Vailaau faʻapitoa

O mea aoga ma matautia o lemoni

Lemon - laau o le ituaiga o Citrus. Atonu na foliga mai o se taunuuga o le vavalalata, ma mo se taimi umi na atiina ae ai o se ituaiga eseese, ma na o le taimi lava na avea ai ma fale ma avea ma se aganuu lauiloa (i Saute pe Asia i Saute). O aso nei e le o iloa lenei togalaau i totonu o se tulaga o le vevela. E masani ona atiina ae i le tele o atunuu o le lalolagi. O le mea moni, o le mafuaaga mo lenei mea e le o lona tofo inu, ae o le faʻaaogaina o lemoni mo le tino o le tagata, lea e aofia ai mea leaga uma. Ua matou tuʻuina atu lenei tusiga i nei mea aoga ma nisi o vaivaiga.

E te iloa? O le uluaʻi taʻua o lemoni o loʻo i le XII senituri (Initia, Pakistan). Ona ia sau lea i le teritori o Sasaʻe Tutotonu, Aferika i Matu, Sepania ma Italia. I aso nei, o taitai i le totoina o nei fua o Initia ma Mekisiko, ma o nei atunuu e tusa ma le 16% o le seleselega a le lalolagi (e tusa ma le 14 miliona tone i tausaga taitasi).

O le vailaʻau o lemoni

Le manuia, e pei o le leaga o lemoni (o nisi taimi e tupu ai), o loʻo faʻamatalaina mai e la latou vailaʻau. O le suamalie elemene e mauʻoa i le tele o vitamini (PP, E, C, B1, B2, B5, B6, B9, A, flavonoids, beta Carotene), meaola oona (malic, citric), suka, mea pectic, phytoncides, galacturonic acid. O loʻo i ai le micro (iron, copper, fluorine, zinc, manganese, molybdenum) ma macronutrients (calcium, sodium, phosphorus, sulfur, magnesium, potassium, chlorine).

O fatu e aofia ai le limonin ma le suāuu gaʻo (o loʻo iai foʻi i lālā ma lālā). O vaega autu o le suauu o terpene, α-limonene, citral, geranyl acetate. O lenei mea e le gata o le aofaʻi o lemoni, ae o lona manogi sili ona manogi. O laulaau e mauʻoa foi i vitamini C, ma o le paʻu o le citronin glycoside.

Mea aoga o lemoni

O sea fua taua, taua, ona o lona tuufaatasiga e tele mea aoga.

E te iloa? O le laʻau e fua mai i le tausaga atoa ma e mafai ona fua mai le 225-270 kg / tausaga. I aso ua mavae, ona o le tele o ona faigata, na tuuina atu ai lemoni o ni meaalofa i tupu, ma o tamaitai o le Renaissance na faaaogaina le vai e avea o se auala e toe uu ai laugutu.

Lemon Fruit Benefits

O le lemoni o se fualaau aina lea o ona meatotino aoga e aofia ai foi se aafiaga o le antiseptic. Mo se faʻataʻitaʻiga, i nisi o atunuu Aferika, pe a vavae le pu, o le afa o le lemoni e faʻaaogaina i se mea paʻu, ma o le afa lona lua e faigofie lava. O le suamalie o le lemoni, tuu i tafatafa o se tagata faigaluega, e faʻaateleina lona gafatia galue i nisi o taimi. Faafetai i mea o le pectin o loʻo i totonu o le fualaau suamalie, e mafai e lemoni ona aveese faʻamalosi mamafa mai le tino. E le gata i lea, o lemoni, e pei o isi tagata o le ituaiga, o se vailaau lelei mo le faiga o le putrefactive, aemaise lava mo le ate (o le aoga o le aveesea ma le aveesea o toxins e le afaina ai isi tino). I le tuufaatasiga foi o lenei fualaau aina tele tele fiber, lea e faʻaleleia ai le gaogao, ma le paʻu fou e faʻaitiitia ai le faʻavaeina o gaʻau oona.

Lemon Juice Benefits

O le sua suamalie e faʻaleleia ai le paleni o le mafaufau, faʻaleleia le gaioiga, ma faʻafetai i le organic potassium, e lagolagoina foi le lelei o le galueaina o le fatu cardiovascular ma gaʻo, ma o le citrine ma le vitamini C ei ai sona aafiaga lelei i le metabolism, faʻagasolosolo auala ma faʻalauteleina le malosi ma le malosi o puipui o le toto. faʻasaʻo le toto maualuga. Talu ai o le sua o le tipolo e faʻamalosia ai le faʻamaʻalogaina o le uric acid mai le tino, e tatau ona avea ma se vaega o meaai masani mo tagata o loʻo mafatia i faʻamaʻi pipisi, a leai o le a leai se aoga tele mai se mea e le masani ai pe leai foi, e ui o le a le afaina.

Le aoga o le vai ma le lemon

E talitonuina o le inu i le vai i le aso atoa ma le lemon (i luga o se manava gaogao, 20 minute aʻo leʻi 'aina le taeao), e mafai ona e faʻamalosia le faʻaogaina o le tino, faʻaleleia galuega o le fatu ma foliga vaaia o le paʻu, faʻamaonia faiga faʻafefete. Suavai ma lemoni e fautuaina e taofiofi i le tiga o le faʻaʻa, ma le oral mouth - ma le mumū o le membrane mucous. E aoga le fufuluina o lou lauulu i lenei vai pe afai e maualuga le gaʻo o le meaʻai, e faʻaleleia ai le gaioiga o lauulu paʻepaʻe, faia le lauulu mafiafia ma susulu.

Aisea e aoga ai lemoni mo alii ma tamaitai?

E mafai e alii ma tamaitai ona faʻaaogaina aoga aoga o lenei fua matagofie.

O aoga aoga o lemoni mo alii

Taliina o le fesili: "O le a le lemoni e aoga mo alii?", Tatou te amata, muamua lava, ma lona mafai ona lagolagoina le mana o alii. I aso anamua, sa faʻaaogaina lemoni e sauniuni ai fualaau mo le tamaʻitaʻi e leai se tamaʻitaʻi, talu ai o ia na faʻateleina le gaoioi o le spermatozoa ma faʻaleleia le lelei o le sperm. E iai foʻi taimi e faʻaaoga ai i le togafitiga o le prostate. Gels ma lotions mo le seleina, i le faʻasolosolo o loʻo i ai le lemoni, faʻamalo lelei le paʻu ma puipuia mai le ita.

E taua! E mafai ona maua e le laʻau le tele o penefiti, ae taumafai e faʻaaoga tatau ma aua le faʻafefe. O le tele o le taumafaina o fua e mafai ona afaina ai lou tino, ona o le faateleina o le eletise o le a aafia ai le lelei o le sperm.

O le a le mea aoga mo tamaitai lemoni

I le tautalagia pe faapefea ona aoga le lemoni mo le tino o le fafine, e tatau ona e manatua le tele o mea aoga o lo o aofia ai i lenei oloa, aua e faʻaopoopoina mea uma e te manaʻomia e mautinoa ai le matagofie ma le soifua maloloina o lau lauulu ma lou paʻu. I le avea ai o se mea faʻapitoa, o lemoni e mafai ona faʻamamaina le paʻu, faʻamalo le paʻu, paʻuuli, tuʻuina le paʻu o le paʻu. E tatau ona iloa lelei e tamaitai lauulu lauulu e masani ona faʻaaoga le sua o le tipolo pe a fufulu o latou lauulu e mafai ona faʻaleleia le saturation o lanu o le lauulu, tuʻuina atu i ai le susulu natura.

E te iloa? O mea uma lava e uiga i lemoni, e uiga i ona aʻafiaga i luga o le tino (faʻaleagaina ma manuia), na lauiloa e fomai anamua. Latou te faʻaaogaina lemoni e togafitia ai faʻamaʻi eseese fafine. Mo se faataitaiga Avicenna, ua manatu o se vaifofo lelei mo le toxemia ao maitaga.

Lemon talosaga

E masani ona faʻaaogaina le lemoni i vailaau masani (e avea o se fomaʻi togafitiga ma le gaphylactic agent mo le hypovitaminosis, avitaminosis, rheumatism, o se vailaau mo le veveve, e avea o se vaifofo mo le alifa poisoning, e faaleleia atili ai le manogi ma le tofo o vailaau), e ui lava latou te le o ese mai togafitiga faafomai ma le cosmetology , mea manogi, meaʻai, ma kuka.

I totonu o tagata faʻamaʻi

O le laumeni e masani ona faʻaaogaina i vailaau masani e pei o vailaau o vailaʻau, faaopoopo - mo jaundice, edema, gout. Lemoni ma le meli ma le pata e togafitia ai faʻamaʻi pipisi, ma le lauti ma lemoni ua fautuaina e inu mo le malulu, fevers, matelaina ma faʻamaʻi pipisi. O le pipili e oso i le faai e tatau ona lūlūina i le sua o fualaau suamalie, ma o se vailaau fofo mo isu o le sami, e tatau ona e faʻafefiloi le sua o le lemon, vine ma le alum. Ina ia faʻateʻaina sana, o togafitiga faʻapitoa e fautuaina 2-3 aso aʻo leʻi moe, faʻamalo le vae ma faʻapipiʻi le kulimi o lemoni ma pipi i fatu. O le syrup suamoni e faʻaaogaina e avea o se anthelmintic.

I le cosmetology

E pei ona taʻua muamua, e mafai ona faʻaaogaina le lemoni mo lauulu ma foliga, ae o le a aumaia ai foi le lelei i nifo ma fao, e ui lava e le tatau ona faʻaaoga, e le tatau foi ona faʻaaogaina le faʻaleagaina. O le teuteuina o lemoni e faʻaaogaina e faʻaumatia ai meaʻai e ala i le fufuluina o latou lauulu i le vaiaso. E faʻaaogaina le sua o le suamoni e aveese ai le fugalaʻau ma fulufulu, ma e faʻamamaina ai foi pores ma faʻamalolo ai le tino.

Ole numera o fulufulu lelei e mafai ona faʻaititia, ma o foliga vaaia o mea fou e mafai ona puipuia e ala i le faʻaaogaina o le faʻafefiloi tutusa o le sua o le lemon ma le olive (i le taeao ma le taimi e te moe ai). O le faafitauli o le paʻu o le paʻu i luga o tulivae, tulivae ma mulivae e mafai ona fofoina e ala i le oloina i se fasi tipolo mo ni nai minute. Ina ia faʻaumatia le fafie, e mafai ona e faalua i le vaiaso (leai se mea) pulumu ou nifo i le sua o le lanu meamata ma le fua. Ae ui i lea, o le tele o le faʻaaogaina o lemoni mo nei manipisi e mafai ona mafua ai le le talafeagai o aʻafiaga, e pei o le faaleagaina i le nifo niila.

Ina ia faʻamalosia fao, ia faʻamalamalamaina - soloʻesea i le lemon peel. Mai lea taimi i lea taimi e mafai foi ona e sui le deodorant i le sua o le tipolo, faʻaaoga i le paʻu pe a uma ona fufuluina. Ae ui i lea, o le faʻaleleia tatau e tatau foi ona matauina iinei ina ia le faʻaitaita. E mafai ona maua vave le sua o le suamoni i le tuufaatasiga o masamu, lotions, creams.

I meaʻai

O le toʻatele o tagata fai meaʻai e talitonu o le lemoni o se auala sili ona lelei e faʻafaigofie ai le mamafa. O le muffles fiaai, faʻaleleia le faʻalaumalieina, fesoasoani i le tatau lelei o le taumafa ma le vave faʻaleleia o le calcium, lea e talafeagai mo le susunuina o gaʻo. O le mea lea, e fautuaina ai e le au atamamai le faʻasusu o lemoni po o le iʻa i le sua o le tipolo ma le faʻasusuina o salakeke ma soupasi ma le vevela. Lemon o le suāuu taua e faʻaaogaina mo le massage, aromatherapy, ma faʻaopoopoina foʻi i le taʻele vai. O iloiloga lelei na maua ai foi le meaai a lemoni, lea e toe faia e le muamua nai lo se masina malolo.

I le kuka

E mafai ona aina fuamoa fou, ae masani ona faʻaaogaina i totonu o le mea e gaosi ai meainu, ava malosi po o le gaosia o meainu inu. O le kulimi suamalie o le vaega autu lea o le lomonade, ae masani ona sui i le kulimi citric i le fale gaosimea. O le mea moni, i lenei tulaga, e le o se mea talafeagai le talanoa e uiga i le aoga, talu ai e sili atu ona faʻamatalaina pe o le a se mea inu o le "lemoni".

I le avea o se mea manogi, ua faaopoopoina le lemoni i fuamoa fualaau suamalie, ipu suamalie, paluga, saula, iʻa, moa, araisa. O le kulimi suamalie e faʻaaogaina e faʻaleleia ai le tofo o le tele o ipu, pei o salakeke, ipu malulu, iʻa falai; pe a kuka le kuka, sau sau, sipuni, kulimi, meainu. O laumei e avea o se teuteuga matagofie o ipu.

Faʻatauga i le 'ai o le lemon

O lenei o le a tatou malamalama pe o le a le lemoni e mafai ona afaina ai le tino o le tagata ma o ai foi e solia ai lenei fua.

O lea:

  • E le tuuina atu e le lemoni i tamaiti e oʻo i le tolu tausaga ma i latou o loʻo afaina i le sitaili.
  • E le fautuaina mo tagata e maua i le manava o le manava, gasegase gase, gasegase, gastroenterocolitis.
  • I soʻo se tulaga, o lenei fualaau aina e tatau ona faʻaaogaina i ni aofaiga talafeagai, a faʻapea e te ono aʻafia i le maua o allergies, e masani lava i foliga o se faʻavevesi.
  • O le kulimi suamalie i luga o le paʻu e faʻapupulaina ai le gasegase, aemaise lava mo tagata ei ai le paʻu o le paʻu.
  • I le taimi o le maitaga ma le lactation e le tatau ona faʻaaoga laumei e avea o fualaau faasaina tele.
  • E fautuaina e inu le sua o le tipolo i se vaovao, ma a maeʻa - fufulu lou gutu i le vai, aua i le foliga le faʻaaogaina, e mafai ona faʻaleagaina ai le nifo nifo.
  • Fualaau aina e tatau ona fufuluina, e ono mafai ona i ai i luga ia mea e mafai ai ona maua.
E taua! O ponaivi o le lemoni o mea oona.

O le laʻau o loʻo i ai ni faʻamalologa lelei o togafitiga, ae e le tatau ona e manatu o se panacea mo faʻamaʻi uma. Lemoni e mafai ona aoga ma e afaina ai le soifua maloloina o alii ma tamaitai. O le mea lea, ia faʻaaogaina ma le faʻaeteete, ia mafaufau i uiga leaga uma e ono le lelei, ona oʻo mai ai lea o fua e maua ai naʻo faamanuiaga.