Broccoli

O ituaiga sili ona lauiloa o le broccoli

Broccoli o se ituaiga o kapisi. O se fualaau aoga tele lea. O loʻo aofia ai le gaʻo pepa, iron, fiber, vitamini C ma le tele o isi mea e manaʻomia mo le tino o le tagata. Ma ia tupu se faleoloa o vitamini e mafai ona i luga o lau 'upega tafaʻilagi. O lenei tusiga o loʻo faamatalaina ai le sili ona lauiloa ma sili ona talafeagai mo le totoina o ituaiga broccoli.

Fugalaau tuai ma vine ma palukala

E tele ituaiga o Broccoli. Muamua, seʻi faʻamatalaina le eseesega i le va o le ituaiga ma le vailaʻau. O se eseesega o se kulupu o laau e iai uiga tutusa. O vailaʻau e maua mai i le laasia o ituaiga autu. Mai sui o le ituaiga, e mafai ona e aoina fatu mo le totoina i le tausaga na sosoo ai, o fatu o vailaau e le talafeagai mo le teuina ma totoina i le isi vaitau. O le taimi o le kuka o le broccoli o ituaiga eseese o le 70-80 aso mai le fatu germination i le seleselega, poo le 45-50 aso mai le toe totoina i fualaau aina.

O ituaiga muamua e talafeagai lelei mo le taumafa fou po o le faʻataina. E le talafeagai mo le teuina o taimi umi, ae le o le mea e sili ona aoga.

E taua! Tuai ituaiga ituaiga broccoli e mafai ona teuina e le silia ma le 2 vaiaso i le pusaaisa. O le taumafa o le oloa pe'ā maeʻa le ola umi e mafai ona oʻo atu ai i le gastrointestinal disorders.

Vitamini

O le taimi matua e tusa ma le 3 masina. E mafai ona e totoina faʻanoanoa ituaiga o nei ituaiga: i le faaiuga o Aperila ma i le ogatotonu o Iuni. Ina ua totoina ia Iuni, o le a gaosia le broccoli ia Setema. O le mamafa o le fua e tusa ma le 300 g Pe a uma ona tipi le ulu autu mo le 2 vaiaso, e tupu le laititi, 5 cm le lapopoa. O fua e manaʻomia ona faʻamamāina i le taimi, aua e faʻafuaseʻi ona vave faʻaleagaina.

Vyrus

Fua o fua e masani ona fai. O le mamafa o le ulu autu e tusa ma le 350 g, peitaʻi, o nisi fualaau aina e mafai ona mamafa i le kilokalama atoa. A uma ona vavae ese le ulu autu, e tusa ma le 7 tamaʻi laititi e tupu i le gasologa o le vaiaso. Mai le totoina o fatu laau i le seleselega e tusa ma le 50 aso. E talafeagai mo le totoina i le taumafanafana ma le tautoulu. Broccoli o lenei ituaiga o loʻo i ai se tofo lelei.

O le emeperoa

O lenei kulupu e iloga ona o ona foliga vaaia matagofie ma e pei o nai laau Kerisimasi laiti. O lapopoa lanu lanumeamata lanumoana, e tusa ma le 10-12 cm le lapopoa, e ola i le foliga o se pa. Fua o fua e masani ona fai. O le taimi matua e 80 aso.

Linda

O le kapisi Linda broccoli o se uila o le augatupulaga muamua. O le taimi matua e amata mai i le 75 i le 80 aso. E lanu uliuli ulu i lanu, ese i se lapoa lapoa, o lo latou mamafa e mafai ona oʻo i le 400 g. Pe a uma ona seleseleina, ona faia lea o ulu fou, i se aofaiga e oo atu i le 5 fasi vaega, e mamafa le 60 g. O fualaau e mafai ona totoina mai le ogatotonu o Aperila seia oo i le amataga o Me.

E te iloa? O ituaiga Broccoli "Linda" e muamua ona i ai le iodine i totonu o isi ituaiga o kapisi. I le faaopoopo atu i ai, o le ituaiga sili ona fua tele o uluaʻi fua.

Comanche

O le taimi matua e tolu masina. O ulu e tetele ma tele. O le ituaiga o loʻo i ai le teteʻega lelei i le malulu ma le maualuga o le vevela. Fua o le fua o le mamafa e tusa ma le 300 g. O fua o lenei ituaiga eseese o le felauaiga ma le teuina.

Corvette

O se tasi o fatuga amata muamua. O le taimi matua e 2 masina. O fua e lapopoa, lapopoa, lanu-lanumeamata. A uma ona vavae ese le ulu autu, ona tupu lea o se numera tele o taalaelae. Latou te talia tulaga leaga o le tau. E fetaui lelei mo le faʻavelaina mo le taumalulu.

Tonus

O le taimi matua e 75-90 aso. O le maualuga o le mamafa, e tusa ma le 250 g. A uma ona vavae ese le ulu autu, e tele naua mea e ola vave ai le lautele. Faʻateleina pe faʻaititia le vevela maua se lanu enaena. E mafai ona vave alu e valivali.

E te iloa? "Tonus" ma le "Corvette" o ituaiga sili ia o le broccoli mo le tau o le vaeluagalemu, ao latou taliaina le vevela ma le malulu, e le pei o isi ituaiga o fua faatoa amata.

Faʻaaloalo

O se tasi o hybrids o le uluai augatupulaga o le vave ona matua. O le taimi matua e 85 aso. O le tele o ulu autu o le 200-250 g. O fua e lelei le tofo.

Fiesta

O le taimi matua o le broccoli i lenei ituaiga e tusa ma le 80 aso. O fua e lanu-lanumeamata, paʻu, lapoa, e leai ni ulu ulu. O lenei vailaʻau e lelei le tofo ma e puipuia i faʻamaʻi. O le mamafa o le mamafa e mafai ona oʻo i le 1.5 kg.

E taua! E totoina fua muamua fualaau aina i fualaau aina i le faaiuga o Aperila. O le totoina o laau e tatau ona le itiiti ifo ma le 7 vaiaso le matua. Afai ua matua o ia, o le a itiiti ulu o fualaau aina ma e le o se mea lelei. E le gata i lea, o uluai ituaiga o broccoli e mafai ona toe totoina i le ogatotonu o Iuni i le 5-vaiaso-matutua.

Ogatotonu o le vaitau ma hybrids o le broccoli

Vaitausaga o vaitau eseese e sili atu ona fua nai lo uluai ituaiga o broccoli, eseese ulu eseese. Latou te umi le umi ma e talafeagai mo le teuina. O fatu laau e totoina i le faaiuga o Me. O le taimi matua e 105-130 aso mai le fatu germination i le seleselega poʻo le 75-80 mai le fatuina i le seleselega.

Atelanika

O le vaitaimi o le matua e 125 i le. I le faagasologa o le tuputupu aʻe o se mea maualuga maualuga ma se rosette mamana o laulaau. O ulu e telē tele. O le mamafa o fua autu e oʻo atu i le 300-400 g.

Genoa

O le mamafa o le ulu e 300 g le fefe. O ulu e foliga lelei. O fualaau Broccoli o lenei ituaiga ua teuina mo se taimi umi, lelei mo femalagaaiga.

Faiva

Fua o le fua o le 400-600 g. A maeʻa ona selesele le ulu autu e tusa ma le 4-5 itu e tusa ma le 200 g ia. Na toto i le ogatotonu o Me. O le vaitaimi o le matua e 120 aso. O le fua faatatau e tusa ma le 4 kilokalama i le sikuea mita. E talafeagai mo le amataga ma le teuina.

Greenbelt

O le tuputupu ae o le Greenbelt broccoli e 105 aso. O le mamafa o le ulu autu e oʻo atu i le 450-500 gm. E mama le fua. O le vailaʻau e puipuia i le maualuga o le vevela.

Green Favorite

O le vaifofo e sili ona lauiloa. Ulu le ulu, e oʻo atu i le 400-500 g. E lelei lona tofo. E fetaui lelei mo salakeke, faʻamaisa, faʻafefe. O le kulupu e puipuia i le maualuga o le vevela.

E te iloa? Eseese "Green Favorite" - o le ituaiga sili ona fua o le broccoli. I lalo o tulaga lelei, e mafai ona maua mai i le 6-7 kilokalama o fualaau aina i sikuea mita.

Calabrese

O le ulu e lanu meamata lanumeamata, paʻu. O le fua autu e oʻo i le mamafa o le 400 kalama. E aofia ai se aofaiga tele o le calcium, phosphorus, vitamini C, B, PP. E fetaui lelei mo le faʻamaʻi ma le gasegase.

Concact

Ulu ile ulu, i le mamafa e oʻo atu i le 300-400 gm. E talafeagai mo le teuina, faʻasaoina, kukaina o salakeke, lelei tele i le kuka.

Monton

Laʻau maualuga-fua mai. O ulu e tele, e mafai ona mamafa i le tasi kilokalama. O le fua o le lauulu lanu, lauulu-lanu meamata. O le togi e faʻamausali i le maualalo o le vevela, o se mea faʻapitoa.

Kaisara

O le taimi matua e 115 aso. O ulu e lapopoa, paʻepaʻe, lanumeamata lanumeamata ma se manoa violē. Ulu ile ulu ile 15 cm, i le mamafa - 500 kalama. A maeʻa ona vavae ese le ulu autu i luga o le lautele e oʻo ile 5 cm le lautele. E lelei lona tofo. E fetaui lelei mo le kukaina o salakeke, tosoina, ma le malulu. Lelei mo le teuina.

E taua! O ituaiga o vaitau e mafai ona teuina i le naʻo le tusa ma le masina. O le nofoaga sili mo lenei mea o se pusaaisa po o lalo ifo. Afai e te manaʻo e teuina fualaau faisua, e sili atu ona faʻaalu.

Vaʻavaʻai ma le faʻapipiʻi o le broccoli

E masani ona fetaui lelei ituaiga o broccoli mo le umi o le teuina. Peitai, o lenei vaitaimi e le sili atu i le lua masina. O ulu o le kapeti o nei ituaiga o meaola na tupu i le 130-145 aso ina ua uma le fatuina pe 70-90 aso - ina ua uma ona toto. O nisi ituaiga meaola o le broccoli o loʻo i ai le itiiti ifo o le fualaʻau ma e le maua ai se lelei lelei pei o le vave ma le vaeluaga o vaitau, ae latou te matua puipuia i le maualalo o le vevela.

Lucky

Muamua augatupulaga. O le tele o le ulu e mai le 600 i le 900 kalama. O le gaosiga o oloa e eseese i le 1 - 1, 5 kg i le sq. m fuafuaga. E gafatia le maualuga o le vevela, faʻasaga i le paʻu paʻu. O le taimi matua mai le totoina o laau toto i le fuaina o fualaau aina e 70 aso.

Continental

O le tele o le ulu e tusa ma le 600 kalama. O le fua e lanu, lapotopoto, lanumeamata. Afai e te tipiina le ulu autu, e tupu ile 4 itu itu. E tumau lelei le malulu ma felauaiga.

Marathon

Vaitave, lea e iloa ai le maualuga o gaʻo ma le teteʻe i le malulu. E le fiafia i le maualuga o le vevela. I le tele o le ulu autu e oʻo ile 800 g - 1 kg. Busi e tupu maualuga ma malolosi. Faatasi ai ma se mita sikuea e mafai ona oʻo i le 3.5 kilokalama fua. Sili mo le teuina. Ripens i le aso lona 80 talu ona toto fatu. Afai e te tipiina le ulu autu, ona tupu ai lea o lau laau. E toatele e fautuaina le pilakilaina o lenei ituaiga, matauina le lelei o le tofoina o ia sauniuniga.

E te iloa? E sili ona aoga le 'ai o le broccoli i luga o se manava gaogao po o se uʻu. Ina ia puipuia le tele o vitamini ma minerale i totonu o le oloa, e sili atu le pikiina o kapisi i le taeao ma teuina i totonu o le pusaaisa.
O le mea lea, e tatau ona filifilia le ituaiga e faalagolago i tulaga o le tau, o le faʻamoemoega o le faʻaaogaina, o le taimi manaʻomia mo le mauaina o le fua.