Fua o le gaosiga

Faʻaleleia o le susu mo lanu susulu: faʻafefea ona faʻafefe vai i le taumalulu ma le autumn?

Na puleaina e Orchids le alofa o tagata fugalaau fugalaau. O fugalaau susulu e foliga mai ua foliga mai i luga o windowsills o fale ma fale mautotogi. Ae ui i lea, e manaʻomia ona tuʻuina atu ni tulaga mafanafana, aemaise lava ile taimi malulu. Muamua lava e faatatau i le fausiaina.

O lenei mea o le a talanoaina i lenei tusiga, e pei o le: o le a le tele o lenei taimi, auala e saunia ai vai ma isi nuances.

Vaega o le tuputupu ae i le tau malulu

I le taimi o le tautoulu, e tele ni pepese e afua mai i se vaitau o le malologa latou te maua i le vevela vevela. I le amataga o le tautotogo, a oʻo i le taimi o le malamalama, e amata ona fai se fugalaau fugalaau. O le vaitau o le tuputupu ae o le ponuncle e tumau mo le tele o masina ma i le ogatotonu o le taumalulu o fuga o le togi. I le taimi lea, o le orchid e mafai ona saogalemu i luga o le windowsill, ao le mafiafia i le taumalulu e le matautia. E le gata i lea, o le a aoga tele le faʻamalamalamaina i luga, e tusa ai ma le 12 i le 14 itula.

Aisea e manaomia ai le faʻapitoa ile susu?

E tatau ona manatuaina o le togika o se fale vevela. O le mea lea, e tatau ona tatou taulimaina ma le faʻalagolago lana tausiga i le vaitau malulu. Le lava o le malamalama ma le ea malulu e mafai ona afaina ai le laau. O mea faʻamafanafana e faʻagogo le ea i totonu o potu i taimi uma. Ina ia tumau le soifua maloloina o le fugalaau, e manaʻomia ona tuʻuina atu le tausiga saʻo.

O le a le tele o taimi e maua ai le faʻamalosi i le autumn ma le taumalulu

A e tausia le kulimi e tatau ona e manatua latou te le fiafia i le susu o le susu i totonu o le ulo (pe faʻafefea ona faʻafeinu le kulupu o loʻo ola i totonu o le ulo?). E sili atu le faʻamamago o le palapala, nai lo le sasaa. O le tele o taimi e te manaʻomia ai le suavai i le fale i le taumalulu e faalagolago i le maualuga o le faʻamamaina mai le palapala (pe faʻafefea ona inu vai i lau fale i soo se taimi o le tausaga, faitau iinei). E masani ona taʻitasi i le vaiaso.

Ae ui i lea, o le faʻafeinu atonu e manaʻomia e tusa lava pe itiiti ifo. E faʻalagolago i tulaga o loʻo i ai le orchid. O le vaivai ma le pogisa o le potu, o le sosoʻo lemu le palapala ile palapala. O lea la, o le va i le va o le faʻamaʻi e mafai ona ola i le 10, ma o nisi taimi e oʻo atu i le 14 aso.

Fesoasoani Leai se mea e tatau ona faanatinati e inu vai, pe afai o le eleele e mama mai luga. I le avea ai o se tulafono, o le palapala i le loloto o le ulo o loʻo susu pea. E sili le tolopoina o le taualumaga mo le isi tasi pe lua aso.

Le tele o se auala aoga e fuafua ai le maualuga o le faʻamamaina o le palapala o le a avea ma skeweru laupapatuʻu i totonu o le ulo. Afai ua susu, o lona uiga ua vave tele e vai le togi.

E faigofie ona mataʻituina le magoina o le eleele, pe afai o le orchid o loʻo ola i se ipu manino. I lenei tulaga, e tatau ona faʻafeinu pe a taofi e le condensate le aoina i luga o le ulo. E le gata i lea, o le faailo o le magoina mai le eleele o le lanu lea o aʻa: e aoga le suʻiina o le togi pe a susulu aʻa. Afai e lanumeamata aʻa - e tatau ona tolopo le vai.

Pe o le a le tele o taimi e te manaʻomia ai e faʻafeinu ai le togi, fai mai i se mea ese.

Suavai saunia

E tatau ona mafanafana le vai mo le faʻasusu vai. E lava le na o le maua o le vai mai le tapuni muamua, ia le itiiti ifo ma le tasi le aso, ma alu e tu i totonu o se fagu avanoa. O lea o le a maua ai e le vai se vevela mafanafana o le potu ma faʻamalolo mea e afaina i laau o loʻo i totonu o vai. Ae peitai, afai e malulu le potu, e sili atu le mafanafana o le vai ina ia oʻo ai i le vevela e le sili atu nai lo le 30 0C.

I le taumalulu, e faʻaitiitia le manaʻoga mo laei. O le mea lea, faʻamaʻaina le laau aʻo leʻi oʻo i le tautotogo. O se faʻasesega atonu o le mataupu pe afai o le orchid o loʻo i lalo o faʻamalama faapitoa.

E tusa ai ma mea e te manaʻomia e faʻafeinu ai le orchid ma le tele o taimi e mafai ai ona fai, faitau iinei.

Faatonuga auiliili

E talitonuina e le tatau ona e faʻamamaina le togi i lalo o le fagu poʻo le sulu i le taimi malulu. Ae ui i lea, muamua lava, e tatau ona taʻitaʻia e le setete o le fale. Afai e lagona le lelei o le laau, o lona uiga o na auala e faʻafeinu lelei ai le tolopoina o se taimi vevela.

Setema ia Novema

I masina o le tautoulu, e mafai ona e faʻaogaina le auala faʻafefe mo le faʻavaivai. Mo lenei mea e te manaʻomia:

  1. Tuu le atigi fagu i totonu o se pusa avanoa, e laʻititi nai lo le fagu.
  2. Liligi le vai i totonu o le fagu. E taua le sasaa saʻo e le o luga o aʻa, ae i luga o le mea e sui.
  3. Suavai seʻia oo i le maualuga o le vai i le pito i fafo o le tane e oʻo i le maualuga o le fagu.
  4. Tuu le fagu i totonu o le vai mo le afa itula.
  5. Aveese le ipu ma tuu i luga o le palatusi. O lenei mea o le a mafai ai ona sili atu le susu e faʻafefe. Tuʻu mo le 20 minute.
  6. A maeʻa le 20 minute, faʻafefe le tele o vai ma tuʻu le togi i se nofoaga tumau.
Fautuaga. E mafai ona e tuʻuina se fagu i luga o le paipa i totonu o se pesini vai. I lenei tulaga, e tatau ona e uuina ina ia le fesuisuiai le fugalaau ma e le sasaa mai le meaʻai mai le ulo. O le paʻu vevela e matua malamalama lava ma o le a le taofia le ulo i le pito i lalo o le pesini. E na ona folau.

Tesema ia Fepuari

I le taumalulu, o le fafaina o se orchid e mafai foi ona faia e ala i le sasaina (o le a le isi auala o loʻo i ai e faʻafeinu ai le togi?). Ae ui i lea, e tatau ona e gauai atu i le maualuga o le vevela.

Afai o le potu e matutu, e tatau ona e tuʻuina atu nisi faʻalelei. Ina ia faia lenei mea, e mafai ona e:

  • Tuu i totonu o le potu humidifier.
  • Sue le ea i le mea o le inisiua ma se fagu moli. O le mea autu - aua le pau i luga o le rosette o lau.
  • E mafai ona e tuʻuina se atigipusa i le vai i autafa o le orchid ina ia faigofie ona sosolo.
  • Afai ole latalata ane o le orchid i le maa, e mafai ona e tuu se solo susu i luga o le paʻa ma suia pe a magoto.

O a faigata e tulai mai?

O le tele lava o taimi, o faafitauli o le fafagaina o le orchids i le tau malulu e mafua mai i le tele o le susu. O le orchid e le fiafia i le malulu, ma o le susu i totonu o le ulo e mafai ona faaosofia ai le maalili i aʻa. ma, i le avea ai ma se taunuuga, o lo latou leaga ma faʻamaʻi o natura natura. Ina ia aloese mai lenei mea, e tatau ona tuʻuina atu i le vai se suavai lelei pe a uma le fafaga ma le taimi e aveese ai mai le apa.

Ina ia aloese mai na ituaiga o faafitauli, e tatau ona maua le mafanafana vevela mo le fugalaau. E mafai ona e vaʻaia mai le faamalama sill i se nofoaga mafanafana. Ae tatau ona e tausia le malamalama lelei. Ae afai e leai se nofoaga e toe fetuunai ai le fagu, e mafai ona e tuʻuina se vaega o fofo i lalo ifo o le fale pe poloka le ipu mai faʻataʻitaʻiga.

I le tepa muamua atonu e foliga mai o le orchid e matua fiafia lava. Ae ui i lea, ina ia tausia, e tatau ona e mulimuli i tulafono faigofie ma faigofie e mafai e se fai togalaau ona togafitia. O le mea taua o le faʻalogo lelei lea i lau fugalaau ma galue na o luga lava o ona manaoga. I le faʻaeteete ma le faʻaeteeteina, o le a fiafia oe i le vavaega o le orchid i ona fua i le ogatotonu o se tau malulu. (pe faapefea ona faʻafeinu i le taimi o le fugalaau?).

E taua tele le suāsusu i soʻo se mea totō, ma aemaise lava mo laʻau faʻapipiʻi. O le mea lea, afai o le ae tuputupu ae i se fugalaau i le fale, ia mautinoa e faitau e uiga i le auala e tatau ai ona faʻaleleia lelei, e aofia ai pe a uma ona faʻavasega i se isi ipu.