Currant

Tausia o currants i le tautotogo: teuteuina, fafagaina, puipuia mai faʻamaʻi ma faʻamaʻi

Lanu uliuli, lanu mumu ma paʻepaʻe e sili ona lauiloa i totonu o la tatou latitudes, o le mea lea, o le toatele o tagata nonofo i le mafanafana e fiafia i le tausiga o fualaau pe a uma le taumalulu. I totonu o lenei tusiga o le a tatou talanoa e uiga i le teuteuga o le teuteuina, fafagaina, fafagaina ma gaosia mai meaola faalavela o nei togalaau, ma nofo ai foi i luga o le mataupu o le puipuia o laau mai vaovao matagogo.

Faʻapitoa teuteuga o le tautotogo

Totoina vine vine - o se tasi o tulaga autu mo lona fua lelei. O lenei faiga e mafai ona faia i le tautotogo po o le amataga o le tautotogo, aʻo lei amataina le pupu. I le mataupu mulimuli, latou te fai mai nisi mea e uiga i le teuteu mama, lea e maua ai le teuteuina o paʻu oisa uma i le taimi o le tau malulu (i le maloloina o le tino), lala ua momomo ma maʻi. Ae peitai, e pei o vaega mamago o le laau, e mafai ona vavaeeseina i soo se taimi o le tausaga, i le taimi e te matauina ai. O lala uma na aoina, e pei o lau paʻu, lea e masani lava i lalo o togavao mai le tausaga talu ai, e tatau ona susunuina, talu ai o loʻo i ai i totonu ia i latou le soloia o meaola faalafua, lea ua faʻaaogaina i le oʻo mai o le tautotogo.

E taua! E le pei o le fualaau uliuli, e lelei tele le seleina o le paʻepaʻe ma le mumu i le tautotogo (i le tulaga ogaoga - i le taumafanafana), e aunoa ma le faatuai o lenei faiga seia oo i le tau.
O le faʻavaeina o se togavao, i ia tulaga taitasi, e tupu i se mamanu lava e tasi, sei vagana ai o pito i tua ole tausaga talu ai e le tatau ona togiina (lea e le mafai ona taua e uiga i currants uliuli), ma le lua ma le tolu tausaga le mama e le manaʻomia ona faapuupuuina. Na o le pau lava le mea, pe a tuputupu ae laʻau mūmū mūmū, faʻaleleia le tautotogo e tusa ai ma le teuteuina e na o le aveeseina o lala tuai (vaega o vao, lea i le tulaga o lenei ituaiga e tatau ona oʻo i le fitu pe valu tausaga le matua), o le tele o lala elemene ma lala ua malepelepe, maʻi pe maisa. E mafai ona faapuupuuina ia lala tuai, ae o loo i ai pea i le sili atu ona latalata mai i le itu taulalata, ma o lea e faaosofia ai le tuputupu ae o le itu itu, ma faateleina ai le tele o vine ma le popo o le togavao. O se vaomatua e tatau ona fausia lelei e tatau ona aofia ai lala 20-25, mai le 1 i le 8 tausaga.

Faʻasaga ma tausia le eleele i le tautotogo

Taliina o le fesili "E faapefea ona tausi currants?" e le mafai ona tatou le amanaiaina le autu o le suavai, lea, faatasi ai ma le galue o galu e taua tele i le mauaina o fua lelei o currants. Muamua lava, e tatau ona e iloa o manulele uliuli ma le mumu ma le paʻepaʻe o aganuu agaalofa ia, e mafua ona o o latou uiga masani. Le le lava o le susu i laau toto e tupu ai le tuputupu ae, o le oloina o vine ma le lafoaia mulimuli ane. E le gata i lea, o tulaga mago i le taimi o le taimi o le seleselega e masani ona taʻitaʻia ai le vao i le taumalulu. E taua tele le faʻaleleia o le vai i le taimi sili ona taua o le atinaʻeina o laau: i le vaitau o le tuputupu ae olaola, fausia o ovaries, togi ma le seleseleina, o lona uiga o le tautotogo.

O le taimi muamua lava e faʻamaʻaina ai le fua o le fuataini i le taimi lava e uma ona totoina ai, i le fua faatatau o le 5-6 lita o le vai i le fafie. E le gata i lea, o le sili ona aoga e manatu o le vai o le eleele ma le suavai, lea e mafai ai ona e faʻaaoga saʻo le vai i le aʻa o laau. I le taimi o le tuputupu aʻe o le vaitau, e manaʻomia ai currants mai le 3 i le 5 vai. E le gata i lea, o se isi foi taualumaga e faia e ala i le tosoina o le suavai i ni togavao muamua po o ni togalaau, 10-15 cm le loloto. Ua faia i se togavao, i le mamao e 30-40 cm mai.

Aua nei galo e uiga i auala o le malu puipuia o le eleele. O le mea lea, o le tautotogo e tausia le lanu uliuli, lanu mumu po o le paʻepaʻe e maua ai foi le tatalaina, mulching le palapala ma faamamaina mai vao leaga. O le taimi sili ona lelei o le tatalaina o le eleele faataamilo i le togavao e tasi lava le taimi ile 2-3 vaiaso, ae aloese mai le faia o tui ma vao leaga, aua e mamae ai le eleele.

O le aʻafiaga o aʻafiaga o le fuamoa e tuʻuina i le pito i luga ma mea mama, o le mea lea, ina ia le faʻaleagaina aʻa, o le eleele e lata ane i le vao e faʻamalo lelei, e aunoa ma le silia ma le 6-8 cm. Mai le vao e mamao tele, e mafai ona tatala pe olo i totonu o vao. loloto e oo i le 12 cm.

O le susu o le a puipuia lelei pe afai o le eleele e faʻataʻapeʻapeina le vao e mulumulu ma mea faʻalautele. (peʻa, mutia, palu mafiafia). I lenei tulaga, e mafai ona toe tatala le tele.

Talu ai nei, na faʻaaogaina atili ai meafaitino gaosia mo le mulimuluina o vine vine: paʻu o le paʻu o le paʻu, paʻu manu, mea taualuga, fale puipui, ma isi. O lenei mea e mafai ai ona e faia e aunoa ma le tatalaina i totonu o le taumafanafana, ae o le taunuu mai o le autumn, e sili atu le aveesea o le malutaga, lea o le a faaleleia atili ai le fesuiaiga o le ea i le eleele, faaaoga fomaʻi talafeagai, pe faia foi se isi galuega.

E te iloa? E maua le currant i luga o konetineta uma sei vagana ai Antarctica ma Ausetalia, ma i lona vao, e tusa ma le 150 ituaiga o lenei laau..

Toto togafitiga i le tautotogo mai faʻamaʻi ma faʻamaʻi

E pei lava o soʻo se isi lava laau, o loʻo faʻamatalaina faʻamaʻi mai le tele o faʻamaʻi ma osofaʻiga o faʻamaʻi pipisi, ona e matua faigata tele ile tausia o currants, aemaise lava i le tautotogo. O le mea sili ona matautia o manufeʻai o le pusi fuamoa fuamalie, o lona auai o loʻo molimauina e alalaʻau tetele, e foliga mai o ni tamai laupepa susulu. I le oʻo mai o le tautotogo, latou te le mafai ona tatala, o le mea lea latou te faasolosolo malie ai le oti, lea e aafia ai le tele o le seleselega. O le mea lea, i se tasi o fatugaʻo e mafai ona oʻo atu i le afe tagata taʻitoʻatasi o se pest, ma, i fafo atu o la latou sulufaiga, latou te vave nofoia le teritori, ma mea latou te fesoasoani ai i manulele po o le matagi.

Afai e le tele ni mea e afaina ai le vao, ona mafai lea ona toso ese ma susunuina, ae afai o lautele na aafia, o lona uiga ua uma ona aveeseina se pupu vine. E i ai se auala faigofie, faʻaleleia le faʻaleleia ma le lelei e faʻafefe ai le fua o le fatu fatu, lea e aofia ai le vevelaina o vao vine i vai inu. E leai se afaina o le vai i le vai vevela, a le o lea, e ala i le faʻatinoga o le faʻapitoa i le amataga o le tautotogo (aʻo leʻi amataina le pupula), o le ae fesoasoani i le laau e "ala" pe a maeʻa se aso malolo. O le suavai suamalie o le a faʻaumatiaina ai naʻo meaʻai, ae o aphid larvae foi, siʻi ma isi meaola faalafua lea na manuia le ola mai le taumalulu.

Aʻo tausia le currants currants i le tautotogo, e le o se mea masani le faʻaaogaina o vailaau vailaau i le taua faasaga i osofaiga o meaola faalafua. Ae ui i lea, i lenei tulaga, e talafeagai le usitaia o tuutuuga fautuaina o le totoina, ona o le tuputupu ae o le vaitau o le laau e vave amata, ma o suiga e vave ona tupu. Ina ia faʻaumatia meaʻai o loʻo i luga o loʻo faʻamatalaina i luga, o suālaʻau ma le palapala i lalo ifo o ia mea e mafai ona suʻeina i se vaifofo o Chlorofos poʻo se faʻafefiloi o le sulfur colloidal ma Karbofos, i le fua 100 ma le 20 g mo le 10 lita o le vai. O togafitiga o laau ma nei sauniuniga e tatau foi ona faʻatinoina aʻo le manava le fatu, aua a fai o le a matua faigata lava ona aveese le siaki.

Afai o loʻo tatou talanoa e uiga i le paʻu o le paʻu, ona faʻamamaina lea o le moega ole lita (15 ml o le vailaau faʻasaina i le 10 lita o le suavai) poʻo le sulpalimi suauʻu (100 g i le 10 lita o le suavai). E le gata i lea, lea e ola ai vine vao.

I luga o tumutumu, o laulaau e masani ona faaleagaina ai aphids, e mafua ai ona paʻu lauusiusi ma lanu. Afai e le faia se gaioiga, o le a faʻaumatia atoa le vao. O le i ai o se meaʻai e mafai ona faʻamoemoeina e ala i le faʻaalia o le tele o anufe e fafaga i lona faalilolilo.

A o leʻi fuga mai i luga o vao, e tatau ona e faia le fua ma le Furanon pe faʻamalo le laau i le vai inu. I le tulaga pe a uma ona paʻu i luga o lālā, peitaʻi e leʻi oʻo mai lava i luga o lala, "Intavir", "Rovi-Chicken", "Tanrek", o le Bordeaux poo le copper vitriol solution, e faavae i le 100 g o mea, o le a aoga lelei e foia lenei faafitauli. 10 lita o vai. E faapena foi se fesoasoani lelei "Karbofos."

E tele taimi e tausia ai currants i le tautotogo (faʻapitoa i totonu o le atunuʻu), e faʻatasi ma togafitiga o laau mai anthracnose - sosoʻo eleele, lea e foliga mai o lanu enaena lanu enaena i lau o le vao. O le faagasologa e amata i lala laititi ma faasolosolo malie malie. E pei ona i ai i mataupu talu ai, e taua le amataina o togafitiga talafeagai aʻo leʻi oʻo mai lau laulaau muamua, peitaʻi, afai e te vaʻaia ua tuai tele lau laupepa pepa, E mafai ona e taumafai e togafitia i latou i se vaifofo o le efuefu, palu Bordeaux poo le 3% fofo o le sulphate uʻamea (300 g mo le 10 l). O le tele o taimi, o nei faiga e fesoasoani pea e foia le faafitauli, na o le togavao e sili ona lelei i le afiafi, toe faia le togafitiga pe a uma le afa itula.

E te iloa? I Rusia, ua avea ai currants ma fualaau aina, ma o lona tele o ituaiga ma ituaiga eseese e mafai ona maua i itu uma o le atunuu.

E faʻafefea ona faʻafefiloi currants i le tautotogo, fualaau faʻatoʻaga

Tausia o le tautotogo fua, saunia mo meaʻai laau toto, ae o le tele lava o lenei faʻatinoga e faia i le lona lua poʻo le tolu tausaga talu ona totoina togavao. Ae peitaʻi, afai e faʻamalosia au laau e ola i luga o eleele palapala, ona faʻaaogaina lea o le fugalaau i le totoina o le lua pe a le totoina fatu. E le gata i lea, e le o malosi uma le ola maloloina o tagata, o lona uiga o le fafagaina oi latou o le a avea ma se vaega taua i le tausiga o le tautotogo.

O aʻa malolosi lanu lanumeamata e masani lava ona faʻaalia i tua o latou aiga vaivai ma le vaivai, o lea o le a faigofie ai ia te oe ona faailoa mai currants i le manaomia o se fuainumera tele o elemene aoga aoga. I le oʻo mai o le tautotogo, e faʻaaogaina ai le faʻamalosi o le taele i le aʻa o laau, talu ai latou te saofagā i lo latou alualu i luma ma le atinaʻe atili pe a maeʻa le taumalulu.

O le laei muamua e mafai ona faʻatino i le taimi lava e uma ai le paʻu o le pua i luga o lala. Ina ia faia lenei mea, 30 g o le ammonium nitrate e tatau ona faʻafefeteina i totonu o se pakete vai ma sasaa le mea na maua mai i lalo o le vaomatua (o se pusa lita e sefulu lita o loʻo saunia mo le fafie tasi). Faʻaauau le faʻamaʻiina i le vaitau o le tausiga o vao vao ma vine o loʻo saisai ia i latou. I lenei tulaga, faʻapipiʻi faʻamalaʻau o minerale e faʻapipiʻi i le palapala, lea e aofia ai le kopole ma le potassium (ae le o le chloride), e ui lava e mafai foi ona e faʻaaogaina mea faʻalaʻau ua e saunia e fai ma sui i elemene. Ash ma humic fertilizers e atoatoa mo lenei matafaioi.

O nisi o fai togalaau masani e tele lava ina latou fafagaina meaai. Mo se faʻataʻitaʻiga, pe a fua le fua o le fua, e mafai ona faʻaitiitia le 0.5 tsp o le apocidic acid i le 10 lita o le vai mafanafana (e oo i le 40 ° C) ma faʻamalolo le vao ma le mea e tupu ai. O lenei togafitiga o le a faateleina ai le fua faatatau o le tuputupu ae o tipu ma faateleina le gaosiga e 2-3 taimi. E le gata i lea, i le taimi o le tautotogo o le fua o le fua, i le taimi e foliga mai ai uluaʻi ovaries, e masani ona latou saunia se paluga o le 60 g Urea, 150 g o le superphosphate ma le 10 lita o le vai, lea e sosolo foi i laau. O le totogo e matua malosi lava, ma o le tofoina o fua o le lumanai e matua faʻaleleia.

Auala e puipuia ai currants mai le malulu

I le ogatotonu o le nofoaga, o loʻo tatou i ai faʻatasi ma oe, o le faamaligiina o fualaau fualaau aina e mafai ona taua o le masani, talu ai e tele le tele o le fua o le laau, i le 10-15 aso muamua ina ua maea, toetoe o ovaries uma lava e mafai ona i lalo o le laau. O le mafuaaga aupito sili ona lelei mo mea o loʻo tutupu o vaitau o le tautotogo (matinees), lea e oo lava ia Aperila, e faʻamalosia le tausiga o currants. I la tatou afa feʻafeʻaʻi, e naʻo le latalata atu i le faaiuga o Me, e le gata ina vavaeina seia oʻo i le sefulu o Iuni (o lona uiga, e mafai ona latou paʻu i le pito i lalo o le fua o le fua o le fualaau aina ma ao faia le ovaries).

O le puipuia o vao mai le kiona e faʻaaoga ai le asu ma le susunuina. I le tulaga muamua, mo le faʻataʻitaʻiga e te manaʻomia ni lala fugalaau fugalaau ma fualaʻau, e ui lava o tumutumu o pateta i le tausaga ua teʻa, o vao vaovao ma vaovao e lelei foi. O mea sauniuni e faaputu i luga o faaputuga, o le umi ma le lautele e tatau ona ausia le 0.8 mita, ma le maualuga - 0.7 mita. E tuu i le laina e tasi i se mamao e 3-4 mita mai le tasi ma le isi, ma mai le itu o le vaega mai le vaveao , o le a le toso le ea lele.

E taua! E amata le asu i le taimi lava e paʻu ai le vevela o le ea i le -1 ° C ma faʻamaeʻa le itula pe a oʻo i le zero, poʻo le maualuga e maualuga.
O le isi auala lelei e puipui ai fualaau toto laau toto mai le hausua o le fufuluina lea i le vai vevela, ma pe a iai se lamatiaga o le malulu, o le faʻatinoga e faia i le tele o taimi (sili atu 5-6). I le taimi lava lea e tasi, e tatau ai ona vavaia tele e le gata o laau, ae o le eleele foi i lalo o latou. O se mea e mataʻina ai, o le mea muamua e faʻapipiʻiina e faia i le tasi i le taeao, le lona lua - faʻatasi ai ma le amataga o le maalili, ma le lona tolu i le itula e tasi pe a maeʻa le lua, ma isi. E tusa lava pe na o le faʻamamaina o le palapala i le vai vevela - o le a faʻaitiitia ai le leaga o le aʻafia o le kulimi i luga o le laau.

I le faʻaopoopoga i le tuai o le malulu o le tautotogo, o le tau o loʻo i ai se faatosinaga tele i luga o le vavau o fua o fua. Mo se faʻataʻitaʻiga, i le malulu ma le vevela o le tau, i le faagasologa o le fuga, o le matua o iniseti e matua faigata lava, o lona uiga o le a leaga le viliina o le laau. I le taimi lava lea e tasi, pe a vevela le vevela ma vevela tele, o le a mago le stigmas o le pistils, ma o le taimi e ono mafai ai ona palotaina fugalaau e matua faʻapuupuu. O le mea lea, e manaʻomia le fausiaina patino i totonu o le togalaau ni tulaga lelei mo le palota masani o vao: toto na o laau toto i nofoaga puipuia, filifili ituaiga e tusa ai ma le itulagi fesuisuiaʻi, faʻafefeina le ea ma le eleele i le vevela o le tau, ma fafaga pepe.

O nisi tagata nonofo i le mafanafana e manatu i currants e avea o se laau e le lelei, ae o le tausia oi latou i le tautotogo e mafai ona latou fesiligia nisi o fesili, pe a tali atu pe o le a aoga fautuaga mai le au fai togalaau. E naʻo le lava o faʻamatalaga ma le faʻatinoga o fautuaga uma o loʻo i luga, o le a mafai ona e maua se seleselega tele o fua lelei.