Toga

Tulafono mo le totoina o aʻau i le tautotogo: taimi e totō ai, pe faapefea ona toto, o mea autu autu pe a totoina

Afai e te manaʻo e totoina se apu opu i luga o lau togalaau poʻo le totōina o se tasi o laau, ma maua ai le tele o mea totō, e tatau ona e muai fuafua pe faʻapefea ona fai saʻo: pe faapefea ona totoina se apu pe a faʻatusatusa i fanua i le tautotogo, o fea nofoaga e filifili ai, o fea fuafuaga e mulimuli ai, ma isi. O le a tatou talanoaina lenei mea ma le tele o isi mea.

E te iloa? O o tatou augatuaa e aai uma lava i fua o laau ova vao. O le ola o nei laau sa maua e tagata suʻesuʻe i luga o le vaituloto o taimi o Neolithic (i Suitiselani). Ae o le apu mai le laʻau e sau mai i teritori o Kyrgyzstan o aso nei ma le itu i saute o Kazakhstan. O iina ma i le taimi nei e mafai ona e feiloai i le Sivers o le vao vao, lea e sau mai ai le laau lauiloa i aso nei.

Totoina o apu i le tautotogo: taimi e amata galue ai

O le lelei o le totoina o le tautotogo o le a oʻo i le taimi e amata ai le kiona, o le a maua e laau le taimi e faʻamalosia ma faigofie ai ona ola i se faʻaitiitia o le vevela. O le tali i le fesili "O le a le taimi tonu e totō ai laau o le apu i le tautotogo?" e faʻalagolago lava i lau eria o loʻo e nofo ai. Mo le ogatotonu o taimi, o le taimi o le totoina o loʻo i le ogatotonu o Aperila, ma mo le itu i mātū - i le amataga o Me. Ina ia siaki le sauniuni o le palapala, ia na ona eliina i se suo: o le bayonet e tatau ona faigofie ona ulu i le eleele. Aua e te faʻamoemoe le toe faʻaleleia atoatoa o le palapala poʻo le amataga o le suavai. A o tuai le totoina o se laau e le lava le susu, o le a amata ona tiga ma tuu i tua i le tuputupu ae. E tatau ona faia mea uma aʻo leʻi tupu le fugalaau. Masalo atonu o le a leai se mea lelei e fualaau aina e ala i le osooso o le vevela. E faʻapitoa lenei mea i nofoaga o loʻo i ai le vave timu. E taua tele le filifilia o le taimi sao mo le totoina o laau tipu i le tautotogo, talu ai e tele lava ina faalagolago i le lelei o le fua o le totoina o le laau.

E taua! O laau na totō i le tautotogo e tatau ona faʻaauau ma faʻafeinu i taimi uma. O le faʻamalosia lelei o le suimui e ono mafua ai ona faʻamamago mai se aʻa ua vaivai, lea e oʻo atu ai i le faʻalauteleina o le atinaeina o vaega laiti ma luga o le eleele.

Auala e filifili ai fatu mo le totoina: fautuaga lautele ma fautuaga

I le faʻamalamalamaina o le tele o laau o le apu, e mafai ona e alu mo le totoina o mea. O maketi faanatura e le fetaui lelei mo lenei mea, aua i ia nofoaga o loʻo i ai se avanoa e faʻatau ai le sese pe faʻavaivaia laau na teuina saʻo. O le mea lea, e sili atu le faʻafesoʻotaʻi se faleoloa faapitoa poʻo se vasega pepe. A e faʻatau, ia mautinoa e siaki le paʻu o le suʻega filifilia: e tatau ona leai se mea e faaleagaina. I le taimi o le totoina o laau iti i le tautotogo, e tatau ona i ai le 1.5 m o le tuputupu ae, o se lua pe tolu tausaga le matutua na atiina ae le aʻa (ia le itiiti ifo ma le 3 skeletal branches 30-35 cm le umi) ma ni lala (pe a ma le 3, 50 cm). I se fatuga maualuga, o le tipi o le a susulu ma lelei, ma o soʻo se faailoilo o meaola faalafua ma faʻamaʻi e tatau ona matua leai lava. E masani lava o le ogalaau o le laau i le taimi o le faʻatau ua amata ona faʻamalosi.

E te iloa? I luga o le teritori o Kievan Rus, na muai vaaia ai laau opu i le 11 seneturi. I le 1051 (o le vaitau o le nofoaiga a Yaroslav the Wise) sa totoina ai se togalaau atoa, lea na mulimuli ane lauiloa o le togalaau o le Kiev-Pechersk Lavra. I le XVI senituri, na amata ona ola laau apu i le itu i matu o Rusia.

Le filifiliga o se nofoaga mo le totoina o fatu

A o lei totoina se apu i le tautotogo, ia tausia se nofoaga talafeagai. Filifili se fasi fanua ma le malamalama lelei (e le sili i le itu i saute). ma ia mautinoa o loʻo puipuia mai le matagi, aua o le iniseti eleelea o le a sili atu ona lelei, ma o fua e sili atu le maualuga. Ia mautinoa foi ia mautinoa o loʻo loloto lenei vai i lenei nofoaga ma o le a le amata ona fufuluina aʻa o le laau. O laau Apple e sili atu le lelei, susulu, eleele vaivai.

E faʻapefea ona totoina se apu i le tautotogo, aʻoga taʻitasi i le faʻavae

Ina ia faafaigofie ona e iloa pe faapefea ona totoina se apu i le tautotogo, matou te ofoina atu ia te oe laasaga o lea laasaga ma lea laasaga mo lenei faagasologa.

E faapefea ona saunia le eleele mo le totoina o le apu i le tautotogo

O le mea moni, e mafai lava, e aunoa ma se sauniuniga, ona tatanu fualaʻau i totonu o le eleele, ae atonu o le a leai ni aʻa pe o le a le maualuga tele. O le mea lea, e fautuaina e eli i luga le mea na filifilia i le taimi muamua (i le faaiuga o le taumafanafana / amataga o le tautoulu), ma vave ona tatala le pito i luga o le palapala i luma o le totoina o laau.

E taua! A e filifili e totoina se fuainumera tele o apu o lau laufanua, o le tausaga na muamua atu, e sili atu ona lelei le totoina o lupines, mustard, phacelia poʻo isi laʻau lanumeamata lanumeamata i le nofoaga na filifilia. Tuu ia latou tuputupu ae, aua le faatagaina le ulu, ma le moa. Aua le aveesea le mutia mowed, ma tuu ai i luga o le saite aʻo lei eli.

Afai o le eleele o le eleʻele - o le a le mafai ona pasi le susu ma o le a vave ona magumago le apu. Ina ia aloese mai lenei mea, ia siitia le maualuga i le 80 cm, e faʻaaoga ai le faapalaga, laʻau oneone ma le peat.

Faʻaleleia o sauniuniga

Sauniuniga o le lua mo le totoina o le apu e mafai ona faia i le tautotogo (vaiaso muamua aʻo leʻi totoina) pe oʻo foi i le tautoulu. O lenei faiga e taua tele aua o le a le na o se nofoaga mo aʻa, ae o se mea e sili ona lelei mo laau mo le isi tausaga.

O le mea lea:

  • Telefoni le numera manaʻomia o pupuʻu 70 cm loloto ma tusa ma le 60 cm le lautele.
  • Afai e talafeagai, faatulaga le alavai.
  • Faʻasolo le siteki i le ogatotonu, ma tuʻu ai le 30-40 cm ile luga.
  • Faʻaopopo le peʻa, moa fasipolo, humus ma le faapalaga i le palapala na aveesea.
  • Faʻamumu uma le tumutumu o le mauga ma le yamuin.
  • Faʻaleleia faʻalelei le palapala.

Totoina o laau

I le tautala e uiga i le auala e totō ai le apu i le tautotogo, e tatau ona aofia i le laasaga taʻitasi taʻiala le faʻalaʻau mo le totoina o fatu.

E aofia ai mea nei:

  • E amata, tuʻu aʻa i le vai mo le tele o itula ao le i totoina.
  • Ona eli lea o se vaieli o le tele o loʻo manaomia i le vavalalata lelei na sauniuni muamua (e tatau ona faigofie ona tuʻu le rhizome).
  • Tuu le fatu i le vaieli ina ia i ai le siteki i le itu i saute o le laau.
  • Lasalo aʻa.
  • Vai vai i vai mafanafana.
  • Uʻu aʻa i eleele aʻo leʻi faʻafefe le susu. Ia mautinoa o le nofoaga o loʻo fesoʻotaʻi ai le ogalaau ma le rhizome e 4-5 cm i luga aʻe o le eleele.
  • Faatali mo sina taimi ma salu le eleele i se suo.
  • Tautau se apu i se lagolago (i tafatafa o le aʻa ma luga).
  • Vai le lua (40 l o le vai e aumaia i totonu i le taimi), ona e le toe inu vai mo le tusa o le vaiaso.
  • Mulch pristvolny liʻo faʻatasi ai ma le tilotila poʻo ni aʻala o le pine.
  • Toto e fai ai se pale.

E te iloa? A totoina laau aʻau i le tautotogo ma le autumn, e tatau ona matauina se mamao i le va o laau. E faʻalagolago i le ituaiga o laau. Muamua, o le tele o taimi, latou te totōina apu tetele (i le mamao e 6 mita mai le tasi). O nei ituaiga o laau ua totoina i le taimi nei, ae o fualaau aina i luga o se dwarf rootstock ua sili atu ona lauiloa. O lenei mea e mafua ona o lo latou fua faʻatatau, lea e faigofie tele mo le seleseleina. E mafai ona totoina i se mamao e 4 mita mai le tasi. O ituaiga o ituaiga o ituaiga e masani lava ona tupu, e taofiofia le 2 m i le va oi latou.

Auala e totoina ai le apu i le tautotogo: mea masani masani

O lea e mafai ai ona e aloese mai mea sese pe a totoina apu, matou te taʻu atu ia te oe le mea e te mafaufau i ai muamua.

O lea:

  • O nei laau e ola lelei i sautesisifo ma sisifo.
  • I le fuafuaina o le polokalame o le totoina o laau aʻau, faamolemole ia matau o le mamao i paipa ma lalo o le eletise, pipeline gas, uaea, ma isi. e tatau ona le itiiti ifo i le 3 m.
  • Aua nei suia isi apu ma isi fualaau aina.
  • O le suamalie fou po o le faapalaga na faʻaofiina i le totoina o le lua o le a mautinoa lava le susunuina o aʻa.
  • Ma o le aʻa o le laau toto e le malolo, faʻapipiʻiina i se otaota eleele aʻo lei totoina.
  • Faʻapipiʻi saogalemu le fua (e mafai ona e faʻaaogaina le fausaga e le 1, ae 3 pine e fesoʻotaʻi i le au osooso). A aunoa ma lenei mea, o le a ia faalagolago i le itu.

Apple laau - o se tasi o togalaau e sili ona lauiloa i le togalaau, o faamatalaga i le auala e totoina ai le apu i le tautotogo, o le malamalama i tulafono faavae ma le totoina o fuafuaga mo laau toto o le a fesoasoani i le ausiaina o taunuuga sili ona lelei pe a tutupu nei fualaau aina suamalie. Matou te faʻamoemoe o lenei tusiga e aoga mo oe ma o le a vave ona maua aʻa a laau o le a totoina, ma o le a umi ona e fiafia i le tele o fua.