Vailaau faʻapitoa

O le a le aoga, ma pe faʻaleagaina le physalis

E toatele ua faalogo i se aganuu faapena o physalis. Pusa mumu mūmū mūmū, moliuila, lea e natia ai fua o le laau - o le mea muamua e te manatuaina. pe a latou talanoa e uiga ia Physalis. E faatatau i le aiga o le nightshade. O lenei laau toto e oʻo atu i le 50-100 cm le maualuga, e maua mai ai fugalaau e tasi o foliga o le kulimi poo le lanu paʻepaʻe, lea e tupu mai i axils o lau ma fuga mai ia Aokuso. O fua lanu mumu po o lanu lanumoana o totonu o le ipu afifi. O le mea lea o le igoa o le laau: i le faa-Eleni "physio" o lona uiga ua mumu.

O le fua e amataina ia Setema - Oketopa. Alalaʻau lalata i luga o le eleele. O le Physalis e tupu i luga o vanu, i luga o vaomatua, lata i vaomatua, i vaomatua vaomatua. Ua salalau solo i Asia Tutotonu, i le Caucasus, i le Baltic States, le Rusia Federation, Iraq, ma Bulgaria. O ona vailaau mo togafitiga e masani ona lauiloa. Peitai, e le o fualaau uma e talafeagai mo meaai ma togafitiga. O le mea lea, o le a matou suʻesuʻe atili atili pe o le a le mea o loʻo i ai ma pe faapefea foi ona 'aina.

E te iloa? Physalis lavaua taʻua o le marionka, o le fatu pepe, o le moli.

O le tuufaatasiga o Physalis, o le a le togafitiga faʻamalolo

Aloaia ma le physalis, iloa le mea o loʻo i ai, sei o tatou vaʻavaʻai i le matagofie o le laau totō, faʻaopopo i lona matagofie mai fafo? O lona aoga o le fua, lea e 10% e aofia ai mea vevela, e aofia ai fatu. 15% o nei mea o loʻo i ai nei. E le gata i lea, o le 2.5% o le fualaau o le protein, 4.5% - sugars, 0.7-1.4% o meaola eletise (malic, tartaric, succinic, citric), 0.45% o le pectin ma isi gelling agents, 0, 1% tiketi, 45-100 mg o le acid ascorbic, faapea foi le gaosiga o le gaosiga, minerale, fizalin.

O vine e aofia ai elemene taua:

  • zinc, o se vaega o siama o le tino o tatou tino;
  • sodium, lea e tele sona sao i le metabolism-sua masima;
  • calcium, o se tasi o elemene taua o le ponaivi;
  • uʻamea, lea e aofia ai i le toto;
  • magnesium, lea e tuʻuina atu ai uma metabolic processes;
  • fuamosa, lea e faamautinoa ai le galue masani o le tino, faʻapipiʻi le puʻu, fai se vaega i le metabolism;
  • palukala, lea e mautinoa ai le galue masani o le cardiovascular system.
O aʻa e aofia ai ituaiga eseese o alkaloids. E mafai e laʻau ona mitamita i le i ai o tagata taʻavale, faapea foi ma le carotenoids (lutein esters, beta-carotene, alpha-carotene, ma isi). O loʻo aofia ai foi ma meaola o le phenol carboxylic ma flavonoids.

E taua! O le tele lava o taimi e taʻua ai Physos, e mafaufau tagata i pusa laititi, ma o loʻo i ai se fuamū lanumumu. Ae ua na o le "Fourche" - o le masani masani o le Physalis teuteu, lea ei ai le tofo oona ma e le talafeagai mo le taumafa tagata. Mo lenei mea o loʻo i ai fualaau 'aina ma fualaau' eseʻese. O Berry mai fualaau faisua eseese e sili atu le suamalie, ae e le masani ona faʻaaogaina o se vailaʻau faʻamaʻi.

Faʻasoifua maloloina o Physalis, pe a faʻaaoga fua

Ia tatou mafaufau i le mea latou te faʻaaogaina Physalis. Muamua mo faamoemoega tau togafitiga: i togafitiga o le urinary tract, respiratory system, rheumatism, herpes, gout ma isi faamaʻi. E taua tele mo lona analgesic, antiseptic, hemostatic, choleretic, o mea tau diuretic.

I le avea ai ma fofo, o aʻa ma fua o le laau o loʻo faʻaaogaina. E faʻamauina ma faʻagogo i le tautoulu, ae o fua e masani ona faʻaaogaina. Ina ia faia lenei mea, e tatau ona muamua faia i le vai inu ina ia o ese mai ai se kesi vao-pei o le ufiufi. O fua e maua ai se suamalie suamalie ma le manaia i sina sina oona. Ua faaopoopo i latou i soupisi, fagu fualaʻau fefiloi, salati. O le mea lea, pe a fesiligia pe mafai ona 'ai le physalis, o le tali o loʻo i ai i le ioe. Faaaoga foi mo le sauniuniga o vasega lona lua, caviar. Fualaau suamalie fou e nutilimaina i sua, suamalie, faamago ma mago.

E faapefea ona aoga le physalis mo alii?

O le laau e taua mo lona aafiaga faapitoa i le tino o le tane. O le mea lea, i le gasologa o tausaga, o lenei vaega o le faitau aofai o tagata e faateleina le lamatiaga o foliga o urogenital faamaʻi. Physalis ei ai mea aoga o se ituaiga anti-inflammatory ma diuretic, lea ei ai se puipuiga sili ona lelei mo alii. O le aoga o le laau e faapea e leai lava se faʻailogaina, ma e masani ona faʻaaogaina e fai ma meaai.

Faamanuiaga faaletino mo le tino o le tino

O loʻo i ai i le laau se aafiaga lelei faapitoa i le tino o le tino. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le teuteuina o ona aʻa e fautuaina mo le faʻaaogaina i le soliga o le faasologa o le taimi. Talu ai ona o le fotua lava e maua ai le toto, vaifofo ma le anti-inflammatory properties, ua fautuaina mo le togafitia o le mumū i totonu o le tino, ma le cystitis, pyelonephritis, urolithiasis. O le iloa o le physalis e lelei mo le soifua maloloina, e mafai ona faʻaaogaina i taimi uma, talu ai e maualalo le kalori ma meaʻai fualaau aina po o le pipi. I le auala, o le suauʻu faʻasolosolo o loʻo faʻaaogaina e avea o se sui soʻo mai fafo.

O le faʻaaogaina o Physalis i vailaau faʻaleaganuʻu, o mea sili ona lelei

O mea aoga o Physalis ua leva ona lauiloa. Na fautuaina foi e Avicenna lona faaaogaina mo le togafitiga o le maʻi suka ma le foma. E le o se mea e le maofa ai, o fualaʻau lauiloa mo le faʻaaogaina o laau i togafitiga ua ola pea i lenei aso.

E te iloa? Fai mai le tala a Physalis, o le a osofia e le la se tarako tele. Na amata ona pogisa le lalolagi, ma na amata ona oti mea uma. Ae sa i ai se alii talavou totoa na ave le moliuila ma alu e suʻe le moa. Ina ua maua le tarako, na ia faatoilaloina o ia ma faasao le la. Na salalau atu le malamalama malamalama ma mo se isi o tauaso le alii talavou. Na vave ona ufiufi ona mata i lona lima ma paʻu le moli. Na ia taia le eleele ma liliu atu i se taamilosaga atoa o tamai moli. Mai ia i latou ua tupu le physalis i le lalolagi atoa.

Faʻatasi ma le anemia ma le toto maualuga

Na iloa lelei e tagata o Asia Tutotonu ia mea aoga o le physalisis ma faʻaogaina le laau e togafitia ai le maualuga o le toto maualuga, anemia, ma le faamaʻi o le senile. I nei mataupu e lua, o fualaau aina fou o le laau e maua ai se aafiaga lelei tele. E fautuaina e faʻaaoga 2-3 taimi i le aso ao lei faia ni taumafataga mo le 5-10 fasi vaega. O le maualuga o le maualuga e togafitia ai le lauti e faʻalagolago i le ufiufi o fua ma lau o le laau.

Toto mo maʻi o le manava

O se teuteuga o fualaau o le Physalis, e avea o se auala e foia ai faamaʻi pipisi na masani lava ona faaaogaina i Bulgaria. Sa latou togafitia i se teuteuga e le gata o le gastrointestinal colic, ae o le afaina foi, jaundice, gout, rheumatism, cholecystitis. E matua fesoasoani lelei i le togafitiga o le afaina ma avea ma se vailaʻau.

Ina ia saunia le susu, ave le afa afa kepa e suʻe 20 g o fualaau aina fou pe mamago ma faʻafefe ia latou 10-15 minute. Ona susunuina lea o le susu seia oo ina susulu. Faʻailoga, ave le vai kuata i le kuata 4-5 taimi i le aso.

I aso nei, o fua e fautuaina mo le togafitiga o le maʻi ulutala ma le manava, gapritis hypoacid, maʻi o le maʻisuka, cholecystitis tumau. O fua laʻitiiti laiti e ave i le aofaʻi o le 10-15 fasi pepa, tele lapoa - 4-8.

E taua! Afai e maualuga lou alo, e tatau ona vavae le fua o le faʻaaogaina o fualaau aina fou. E tatau ona 'aina vave ao leʻi faia se taumafataga, i taimi taʻitasi e faʻaititia ai le fua. Ia taulaʻi i taimi uma lou lelei. Ole maualuga ole tupe faatagaina ole 8-15 fasi vaega, e fuafua i le tele o vine.

Fufulu suavai e faasaga i angina ma stomatitis

Mo nei faʻamoemoega, ua faʻaaogaina Physalis i Tajikistan, lea na sau ai le faʻasologa o togafitiga. E fautuaina e olo le fua o le tino o le tino i le mush poo le tosoina o le vai mai ia i latou. Suauu le mea e maua mai ai paluga ile vevela vevela ma le faaopoopoina ole susu. Ona fofoina lea o le kuka i le 3-4 Art. sipuni 3-4 taimi i le aso mo 4-5 aso. A o faagasolo lea taimi, o maʻi uma o le stomatitis, tonsillitis ma laryngitis ua faʻamalolo atoa. Afai e te faʻafefiloi i lea taimi ma lea taimi, e mafai ona e aloese mai le toe faʻateleina o le maʻi.

O fualaau mamago e aoga?

E faʻaaogaina foi le Physalis Dried i meaai. E mafai ona e 'ai uma lava vine mamago, ma se teuteuga o latou. E i ai foi a latou mea aoga, faʻamalolo o faʻamaʻi pipisi o le maualuga o le respiratory tract, e aofia ai le faʻi, le bronchitis, ma le malulu masani.

E i ai ni faʻalavelave

E toʻatele e popole e uiga i le fesili pe iai ni faʻamaoniga mo le faʻaogaina o Physalis. I le aganuu, e le o fautuaina mo tina maitaga ma tina tausimai. O le tino faaletino, e faaopoopo atu i ona aoga, e mafai foi ona afaina ai le tino ma tagata e maualuga le eletise. E mafai ona latou faʻaaogaina vine i ni nai vaega i le taimi, ma faasolosolo malie ona faateleina lo latou numera.

Talu ai o le terrestrial vaega o le laau e aofia ai feselin ma alkaloids, aʻo leʻi faʻaaogaina le laau, e tatau ona faʻatalanoa se fomaʻi.

Le vaega o totoe o Physalis - o se laau aoga. E le gata ina teuteuina lau togalaau poʻo fualaau faisua, ae i ai foi se aafiaga lelei i le tino. E taua tele le le faʻaaogaina o ituaiga o aganuu teuteu mo meaai.