Faatoaga

Amu suamalie ma suamalie O le Yantar e maualuga lona lelei.

I aso nei e tele ituaiga apu. O nei ituaiga eseese uma e mafai ona avea ma taumafanafana, autumn poʻo le taumalulu.

O le mea e sili ona lauiloa o le manogi suamalie ma le manogi o apu, lea e taʻua o le Yantar.

E taua tele ia te ia ona o lona tofo lelei, ae o le mea moni e faapea, faatasi ai ma le fesoasoani a le au faifaatoaga ua maua le avanoa e fatu ai ituaiga taumalulu fou e pei ona taua e fua sili ona lelei. E le gata i lea, E le mafai ona fai ni fualaau e ola ai e aunoa ma lenei ituaiga.

O le a le ituaiga?

Amber o se tasi o ituaiga o apu o le autumn masani, lea e lauiloa i le Urals.

E tumau pea o ia o se tasi o taʻitaʻi mo le tele o tausaga.

Ae ui i lea, i le tele o tausaga ma le maualuga o le vevela, e sili atu lona amio e pei o le vave o le tautotogo..

E tatau ona maitauina, i ia tulaga, o fualaau aina e le toe mafai ona latou teuina se taimi umi.

O laau e iloa i le maualuga o le malosi o le kiona, ae i tausaga ma timuga tetele o latou fualaau aina ma laulaau e mafai ona aafia i le paʻu.

Zoned ituaiga o meaʻai eseese i Ural, Volga-Vyatka ma Sisifo Siberia itulagi.

E manaʻomia ai le faʻafefeteina. I lenei itu, ua fautuaina ina ia toto laau latalata i pollinators. I le avea ai ma ituaiga mulimuli e masani ona faʻaaoga e pei o Empire, Renet Simirenko, Fuji, Gala, Super Chef. E i ai foi isi, e le itiiti ifo le lelei o le eletise.

O ata o lenei ituaiga e iloga i lo latou gafatia e teuina i se tulaga lelei mo se taimi umi.. A maeʻa le seleseleina, ona tago lelei lea o le fua, vavaeese mai le pala ma faaleagaina. Ona tuu lea i totonu o atigipusa ma tuu i se mea pogisa ma malulu. O mea pito sili ona talafeagai o faleoloa po o potu.

Faamatalaga eseese Yantvr

O laau Apple o le ituaiga o Yantar eseese o loʻo i ai tulaga faʻalauteleina o le tuputupu ae. O le laau o le taumalulu-faigata ma ese le felelei ma le pala, ae o le pale malosi lava.

O lala autu uma o le apu o se mea suamalie, e ufitia i le paʻu paʻepaʻe ma e tupu tele mai le ogalaau i se taumatau saʻo. O nisi o lala i le tumutumu o le laau o le a sii i luga luga. E tatau ona maitauina o se faʻalapotopotoga faʻapitoa o le tausaga e tasi o loʻo matauina i fale tausimai.

Mo Amber pulou uiga, na valiina i se lanu enaena-lanu enaena. I le avea ai o se tulafono, latou te umi, manifinifi ma vili.

O lapisi lanu enaena o lanu lanumeamata ei ai le foliga o le oval, foliga laititi.. E i ai la latou laʻititi laʻititi, faʻapea foʻi ma se pito i luga o se isu. Mo ia ituaiga o apu e pei ona taua i luga o le pito i luga o laina. O 'olo o loʻo i luga ia i latou e tele pe umi. Stipules ei ai sina laititi ma le saber.

I le vaitau o le fugalaau i totonu o laau e foliga mai o fuga o le tele o laʻau. Ua lanu papaʻe. Buds ei ai se lanu mumu malu. O le sima o pistils e toetoe lava i le tulaga lava e tasi e pei o le pefu, ae mafai foi ona maua sina maualuga maualuga atu nai lo latou.

O le tele o fua o lenei ituaiga e laiti - o le mamafa o le apu laʻitiiti e afua mai i le fasefulu i le fitu futu.

O fua uma e tafe i le faavae, o lona uiga la o le pito sili ona telē e sili atu nai lo le ogatotonu. O fua e maualuga tele ma se laumolemole lamolemole.

O la latou paʻu e lanu lanu samasama-lanu samasama ma e leai se mea e sili ona taua o le susulu.. Ua lava tamai tootoo, lea e masani ona faʻaititia mai itu e lua. E faʻaalia i le vaivai ma le susulu.

O fua i luga o apu e umi ma manifinifi. Saucers o Amber e laugatasi ma e toalima ona sulu. O ipu ua tapunia, ma o le underbladder tubes o ni taga pepa.

Loto o fualaau pulu i le lautele lautele o potu. O le vaega mulimuli e aofia ai le tele o lapotopoto ma fatu laiti o lanu uliuli enaena.

Pulp E iai se lanu o le kulimi o le apelu. Ua lava ia uʻamea, lelei-fatuina ma sili ona malie. O lea pulupulu e mafua i le ituaiga tui. O le fua o se fualaʻau suamalie.

Ata

I ata o loʻo i lalo e mafai ona e vaʻaia pe faapefea ona fua mai fua o le apu Yantar.

Faʻasologa o talaʻaga

O le alofia o le laau o le ituaiga ua taʻua o se ituaiga vave o le tautotogo.. Na muamua faʻalauiloaina i le Sverdlovsk Experimental Horticultural Station.

O le tusitala o le P.A. Dibrov.y O laau faʻateleina faʻaleleia o mea na maua mai e ala i le luluina o se paluga o fatu eseese o le faʻafefeteina saoloto, lea na aumai muamua mai Michurinsk.

O le faia o le fanua e sili ona taatele i Volga-Vyatka, Sisifo Siberia, ma Ural. Ona o le fua tele o le fua, e tatau ona maitauina o lenei ituaiga e le o aveesea mai lona tele, o le lauiloa muamua i vaega o lona tufatufaina atu. Ae peitai, faatasi ai ma le mauaina o se numera tele o ituaiga o apu o le taumalulu ma le taumalulu, ua amata ona matauina ai le faaitiitia o lona numera i luga o le teritori o togalaau.

I le fausiaina, ua faʻaaogaina Amber e maua ai ituaiga o le taumalulu ia e iloga e fua sili ona lelei.: I luga o le ata ma le tagata Sverdlovsk, Emerald ma Isetskom tuai, Papirountarnoe ma Pepin Sverdlovsk, faapea foi ma isi.

Atinaʻe o le natura tuputupu ae

O lenei ituaiga e lauiloa ona o lona tetee atu i vaitau maualalo.

I lenei tulaga, e mafai ona totōina i ni mafanafana ma le le mautonu.

O le itulagi o Ural o se nofoaga lelei mo togalaau aina ma Ameri. O lona aoga sili lava, o le vave faʻafetaui i le tele o tulaga masani..

O loʻo ia te ia le malosi e tumau ai i totonu o le ogalaau. E tatau foi ona maitauina e leai foi se matagi malulu, malulu, poo se paʻu mataʻutia i le vevela i le faaiuga o le tautotogo e matautia tele mo laau opu.

Tuuina atu

O fualaau o Apple E lelei ona tausia i lala o laau. Mo le teuina o le taumalulu mo se taimi umi (tusa lava seia oʻo i le faaiuga o Ianuari), e tatau ona aveeseina sina pusa laitiiti. O le seleselega e masani ona tupu pe a mavae le Aokuso 25. A maeʻa lena, ona amata lea ona apu apu, lea e maua ai ei latou se tofo sili atu. Ae ui i lea, i le vaitau lenei ua latou auai i le amataga o le tautotogo.

"Yantar" o se ituaiga e maualuga lona fua. O lea o laau e masani ona fua mai mo le taimi muamua i le lima i le fitu tausaga pe a uma le fuga ma saunia se seleselega masani i tausaga taʻitasi i le olaga atoa.

Toto ma tausi

E ola Apple Apple Yantar mai i laulau po o fuga.

Muamua auala e sili atu ona taatele ma o le totoina o laau i se nofoaga ua filifilia lelei.

Lua filifiliga e aofia ai le faapipiiina o le tipi i le rootstock.

O le faʻaleleia o le faʻagasologa e faia i le autumn seia oʻo i le ogatotonu o Oketopa, poʻo le amataga o le tautotogo. Mo le tulaueleele e sili atu ona lelei le filifilia o se nofoaga e mafai ona puipuia mai le matagi malulu mo le tausaga atoa. E tatau ona i ai le nofoaga na filifilia pe faʻalanu pe faʻapitoa foʻi. Afai e mafai, o le apu e sili atu ona toto i se nofoaga sili atu ona maualuga..

Soo i lalo o lenei vasega Filifili filifiliga leaga, ina ia tumau pea le susu i meaʻai i le eleele mo se taimi umi. E tatau foi ona maitauina o lenei palapala o loʻo i ai le maualuga o le ea. O le mea lea, e tusa ai ma le taiala mo le totoina o laau o le apu, togafiti-chernozem ma suauu-podzolic oneone e talafeagai foi.

Muamua e te manaʻomia le saunia lelei o le palapala eleele, faʻamagaina i le pala, palu, mineral fertilizers (superphosphate, potash, nitrogen).

E tasi le sikuea sikuea o le a manaomia ai le 10 kilokalama o le manure, 20 kilokalama o le faapalaga, ma e oʻo atu i le 50 kalama o le faʻala. E sili atu le faʻamafanafanaina o le eleele i soʻo se mea.

E totoina le fatu i totonu o se lua ma loloto e oʻo ile 0.6 mita ma le lautele ole 0.7 mita.

Pe a eliina, e tatau ona aveese ma le faaeteete vaega o le eleele sili ona lelei o le eleele i le itu ina ia mafai ai ona ufiufi le aʻa o le fatu.

O le pito i lalo o loʻo faʻaaogaina e pei o se uila e mafai ona taofia le susu mo se taimi umi.. Ona latou tatalaina lea o le pito i lalo ma amata ona toto saʻo le fatu.

E talafeagai le faia o se auala talafeagai i lenei mataupu, aua o le atinaʻeina o se laau e faʻalagolago i le auala sao o le totoina. Ua totō Apple laau Yantar ma o le aʻa o se taunuuga o le centimita lima i luga ae o le palapala.

E tatau ona lulu lemu le gaʻo ao taoto le lua - O le palapala e sili atu ona faʻapipiʻi ma o pu na fatuina i le va o aʻa, ua faʻatumu atoa. A oʻo i le pito o le eleele e solipala, faasolosolo malie ona faʻasolo.

Faʻasalaina o aʻau, e tatau ona manatua o le tele o le suāvai o le a aʻafia ai le atinaʻeina o nei laau. E masani lava, i le vaitau o le taumafanafana, e tele lava vaiinu.

E le gata i lea, e le tatau i se tasi ona faʻafitia ia togafitiga puipuia e fesoasoani e puipuia ai le tupu mai o faʻamaʻi: e masani ona eliina le pito i luga o le paʻu, fufuluina o le paʻu o le laau, mulching, aoina vave o fua o paʻu ma paʻu, faamamaina o laʻau matutu mai le eleele. A uma mea uma, ma le tausiga lelei, o laau o apu o le ituaiga o Yantar e maua mai ai se fua maualuga atu.

Maʻi ma faʻamaʻi

E masani lava e le o faʻaalia le tele o meaola faʻamaʻi ma faʻamaʻi. Ae ui i lea, i tausaga timuga, e masani ona pisia i laau le pala. Ina ia aloese mai lenei mea, e tatau ona faia ni puipuiga.

Mo lenei faamoemoe, o laau apu o le a totoina i luga o vaega maualuluga, ia mautinoa o laau e le o mago ma mafiafia lala. E le gata i lea, e tatau ona maua ai le lelei faʻalelei ma le malamalama. Leai se mea e sili atu le taua o meaʻai paleni - e le manaʻomia ona e faʻafefeina ia laau i fugalaʻau.

Afai e pisia pea le apu i se paʻu, ona e tatau ona faamama lala o laulaau, lea na faʻaalia ai faailoga o faʻamaʻi.

I le avea ai ma auala e faʻafefe ai, o vailaau eseese e faʻaaogaina "Skor", "HOM", "Polykhom".

Amber o se ituaiga o meaʻai suamalie, mafiafia. E mafai ona faʻaaogaina e le gata i le tulaga atoa. Lamea ma lapisi e faia mai ia i latou, ua saunia ai sua ma suamalie fiafia. Ia talisapaia nei fua mo se suamalie manaia ma le maualuga e maua mai mo le tele o tausaga.