaina o le laau i le lua tausaga talu ona totoina. I le tautotogope a uma ona tafe le laau, e fafaga gaosiga faigata fuālaʻaulea e tatau ona aofia ai le nitrogen.

Peitai, i le vaitaimi o le tautoulu, e le tatau ona le aofia ai, aua o lenei mea o le a mafua ai le alualu i luma alualu i luma o tipu ma o le a latou malolo i taimi o pulu. Taofi i luga palapala manaomia ma le faʻaeteete, ina ia le faaleagaina ai fualaau o cherries, e le sili atu i le 4-5 cm le loloto.

O le tipi ma le faʻafeinuina o cherik

Mo le tuputupu ae malosi ma le seleselega tele, e tatau ona e mulimuli i le pale o le laau. Totoga o togalaau manaomia i tausaga taʻitasi, faia lea i le amataga o le tau totogo, aveesea fale tuai, maʻi ma le leaga nofoaga. Ua lava le tuua 5-7 vaʻa malolosi, vagana ai le ogatotonu.

Mai le tausaga lona lua sa matou tipi uma lala lalata i le vaega lona tolu. E pei ona faaalia i le faatinoga, o le togavao, lea e tausia ma faia lelei le teuteuina o le tumama ma le faatonutonuina - e maua ai fua e sili atu ona maualuga nai lo laau tuulafoaia ma lafoai

Suavai manaomia cherry talafeagai, aua o luga ua tatou faamamafa atu e le fiafia i le tele o le susu. Ia tausia au laau toto ma le faʻaeteete ma le alofa, ma o le a latou faʻafetai tele mo se seleselega lelei ma fiafia i ou mata i se laʻau matagofie ma matagofie.