Roses

Rose "Augustus Louise" (Augusta Luise): varietal faʻamatalaga ma tulafono o le galueaiina

O Rose "Augusta Louise" ua taʻua o se tasi o ituaiga sili ona lalelei ma lauiloa o loo ola nei i luga o poloka ma i togalaau. Alofa, sa ia manumalo i lana fugalaau fugalaau lanu piniki ma lanu.

O lenei fugalaau mananaia ma matagofie i aso nei e masani ona faʻaaogaina mo le teuteuina ma le teuteuina o aso malolo, faapea foi ma se meaalofa. E faʻapefea ona tupu lenei rose ma tausia, o le a matou faamatalaina i lalo.

Varietal faʻamatalaga

"Aokuso Louise" e faatatau i le tī. Na fafagaina i Siamani pe a ma le luasefulu tausaga talu ai i le vasega pepe o Tantau. O se uiga uiga ese o rosa o fugalaau ia - e lapoa tele, e tele ma pala. E i ai sona foliga faʻapitoa, o petals o se tamaititi laitiiti i luga o le faʻamalosi, e masani lava ona maua i luga o le fale.

Atonu latou te maua le lanu piniki, lanu paʻu, o nisi taimi latou te maua ai le lanu vine. E mafai ona e ausia ma foliga mai o lanu samasama, kulimi poo le moli vine mama.

Vitio: le foliga o Aokuso i totonu o le togalaau

E te iloa? O petals e suia lanu e fuafua i tulaga tau, e le gata i le taimi o foliga vaaia o lanu muamua, ae pe a uma foi ona tatala le pua.
O lenei rosa foi e malosi tele, manogi malosi. E foliga mai e foliga mai e foliga mai o le mumu, e masani lava o le samasama-lanu moli, e lalagaina i se malamalama, toetoe lava a paepae. E masani foi ona iloa mumu mumu i luga o pusa.

Fuga e tupu i galu e tolu. O le tele lava o le muamua ma le lua pe a aliali mai le lanu tele. Ma o le lona tolu, tusa lava pe laʻititi lemu, ae tumau seia oo ia Oketopa.

"Augustus Louise" e faatatau i ituaiga eseese o Ostin, ma o sui sili ona lauiloa o lenei vaega o "Benjamin Britten", "Graham Thomas", "Abraham Darby", "Crocus Rose", "Falstaff", "Mary Rose".
O se tagata matua e mafai ona sili atu i le maualuga le 1 mita, ae o le lautele o se vaomatua e masani ona masani ai. O fugalaau e masani lava ona faʻatulagaina i falaoloa ma faia i pito o vine e oʻo i le 15 inisi le lautele. O laulaau e laʻititi, lanu meamata, lanu. Mo le maua vave o laʻau e manaʻomia ai se aofaiga tele o le susulu o le la.

O lenei laau e mafai ona faʻaaogaina e le gata ina teuteu ai le tuatusi o le teritori, ae faʻapea foi ona fausia ai ni laʻau e foliga manaia ma matagofie.

Aoao e uiga i ituaiga eseese o rosa e mafai ona faʻaaogaina - Igilisi, lauti, aʻea, tulaga faatonuina, Kanata, rosa vavalo, floribunda, rugoza, rosa vavave.

Faʻamasinoga

E ui lava o lenei ituaiga o loʻo manatu mausalī ma e le lelei, o loʻo i ai pea nisi tulaga talafeagai mo le totoina ma le totoina. Latou te fesoʻotaʻi ma le palapala aemaise lava le moli.

O le totoina o se togavao e faia i le tautotogo po o le tautotogo. Afai e te filifili e totō i le tautoulu, e faia i le masina ao le i amata le kiona, o le mea lea e mafai ona galo le togavao. I le tautotogo, o le taimi sili ona lelei e faʻaleleia ai le eleele o le a oʻo i le faaiuga o Aperila poʻo le amataga o Me, pe a oʻo i le maualuga o le vevela.

Faʻamasinoga faʻapitoa e faʻatinoina e pei ona taʻua i lalo:

  1. Ua eli le lua ile 50 inisi le loloto, ona faʻatumu ai lea o vaivai pe tusa ma le 10 simita.
  2. Ia mautinoa ia faatusatusa le tele o le toto toto ma le aʻa. O aʻa vevela ma leaga ua fufulu.
  3. A uma ona faʻamauina le palapala ua saunia, o le fugalaʻau po o le vaivai e paʻu ai.
  4. Pe a totoina, o le nofoaga o le tui e faʻaloloto e le sili atu ma le 5 inisi le loloto ile eleele.
Saili pe o le a le ituaiga o eleele o iai, pe faʻapefea ona fuafua le eleelea, pe faapefea ona faʻataʻoto le palapala, auala e faʻafefea ai le alavai i le nofoaga.

Eleele

O le mea aupito sili ona lelei, o le fugalaau e lagona i luga o laufanua lafulemu ma faʻafefeteina, lea e tele meaʻai e maua. E mafai ona toto i luga o eleele vaivai po o eleele ma le maualalo o le eletise. Aʻo lei totoina, e manaʻomia le faʻaleleia o eleele. E tatau lea mea ina ia le sologa lelei aʻa ma e le pala.

Nofoaga

Mo lenei rosa, e tatau ona filifili nofoaga susulu i le puipuiga mai matagi malolosi, ae ia lava le saʻolotoga o le ea.

E taua! E ui lava o le rosa e fiafia i le la ma mafanafana nofoaga, na o se tagata matutua, atiaʻe se laau e mafai ona faʻafeiloaʻi se aofaiga tele o le la i luga o se fasi fanua. O pasi o le muamua ma le lona lua o tausaga o le fugalaau e mafai ona le toe maua ai le gaosaʻo o lālā ma fugalaau.

Faʻasa

E le fefe le timu i se rosa. E manaʻomia e ia le faʻamautu lelei. I le tau mafanafana, e masani lava ona faateleina e ala i le faaopoopoina o le afiafi faaopoopo. O le tulafono autu e mulimuli ai o le leai lea o se vai. E tatau ona tuʻuina atu, o ni faʻamaʻi ma ni faamaʻi e ono tulaʻi mai i luga o le rosa.

Tausiga

O le mea autu i le tausiga o le taimi e fafagaina ai, o le tele o le faʻaleleia o vai ma le malutaga o vao mo le taumalulu. O le rosa e leai ni vae, e masani lava ona i ai i luga o isi pata toto, o le mea lea e taua tele le puipuia o le paʻu mo le taumalulu.

Aoao ia uiga o le tautotogo ma le totogo o le autumn, pe faapefea ona faapaleina, o le a le tausiga e manaomia i le tautotogo ma le autumn, pe faapefea ona ufiufi rosa mo le taumalulu.
I totonu o le laufanua, o le ituaiga o loʻo faʻaaogaina i le tuufaatasiga ma isi Roses - Burgundy poʻo Bearless Hybrid. O nei togavao uma e ese mai le va o le fugalaau lea e atoatoa lelei le fugalaau "Augusta Louise." I le tulaga lautele, o ituaiga e pei o teuteu, o lea e masani ona faʻaaogaina mo le teuteuina o togalaau poʻo togalaau latalata i fale. E fautuaina le totoina o laau talatala ma le tele o fugalaau i fafo atu o fale poʻo gasebos. O pa o loʻo faʻaaogaina leuti i le pito i luma e foliga manaia tele. O le talaaga e masani lava ona faʻamalosia e laau vao poʻo laau taʻutino. "Aukuso Louise" e faʻaaogaina foi mo se tauʻeleʻele toʻatasi, o le mea lea e avea ai ma se fofo lelei mo le faia o ni faʻamaonia matagofie ma matagofie o le a totogo toetoe lava a oʻo lava i le faaiuga o le tautoulu.

E taua! I le taumafanafana, o se mea e manaʻomia muamua o le faʻaleleia o le vao i le afiafi. O lenei mea o le a faʻatagaina ai le fugalaau e maua ai le tele o le susu ma e le o le a vevela ile la.

Laʻei pito sili

Laei pito i luga e faia e aunoa ma le toilalo: o le taimi muamua ao le i totoina, le lona lua - ia maua ai le tele o fugalaau. I le tulaga muamua, e sili ona lelei le faʻaaoga o humus. Ina ia maua fugalaau fugalaau, e faʻaaogaina fugalaisa phosphoric i ni vaega laiti, ia e tuʻuina atu faatasi ma le afiafi faʻaliliu. Afai o le eleʻele e maualuga le eleʻele, e tatau foi ona faʻafefiloi ma le malala i le taimi o le totoina. E le manaʻomia ni laʻei faaopoopo mo le taumalulu.

Teuteu

Mo le umi o le totoina o le teuteu masani o fugalaau mago ma le mama, e tatau ona faia - o le mea lea e saofaga i le tulaʻi mai o fou fou.

E oo atu i le faaiuga o Oketopa, pe a maeʻa ona malulu, latou te faia le teuteuga fuafuaina. Oti tipi ma fugalaau i le togavao ia faigofie ai ona sauni mo le taumalulu. Fugalaau i lenei vaitau e faʻaauau ona tu i le fale i totonu o se fagu.

Togi

E ui o le faigata o le taumalulu o vao, e tusa ai ma iloiloga, e lelei, latou te fiafia foi mo le taumalulu, ae le o se mea puupuu. Ia mautinoa e faʻaalu le tumutumu o vao, pe a talafeagai e faʻaaoga le spandex poo le polyester. I le ogatotonu, naʻo le maualuga o le mauga e faʻaaogaina, e aofia ai le toetoe lava o vaega uma o le vao ma le eleele.

E te iloa? Faatasi ai ma muamua fulufulu i luga o fugalaau e foliga mai o fulufulu, ma o pito o petals e avea ma ulaula, lea e sili atu ona tuufaatasia ma le lanu lautele ma foliga manaia tele.

Maʻi

O le vailaʻau e puipuia e le gata i le maualalo o le vevela, ae faʻapea foʻi i faʻamaʻi ma faʻamaʻi. E le afaina vao i le paʻu paʻu po o le uliuli. Ae o roses talavou e mafai ona aʻafia i aphids, ma i le telē lapoa: e masani lava o nuʻu uma lava o loʻo iai i luga o ni laau mama. O le mea lea, o puipuiga faifaipea i le tau faasaga i ai e faʻatagaina. O vailaau vailaau, e pei o vailaau e tineia ai manu faalafua, e mafai ona faaaoga e tetee atu ai i aphids. E tele naua i latou. Ae e mafai ona i ai se aafiaga leaga i luga o le togavao lava ia. E mafai foi ona e faʻaaoga togafitiga faʻataʻitaʻi, mo se faʻataʻitaʻiga, faʻamaloga o le fasimoli poʻo tinctures o keleni poʻo le sipisi.

E fautuaina e faia ma puipui faʻamalosi - latou te fesoasoani foi i le soifua maloloina o le rosa. Afai o le pala e aliali i luga o se togavao, e tatau ona siaki le maualuga o le susu i le palapala, talu ai o le faʻavaivaia o vai e mafai ona fesoasoani i lenei faafitauli.

Rose "Aokuso Louise" - o se laau manaia matagofie ma lanu lanu matagofie. O le a le gata ina avea ma se teuteuga matagofie o le togalaau, ae o se faaopoopoga matagofie foi i so o se taulaga. Faʻafaigofie ona tausia, faʻaleagaina i tuʻutuʻuga, faʻasaʻo i faʻamaʻi ma malulu, o le a avea o ia ma malo faʻafeiloaʻi i soo se fale.

Vitio: auala e tausi ai le rosa "Augustus Louise"

Ole tagata e toe iloilo e uiga i le rose rose "Augustus Louise"

O loʻu vao e faasolosolo lemu, fugalaau o le matagofie o le matagofie o timuga.

Alex

//www.forum.cvetnichki.com.ua/viewtopic.php?f=14&t=41&start=30#p48606

O le mea lenei ou te fiafia i ai

O se fuainumera tele o fugalaau e aafia ai le lelei o le fugalaau, ae ou te alofa tele ia te ia. Na manaia ma faafetai.

O le tausaga lenei sa ou pikiina ai se pulu uliuli, ae atonu e mafua ona o loʻu vaavaaiga, aua ou te leʻi alu i le fale mo le masina ma e masani lava e leʻi gaosia se mea.

laitiiti laau

//www.forum.cvetnichki.com.ua/viewtopic.php?f=37&t=41&start=10#p4324