Peʻa eseese

Ata o ituaiga lauiloa o pears PHOTO

O meaʻai suamalie ma suamalie e toetoe lava o mea uma, ma e le na o le faʻamaʻiina, ae faʻapea foi i le maloloina lelei ma le siama, ava malosi poʻo le le inu ava malosi. O meaʻai faʻamalosi o pears e avea ma lalelei ma mamalu o le togalaau, tuʻuina mai ai se manogi manaia. O le i ai o pears ia tatou faatoaga o aga masani, ae e le o tatou uma na mafaufau e uiga i le umi o latou nonofo faatasi ma i tatou.

O loʻo i ai le tele o ituaiga vao paina e faʻaleleia i le lalolagi. O i latou taitoatasi ua vaaia eseesega faifai pea, e faalagolago i le laufanua, tau, palapala eleele ma le tele o vaitau na pa'ū i luga o lenei teritori ao faagasolo le tausaga.

E fiafia le Pear i le la ma le mafanafana ma le malu. Afai e te manaʻo e maua ni fua lelei ma fualaʻau, ona e manaʻomia lea ma le agavaʻa, ma faʻaeteete le vaʻaia o le eleele ma faʻamago le laau toto.

O loʻo tumu i vitamini, meaʻai aoga, o lenei aganuʻu tatou te fiafia ai i le seleselega mo le ono masina, mai le vaiaso mulimuli o Iulai seia oʻo i le aso muamua o gutu o Tesema. O foliga o le tau e afaina ai le taimi o le fua o le seleselega, o le mea lea, e mafai ona tatou vaeluaina pears uma i ituaiga e faalagolago i le vaitau.

Paʻu vevela vevela

Fuʻu fua peʻa ua vevela i le taumafanafana e oʻo mai i le faaiuga o Iulai ma taofi le fua mai i le amataga o le tautoulu. E taua tele le le misia o le seleselega, pe a ma le 4-7 aso talu ona matua.

A le o lea, o pears e sili atu-pepese, pala ma pala. O se mea e fai ia i latou, faʻaaogaina nei pears e tatau ona vave, talu ai latou leaga le teuina, e le silia le 14 aso. Faatasi ai ma ituaiga masani lauiloa o mea nei:

Faamatalaga eseese o pears "Lemon"

O lenei pi e le manaʻomia se gauai faapitoa. O fua o le pi e amata mai ia Iulai ia Aokuso. Fualaau laiti (80 - 100 g), lanu paʻu. O latou lanu o le lemoni, o le aano o le aano e manaia. O le ituaiga e fua mai i le tausaga lona fitu.

Mama: maualuga le maua, leai ni mea e moomia i le eleele, faʻalavelave faigata ma tumau umi.

Faʻafitauli: o le suavai e leʻi faʻaalia, faʻavave ona toe usu, e tatau ona e faʻaeteete i le paʻu. Talu ai o le Lemongrass o se ituaiga e aunoa ma ni talosaga faʻapitoa, o lona totoina e le faʻatagaina ai oe i ni mea faʻapitoa. Tau lava o lou mafaufau e masani ona tupu tele lenei laau.

Laʻau togafiti e mafai ona e faia le mea pito i maualalo: faʻasusu, faʻaleleia o le eleele ile ufiufi, teuteu e tusa ai ma le vaitau.

Pear "Lada": faʻamatalaga o le ituaiga

Vaʻa amata, masani lauiloa. Pauna mamafa - 150 g. O le aano o le fualaau aina - feoloolo masani, vaivai. Le tofo o pears - suamalie ma suamalie. Na te maua mai ona fua i le tausaga lona tolu, o se mea mulimuli - i le lona fa.

Faʻafitauli: laʻititi laʻititi ma vaitau pupuu.

Mama: o le seleselega e tele ma tele, o le laau e vevela, lelei le puipuia i le kiona.

Eseese "Belolistka"

Eseesega faʻamatalaga. O le ituaiga o Belolistka e maua mai i taimi uma fua lelei, o le tele o pears matuia e mai i le 30 i le 60 g, ua totoina paranesi matutua talu mai le sefulu tausaga o Aokuso. O le paʻu o pears e masani ona maualalo, o le lanu e samasama, ma o le aano e paʻu ma oona.

Lelei O lenei vailaʻau e tatau ona iloa le teteʻeina o le kulimi, faʻafeiloaʻi i tulaga tuputupu aʻe, maualalo le gafatia e fesuiai ma faʻamaʻi faʻaleagaina.

Faʻafitauli: ola puupuu puupuu - na o le 10 aso.

Toto ma tausi: E tatau ona lelei le suavai, ole eleele e tatau ona fou ma vaʻaia.

Pear "Skorospelka"

Eseesega faʻamatalaga. O le seedling e mautinoa e aumai ai le maualuga o fua, e luluina pears i le amataga o Iulai. E fua mai i le lima-fitu-fitu tausaga talu ona maeʻa. Pears e laʻititi i le lapopoa, mamafa - 120-170 g, ei ai lanu lanu me lanu mumu mumu.

O le tofo e lelei le logoina, suamalie ma le manogi. Latou te le fefefe i nofoaga matutu, ma e malulu tele. Faʻasaoina lelei, sefulu i le sefulu lua aso.

Tele le taua "Skrosplekki" e manaʻomia ina ia iloa ai le le mautonu e faatoilaloina le pala.

Mama: maualuga le maua, tetee i suiga o le tau.

Faʻapitoa totoina ma ituaiga o teuga: e sili ona fiafia ile nofoaga sili ona susulu.

Faʻataʻitaʻiina ituaiga paʻu

Eseesega faʻamatalaga. O le Zimoustoychiva, e maua ai le maualuga o le gaosiga, o laʻau e oʻo i le faaiuga o le taumafanafana. Peʻa laʻititi, o le mamafa o le 120-130 g. O latou peels e lafoaʻi, o le lanu samasama ma se mumu mumu.

O le tofo o se mea suamalie, ua faʻamatalaina nutumeg notes. O lenei pi e toetoe lava a leai se maʻi i le paʻu, ma o fualaau aina e pala. O ona fua na aveesea mo se taimi umi, e pei o le vevela o le taumafanafana - e oo atu i le tolu masina i se nofoaga malulu.

Faʻafitauli: fualaau le lelei ma vave lau o fualaau aina.

Mama: manaia lelei, togafitiga eseese i meaola faalafua, tausisi pea, aua le fefe i le malulu.

Vaega o le totoina ma le tausiga: ao faagasolo le seleselega tele e tatau ona faʻavaeina le lagolagoina o lala o le lagolago.

Vanu eseese o "Bere Giffard"

Eseesega faʻamatalaga. Na te tuʻuina atu i le faaiuga o Iulai. Pauna 60-100 g, lanu mumu, susulu - lanumumu-lanu moli. O le seleselega e maualalo, ae o le vailaʻau e lauiloa ona o le muamua o le tofo-suamalie ma le sua o le pulupulu i le gutu.

Pears o lenei ituaiga e lava le puipuia i le tele o faamai, latou te le fefefe i le paʻu. E manaʻomia e le paʻu se faʻapitoa faapitoa mai le faʻatoʻaga: o le faʻaleleia lelei o le seleselega e mafai ona seleseleina i luga o le eleele faʻaleleia, ma o loʻo fefefe laau i le malulu. O fua o lenei ituaiga o loʻo taoto laitiiti - e tusa ma le tolu i le lima aso.

Le aoga o le ituaiga: teteʻe faʻamaʻi, lelei tele.

Faʻafitauli: maualalo-gauai, gauai, laitiiti laititi o fua.

Toto ma tausi: o le palapala e manaomia ai le tele o le fafagaina, e tatau ona faʻaauau pea ona faʻaleleia i le taimi.

Autumn autumn ituaiga

E seleseleina le seleselega, e tusa ai ma le igoa, pe a oo mai le autumn, mai Setema e oo i le amataga o Novema. O paʻu o le Autumn e teuina lelei nai lo peʻa, ae o lo latou ola ola e le sili atu ma le tasi ma le afa masina.

E tatau ona faʻavevesi faʻafuaseʻi, e aunoa ma le faʻavaivai, aua oi latou vave vave le tofo ma foliga vaaia. E tatau ona aoina vave mo le 5-7 aso. Muamua lava, o peʻa o le autumn e faʻaaogaina mo le faʻasaoina ma mo le gaosiga i pa.

Eseese "Otradnenskaya"

Eseesega faʻamatalaga. E lauiloa ona e vave ma e malulu le taumalulu. O lenei ituaiga e masani ona manuia. Faamautu le maualuga o fua. Tetee i faʻamaʻi eseese ma tulaga tau.

E le sili atu le mamafa o le 130 g. Pears e leai se aoga. O le aano e manifinifi, suamalie ma afaina. O le a fanau mai Pears i le lima ma le ono tausaga. Mo le femalagaaiga e lelei.

Faʻafitauli: tofo maualalo le fiafia, leai se meaʻai.

Faamanuiaga: vaʻavaʻavavevave, taumalulu-tumau, maualuga-gauaʻi.

Vaega o le totoina ma le tausiga O lenei ituaiga: Vaega samoplodny. Ina ia faateleina le seleselega E tatau ona totō Otradnenskaya i tafatafa o le Manatua o Zhegalov, Marble, Moskvichka.

Pear "Cheremshina"

Eseesega faʻamatalaga. O lenei paina ua vave ona tupu, o lona pale e foliga mai o se pusa maualuga. Aumai fua i le lima poʻo le ono tausaga. Na amataina ia peʻa i Oketopa-Novema. O le mamafa o pears e eseese i le 160 g ma le 250 g. O le lanu e eseese mai le samasama samasama i le samasama-lanu moli. Sauina i le 4-5 masina.

Faʻafitauli - paleni vaapiapi, ae e faigofie lava ona toe faʻapitoa. O le faia o teuteuga o le a fesoasoani e ausia ai le tulaga manaomia o le pale.

Mama Ramsons: o se seleselega tele, fua mai o fua, e leai se fefe i le malulu, e leai se paʻu.

Toto ma tausi: O lenei vailaʻau e tatau ona totō ile eleele ma lelei le palapala.

Vanu eseese "Admiral Gervais"

Eseesega faʻamatalaga. Farani Farani, latou te iloa lelei o ia. Laititi o le tuputupu ae o ituaiga, o le pale ei ai le foliga o se pyramid. E le fefefe i mataʻu. Seleselega - tumau maualuga. E fua mai i le lona lima o tausaga, e totogo i le ogatotonu o le autumn, ia Oketopa. Pauna - 270 g. Peʻa e manaia, maua se manogi lelei, o latou tino e mama-suamalie ma le manaia.

Faʻafitauli: o loʻo i ai se gasegase e mafai ona gafatia i le paʻu o le laʻau.

Le aoga o le ituaiga: o le tofo e sili atu nai lo viiga uma, e lelei foi le manogi, o le felauaiga o fualaau aina e lelei tele, maualuga-gaosia.

Vaega o le totoina ma le tausiga: Ina ia ola lelei, o lenei ituaiga e manaʻomia se nofoaga mafanafana, tamaoaiga, susu.

Pear ituaiga "Memory Zhegalov": faʻamatalaga

Eseesega faʻamatalaga. Ituaiga o Rusia, iʻuga o le autumn. Faʻaigoaina e faʻaaloalogia le tagata lauiloa iloga. Pears - sredneroslye, o fua o laau e tutusa foi. Tuʻu fua i le lima tausaga, poʻo le ono. O le aano o le pi e manogi ma suamalie, e laʻititi sina fatu, o le tofo o pears e suamalie ma inu. Fualaau aina e tele mai le 120 i le 150 g.

Minus e mafai ona manatu o le le manatu faapito.

Faʻaauau: skoroplodnost, fua lelei lelei ma le tofo, agavaʻavaʻa, teteʻe atu i faʻamaʻi eseese ma le vevela o le vevela.

Toto ma tausi: mea e manaʻomia ele eletise (Otradnenskaya e talafeagai lelei).

Faʻamatalaga eseese o pears "Duchess"

Eseesega faʻamatalaga. O se isi tagata asiasi mai Farani. O lenei pi o se mea fiafia. E maua ai lona seleselega i le lima poʻo le ono tausaga. Peʻa mai lenei laau tetele (350-600 g). Sulu manogi suamalie. Faʻailoa manino lelei.

Faʻafitauli: faigata le faapalepale i le maualalo o le vevela, filifilia i tulaga, i se upu, o lenei pi o se mea faʻalavelave.

Mama: o se tofo matagofie ma le manatuaina, fualaau suamalie tele, o le ituaiga o loʻo folafola mai mo le faʻaleleia.

Pe a tulaʻi e tatau ona tatou manatua o le maualuga o le fua o le laau e pau i luga o le vaomatua ma eleele palapala. E taua tele le mafanafana.

E manaia foi le faitau e uiga i ituaiga talo mo le Urals.

Uu o le vao

Uma o le taumalulu tausia lelei i le malulu (0 ... 2), oi latou o ni ituaiga sili atu ona lelei o le taumafanafana ma taimi o le tautoulu o le matua. Ae o le mea lautele, o nei fualaau aina e taoto filemu seia oʻo i le tautotogo. Peʻa amata ona oʻo i le matua i le ogatotonu o Oketopa.

E manaʻomia le faʻaumatia i se taimi vave e mafai ai, ae e tatau ona manatuaina pe a oʻo i le taimi e matua ai, fualaau aina e mafai ona malepe vave.

Pears laititi "Manoa"

Eseesega faʻamatalaga. O togafitiga o se ituaiga o taumalulu lauiloa. O se pi e maualuga maualuga, o lona pale o le mafiafia. O lenei ituaiga o le taumalulu muamua, o ona fua na amata mai ia Novema - vave Tesema, ma e masani ona teuina seia oo i aso mulimuli o Ianuari.

O le ituaiga e maualuga le gaosia, ae le o le mea e sili ona faigata. Faamalieina le seleselega mo le ono i le fitu tausaga. Pauna - 200 g Pulp - mea mafanafana ma vevela, sina laititi; tofo lelei. O meaʻai e tele.

Faamanuiaga: faʻafeiloaʻi le malulu, maualuga le gaʻo, le faʻaleagaina i le eleele.

Faʻafitauli: o le laau e malosi lona tuputupu ae, o le fua o le fua o fua o le averesi.

Toto ma tausi. O le vailaʻau e leai ni manaʻoga mo le lelei o le eleele, ae sili atu ona lelei i luga o le palapala susu. Manaomia le faia o le sili atu ona faasolosolo malie o lala.

Pear "Suesue Kiev"

Faʻavae vasega. Pagavale, ituaiga o le taumalulu, compact, pale - e le mafiafia. Fua na faʻatoʻaina e Oketopa - Novema. Na amata ona ia fiafia ia i tatou i ona fua i le tolu po o le fa tausaga. Vaʻaia maualuga maualuga.

O le aano o pears e manaia, suamalie, papa. Malosiaga malosi o rosa. O fua e suamalie ma suamalie. Vaiaso 200-270 g.

Faʻafitauli O Kievsky lenei: o loʻo i ai se uiga o le faʻamaonia.

Numera o taua sili atu: faʻamaualuga, faigata o le taumalulu, teteʻe i le paʻu, faʻatusatusa o le laau, taimi e teu ai.

Vaega o le totoina ma le tausiga: matua leai lava ni togafiti faʻapitoa.

Pear "Bere Ardanpon"

Faʻavae vasega. Ma o se malolo mai Peleseuma. O laau e malolosi tele. O le palealii o laau o lenei ituaiga e tele, i foliga o se pyramid. Aveese pears i le amataga o Oketopa.

E teuina paʻu i le vevela saʻo, seia oʻo ia Ianuari - vave Fepuari. O le seleselega muamua e le tupu muamua nai lo le fa tausaga, ma e oʻo lava ile lima tausaga. O ituaiga o gaosi oloa e faʻalelei.

O fua e suamalie, suamalie. O latou tino e agavaivai, liusuavai, e laitiiti lava. Pauna - 250-500 g.

Faʻafitauli: maualuga manaoga i le palapala ma le vevela tuutuuga, aʻafiaga malosi.

Mama: tofo, fua lelei, mama lelei.

Faʻafanuatausiga O le eleele e tatau ona malamalama, mafanafana, e le o faʻaleleia le ulaula. I le tulaga o le malulu, e tatau ona ufiufi le laau.

Pear "Kyrgy Winter"

Eseesega faʻamatalaga. Srednerosly, skoroplodny vasega. Pepa na amata i le amataga o Oketopa, ua aveesea mo le 2 taimi. Pears e mafai ona feaveaia (i lalo o tulaga talafeagai, e mafai ona teuina seia oʻo i le ogatotonu o le tautotogo). Pauna mai le 220 i le 250 g. O le aano e fatuina fatu, tart. O le taumafa e patino.

Mama: eseese o le malulu, faʻafefe i le vevela, vevela.

Faʻafitauli: uiga o le faʻalaʻau.

Vaega o le totoina ma le tausiga: ao lei amataina le fuaina o vine e tatau ona punou (60 tikeri), e le tipi.

Faʻamatalaga ituaiga o pears "Novema"

Eseesega faʻamatalaga. E lauiloa i Europa ona o ona mea ofoofogia. Fua i le amataga o Oketopa. E teuina pea pears seia oʻo i le sefulu tausaga muamua o Fepuari. Pauna mai le 190 i le 700 g. O lenei pi o loʻo taʻua o se tasi o mea sili ona suamalie. O lona pulupulu e soona suamalie, vaivai, faʻamalosi. O le tofo o le faasinomaga, suamalie ma suamalie.

Faamanuiaga: skoroplodnost, fua maualuga, e le fefe i le malulu, faʻasaʻo i le paʻu ma le vevela, faʻamaoniga lelei o le tofo.

Faʻafitauli e le mafai ona i ai lenei poa.

Vaega o le totoina ma le tausiga: o le vailaʻau e le o se meaʻai. E le manaʻomia ni tulaga faʻapitoa.

E pei ona mafai ona iloa, eseese ituaiga o pears - e tele naua. E mafai ona fai mai uumi o le taumalulu e sili atu, o taumafanafana e sili atu ona mamafa, ma e tatau ona faʻaaogaina ia autumn e faʻaaogaina ma faʻasaoina. O ituaiga eseese uma ei ai uma lelei ma mea le lelei.

Pe a filifilia se ituaiga, e tatau ona amanaʻia tulaga o le tau, le tapuni o le fanua ma lona saunia mo le maeʻa, pe, i se isi itu, e le o le tele o tausiga. Manatua 3 tulafono autu: faʻafefe lolovaia le eleele i taimi uma, faʻasaina, ma pe a totoina, tuʻuina atu le mea e sili ona lelei i le nofoaga.