Fua o le gaosiga

O le aulelei o tagata asiasi mai Aferika Adenium Obese (Obesum): faʻamatalaga faʻatasi ma fautuaga o ata ma tausiga

Adenium o se rose pe o le Desert rose, e ui lava e le foliga foliga o se rosa - e faamaonia ai lona igoa. O ia o se tasi o laau sili ona laulelei o le vaomatua.

O lenei tamai laau ma se ogalaau aano e pipii lelei i totonu oo matou fale ma e masani ona fiafia i le faatoʻaga fugalaau. O le a le mea o lenei laau totino, pe faapefea ona tupu Adenium ma avea ma sekone, o a faamai ma meaola faalafua e ono lamatia ai o ia ma o le a tatou talanoa i lenei tusiga.

Tina

I le natura, o se laau po o se laau toto e afua mai i eleele laugatasi o Aferika ma le Penisula Arapi. O lona uiga, e maua ai le lanu, o le paʻu - o le faʻamafanafanaina o le ogalaau i le pito i lalo.

A o talavou, o le otootoga a Adenium Obesum e pei o se fagu. Ae i le aluga o taimi, o aʻa e mafiafia, ola i luga o le fogaeleele, faia lenei mea e le masani ai, ma le tuua ai se tasi e leai se mea e le mautonu.

I le pito i luga o le ogalaau o loʻo i ai lala e ufiufi i laʻau lanu manogi. I totonu o le toafa, o le mea e le gata ai le meaʻai i meaʻai laau, e oʻo lava i le maualuga ma le mafiafia o le obesima.

Ae e le o se ituaiga sili ona tele. O le gaʻo eletise i le fale e seasea ona tupu nai lo le mita.

Ata







Fuga

I le amataga o le tautotogo na fuga mai Adenium. O fugalaau e lapoa tele, mai le 3 i le 7 cm, e masani lava ona i ai i le lanu mumu-lanu paepae-sinasina. O faʻataʻitaʻiga faʻapitoa e i ai se fugalaau faigofie. O nisi taimi e pala ai le vai. Fugalaau e le manogi.

E seasea ona alu lau laʻau mo le taumalulu. E masani ona tupu lenei mea pe afai e lafi i tulaga le lelei. Mo ia, o le vevela e tusa ma le 10 tikeri - ua matua oʻooʻo.

O le mea lea, e sili atu mo le taumalulu e tuʻu ai i totonu o se potu malulu ma le vevela e le itiiti ifo i le 12 tikeri. Faʻasaga ma le manaʻo e taofi. Ma o le susulu e susulu.

Afai i le taimi o le taumalulu, na ia togiina laulaau, ona mafai ai lea i le tautotogo o le tautotogo ona aliali muamua i luga o ni lala laititi, ona lafoaʻi ai lea.

O 'auʻaunaga o loʻo avea ma soʻo ma pupuvao. O lona uiga, ei ai la latou vaega vavao mafiafia e faʻapipiʻi ai meaʻai. O le paʻu e faʻapena ona teuteuina ai na laau.

I luga o la matou 'upega tafaʻilagi o le ae maua ai auiliiliga faʻamatalaga e uiga i ia ituaiga: Nolina ma Pachipodium.

Tausiga

O le tausiga o Adenium e le faigata e ono foliga mai i le taimi muamua. Ua lava le faʻatulagaina o le tele o tuʻutuʻuga ma o lenei laau manaia o le a fiafia ia te oe i lona foliga tulaga ese.

Malamalama

A o faagasolo le vaitau tuputupu aʻe, e tatau ona teu le laau i le nofoaga e sili ona susulu. O Ia aua le fefe i le susulu o le la e oʻo lava i le faamalama i saute i le aoauli! I le taimi lea, o le faasusuina e tatau ona matua tele. Ae aua le susu le eleele i taimi uma.

Faʻasa

Vai vai ina ia faʻamaluluina le potu atoa. Ma o le vai e sosoo ai naʻo le uma o le lalolagi i totonu o le fagu, ae le naʻo luga o le fogaeleele, faʻamago atoa. E mafai foʻi ona faʻatali se aso poʻo se lua. Ona toe suavai ai lea.

Eleele

Auala mo Ateni e le tatau ona filifilia le mea e sili ona lelei - ia manatua o lenei mea o se laau tuʻufua. Laufanua e talafeagai mo cacti poʻo soo se mea e le mautonuO mea e te manaʻomia e faʻaopoopo i ai se aofaiga saʻo o le oneone ma oneone laiti.

Filifili le pu

E taua tele le filifilia o le tele o le ulo. E tatau ona tafola ma lautele, o le taamilosaga 2-3 taimi sili atu nai lo le loloto.

Afai e le maua ia ipu, ona tatau ai lea ona sasaa le kesi poʻo le uʻamea sima i totonu o se ipu loloto seia oo i le ogatotonu o le maualuga. Ona faatoa faaopoopo ai lea o fanua.

O le isi itu taua: o le aofaiga o fanua e le tatau ona sili atu.

Filifili se ipu ina ia foliga mai o se laau o soo se vaitausaga e foliga mai o se pona. I le tele o le eleele, o le tulaga o le aʻa o le pala e matua maualuga lava ona o le telegese le susu o le masini.

O laau laiti e totoina i tausaga taʻitasi i le tautotogo. E mafai e tagata matutua ona faʻasolosolo ona faʻaititia i taimi uma.

Laʻei pito sili

E mafai ona e fafagaina laau mai le amataga o le tautotogo i le autumn, i le vaitau atoa o le tuputupu ae. I lenei foi, o le tulafono e faaaoga: aua le afaina! Fertilizers ave se faʻaititia o fualaau. Adenium e lelei e le fafagaina nai lo le fafaga. O le masina muamua ina ua uma le gafa e le fafagaina.

O le tumau o le gaʻo o Adenium, o lona faʻamalosi, mafai ona faʻafetaui i tulaga eseese o le olaga, na avea ai o ia ma tagata e sili ona lauiloa i le va o tagata faʻatoʻaga ma tagata e faia ata.

Fanau i le toafa Aferika, Obesum i tausaga talu ai nei ua salalau i le salafa o le lalolagi. O le mea e ofo ai, o lona faʻaogaina ma le soifua manuia i luga o nuʻu o Thai, lea o ia, o se tamaititi o maʻa, oneone ma le la, na te taofia lelei le vaitau o timuga.

Ma mai Taialani na oʻo mai ia i matou le mamanu o aʻoaʻoga a Adenium, ma mafua ai le faamemelo i tagata uma e aunoa ma se faʻasesega.

E le gata i Thailand, e tele galuega e faia e fatu ai ituaiga fou o lenei laau matagofie. O fatu o vailaʻau na faia i luga o faʻatoʻaga o faʻasalaga e tufatufaina i le lalolagi atoa.

Faatasi ai ma suauu suamalie e mafai ona e mauaina le tele o mea manaia ma tulaga ese o laau toto e ola ai i le fale.

Matou te tuʻuina atu i lou mafaufau ni faʻamatalaga auiliili e uiga i ia mea, e pei o Epikopo ma Khoy.

Tofiga

Fatu

O le faʻaleleia o fatu e mafua ai ona leai ni faigata. E tele lapoa, o le germination ma le vave totoina e lelei.

Ae ui i lea, i laʻu masaniga sa i ai se mataupu pe a maua fatu o se taʻi tolu-tausaga le matua, na teuina i se nofoaga malulu ma galo ma le galo iina, na maua. O le mea lea, o le totoina o nei fatu sa laʻititi maualalo, ae o le tele na tupu.

O le togavao e faigofie lava: o fatu o loʻo tuʻuina i luga o le eleele susū, ua tapunia le koneteina ma se ata ma tuu i lalo o le moli.

E ono tulaʻi mai i luga o le aso lona lima. E fautuaina e muamua ona faʻapipiʻi le meaʻai i luga o le microwave ina ia leai se paʻu i lalo o le ata. E mafai ona e faʻapipiʻi fatu mo le fulafula poʻo le faʻauluina. Ae ou te le faia lenei mea.

A maeʻa le germination, e amata lemu le ata. E talafeagai le tuʻuina atu o le vevela, susu ma le malamalama tele mo laau talavou. Afai e mafai ona e faʻatulagaina uma, e mafai ona e toto i le tausaga atoa. Le mea sili ona lelei i loʻu manatu taimi mo le luluina - Ianuari-Fepuari.

Ia Mati, e mafai ona tuu i luga o le malamalama faalenatura ia laau ola, ma i le vaitau muamua e tuputupu ae e mafai ai ona amata ona fausia se pale, nalu, ma le faataitai i foliga. O fualaau toto e ola eseese, e tusa lava pe tutusa mea uma. I le taumafanafana na e mafai ona e vaʻai i le ituaiga o mea e teu ai laau.

O le faʻaleleia o fatu e le faʻamautinoa ai le tausisia tonu o le faʻaaliga ua faʻaalia. E tele taimi e tupu ai se tupuga e leʻi mafaufauina.

Ae le fiafia i ai. E oʻo lava i fatu o le tasi ituaiga e leai ni mea totino tutusa. Fugalaau Adenium tupu mai fatu - o se mea e faateia ai.

Laʻau

O le isi metotia o le toe gaosia o le tipi. Pe a fausia le palealii o se tagata matua, e tumau pea ona totō totogo. O iinei e faʻaaogaina mo le aʻafia.

A uma ona tipi lala, e tatau ona faʻagogo le aso, ona tuʻu lea i totonu o se atigipusa e iai sina faʻaitiitia o le vai ina ia oʻo i le pito i lalo o le tipi e tusa ma le 1 cm. Po o le vave faʻapipiʻi i le eleele e aunoa ma le faʻamuamua, ia ufiufi i se tioata ma faatalitali mo aʻafia.

Suavai e leʻi muamua atu i le vaiaso, ma sili atu i le lua, o sina mea itiiti lava i le mea o loʻo i totonu o le ulo, ae le o lalo ifo o le vavae!

A faʻapipiʻiina i lenei auala, o le nuanua, o le vaega pito sili ona lanu o Adenium, na faia mo se taimi umi, i ni nai tausaga. Ma atonu e le aoga lava. O le mea lea e le tumau ai le faʻalogo o le laau, e mafai ona e taumafai i le taimi o le toe gaosia i lenei auala e tupu ai ni nai lala i le pito i lalo.

Ina ia faia lenei mea, o le paʻu e tipi ese mai itu o le lala o le lala, o paʻu o loʻo nonoa ma faʻamau mausali i le pito i lalo. O togalaau vela ua totoina i totonu o se ulo ma ufiufi i se fagu. E ola lelei ia eletise.

Inoculation

O lenei gafatia o le Adeniums mo le vave faʻamalolo o manua ma le faʻaaogaina o vaega ua faʻaumatiaina e faʻaaoga foi mo isi ituaiga o gaosia - tui. I totonu o le paluga o se laau matua, ua faia se pu, ua tuu i ai se ogalaau i totonu o se isi laau, ua matua pipii lava ma o le fesootaiga ua maeʻa.

A maeʻa sina taimi, ona amata lea ona tupu le tui. I lenei auala, e mafai ona ausia le fuga o fugalaau eseese i luga o se tasi laau.

Faʻavae Caudex

O le faʻavaeina o taualumaga e mafai ona faia i ni auala se lua.:

  1. O fao o le lima matua ma le igoa o tamatamailima o loo togi ai le tulaga tuputupu ae i le pito i luga o le ala.

    O lenei taotoga e faʻaolaina ai le amataga o le suluina o Adenium, e fesoasoani i le faʻamalosi o le ogalaau. E mafai ona faia faʻateleina amata mai le 3 masina i le olaga atoa.

  2. E mafai ona faʻatinoina ma teuteuina le taproot.

O le aʻa o le Adenium e faʻamafiafia i lalo. O le mea lea, o le pito sili ona teuteuina o le laau.. I lalo ifo, o le paluga e pasi atu i le taproot, lea e mafiafia foi, amata ona vevela ma tuuina atu se foliga manaia i le laau.

O le tele o faifaatoʻaga latou te tuʻuina le taproot i lona tulaga masani, faʻasaina i le tele e mafai ai, ma tuʻuina atu ai le faʻamuamua i le laau.

Ae o le tele o taimi, o lenei taproot ua vavae ese ina ia maua ai ni filo laupepa laugatasia e atiina ae ai, salalau ai i luga o le fogaeleele, tuuina atu o le laau ma foliga mai o le matagofie o le pulu. E mafai lava ona e tui le aʻa i le tausaga e tasi le masina.

Ae afai e le faia lenei mea pe ua tupu aʻe se tootoo fou i le nofoaga o le tasi ua aveeseina, ona oʻo lea i luma o se taotoga i luga o le laau tupu.

  1. E tatau ona aveese le Adenium mai le palapala, fufuluina aʻa.
  2. Fufulu le mata i se mata mama i le mea tonu lava.
  3. Fafasi le manua i le manala poʻo le eleele onamona.
  4. Aʻo momotu ese le oti, e tatau ona vaʻaia le eleele fou i totonu o le ogaumu mumu umea, sasaa i le pito i lalo o le ulo, ona faʻamafanafana ai lea o le eleele. I lalo o le togi tuu se mea e pala, mo se faataitaiga, o se fasi pepa palasitino, o se siliva po o le tutusa o le omea ua faateleina.
  5. Tuu le laau i totonu o le ulo. Lafoaʻi aʻa laiti ile luga, sasaa i luga o le eleele, e aunoa ma le loloto. Toe faʻataʻamilo foi le paluga, ia sasaa sina tamaʻi eleele, ia faʻamalosi ina ia le vaivai ma paʻu le laau.

O le mea lea na faataatia ai se ituaiga o pulu. A maeʻa ia teuteuga, e matua tele le malosi, ma o aʻa tetele e tuʻuina atu ai ni faʻaopoopoga faaopoopo i le laau atoa.

I luga o se tasi laau e mafai ona e faia uma ia gaioiga e lua, ma e mafai ona tasi le mea.

I le vitio o loʻo i lalo e mafai ona e vaʻavaʻai pe faʻapefea ona faia ia pini i Adenium:

Maʻi

O laau e matua faigata lava. Faamai Adenium e seasea afaina, aua nei mafatia mai pusa pipi. O le mea moni, o le mafuaʻaga o lenei mea o le oona o Adenium lava ia.

O le faʻamaʻi sili ona ogaoga aʻa ola. E tupu lenei mea pe a tupu le faʻasusu ma le maalili..

Mo se taimi umi, e foliga mai o soifua maloloina Adenium. Ae afai e te le faia se gaioiga, o le a faigata ona laveaʻi ia te ia.

O le mea lea, mai lea taimi i lea taimi matou te siakiina le paʻu ma luga o aʻa mo le faʻamaluluina.

Afai e te mauaina se nofoaga vaivai tele - e matua faanatinati e tipi ma togafiti le manua i le kinnamon poʻo le gaʻo faʻaauau.

O le laau e tatau ona aveeseina mai le palapala, asiasia ma tuu e faamago mo le itiiti ifo i le aso, pe lelei mo le vaiaso.

Afai e le faʻalauteleina le faʻamaluluina - matou te vaʻaia se fale fou, faʻamaʻi i le microwave earth. O le taimi muamua tatou te le inu ai. Mo Adenium, e le o le fefe.

Adenium Obesum, tausi fale e le o se mea e sili ona faigata, e tatau ona i ai i tagata taitoatasi. O lenei mea o le a avea ai le olaga o lē e ona ma mea e fiafia ma faʻamaunuuina. Le manuia!