Fua o le gaosiga

Faʻateleina le faʻaleleia e faʻaaoga ai moega ole Rosum

Vladimir Nikitovich Rozum o se taʻutaʻua taʻutaʻua na tuʻuina atu le vaega a le liona o lona olaga i le faʻatoaga o le faatoʻaga. O se tasi o mea sili ona aoga ma sili ona faʻaaogaina ana mea na ausia, o le tekonolosi o le fatuina ma le faʻaaogaina o moega mafanafana. O lenei tusiga ua tuuto atoa i le fesili o le fausiaina ma le faaaogaina o moega mafanafana o Rozum.

Le lelei o moega mafanafana

Faatasi ai ma le fesoasoani o nisi togafiti, o lenei ituaiga o moega e mafai ai lava ona liua le palapala i se laufanua laulelei, lea e leʻi tele ni tausaga e le mafai ai ona togafitia togafiti ma na tupu ai vao. O fua e maua i luga o lenei ituaiga o moega e sili atu pe a faatusatusa i faailoga masani o le itiiti ifo i le 30-35%, e fuafua i le ituaiga ituaiga o fualaau aina e te fuafua e tupu.

E te iloa? O le palapala o le moega, otaota, o le a maua ai le tele o carbon dioxide, o se tasi lea o mea sili ona taua mo soʻo se laau.

O le faia o se moega talitutusa e tasi, e te le manaʻomia ona toe faʻafoʻi tutusa le togafitiga i tausaga uma, talu ai o lona soifua tautua e toetoe lava a le gata. A maeʻa lenei mea, e tumau pea le faʻaleleia o le faʻavalea o meaʻai mai lea taimi i lea taimi e faʻaleleia ai le faiga o meaʻai.

O le fausiaina o sea mamanu e mafai ona toeitiiti lava i soo se vaitau. E masani lava Le mea sili e te maua pe a e fatuina i le tautotogo ma le taumafanafana. Ae e mafai ona e fatuina i le afiafi o le taumalulu taumalulu: mo le vaitaimi malulu, o le a maua e le lalolagi le taimi e toe faʻaleleia lona paleni masani i se auala masani.

Aoao pe faapefea ona faia ni moega maualuluga i le atunuu ma o latou lava lima.

Faʻaaliga manino o le metotia

O le uiga taua tele o le ogaoga o le moega o Rozum, o le mea moni, o le televave o le tuputupu ae ma le lelei o fua. O lenei taunuʻuga e maua ona o le tele o microorganisms, fungi ma isi meaola o le eleele, lea e maua mai ai le tele o ituaiga o meaʻai, ae le manaʻomia ai nisi vailaʻau faʻapitoa. O le a le mea e faʻafeiloaia ai i tatou i le mea lona lua - maualuga le faʻafefe o le siʻosiʻomaga o na moega.

E te iloa? O le faagasologa o le faʻaaogaina malosi o le eleele na amata i le luasefulu seneturi ona o togafitiga le saʻo ma le malosi. Ona tulaʻi lea o le lala e pei o le faatoaga.

Faʻaaogaina lenei tekonolosi, ia manatua o le ae le manaʻomia ona eli ni togalaau i tausaga taʻitasi, talu ai o le a lava le na o le faʻafouina o le faʻavalea o le eleele ma faʻaleleia le eleele i le amataga o le tautotogo - ma ua sauni mo le faʻaaogaina.

Rosum bed ma o latou lava lima

I lalo ifo e mafai ona e maua faʻamatalaga i le auala e mafai ona e faia ai moega ole Rosum oe i lau 'upega tafaʻilagi. Manatua o le faʻamatalaga ua naʻo le faʻamatalaina o se mataupu lautele, ma e mafai ona faʻaleleia atili le tekonolosi fou i au faʻaleleia fou.

Faailoga

O le otootoga lautele mo le faia o nei moega e faatatau i lenei faailoga: i le ogatotonu o le ai ai vaega eletise, o le lautele o le vaega tutotonu e tatau ona tusa ma le 50-60 cm. I itu uma e lua o le ogatotonu e tatau ona i ai ni moega e 30-35 cm le lautele, lea e fuafuaina e toto ai fualaʻau e te manaʻomia. I autafa o moega taʻitasi o loʻo i ai ala laʻau, o le lautele e tatau ona tusa ma le 60 cm.

O le totoina lelei o le mutia o le a auauna ia te oe mo se taimi umi. E taua tele le le filifilia o le mutia mo le "laufanua lanumeamata", ae ia maua foi se moa vao, lea o le a fesoasoani i le tausiga o le mutia, ia sili atu le mafiafia ma sili atu le matagofie.

E taua! Loto Rosum e tatau ona faia i luga o eleele ua saunia. O le sauniuniga muamua o lona uiga o le palapala o eleele (loloto o le 10-15 cm) ma le aveeseina o laau toto.

O le mea lea, o lapoʻa mafanafana taitasi e tatau ona aofia ai 1.2-1.3 m, ala lanu 0.6 mita le lautele o le a vaevaeina ai. I le faia o fua talafeagai ma le uluai makaina, e mafai ona e agai atu i le tuusaʻoina o se togalaau mo vaega eletise.

Televave

O le togi e tatau ona faʻamaoni i le ogatotonu o le moega. E pei o se tulafono, e faia i se foliga o le tina, ma le loloto e tusa ma le 25-30 cm. O le Fokin's flat cut cut e sili ona fetaui lelei e fai ai lenei lanu. E mafai foʻi ona e faʻaaogaina se toso faigofie.

Organics

I le pito i lalo o le togavao o loʻo faʻaputuina lala mama, i tulaga ogaoga e tusa lava pe talafeagai ni ogalaau poʻo laupapa. O le pito i luga o le laupepa o lala lapopoa o loʻo tuʻuina ai ni lala laiti, o mea uma e tufatufa i se laiga tuʻufaʻatasia.

E taua! Ina ia puipuia le nofo i totonu o lau togalaau o tamai togisi, lea e mafai ona toe faaleagaina ai le seleselega, e mafai ona e ufiufi le pito i lalo o le tootoo ma se uamea uamea.

I tua atu o lenei mea e tatau ona e tuʻuina ai se vaega o mea faʻalenolo, e le gata i lea, e mafai ona e tuʻu pei o laʻau paʻu, mutia, vaovao, ma otaota meaʻai po o manua, e le taua tele. Ona lelei lea o mea uma, ma e mafai ona e agai i le isi laasaga.

Fofo

Mo le lelei atili o le atinaeina o meaola ninii ma tosina atu ai le tele o vai i le eleele, soo se sauniuniga EM e tatau ona faaopoopo i le vaega faavae: "Baikal", "Emochka", "Susulu", ma isi mea faapena. Ina ia puipuia mai i le Colorado potato beetle ma isi iniseti leaga, e mafai ona e faʻaaoga le vaifofo o le fualaau faasaina Metarizin, e ui e le o se mea e manaʻomia muamua.

Faʻasalaga

O le vaega mulimuli o sauniuniga o le mulching o le vaega faʻalautele. Ina ia faia lenei mea, o se laulau o le 7-10 cm o le meaola (o le vao, nila, humus, vaovao) poʻo le mulumulu e le tatau ona faʻaaoga i le pito i luga o mea o loʻo i totonu ole ogatotonu. O se "palanikeke mafanafana" ua mamanuina ina ia vave faatelevaveina ai le faiga masani o le faasolosolo o mea o meaola, lea, o le a fesoasoani i le fua sili ona lelei o au faatoaga.

Vaega o le totoina o togalaau

Na pau lava le faʻataʻitaʻiga faʻatinoina o le puleaina o auala e totō ai luga o moega o Rosum, o loʻo totoina i luga o nofoaga fafaga. E le mafai ona totō laau i le ogatotonu, talu ai o le a fesoasoani i le faʻavaveina o le faʻaogaina o le faʻatauga o mea lafulemu. I le tausaga muamua talu ona faia le moega, ua fautuaina ina ia lulu i latou i fualaau aina e manaomia ai le faaputuga mauga. O sea fausaga o le vaega pito i tua o le a mafai ai ona faʻalolotoina le togavao ma aumai i le setete e sili ona aoga mo togalaau mulimuli ane.

I tausaga na sosoo ai, e mafai ona totoina fualaʻau e pei o zucchini, kukama, tamato, paluka ma kapisi. Afai, mo ni mafuaaga patino, e te leʻi faʻafouina le laʻau o le eleele aʻo lei oʻo i se vaitau, o le moega lava e mafai ona galue e totoina meaʻai e le lelei-e pei o le greens poo le peas. O le faʻaaogaina o moega māfanafana o le Rosum e mafai i le 2 tausaga ona liua eleele palapala le lelei i le eleele eleelea ma maua ai se faʻaopoopoga o le gaosiga e 30-35%. O le mea la lea, e le aoga le faʻamautuina o le faʻaaogaina o lenei auala matagofie e faʻaleleia ai le gaosiga. Le manuia mo oe ma lau 'upega tafaʻilagi!