O ituaiga Apple mo le Leningrad

O ituaiga Apple mo le Leningrad

O le apu manogi, suavai, ola tutoatasi, e fiafia i taimi uma i le fatu o se fai togalaau moni.

Ae sili atu le taugata pe a mafai e le tau ona lafoina se mea e ofo ai, ae o le tomai o se tagata na te totoina lana togalaau i le alofa ma le filifiliga sao o ituaiga e mafai ona faatoilaloina mea uma.

O le tau i le Leningrad vaega e malulu.

O le mea lea, na aumai ai e le aufaipese Rusia ni ituaiga o le apu o le apu o le apu, lea e iloa lelei le vave o le apu o apu, ma ua latou maua ai ni meatotino e puipuia ai mai meaola faalafua ma faamai.

O ituaiga sili ma lelei o apu

Faamatalaga o ituaiga

O ituaiga sili ona lelei lea e tupu lelei i tulaga leaga o le tau o le Leningrad, e taua:

Aneti - le taumalulu o Belarusian. O laau o Apple e ola tele, o se pale e le masani ai ma se foliga o le pyramidal. O le vailaʻau Antey e aofia ai le televave o le suʻeina o meaʻai, tuʻuina atu le maualuga ma le maualuga, ma faʻafefe lelei le taumalulu. O lapisi tipi ua tele foliga, o la latou lanu e samasama-lanumeamata ma se lanu uliuli lanumoana toetoe lava o le apu. O le ola ola o le fualaau aina e 6 masina. O le vailaʻau e puipuia i faʻamaʻi eseese.

Ituaiga o Apple Aelita lulu i le amataga o le tautoulu. O le mamafa o le apu e 130 kalama, o le lanu samasama ma se lanu mumu sesega. O pi e suamalie, lelei, tofo suamalie ma inu. Ua mafai ona aoina mai ia Setema, o le olaga ola e laiti, e tusa ma le lua masina. O le taimi muamua lava e amata ai ona latou usuina fualaau aina mai le 4-5 tausaga talu ona toto fatu. Faiga Faʻapitoa - O le vevela taumalulu, gaʻo maualuga, oloa ma le tofo i le maualuga.

Auksis - o lenei ituaiga o loʻo fafagaina e le au faʻatoʻaga Lithuania. O le maualuga o le palealii o le laau e maualuga, ma o le foliga o le lio. O lapisi o le lanu samasama samasama. O le aano o le fua o le lanu samasama, malie, e tofo le manogi-suamalie ma sili ona manogi. E amata ona latou pepese ia Setema ma mulimuli ia Ianuari. Fruiting amata i le 4 tausaga. O le ituaiga apu o le Auxis o se ituaiga skoroplodny, e puipuia i le malulu ma i se ituaiga faamaʻi e pei o le paʻu, e maua mai ai le maualuga.

Taumalulu tau "Faauoga" O loʻo faʻamatalaina i fua lapopoa lapotopoto, faʻataʻoto, e lanumeamata-lanu samasama, tofo manogi ma suamalie. O le aano o apu e lanu ma lanu-papaʻe. O le seleselega e amata i le faaiuga o Setema, ma o le fualaau aina e teuina seia oʻo i le tautotogo. E fua tele, e teteʻe i le malulu weather scab resistant.

Laʻau laau Starlet faʻalautele le laʻau, ma le lautele o pale o le laau. O le aano o apu e suamalie ma manaia, malie. O foliga o le fua o le lapotopoto, o lanu samasama, e le tele tele. E amata ona pepese ia Setema, taofi o latou foliga seia oʻo ia Mati. Faʻafaigofie ona faʻafeiloaʻi i le vevesi o le tau, ma maua ai fua.

Autumn ituaiga "Tagata Filifilia" tatou fiafia i fua tetele, o le mamafa o le apu e tasi e tusa ma le 280 kalama. E i ai la latou lanumeamata lanu samasama-lanu samasama, e fai sina puʻe, o le palealii e seasea ona tupu, e tosoina. I totonu, o le apu e paʻepaʻe, vaivai, suamalie. Amata ona fua i le taunuu mai o le tautoulu, ae ia i ai se tamai fale ola seia oo ia Novema. "Lē Filifilia" e aumaia fua lelei, e ese mai i isi ituaiga e ala i uiga lelei tau pisinisi ma le tetee atu i le paʻu, e le fetaui ma le mautonu.

Eseese "Rennet Chernenko" e pei ona faamatalaina e se laau malosi, ma o se pale lapoa tele. O le mamafa o le apu e tasi e 125 kalama, o le peel e lanumeamata-samasama. Ufiufi, pipi pala. E amata ona pepese apia i le amataga o Oketopa, E i ai loʻu ola umi e toetoe lava a oʻo i le masina o Aperila, mo le taimi muamua o le fua mo le 6-7 tausaga. O seleseleina e seleseleina i tausaga uma, "Rennet Chernenko" skoroplodny ma le taumalulu-faigata.

Ituaiga taumalulu Estonia Tellisaare fiafia ia i tatou i fua e maua ai le lanu samasama vaivai, paʻu, suamalie i le tofo, o le apalai o apu e samasama-samasama. O le mamafa o le apu e tasi e 80 kalama. E amata ona pepese i le faaiuga o Setema, maua se ola umi e toetoe lava oʻo i Me.

O ituaiga eseese o Amerika ua manatu o se laulau tele tele. "Welsey". O le laau ei ai le pale palefiafia. O le mamafa o le apu e tasi e pe tusa ma le 110 kalama, le tele o le laʻau. O fua e lamolemole, lanu meamata, manogi, sili ona suamalie suamalie. O le apu e amata ona pepese ia Setema, ma o fua o fualaau ua lelei ona faasaoina seia oʻo i le tautotogo. Eseesega puipuia i le paʻu ma sina malulu. O le taimi muamua e amata ona fua mai le tausaga lona lua.

Fua

O fua o apu e tele lava ina tele, o le mamafa o le apu e tasi e mafai ona latalata i le 280 kalama (ituaiga "Filifilia Tasi"). O le lanu o le paʻu e eseese e faalagolago i le ituaiga, lanumeamata lanumeamata, lanumeamata, lanu samasama. O le aano e masani lava ona manogi, o manogi e matua manogi lava, o le suamalie e suamalie ma e manaia.

E malie foi le faitau e uiga i ituaiga o le autumn o le apu

Laʻau

O laau Apple e lauiloa i se pale matagofie o le tele o ituaiga laau, o laau malolosi, toetoe lava o ituaiga eseese uma e puipuia mai le malulu ma malulu. O nisi ituaiga e maua mai i le tausaga lona lua talu ona totoina.

Mama

- Feteenaiga i se faʻamaʻi e pei o le paʻu.

-O le taimi umi e teu ai fualaau aina pe a uma ona vavae ese mai se laau.

-Lelei le mafai ona feaveaia.

- E masani lava o ituaiga eseese uma o le taumalulu-faigata.

- Maualuga maualuga o loʻo maua.

-Apu mama mama.

Faʻafitauli

-O ituaiga eseese e tupu mai i le 6 tausaga talu ona totoina.

-O le laʻau ola o fualaau 'aina i le ituaiga "Filifilia."

- E masani lava o ituaiga uma o apu o le a amata ona pepese faatasi ma le taunuu mai o le autumn.

Tausia mea

O le tausia o apu o loʻo tupu i le Leningrad e aofia ai le faamamaina o lau lauʻeleʻele, opu o loʻo taatia i luga o le eleele, faʻamalosi laau ogalaau ma le eliina o le eleele, faʻapea foʻi ma puipuiga e puipuia ai faʻamaʻi ma mea faʻamaʻi. O le puipuia o laau o le apu mai le laititi ma le faafuasei o fesuisuiai i le vaitau mai le tautoulu e oo i le tautotogo, ua sinasina pe ua nonoa foi i lala uaua, fugalaau poo lala lala. Ua ufiufi laau talavou.

Teuteu

O le tele o faifaatoaga e popole e uiga i le fesili, pe taua tele ma talafeagai e teuina ai laau aina?

Faʻamanuiaga sili atu:

-O meaola e tupu tele ma malie.

Mo laau ua teuteuina, e sili atu le faigofie ona tausia ma sili atu ona talafeagai i le seleselega.

-Ua tuputupu ae le tele o apu nai lo lala laiti, nai lo lala, pe afai e le aveesea i le taimi, o le a amata ona pau le fua

O le teuteuina o le apu o le a sili ona lelei i tausaga uma, i le autumn ma le tautotogo. I le tautotogo, aveese lala ia na malulu i fafo atu o le taumalulu, ma, ioe, ia faateleina le fua o apu ma fausia le pale pale laau.

Lauina o le tautotogo O laau e sili ona lelei aʻo leʻi oʻo mai foliga, ma amata le sua o le sua. I le taimi o le tautoulu, ua vavaeina lala ua pala, momotu ma i latou ua faaleagaina i mea faalavela. E tatau ona amata ina ua paʻu laulaau, e taua tele le i ai o le taimi aʻo lei muamua le kiona.

O tausaga taʻitasi, e tipi ese ai e apu laʻitiiti taʻalo taʻitasi ma aveese lala lamolemole. Faʻasalaina e le aunoa i taimi uma ma i le faʻalelei. A uma mea uma, afai e te faʻaaogaina, o le aʻafiaga o le faaleagaina o laau e faateleina. Ae afai e te tipi ese ia lala e le seasea ma e le lelei - o le a tuputupu ae se laau vaivai ma le mafiafia.

Faafetai i le teuteuina o lala ma lala O laau Apple e fausia le pale saʻo. O le sili ona lauiloa ma le faigofie i le faʻavaeina o le pale o se faʻamaufaʻailogaina - o le lauulu, lea e aofia ai le 5-6 lala ma le ogalaau. O lona maualuga e pe tusa ma le 50 cm. Muamua, ua faia le pale, e tatau ona tuua le 3 lala. I le tausaga lua, fai 2 isi lala.

A amata ona fiafia le apu ia i tatou i fua lelei e tusa ma le 6-7 tausaga, e teuteuina e le fai togalaau le taiala tutotonu (e maualuga le maualuga mai le nofoaga o le lala skeletal). Ina ia fatuina le malosi ma le tumau o le pale e tatau ona faia le tuʻuina atu o paranesi o le lona lua ma le tolu o le faasologa.

O le tulafono faavae pe a teuteuina lala o le mea e manaʻomia e avea ma numera tutusa o lala tuai ma vine iti, o lona uiga o le tausia pea o se paleni i le va oi latou. O lena, i le itu, e maua ai se faʻamaoniga mo se maualuga maualuga.

Fertilizers

O le tele o le faʻaauau o loʻo faʻaaoga i le eleele e faalagolago i lona tulaga ma le fausiaina. Compost, humus - O fualaʻau ia e tatau ona faʻaaoga i le tautoulu, pe a eliina le palapala. I le taimi o le tautotogo, o le faʻalaʻau faʻalaʻau o le eleele. O se auala sili lea e puipuia ai le eleele, o le tuputupu ae o le mutia ma vao e vave ona tafe, ma o mea aoga ma meaʻai, pe a uma timuga, ua fufulu ese, o le mea lea, e le tauaogaina le vai.

Faʻasa

O fatu Apple, pe a uma ona totōina, e tatau ona faʻafeinu, i le fua o le 2-3 pakete vai. A oʻo i le taumafanafana vevela faʻaopopo nisi vaiinu, ae e tatau ona faʻafeinu i le vai. I totonu o le Leningrad, faʻafefete pe a uma ona totoina, o le a lava lea, talu ai o loʻo i ai le tau ma le maualuga o le vevela. A maeʻa ona faʻafefiloi suavai i totonu o le palapala, e tatau ona mulimulue le pu i luga o le laau. O le maualuga o le susu e afaina ai le matuuga o laau.

Winter

O le malulu i le taumalulu e matautia tele i laau opu, e aofia ai le aʻafiaga o aʻa ma le pito i lalo o le ogalaau. Ina ia aloese mai le aʻafiaga o le malulu, e fautuaina e ufiufi le pu i luga o le laau ma mea laʻau. E lelei atoatoa le paʻu mo lenei mea, ma e le fiafia i ai nifo ma e le nonofo ai nifo.

Apple laau aʻo leʻi oʻo i le taumalulu manaʻomia le sasaa o vai. I mea uma, ua leva ona iloa o na laau e lava le susu i le vaitau o le taumafanafana e lelei le faʻafeiloaʻi i le malulu. Ae o mea uma lava e tatau ona i ai i le faʻalelei, e tatau ona amanaʻia le tau i le Leningrad, ma ua uma ona susu. E fautuaina e le Faatoaga le totoina o le sinapi po o le vaega o lalo o lalo o laau, latou te ave sina suauu sili atu ia i latou lava.

O laau o Apple e malupuipuia e puipui aʻa mai le malulu, ae e mamao ese mai le mataupu. Muamua lava, o laau apu e tatau ona malupuipuia e puipui ai i latou mai laulaau, lapiti ma isi togitogi o loʻo 'ai le laʻau talavou o laau. E faapena foi afifiina o laau apu e fesoasoani i le puipuiga mai matagi malulu, lea e mamago ai le paʻu, ma mai le tele o le susulu o le la, e mafai ona mafua ai le mumu o le paʻu.

E mafai ona faʻauʻuina o le malutaga o apu mo le taumalulu o se tasi lea o galuega autu e manaʻomia ona faia i taimi uma o pa'ū, aʻo leʻi amataina le tau malulu. Saunia le apu o le apu mo le amataga o le malulu malulu e tatau ona muamua.

Faʻafanua

O le palapala i le Leningrad e matua mativa i meaʻai. Loam o loʻo i ai i lenei itulagi, o le laufanua laufanua lelei e tutusa ma le 15-20 inisi senitimita, ma i le itu i matu o loʻo i ai oneone ma le iliili, po o le peatlands. O nei mea e sili atu nai lo le oneone, talu ai o le eleele i totonu o peatlands o se mea manogi, ma o lona laulau e loloto.

Aʻo le i taunuu O le togalaau o le togalaau o le togalaau o le togalaau o le togalaau. Faʻatasi ai ma le eliina o le eleele, e faʻaaogaina ai le faʻamaʻi, sili atu, ioe, fugalaʻau faʻasaina, o le faapalaga lenei, o loʻo aofia ai mea faʻalelaʻau, poʻo le pala. E le gata i lea, ua faaopoopo faʻamaʻi faʻamalosi e faʻaleleia ai le eleele ma meaʻai ma faʻaleleia atili ai lona lelei.

E le mafai ona faʻapuʻupuʻu aʻa o fualaʻau i le taimi lava e leʻi totoina, aua e mafai ona latou tuʻuina atu i ai laau e sili ona taua. E na o fatu ua malepe ma le aisa e aveesea.

O fualaʻau, lea na mūmū le mū, ua faʻafefeteina i le vai mo aso e lua, o le ufiufi o le ufiufi o loʻo ufiufi, ona sasaina lea e le vai eleʻele.

Talu ai o le eleele i le Leningrad Region o se mea e sili ona leaga, o lona uiga e matitiva, o le totoina o le lua eli i le 60 cm i le 80 cm le tele, ina ia mafai ai ona maua ai meaai talafeagai mo le aʻa. Lago o le lua, pito i luga ma lalo, tuu i itu eseese, ona sosoo ai lea ma le lua e oso ai, muamua moe i lalo, ma pito i luga. O le pito i lalo o le lua e ufiufi i le humus po o le peat, faʻapipiʻi laupapa ma superphosphates ua faaopoopo. O se pine laau ua tuleia i le ogatotonu o le lua.

Ua tuu le apu i le loloto o le manaʻo, matou te faʻamaʻosaʻo aʻa, ona momoe lea ma le palapala ua fefiloi ma humus. Mo le faatumuina o se pu o le lalolagi ua tumu i luga ua faailogaina. O laau totō o loʻo nonoa i se pine, ma faʻafeinu, e tusa ma le 4 pakete vai i le laau. O le isi laasaga o le mulumuluina o le eleele ma le sua, peʻa, vaovao aʻo leʻi amataina le aʻa aʻa.

Taʻaloga o le tau

O ituaiga o apu o loʻo ola i totonu o le Leningrad e sili ona totoina i le taimi o le taotoga i le tautoulu, aʻo le i amataina matagi matagi, po o le tautotogo, ma e tatau ona i ai i le taimi aʻo lumanaʻi le taotoga. Ae peitai taimi sili ona lelei mafaufau ia Novema-Tesema.

O loʻo matou talanoa i lenei tusiga e uiga i ituaiga eseese o laau o le apu, faatasi ai ma eseesega maʻoti ma fua. O le vaaia o ituaiga eseesega, e mafai ai e se tasi ona filifili le mea sili ona talafeagai ma o latou manaʻoga ma manaʻoga. E le masalomia, o faifaatoaga uma ei ai ona lava mealilo o le taumafanafana, e maua e le afu ma le au valaau. Ma matou te faʻamoemoe o le a avea a matou tusiga ma mea laiti, ae o se saofaga i lenei faletupe o le malamalama ma le poto masani. Le manuia tele oe uo fai togalaau!