Puleaina o pest

Tui: Maʻi ma togafitiga

O Thuja e lauiloa i le faʻasologa o le laufanua ona o ona matagofie laupepa. O le mea lea, soʻo se faʻamaʻi e vave ona afaina lona teuteuga, o nisi taimi e mafua ai le afaina ai. Sei o tatou taumafai e iloa po oa mea e aʻafia ai le samasama o le thuja ma le mea e fai e aloese ai mai lenei faʻalavelave.

O Thuja e faʻaalia i le le mautonu ma le tetee atu i faʻamaʻi, faʻapea foʻi ma osofaʻiga o faʻamaʻi. Ae peitai, e pei lava o isi laau, o lenei tulaga mautu e le saʻo - e mafai e le laau ona valivali samasama, matala mata ma lala atonu e solo. Ina ia iloa pe faʻapefea ona fesoasoani i se tulaga faapena, e muamua ona e manaʻo e faʻavae le mafuaʻaga o nei faʻalavelave. Atonu e tele nisi:

Faanatura. E masani ona ola mai nila mai le tolu i le ono tausaga, ma a mavae lea vaitau latou te susulu muamua, ona lanu samasama ma iu ai ina oti. O lenei faagasologa e o faatasi ma le paʻu lanu samasama o paranesi taitasi i le ogatotonu o le pale i tafatafa o le ogalaau. Mulimuli ane, o na vaega o le laau na pau lava. O lenei mea matautia ua taua o le vetkopad ma e tele ina matauina i le tautoulu.

Vaitaimi. I le taumalulu, o nisi ituaiga o conifers e mafai ona valiina i le auro-apamemea, enaena, lanu enaena. O le mea lea, e tali atu le laau i le mafanafana ma fetaui ma le kiona. I le taunuu mai o le tautotogo, e tatau ona toe foi mai le nila io latou lanu masani. Ae peitaʻi, a maeʻa le taumalulu, e liua le lanu samasama ma e leʻi toe lanu meamata, ua oʻo i le taimi e mafaufau ai pe o le a le mea e fai, ona o lenei tulaga o loʻo e feagai ai ma se faafitauli ogaoga e manaʻomia ona foia ma i se taimi vave e mafai ai.

E te iloa? O suʻesuʻega faʻavaitausaga o le uiga lea o le itu sisifo ma le gaʻo. O nai mea lanu enaena o le thuja Europa "Brabant", "Kolumna" ma le "Holmstrup". I le taumalulu ma le taumafanafana, e tumau lava le lanu a Smaragd, aua o ni nila e leai ni afu e matautia.
Sunburn E pei o conifers uma, o le thuja punaoa e latalata i le la. I le taimi lea (e sili atu ia Fepuari) e tatau ona ufiufi i pepa kraft, agrofibre poʻo isi masini tutusa.

Meaola O mafuaʻaga mo suiga o le lanu o le thja ma le vavaeina o nila e mafai ona masani ai i pusi po o taifau luga. Mai le maile vao e ufitia i le fuga uliuli.

E le gata i lea, o mafuaʻaga o suiga i foliga mai o le Tui e ono le talafeagai le tausiga, faʻamaʻi ma faʻamaʻi. O le a matou faʻamatalaina i latou i auiliiliga.

Le tausiga le lelei

O le mea autu e mafua ai le leiloa o lona malosi teuteuina e le ephedra, o le atinaʻeina o ituaiga eseese o faamaʻi poʻo le osofaʻiga o meaʻai e le lelei le tausiga o laau, e pei o, mea sese i le filifilia o le nofoaga ma le taimi mo le totoina, fausiaina le lelei ma le fafaga.

Televave pe le lava le suāvai

E fiafia Thuja i se eleele mama, ae le mafai ona taofiofia le eleʻele o le susu, ae ui i lea, e pei foi o le vai vavalalata.

Ole taimi ole taimi e faʻavaivai ai le Tui e tasi i le vaiaso, ile taimi malolo, lua taimi i le vaiaso, ma i le masina muamua ina ua uma ona totoina ile aso. O le tele o le vai i le taimi o le suavai, i lalo o tulaga masani, e tatau ona avea ma pakete i le laau (faatasi ai ma mea leaga, lua pakete). Mo le susu i le eleele, ae aua le pala, o le eleele i totonu o le lio lata ane e tatau ona mulimulitaia: i le taumalulu faatasi ma uila, i le tau mafanafana ma le peat.

Faʻafefe tele ma faʻamalolo mo le sili atu ma le lua vaiaso, e mafua ai le fesuiaʻi o aʻa o le laau ma saofagā i le atinaʻeina o faʻamaʻi faʻaleaga. I le le lava o le suʻi samasama samasama ma faʻagogo.

E alofa o ia i le gaʻo ma faʻafefeteina taimi, aemaise lava i le vevela vevela. E sili atu le faia o lenei mea i le afiafi ina ia le faʻafefeteina ai le lago i luga ole nila.

Fafaga mea sese

Fafagaina o tui e aoga, ae i le faʻalelei. Afai e faʻaaogaina le falesa i le taimi o le totoina, o le isi taimi o le a manaomia ai le fafagaina o le laau ile lua tausaga. I le tautotogo, ua faʻamaʻaina le laau i gaʻo eletise, i le amataga o le taumafanafana - faʻatasi ai ma le potassium. Afai e ola le laau i eleele leaga, ona tatau ai lea i le taumafanafana taumafa o loʻo iai fualaʻau. Ae ui i lea, e taua le manatuaina o le tele o fefaʻasoaʻiga e mafai ona mafua ai aʻa ma le samasama o le faʻamalosi o laau.

E taua! E le mafai ona fafagaina thuja ao leʻi oʻo i le taumalulu. Ua mafua lenei mea i le atinaʻeina o ituaiga eseese o faamaʻi.
E tusa ai ma mea e le o iai, e mafai e le thuja ona taʻu atu ia te oe ona foliga. O le mea lea, o le lanu samasama poʻo le moli malosi o le nila e masani lava ona afua ona o le leai o se uʻamea. I lenei tulaga, e tatau ona fuga le thja i se fugalaau faʻapitoa, mo se faʻataʻitaʻiga, Kemira Universal poʻo Osmokot. Afai e afaina se laau talavou ona o le leai o ni kopa, o ona nila o le a liua ai se fua mumu-lanu enaena, ma le le atoatoa o le eletise, thuja lemu le alualu i luma ma le atinaʻe ma avea ma chlorotic.

Filifiliga sese o le nofoaga mo TUI

A filifilia se saite mo le totoina o se faʻatoʻaga, e tatau i se tasi ona amanaʻia le mea moni o loʻo ola lelei le laau i luga o le eleele ua faʻamaluina e avea o se vaega o eleele palapala, peat, ma le oneone. O le totōina i le oneone, oneone poʻo le paʻu eleele e mafai ona afaina tele ai le atinaʻeina o le laau, mafua ai le lanu samasama ma le faʻamaligiina o nila ma le faʻamagoina o lālā pito i lalo.

E te iloa? I le vaomatua, o le thuja pito i sili ona matagofie e ola i luga o le susu, fou, sina eleʻele poo le solitasi oneone i vaomatua fefiloi.
Mo le totoina lelei o se togavao, e tatau ona iloa le tulafono e tasi - o le ua i luga e tatau ona i luga o le eleele, e le o loloto i totonu. E le aoga le loloto o le loloto o le laau, e mafai ona taitai atu ai i le pa'ū ifo o nila ma le pala o le paʻu i le pito i lalo o le ogalaau. I le lumanaʻi, e tatau ona faʻamautinoa o le ua aʻa e le o faʻalavelaveina, a faʻapea o le a oʻo mai foi foliga o le ephedra.

O le faʻaleleia o le eleele e afaina foi i le thuja. I nofoaga o le a faʻafesoʻotaʻi ai lala o laau eseese, e mafai e le nila ona lanu samasama ma pauu. Fautuaina le mamao i le va o le vine 1 m.

Thuja o se laau toto-alofa, o le mea lea e tatau ai ona totoina i luga o laufanua avanoa. Ae peitai, o le taimi muamua pe a uma ona totō, e taua le ufiufiina o se fatuga mai le la, a leai o le a mafai ona faʻamalamalamaina nilala. E fautuaina mo le totoina e filifili se nofoaga o le a le paʻu ai le la i le aoauli. O le mea moni, i le malulu atoa, o le a le tupu le thuja ma o le a matua leiloa ai lana talosaga. Manatua: o le tulaga ma foliga vaaia o le laau i le lumanai o le a faalagolago i le totoina lelei ma le filifilia o nofoaga.

E faʻapefea ona togafitia thuja mai faʻamaʻi

Afai e te totoina se laau, mulimuli i fautuaga, e te mautinoa o loʻo e tausia ma le lelei, ae e te iloa o le a lanu samasama, foliga faʻavalevalea, poʻo le faʻavaivai faʻatasi, o lona uiga o le maʻi atonu e mafua mai i se faʻamaʻi pipisi o conifers.

Phytophthora

O le phytophthora o se tasi lea o faamaʻi sili ona lamatia o conifers, ma le thja. Afai e te tamoe, ona fesoasoani lea i le laau o le a le mafai. O le atinaʻeina o lenei faʻamaʻi e mafai ona iloa e ala i ona uiga faʻapitoa: o gutu o le thuja e lanu enaena, o le laau e mou atu, o le pito i lalo o le ogalaau e mama ma ufiufi. O le anufe e mafua ai le phytophtora e aʻafia ai le aʻa o le vao, lea e amata ona pala, amata ona pala ma lafo ese se manogi le lelei. Afai e aliali mai na uiga, pe a oʻo i le taimi ua manino manino mai ua leai le thuja, o le a tuai ona mafaufau i le mea e fai. O le a tatau ona faʻaumatia le laau, ma ia suia le eleele i lalo ifo, talu ai e mafai ona i ai iina le gaʻo o le soesa o le faʻamaʻi iina mo se taimi umi.

O mafuaʻaga autu o le phytophthora o le susu ma le leai o se alavai i totonu o le palapala, faʻapea foʻi ma le faaleagaina o le paʻu i luga o le uaea ma le paʻu paʻu. Mo le puipuia o le faʻamaʻi e ala i le faʻaaogaina o le filogical spraying "Fundazol", "HOMOM", "Abiga-Peak".

Brown fana

Lanu samasama o fua taʻitasi i le amataga o le tautotogo e mafai ona faʻaalia le atinaʻeina o se fuga e mafua ai le paʻu enaena i luga o se va. A o faateleina, e sola ese le fana atoa ma ua oti. Afai e maua ni faʻasinomaga tutusa o lālā mamaʻi e tatau ona vave aveese.

Ina ia mafai ona puipuia le fale, e tatau ona faʻamaʻaina, ma le palapala i lalo o le ogalaau e faʻafefeteina i le maʻa. E le gata i lea, i le 14 aso, mai ia Iulai ia Oketopa, e mafai ona faia le pulupulu ma le "Fundazole" (0.2%).

Rust ma Shutte Tui

O faamaʻi masani e aafia ai lala o le lapisi ma le schütte, lea e afaina tele ai laau talavou. O maʻi e faʻaalia i se suiga i le lanu o le nila i se pogisa, enaena, ma o latou pa'ū mulimuli. I luga o nila ua fai ai ni togitouli uliuli - nofoaga tutotonu. O lala mamaʻi ua vavaeina ma faʻaumatia. Mo le faamoemoe o le puipuiga ma le togafitiga, e tatau ona suʻeina le laau i ni paʻu o loʻo i totonu o uʻamea (mixtures Bordeaux, "HOM", "Oksihom"). Ma le togafitiga o laau coniferous e faʻaaogaina ai le vai i lalo o le aʻa "Fundazol." Schutte e togafitia ma le fesoasoani a le fualaau faasaina "Topsin-M". I le avea ai o se puipuiga, ia faʻaaoga faʻaopoopoga o meaʻai masani.

E faʻafefea ona taulimaina faʻamaʻi aʻafia a Tui

Tuiu e mafai ona faaleagaina e le tele o iniseti leaga. O latou ola i luga o le laau e oʻo atu ai i le ogaoga o le faʻaleagaina o nila, paʻu, ma faʻateleina ai foi le atinaʻeina o faʻamaʻi pipisi. O le mea lea, o le thtaja e aʻafia i le susu, pulu pine, aʻa faʻamaʻi faʻamaʻi.

Tuevaya aphid

Yellowing of the needles e mafai ona avea ma taunuuga o le i ai o aphids. O nei tamai iniseti uliuli-enaena e fafagaina i luga o le lala o le laau i lalo ifo o le tipu. Afai e maua se vaega itiiti, e mafai ona fesoasoani faʻamaʻi vaiaso ile fufuluina o nila, ae i le tulaga o se toʻilalo tele, e tatau ona e faʻaaogaina iniseti faatagaina mo tui.

E taua! Pe a fufuluina le palapala i lalo o le thjaja, e tatau ona ufiufi le eleele ina ia taofia ai le fofo o le fasimoli mai le oʻo atu i aʻa.

Spider mite

Ua i ai nei mai le igoa o lenei pest e manino lava o le taunuuga o lona olaga o le a avea ma uepi. Faʻasalaga o nila ma ufiufi o se tasi lea o faʻamaoniga faʻapitoa e maua e se apogaleveleve e oso ai i luga o se gaʻo. E faʻapipiʻiina foʻi nilala i lanu samasama, liliu ma lanu enaena.

O le apogaleveleve e mafai ona mafua ai le tele o le faaleagaina i laau o loʻo mafatia i le faʻamamaina mai le eleele i aso vevela. O lenei anufe e matua afaina lava. Talu mai le vaitau e oʻo atu i fanau e ono, o lea o le tau faasaga i ai o le a manaʻomia ai ni taumafaiga mamafa.

Mo le puipuia o le manaʻoga e taofia le faʻamagoina o le palapala i le vaitau o le tau mafanafana, faʻapea foʻi ma le tele o taimi e "fufuluina" ai laau e tausia ai le lelei lelei.

E faʻaumatia le faʻaaogaina o le faʻaaogaina o laʻau, garlic poʻo se vaifofo o le colloidal sulfur. Faatasi ai ma le tele o siama o le a fesoasoani i acaricides.

Puele anufe

O le i ai o pupu i totonu o le paʻu o se laau e faailoa ai le i ai o meaola faalafua. O se tasi oi latou o le paʻu paʻu.

Ina ia aloese mai le foliga mai o lenei parasite, e tatau i le thuja ona fatuina ni tulaga lelei mo le alualu i luma ma le atinaeina. Pe a oʻo mai ni faailoilo o le paʻu, o mea iniseti iniseti e faʻaaogaina i vaega ua afaina o le cortex.

Paʻu pepa

O le anufe laumei e faia ai le koko i le va o nila, faʻafesoʻotaʻi faʻatasi ma pusa. E mafai ona 'ai nila mo le masina. O lona leaga e matua maualuga lava, aua o lenei tamai iniseti e mafai ona oo atu ai i le oti o se laau.

Mo le puipuia ma le togafitiga, e faalua ona sasaina i le iniseti: ia Me ma le afa muamua o Iuni. I le faʻamaʻi pipisi, o le togafitiga e toe faia ia Iulai.

Seta-pan

O le talipupuni sese o se mea e lamatia ai le suʻeina o manufeʻai e oʻo atu ai i le faʻasaina o le tuputupu aʻe ma le atinaʻe, o se faʻavaivaia malosi o le laau. O nila o laau lea e osofaia ai, avea ma le manaia, samasama, ma mulimuli ane lemu. E mafai ona e iloa le parasi i lalo ole pito i lalo o nila ma lala. O pepe laiti laiti e 3 mm i le lapoa e iai lanu samasama-lanu enaena.

I le puipuia o le faʻaaogaina o fusi faʻamalosi. O loʻo faia i le vevela poʻo le vaomago ma tuʻu i luga o ogalaau i le amataga o le tautotogo. O ia ituaiga masini e le faatagaina ai iniseti na mumu i le eleele pe a uma le taumalulu e alu i tola.

Faatasi ai ma se laumei itiiti e faaaoga ai se metotia o le tauivi - taloina i se pulumu po o se naifi mumu, na ona fufulu ese le paʻu. I tulaga maualuga, e faʻaaogaina iniseti.

Moth motley

O aʻaʻo o le moa motley e tuʻuina mai nilala enaena ma pito i luga o le mama i tua. Latou te toso i totonu o nila laiti. Mo le faʻataʻoto, o le a faʻaitiitia le mole mole pe a faʻafefe ia Me, ae e faigata ona matauina, ona o lona tele e le sili atu i le 4 mm.

Ina ia aua neʻi tuʻuina e le moa se fuamoa e tuu i luga o le laau, i le afa lona lua o Iuni - amataga o Iulai e faaluaina ona faʻalalauina i sauniuniga e aofia ai pyrethroids. O le a manaʻomia ona tipi pito i luga.

Thuja foi na osofaia osofaiga a le uaea, lea e afaina ai aʻa o le laau. O se taunuuga o lana gaoioiga leaga, o le puipuiga o le thtaja ua matua afaina, ma ua amata ona lafoaʻi i tua i le tuputupu ae ma le atinaʻeina. E mafai foi ona avea tali o le Wireworms ma tali i le fesili "Aisea e malolo ai lala ma nila?" O laau e ola i eleele maualalo ma eleele elemene ma e masani ona pala i le susu e afaina ai lenei meaola.

O auala o tauiviga e aofia i le loloto o le eliina o le eleele, lona alavai ma le faʻaitiitia. O sauniuniga ma le gaosiga o le gaosiga o le diazonin e fesoasoani foi i le faʻaumatia o le telefoni.

E matua matagofie lava Thuja e tatau ona totō i soo se mea. Ae peitai, afai na faafuasei ona leiloa lau laau muamua, aua e te faanatinati e tanu, ae ia taumafai e fesoasoani. I le faailoaina ma le faʻaaogaina o le mafuaʻaga o le leaga o foliga o le laau, e mafai ona e faʻaauau pea ona e fiafia i le foliga o se falesa matagofie ma manogi.