Fua o le gaosiga

E tusa uma ma tausaga taʻitasi

O le tele lava o taimi, o le matagofie o le vao e faʻaumatia vao leaga. I la matou tusiga o le a matou taʻuina atu ia te oe le mea e tasi le tausaga le lanu moana, ma tuʻuina mai lona faʻamatalaga. O le a matou tuuina atu foi ni fautuaga i le auala e faʻafefe ai lenei meaola.

Aganuʻu faʻamatalaga

O le laau e tutusa ma le ituaiga Bluegrass, o se aiga o faʻatoʻaga. Faʻafefe susu ma nofoaga paolo. O nisi taimi e mafai ona e maua ni pepa e mafai ai ona faʻafeiloaʻi le malulu malulu. O tulaga lelei e fesoasoani i le fausia o se otaota eleelea, lea e faalavelave i le masani ai o atinae o aganuu eseese. O loʻo i ai i le laau se aʻa o le aʻa, faʻamau saʻo. O latou maualuga e mafai ona 10-40 cm. O laʻau e vaapiapi ma laina. Fugalaau e aoina i ni pulou o 3-7 vaega.

E taua! Pe a tupu le lanu manulele mo le mutia, e tatau ona faia ni masini paluga ma vaomalo i totonu o le eleele - o le a latou faatelevaveina le tuputupu aʻe ma faia le vevela mafiafia ma matagofie.
O le fua o loʻo faʻatusalia mai e le palanikeke o mea faʻafefeteina e pei o se ituaiga talo, tusi i le pito i luga.

O se tasi o ia vao e mafai ona maua mai i le 1 afe fatu. O fatu laau e lelei le germination. E tupu mai i le loloto o le 3-4 cm E tatau ona maualalo le maualuga o le vevela mo le germination, o le + 3-5 ° C, ae peitaʻi, o le sili ona lelei e tupu pe a oʻo i le + 16-20 ° C. O le muamua i luga o pula e foliga mai lau lau. O le laupepa talavou e mafai ona oʻo i le 15-30 mm, i le lautele - e oo i le 1 mm.

O fea o loʻo tupu?

Bluegrass laau e mafai ona maua i toetoe lava o tulimanu uma o le lalolagi. Pau lava nofoaga e le tupu ai o Asia Tutotonu ma Far North. O vaega nei e sili ona fetaui mo laau toto:

  • susu ma susunuina fanua;
  • nofoaga le tonu;
  • nofoaga e gaosi ai povi;
  • pebbles po o oneone latalata i vaitafe;
  • eleele e maua ai le maualuga o le gaosioka.
E te iloa? Ua amata ona ola le lanumoana lanu moana i le tautoulu ma olaola i le taumalulu atoa ma lanu lanumeamata. Talu ai ona o lenei uiga lelei, e lelei tele mo le faia o lanu lanu meamata lanumeamata.
O le tele lava o taimi, o le meaola o loʻo ola i le mea e tupu ai fua o laau ma fua.

Le faʻaaoga

O le tasi tausaga na maua ai le lanu moana e faʻaaoga e fafagaina ai lafumanu. E masani ona fafaga manu i vao vao. O le laau toto e aofia ai meaʻai ma e manaia i lafumanu. O le mea e leaga ai, o le laʻititi o le vao e le faatagaina ai le faʻaaogaina lelei e pei o meaʻai manu.

E te iloa? O ituaiga uma o vao e iai lona lava tuputupu aʻe. Mo se faʻataʻitaʻiga, e le pei o le lanumoana o le tausaga, e mafai ona faatoa mafai ona faatoa gaosia e le manulele lanumoana 2-3 2-3 tausaga talu ona faʻaulu mai, lea e le faʻaaogaina e pei o vao mutia.

O le tuputupu ae lanu moana e vave televaveo le mea lea, o nisi taimi e fesoʻotaʻi ma otaota e faʻaaogaina ai le faʻamalama lanu. Ae o le faʻaaogaina o se vao e pei o se mutia, i le avea ai ma se fale tutoʻatasi, e le aoga, talu ai o le a aʻafia ai le tupu aʻe o isi laau totō. O le mafuaʻaga lenei na mafua ai le vao leaga.

Puleaina o vao

Afai e le talafeagai mo oe e tupu se lanu moana i luga o le 'upega tafaʻilagi, e tatau ona e iloa poʻo le a le mea e faʻaaogaina i lenei fale.

E taua! O le tele lava o lanumoana e aliali i luga o vaega faʻatapulaʻa o le mutia, le mea e taʻua "mea matala".
Faʻaalu taimi, ae aoga o le fufuluina o le tusi. Pe a ma le 3 vaiaso talu ona totoina le mutia, e aoga le faia o lenei mea. I le taimi lea, o aʻa e leʻi maua se taimi e faʻamausali ai i latou i le eleele, o lea o le a faʻaaogaina le faiga. E tatau ona faʻaopopoina le laʻau i le loloto e mafai ona mafai i totonu o le eleele e aveese ai le aʻa o le vao. A maeʻa ona vele ese le vao, e tatau ona saluina le palapala ma faʻafeinu.

Matou te fautuaina le veleina o taimi taʻitasi pe a uma ona moa le mutia vao.

O vaovao o se auala aoga foi e faʻafefe ai le lanu moana. O mea masani masani o Lontrel 300 ma Magnum. O lo latou lelei o le faʻaumatia lea o vao, ae le o le afaina o le mutia. A faʻaalia, e aʻafia uma ai le vaega eleele o le laau ma le rhizome.

O le a lelei foi mo oe le faitau i le auala e aveese ai vao e ala i togafitiga faa-tagata, faapea foi ma le faaaogaina o vaovao: "Ground", "Hurricane Forte", "Tornado", "Stomp", "Lazurit", "Roundup", "Zenkor" ma Agritok, Esteron, Grimes

A faʻaaogaina vailaʻau, e tatau ona usitaia nisi tulafono:

  • mo le gaosiga e tatau ona filifili se aso mafanafana, leai se matagi;
  • e aoga le togafitia o vao mamago;
  • ao le i amataina togafitiga o vaovao, e le tatau ona suia le laulauina o le vao;
  • e mafai ona moa le vao pe a uma 2-3 aso.

Aʻo lei faia le togafitiga o laau, e tatau ona suʻesuʻe ma le totoa ia faatonuga, ona o nisi vailaʻau e mafai ona i ai o latou lava uiga faʻaaoga.

Ina ia mafai ona faʻaumatia atoa vao, E tatau ona e faia ia le itiiti ifo i le 2-3 togafitiga.

Aoao mea vailaau faʻasaina, mea iniseti ma pe faapefea ona latou galulue i le puleaina o vao.

Ole tausaga taʻitasi e mafai ona taʻua saogalemu o se laau faʻapitoa, aua e mafai ona avea ma vao ma manuia, mo se faataitaiga, pe a fafagaina lafumanu. Afai e manaʻomia, e tupu tele le laau e faʻaauau ona faʻaaogaina e pei o se mutia.