Eseesega o paʻu

Ia faamasani i ituaiga lauiloa o lanu samasama

Plum - o se tasi lea o laau sili ona taatele o fualaau aina i lo tatou atunuu. O le maualuga o fua o se laau le lelei ma le tofo le mafaamatalaina o fua na aumaia ai ia te ia le lauiloa tele. Faafetai i taumafaiga a le au faifaatoʻaga, ua maua mai e le pulu fua eseese eseese eseese e tosina mai ai le tofo ma le manogi. O se mea e ese mai ai o loo nofoia e le lanu samasama, o ona ituaiga eseese o le a iloiloina i lenei mea.

"Altai Jubilee"

O lenei ituaiga o pulu e vave mafaufauina ma ola lelei e oo lava i nofoaga e le mafai ona mauaa ai ni palasiti samasama. E mafai ona maua i sisifo ma sisifo o Rusia, faʻapea foi i matu o Kazakhstan.

O ona uiga aupito sili ona lelei o le "Altai Jubilee" na aveesea mai le Manchurian Prunes. Na mafua mai i ana laau toto, o lenei ituaiga o meaʻai. O le isi tasi foaʻi fesoasoani o loʻo taʻua o le Immunnaya plum ituaiga.

O fua o le Iupeli Altai e felafolafoaʻi solo ma e mamafa i le 15 g. O le eseesega tele mai isi laumei samasama o loo i totonu o le paolo siliva o fualaau aina e ufiufiina i se lanu mumu sesega. O le paʻu o nei laumei e manifinifi ma ufiufi i le paʻe paepae. E le afaina ai le meaʻai autu o meaʻai.

O le tofo o paina na taʻua le suamalie ma le manogi i se manogi manaia. O le maʻa i le fualaau aina e faigofie ona vaeluaina ma tele. I totonu o le paʻu o le "Juupale Altai" e aofia ai le tele o le ascorbic acid - e tusa ma le 1 mg mo fua. O le seleselega e mafai ona i le ogatotonu o Aukuso.

O le laau lava ia e toetoe lava leai se ese mai isi avega o vailaau eseese. O le maualuga e oʻo atu i le fuataga tutusa. O le pale o le lapotopoto, liliu i luga o le pyramidal, mafiafia le ala.

O lala sili ona fua o lenei laau o lala ia. Mai lala skeletal lafoaʻi saʻo lauolaola ola i luga o se pito i luga. O le paʻu e sili ona lanu enaena. O le laumei "Altai Jubilee" o loʻo faʻaalia ai le lelei o fua. O lenei laumei e amata ona fua mai fua i le lona fa tausaga talu ona totoina.

Pulu lanu samasama o lenei ituaiga e faatagaina ai le malulu ma le tautotogo. E i ai foi mea le lelei i le laau, ae o tagata fai togalaau uma e lava le poto masani o le a faigofie ona faasaʻoina.

Muamua, o le Altai Jubilee Plum e le talafeagai mo le felauaiga fou. E mafai e oe, i le mea moni, ona faʻaipoipoina i totonu o se pepa faʻatumu. Lona lua, o lenei ituaiga e matua le mafai ona puipuia i faʻamaʻi ma meaola faalafua lea e masani ona aafia ai paga. O lenei ituaiga o pulu e le o se mea e aafia ai le tagata lava ia ma e matua fefefe lava i matagi.

"Honey Honey"

O nei vailaʻau lanu samasama ei ai se mea e le masani ai, o le faʻamanatuina o le meli fugalaau masani. E ui lava e leai ni faʻamatalaga iloga o le le fiafia. O le eseesega e sau mai Iukureini ma e tele lana fuafuaga.

Talu ai ona o lona le mautonu, o le pine meli Yellow Honey e mafai ona ola e oʻo lava i itu i mātū. O fua o lenei ituaiga e tele tele - mai le 30 g O isi e oo atu i le 50 g. O fua e masani lava ona faia.

O le paʻu e manifinifi, ae sili ona manogi, samasama i lanu ma sina paʻu paʻepaʻe paʻu paʻepaʻe. E manaia le aano ma e iai sona lanu samasama samasama. O le fausaga o le fualaau aina e pala, lea e faafaigata ai le faagasologa o le vavae ese o le ponaivi mai le pulupulu. O lenei ituaiga na tuʻuina atu i ai le tofo o le 4.5 points.

Plum "Yellow Honey" - o se tasi o uluaʻi ituaiga o meaʻai i totonu o pamu uma. O fua o le seleselega ua maeʻa ona mafai i le faaiuga o Iulai. O lenei avanoa e mafua ona o le vave amata o le fuga.

O lenei laumei lanu samasama o ia lava e faʻaleagaina ai le tagata lava ia, o le mea lea e manaʻomia ai le felafolafoaiga. O palota sili ona lelei o "Hungarian Early" ma le "Renklod Karbysheva". Laʻau "Moli" e ola tele le paʻu ma e mafai ona oʻo i le maualuga e oʻo atu i le lima mita.

O lona pale o loʻo taamilo i lālā tetele. Ona o lenei fualaau aina e mafai ona vave vave ma lelei. "Meli" - o se ituaiga maualuga o fualaau aina. E faʻaalia ai le teteʻe malosi i le malulu ma faʻafeiloaʻi e oʻo lava i le maualalo o le vevela e aunoa ma ni faafitauli.

E taua! O le vasega "Meli samasama" e le manaʻomia ai se mea faʻapitoa faapitoa ma faʻaaoga lelei i soo se tulaga tau.

Fua e faʻamaonia ai femalagaaiga ma e lelei i le faʻaaogaina o le fale. O le tele o fai togalaau e mumusu e ola Yellow Honey i luga o la latou fuafuaga ona o le mea moni e tele se avanoa.

Ua finau mai se tasi i lona tulaga e mafai ona e tupuina ni laau se lua o isi ituaiga o fualaau aina ma maua ai se fua tele atu. O isi e talitonu e mafai ona e foaʻi sikuea sikuea ina ia mafai ona e fiafia i sea ituaiga meaʻai. O le filifiliga e mo oe lava.

Yellow Ball

O lenei ituaiga e maua ai tamai laumei samasama ma le matagofie o le tofo, e pei o le pineapple and peach. E mafai foi ona maua lenei ituaiga i lalo o le igoa "Golden Ball".

Plum "Yellow Ball" e ese mai isi i lona foliga vaaia faapitoa. A o faagasolo le vaitau o le matua, o le salalau o lala o le laau e ufiufi i lanu samasama laʻitiiti. Mai se mamao, e mafai ona latou faamanatuina fua o le sami buckthorn. Ua faamatalaina lenei mea i le mea moni e faapea o le "Golden Ball" o se ituaiga o pulu Saina.

O loʻo faʻamatalaina i le vave ma le tele o le fugalaau. 3-4 laau tupu i luga o pu taʻitasi. Mai isi laumei "Yellow Ball" e ese le maualuga.

O le laau e oʻo i le lima mita le maualuga. Ae o le mea autu o le malulu o lenei ituaiga. E mafai e le laau ona tu i luga--50 ⁰C! I le vaitaimi o fualaau aina e ulufale mai i le tolu tausaga. O femalagaiga lelei ma felauaiga ma ei ai se loka lelei.

Plum "Yellow Ball" e teteʻe atu i faʻamaʻi masani o fualaau aina. Faatasi ai ma le tele o taimi lelei, o lenei ituaiga e le taliaina ai le lamala ma e faigofie lava i le faʻamafanafanaina o le aʻa aʻa. "Auro Auro" - o se ituaiga o meaola eseese.

E taua! O fualaau taʻitasi e ono oʻo atu i le 60 g, o le mea lea e tatau ai i tagata fai togalaau ona mataala lelei i le tausiga o pulu. Faatasi ai ma lona fualaʻau, atonu e mafua mai i le malosi o le le mautonu o lala. O nisi taimi e tatau ai, e oʻo lava i le tuʻuina o mea e maua.

"Yellow Hopta"

O se vailaʻau malosi tele lenei ma se maualuga e 2.5 mita pe sili atu, ae i le taimi e tasi, o le aʻa e faatatau i le laau atoa e le tele. O le paʻu i luga o le ogalaau o le laau e tele lava le lanu ma lamolemole i le paʻi.

I totonu o se tagata matua, o le pale e tele lava le pala, ae e tupu foi i le ova o le eleele. O le pito i luga o le taamilosaga ma faʻapipiʻi faʻalelei. Krona e tele lava ina faasalalauina lala. O lala o le "Yellow Hoppies" e saʻo, ae o nisi taimi latou te siʻitia ai foi ma se vaʻaiga lautele.

Malamalama moli lanu enaena ma se fulufulu lanu. O fualaau vevela i luga oi latou e laiti, fua - fua. O laʻau o lenei laʻau samasama laʻitiiti e oʻo i le 11 cm le umi ma e oo i le 6 cm le lautele. E sili atu ona faʻalauteleina i le pito i luga. O lau lanu lanumeamata ma sina lanu lanu enaena, ia i ai se foliga foliga fua. I luga o le fogaeleele e le mafai ona iloa ni maunu. O le laumua o le "Yellow Hoopta" e fugaina ni ipu mama ma ni fuamoa e pei o fuamoa 9 × 7 cm. E i ai sina mea vaivai i luga o le pito. E masani lava mai i le tasi o le pi e mafai ona oʻo mai i le tolu fugalaau.

O fua e laʻititi i le tele ma ola i totonu o le 20 g. O latou foliga lapotopoto, foliga laititi e faʻapipiiina i se manava vaʻaia i luga o le manava. O le paʻu e manifinifi, ma o le tino i lalo ifo o se mea malie ma vaʻavaʻa, samasama-lanumeamata. Fua fua tele, faigofie ona vavaeeseina.

Plum "Yellow Hopta" - aganuu o fualaau aina. O le mea lea, e tatau ai ona totō laau lata ane o isi ituaiga o plum, lea e fuga mai i le vaitaimi e tasi e pei o le "Hopp".

Faʻapenaina o lenei ituaiga e tupu mai i le faapipiiina. I le taimi nei, o lafitaga aupito sili ona talafeagai e taua o le eseesega o le fanauina o Kanata ma Ussuri.

O le fua lelei o fualaau aina "Yellow Hopta" e amata i le lona fa tausaga mai le aso o le totoina o le tasi tausaga. O le tausisia o tulaga uma o mea tau alamanuia talafeagai, o le a aoina e le au fai togalaau fua lelei o lenei pulu.

O le fua, e oʻo atu i le 12 kilokalama o fualaau aina e mafai ona maua mai i le tasi laau, ma mai le 6 hectares mai le tasi hectare. O fua e fua mai i le faaiuga o Aokuso o loo i ai se manaia matagofie ma se autu o le suamalie ma le ulaina o tusi malie.

"O se sipuni o le tar" i totonu o le faʻafefe masani o le 'ai - o le peel lea, lea e maua ai sina mea malie.

E taua! Mo le puipuia e aua nei i ai se lagona le fiafia, e tatau ona e mafaufau i le auala e aveesea ai le tofo faapitoa o le paʻu - o le mea moni lava, sei vagana ua e iloa lelei leai fuafua e faaopoopo mea manogi.

Matou te maitauina foi tulaga matagofie o le taumalulu ma le faigata o lenei laau, aua o le tele lava o nei popolega e aofia ai laau fafie. O fualaau aina e le fuafuaina mo ia ituaiga vevela.

O le mea lea, e tatau ona amanaʻia lenei mea moni pe a faʻamalosia le "YellowHot Yellow" i lau eria. O le paʻu o le paʻu ma le pulupulu o fualaau aina e leai sona sao i femalagaiga i se mamao mamao.

E te iloa? E oo atu i le 3,000,000 tone o oloa eseese e maua mai i fua o laumei mo le vaitau maualuga i le lalolagi.

"Toa tele"

O le isi ituaiga tele o laumei samasama, o loʻo faʻaalia e le i ai o fua tetele. Na mafua ona o le filifilia o laau toto o ituaiga o laau toto na totoina mo le itu i Saute-Rusia.

O le ituaiga "Golden Large", lea e taua foi o le plum "Yellow Yellow-fruited", ona o le vaega tele e tupu i le vaega o Lower Volga. O le mamafa o le fua o le fua e tusa ma le 43 g. Peʻa lanu samasama ma lanu o le piniki piniki.

O lona fausaga e vaʻavaʻa ma vaivai, e ufiufi i sina paʻu itiiti le efuefu lea e faigofie ona aveeseina mai le fua. O le foliga o le Plum e leaga. E i ai ni togalaau laiti e tasi i autafa o le faʻaloloa ma luga. O le suture susu e toetoe lava a le vaaia. O le aano e vaivai ma vaivai, lanu samasama, e matua suamalie ma se manogi suamalie. Na faʻamauina e le au faipese le tofo i le 4.8 i luga o le 5 avanoa.

Yellow Yellow Plum o loʻo i ai se tulaga maualuga i vaega eseese uma i le mea o loʻo iai i le acid ascorbic i fualaau aina - 18.5 mg i le 100 g pulp. O le fugalaau e amata latalata i le afa lona lua o Me, 15-19 numera. O le mea lea, o le ituaiga ua tuai ona fua, ma o ona fua e oʻo atu i le tofo lelei i le amataga o Oketopa.

O le palealii o le laau o le ufiufi ma felafolafoaʻiina, ae o se numera toalaiti o lala e le faatagaina ai e vavala. O le okeni autu o le seleselega o le fugalaau lala. O fua muamua e tupu i le fa tausaga talu ona totoina, ae o le pine e masani ona fua ma fua. I le fua o le tasi laau, e mafai ona e aoina mai i le 27 kilokalama, ma mai le tasi hectare - e oo i le 1.5 tone i tausaga taitasi.

O lenei ituaiga e tele mea lelei:

  • le masani o fualaau aina ma le tofo lelei o fua tetele;
  • matagofie foliga vaaia;
  • maualuga le malosi o le kiona o se tagata matua. Faatasi ai ma le fugalaau fugalaau o lenei ituaiga, e oo lava i vaomago o le tautotogo e le matautia;

E taua! O loʻo maua e le tamaʻi laʻau le paʻu ma e mafai ona toe faʻaleleia mo se taimi umi pe a maeʻa. O nisi taimi o le faʻamaʻiina e mafai ona faʻaumatia atoa ai le tamaititi.

  • faapalepale i taimi umi mago ma e seasea osofaia e meaola faalafua ma faʻamaʻi;
  • e seleseleina i lalo o tulaga saʻo e mafai ona teuina i le tasi ma le afa masina. Ma le isi, o fua o le a sili atu ona manaia, ma o lo latou tofo ua sili atu ona tumu.
"Lanu samasama-fua" e mafai ona ola i luga o fale ma togalaau aina.

"Compote"

O lenei ituaiga o pulu na gaosia e A. Veliaminov mai Lusia. Laʻau samasama "Kompotnaya" e le fetaui lelei ma le faʻamatalaga o fua o laau, aua e foliga mai o se laau. Bush e maualuga lona tolu mita. Faʻalauteleina le Crown ma lala paʻeʻe.

E taua! I lalo o le igoa "Kompotnaya" i fale tausimai o loʻo i ai foi se laʻau o paʻu. O fua o ona fua e tutusa ma le vaomatua, ae ui i lea, o le tele e lua faalua.

Plum "Compote" - o se ituaiga e fua mai ai fualaau laiti. E lapotopoto faʻatasi ma se paʻu paʻepaʻe o lanu samasama lanu samasama ma o se mamafa e na o le 15 g, e talitutusa lava ma le paʻu pele. Pulp plums tatala ma le malie. Taumafa malie-malie. I le igoa e mafai loa ona e mate e uiga i le mafuaʻaga tonu o lenei ituaiga pauna.

E oʻo atu i le 20 kilokalama o plums e mafai ona aoina mai se tasi togavao, o se faʻaaliga e leʻi mafaufauina ae fiafia. O mea lelei e mafai foi ona iloa lelei le tetee atu i le kiona.

E te iloa? O pailani e sili atu le tele o fualaʻau E nai lo soʻo se fualaau suamalie ma suamalie.

"Ochakovskaya samasama"

O se ituaiga Rusia tuai lea e fua i lanu samasama-fuamoa e tusa ma le 30 g. O latou pito i luga ma faataamilo i se ua itiiti. O le laau e alualu i luma i le lapopoa i laʻau eli. "Ochakovskaya lanu samasama" o se paʻu o le tagata lava ia.

O le fugalaau e amata mulimuli ane nai lo isi laumei, ma o nisi taimi e le maua ai se seleselega ona o le le lava o laau elemene.

Crohn i laau laititi e iai ona foliga vavalalata. O fua fatu e fua mai i le valu tausaga, ma o le tui - ua i ai i le lona fa.

Afai e te tuʻuina atu ni laau lelei lelei, ona amata mai lea i le sefulu tausaga le matua e mafai ona e aoina mai i le 80 kilokalama o pauna. Fua e matua i le faaiuga o Aokuso ma faigofie ona sasaa. O o latou tino e matua suamalie, manogi ma manogi. E mafai ona faʻaaoga uma fou ma i le faiga o le gaioiga.

"Minsk"

O lenei ituaiga o loʻo tufatufa atu i fanua o le fanua. Laʻau samasama "Minsk" ua manatu o se ituaiga malosi tele ma se pale mafiafia.

O le laau e fuga mai i se taimi umi ma e leai sona aoga. O fua e fua i le 50 g. O le paʻu o plums e paʻu, ae paʻu, samasama-lanu paʻepaʻe i sina lanu.

O le aano o le fualaau aina e matua suamalie ma suamalie samasama. O le maa e laiti, faigofie ona vavaeeseina. Fruiting faiva ma amata i le ogatotonu. O laau taʻitasi e tausia lelei e mafai ona oʻo atu i le 30 kilokalama o fua.

E pei o isi ituaiga eseese o laumei samasama, "Minsk" e fetaui mo Ukraine tutotonu ma Rusia. E lelei tele le taumalulu taumalulu.

E te iloa? O pulu papa e aofia ai le amygdalin. Pe a ulu atu i le tino o le tagata, e maua mai ai le cyanide ona o se taunuuga o se vailaau. I ni vailaau tetele, e sili ona matautia ma e oʻo lava i le oti.

"Manatua mo Timiryazev"

O le paʻu o lenei ituaiga e oʻo atu i le 3 mita le maualuga. Crohn ogatotonu ogatotonu, faataamilosaga ma sina paʻu. Lanu enaena paʻu enaena ma sina tamaʻi susu.

Buds e laiti ma e le oomiina e sosola. O laulaau e tele tele, lanu lanumeamata i lanu. O latou itu pito i luga e lamolemole, ma o le pito i lalo e fai si pisi. I tafatafa o le pito e fai si o latou gaogao. Fugalaau "Timiryazev Timiryazev" lanu paʻepaʻe papaʻe laititi.

O fua e lapopoa, ova foliga, e oʻo i le 30 g. O latou foliga e le lelei, ma o le lanu e samasama lanu samasama ma se lanu mumu e aliali mai i le la. I lalo o le paʻu e foliga mai o le tele o togitogi laiti. O le fua o loʻo i ai sina pusa paʻu laitiiti. E le mafai ona maitauina se vaega pito i lalo.

O le aano e palasi ma lelei ona fatuina, e le eseese i le malosi malosi, ma se manogi suamalie ma se manogi manogi. E tupu i luga o se puʻupuʻu puupuu. E laʻititi le maʻa, faigofie ona vavaeeseina mai le pipi.

"Manatua mo le Timiryazev" e faatatau i le tuai o fua o pala. O le fugalaau e amata i le ogatotonu o Me, ma e mafai ona e aoina i le faaiuga o Aukuso. O lenei ituaiga o mea lautele. Atoatoa mo le gaosiga ma le 'ai fou. E taliaina toleniga ma e teuina mo se taimi umi.

O lenei fualaau e amata ona fua mai i le lona fa tausaga talu ona totoina. E oʻo atu i le 22 tausaga. O fua e maua mai i se laau e tasi e mafai ona oʻo i le 35 kilokalama.

Laʻau samasama "Manatua o Timiryazev" e faʻaleleia e ia lava, ae ia faʻaleleia le lelei o le seleselega, e mafai ona totō ituaiga nei e sosoo ma: "Moscow Hungarian" poʻo "Skorospelka Krasnaya".

"Taeao"

O lenei ituaiga e faʻamatalaina i le maualuga o le maualuga o laau ma le maualuga o le maualuga o le pale, lea e tupu aʻe i le foliga o se oval. O laʻau e lamolemole, lanu uliuli enaena ma lanu laiti.

O laulaau o le plum o le lanumeamata lanumeamata, oval ma lamolemole i itu uma e lua. Vaʻa vevela i luga o le fogafale. O peti fugalaau e le o vavalalata. I le fugalaau e 21 ata ma le maʻemaʻe o le pistil i luga aʻe o latou. O le fugalaau e leai se laʻau ma se lalaga lamolemole o le tele o laʻau.

O fua o le laau e gaogao, ma e maualalo le atuatuvale i le faavae, ma se pusa laitiiti e le mafai ona iloa ma le leai se pubescence. O fua o loo i ai se lanu samasama-lanumeamata ma se moli lanumoana i luga o le la. Ufiufi i le vali lanu paʻepaʻe. O le manogi ma le tele o palamu "Taeao" o le averesi.

Pulp o le lanu samasama ma se faʻataunuʻu lelei-fibrous. O le fua o le fua o le fua e tusa ma le 26 g Pulu suamalie ma se manogi manogi.

Yellow-fruit plum "Morning", pei o le tele o isi ituaiga, e amata ona fua mai i le lona fa tausaga talu ona toto i luga o le eleele. Ole laʻititi ole soifuaga e 21 tausaga.

O le fugalaau e tupu i le vaitau mai le 12 i le 20 Me, ma mai le 7 i le 14 Aokuso o laau ua uma ona matutua. O le taeao o se tasi lea o ituaiga o fualaau oona lanu samasama. E faʻaalia i fua masani lelei. Mai le tasi laau e mafai ona e aoina mai a itiiti mai o le 15 kilokalama o fua. Pomaʻu toleniina felauaiga, toe faʻaaogaina ma faʻamaʻi.

Paʻu malulu "Taeao" e tumau ma faigata ma mulimuli ane e le fua lelei. Ae o le vaipuna o le totogo e le matautia.

"Tatar samasama"

Это среднерослый сорт жёлтой сливы. Крона дерева широкоовальная и имеет среднюю густоту. Количество листвы также находится на среднем уровне. O le paʻu i luga o le ogalaau ma le skeletal lala e lanu enaena ma se lanu paʻepaʻe, e masani lava faʻamalosi, o nisi taimi e lamolemole.

O laʻau e laʻititi i le lapopoa, saʻo ma le manifinifi, o nisi taimi e pisi tele. O laulaau e laiti, e seasea lava ona laʻititi, lautele lautele, malamalama lanumeamata, mimiti ma vevela. O fugalaau e masani, o nisi taimi e tele, papaʻe.

O fua o le plum "Tatar samasama" e laiti, e oo i le 15 g, lautele lautele, tutusa, lanu samasama ma le tikeri tikeri o le ufiufi o ie. O le pito i luga e vaivai lava le vaivai, o loʻo i ai se tamai faʻaaloaloa i lalo, o le suture o le manava e faigofie lava ona iloa. E le mafiafia le paʻu ma e aveeseina e aunoa ma le tele o taumafaiga. O le aano o le samasama, e fetaui ma malie, suamalie ma inu i se tofo taʻuleleia. E vavae ese le maʻa mai le pulupulu.

O le Plum "Tatarskaya" e amata ona ola i le ogatotonu o Mei. E amata i le fa tausaga talu ona totoina. O fua e mafai ona faʻaumatia i le faaiuga o Aukuso. Latou te talafeagai mo le taumafaina i soo se ituaiga.

O le togi e aumai ai le fua o le seleselega. O loʻo faʻaalia ai le le lelei o le teteʻe atu i faʻamaʻi ma faʻamaʻi, ae faʻasaʻo le vevela ma le lāmala. O ia lava e le lelei ma e manuia le palotaina e Tenkovskaya Blue, Rakitova, Tenkowsky, Blue Eyes plum plums.

E te iloa? I le Vaitau Tutotonu, o le resini mai le ogalaau o se lala laau o se vaega o le vaitusi mo tusitusiga.

"Early Early Loshitskaya"

O le tulaga ese o lenei ituaiga i le sili ona faigata o le taumalulu. O le pulu e fua mai le tagata lava ia ma tuai ona seleseleina. O le palealii o se laau e foliga lona tolu. O fua e laʻitiiti i le maualuga e oʻo i le 35 g, suamalie, susu, ma se ponaivi vavae ese.

O le pito i luga o le fuamoa o fuamoa "Early Loshitskaya" lanu lanumumu-lanu samasama. E i ai se mea e laitiiti lava le susulu. O le tofo e suamalie i sina sina oona ma se mea manaia o le meli.

O se ituaiga ituaiga ituaiga lanu samasama. I tausaga aupito sili ona lelei, e oo atu i le 30 kilokalama o pauna sa aoina mai i le tasi laau. Laʻau amata e pei o le tele o isi ituaiga, ua i ai i le fa tausaga.

"Egg Yellow"

O se tasi o ituaiga meaʻai suamalie, o le muamua ola na taʻua ai po o le a le aso na amata mai i le 1676. E pei o le tele o ituaiga tuai, o le Egg Yellow plum ua maua i le tele o vaivaiga, ae e taua tele i le aoina.

O fualaau o le Plum e tele, ae le o se mea e sili ona lelei ma suamalie. Le lanu paʻu e samasama samasama, e le o vavae le ponaivi. E fetaui lelei mo le fufuluina o fualaau aina ma meaʻai. E le o teuina mo se taimi umi ma pe a maeʻa le vaiaso e amata ona faasolosolo.

O le laau e malosi, o lona pale e lapotopoto ma pala. E i ai le malosi e tetee atu ai i le malulu ma le lamala, ae e matua le mafai ona faʻamaʻi atu i faʻamaʻi pipisi. O fruiting e amata ona tuai, i se mea i le fitu o tausaga o le olaga. Ma le tausiga lelei mai le tasi laau e mafai ona aoina i le 40 kilokalama o pauna.