Pear

Fuaina ituaiga o ituaiga: faʻamatalaga, uiga o le totoina ma le tausiga

Pears, mo le tele o vaega, o ni laau e le lelei le tausiga poo tulaga tuputupu ae. Faafetai i faifaatoaga, e maua e le aufaifaatoaga i aso nei le avanoa e toe faatumu ai a latou aoina o laau aina ma ituaiga sili ona lelei e talafeagai mo le totoina i tulaga eseese o le tau.

O le talaʻaga o ituaiga faʻatoʻaga o pears "Faʻailoaina"

O le eseesega o Pears o loʻo i ai le fua o le galuega a tagata faʻatoʻa Rusia. Mo le fausiaina o ituaiga fou e tetee atu i le malulu ma faamaʻi, na faaaoga ai e saienitisi ni ituaiga matua se lua: "Theme" ma le "Vaomatua Vaʻai". O le "Autu" e masani ona avea o se faavae mo le faaleleia atili o ituaiga o ituaiga ma o lona uiga e maualuga lona ola, e pei o le tetee atu i le lamala ma le tele o le susu, ituaiga o laʻau ma fua, faapea foi ma le faigata o le taumalulu.

O le vasega "Vaomatua matagofie" - o le vasega Belgium o pears o loo i ai ni meaʻai maualuga, o le le mautonu i le tuua ma se seleselega tele. E ala i le tuufaatasia o uiga sili ona lelei o ituaiga e lua, i le penina o le "Faʻatonuina" na maua ai e le aufaifaʻatasi se filifiliga e leai ni faʻafitauli faapitoa. Na ia mauaina foi le igoa talafeagai - "Rogneda", lea i le faaliliuga a Slavic o lona uiga "fanau e nofotupu."

Uiga o ituaiga pi "Rogneda"

O le vailaʻau e mafai ona faʻavaeina le faʻaleagaina o le tagata lava ia, ae e faʻalagolago lava i le nofoaga o sima. O le mea lea, ina ia mautinoa o le fuaina, e sili ona lelei le tausia o tagata eleʻele. Mo le Rogned pear, o le sili ona lelei o pollinators o Vidnaya, I le memory of Anzin, Chizhovskaya, Milad. E na o laau uma e fai ai le palota e tatau ona tutusa tutusa le taumalulu ma le tutusa o le taimi o le fugalaau.

E taua! Pe a totoina togalaau, ia fautuaina e totoina ni ituaiga eseese i luga o le togalaau, ma sina eseesega itiiti i le matua.

Laʻau faʻamatalaga

O le ituaiga o "Rogneda" o loʻo i ai se faʻamatalaga lautele, ae o le mea muamua lava e tatau ona maitauina o le tuputupu aʻe-tuputupu aʻe, aua o le maualuga o se tagata matutua e oʻo atu i le sili atu ma le sefulu mita. O le laau e le faʻalauteleina, o laʻau e fai siʻisiʻumi ma e lanu enaena. O le krone o foliga lapopoa, compact, pyramidal. E lanu meamata lau laulaau, ma o laupepa lafoaʻi ma nifo i luga o le pito o loʻo i luga o petioles umi. E tele ni aʻafiaga, latou te ala fiafia, ma o fugalaau e mafai ona faʻamalieina le faʻafefe o le vevela.

Fualaau Faʻamatalaga

O fua o loʻo i luga o se vaʻaiga mafiafia ma e tutusa foliga, ma le mamafa o le 120 grams. O le uʻamea e manaia, ma i le faagasologa o le matua o le a avea ma lanu samasama. O le aano o le tino, o le lanu o le kulimi mafiafia. O le tofo o le fua suamalie e suamalie ma faʻamatalaga o le nutmeg.

Faʻatauga ma meaʻai eseese

O le faʻaaogaina sili o le pine o le Rogned pear o fua faʻamau. I le averesi, o se tasi e atiaʻe le laau e mafai ona aoina i le 50 kilokalama o fua. E faʻafeiloaʻi e Pear suiga faʻafuaseʻi i le vevela, aemaise lava, ma lo latou paʻu. O le vailaʻau e teteʻe i faʻamaʻi faʻamaʻi ma meaola faalafua o fualaau aina suamalie, e pei o le paʻu. Faʻailogaina e le Faʻatoʻaga le ituaiga "Faʻatonuina" mo le matua, teteʻe i vaitau malogo, faʻapea foʻi ma le tofo o fua. O le avanoa o le Rogned pear o le gafatia mo le teuina umi ma le faigofie o femalagaiga. O le laau e amata ona fua mai i le tolu tausaga talu ona totoina. E masani ona fufulu fualaau, ae e lelei i le seleselega o le taumalulu.

O mea le lelei e aofia ai le faasolosolo taimi o le fuaina mai ma le manaʻoga e malepelepe pe a matua, o lea o le seleselega o pears e faia i le tulaga o lona malamalama.

E te iloa? E tele mea eseese e faia mai laupapa: meafale, umukuka, pule, musika. O le uiga ese o le pear wood e le o aʻafia ai mea manogi, e umi ma e le mafai ona faʻaleagaina.

Faʻapipiʻi le totoina o fualaau 'eseʻese "Rogneda"

Taimi e totoina ai laau mo Rogned pear: Aperila (seia oʻo ina fuga lau) pe o le sefulu tausaga muamua o Oketopa.

Filifilia se nofoaga mo le tulaueleele

Pear "Rogneda", pe afai e te tausisia tulafono o le totoina ma le tausiga, o le a tali atu i se tamaoaiga, lelei ma lelei le seleselega. Filifili se nofoaga malamalama mo se pi, a leai o le a suamalie le fua; i le paolo o le a maua mai ai e le pi se fualaau laitiiti. Aloese mai le vavalalata o vai o le eleele, ma i eleele maualalo ole eleele e tatau ona i ai se alavai lelei. O le eleʻele o le eleele e tatau ona fetaui ma le pH level o le 5.6-6.

Faʻasologa o le faʻaleleia o auala

O le pu mo le fatuina e tatau ona tusa ma le 80 cm le tele, ma le mamao i le va o laau toto e tatau ona oʻo ile tasi ma le afa mita. O mea sili mo le totoina o laau e lua-tolu-tausaga, faatasi ai ma auala malosi ma fetuutuunai, e aunoa ma se faʻaleagaga vaaia.

E faʻafefiloi le palapala o le fanua ma le humus ma le oneone i pakete e lua, ona faaopoopo ai lea o le 800 kalama o le fafie. A o lei totoina tuusaʻo, o aʻa o le fatu o loʻo totoina i se fofo faʻaleleia. Ona sasaa lea o le vaega o le eleele ua saunia i luga o vaieli, tuu le fatu laau, faasaʻo ona aa, ufiufi i le eleele o totoe ma tuʻimomomoina, pipiʻi i ai. O le aʻa o le seedling e tatau ona 5 cm le maualuga i le palapala. A uma ona totōina, ona nonoa lea o le laau talavou i se pine ma faʻafeinu tele, ona ufiufi lea i se poloka poloka i le mulch.

E taua! Pe a suia le pi e aunoa ma le palapala, e tatau ona eli le laau i le lautele ina ia le faaleagaina ai aʻa, ma a maeʻa ona aveeseina, ona faamamaina lea o le palapala ma se tui.

Vaega o le tausiga o ituaiga pua "Rogneda"

E pei lava o soʻo se isi aganuʻu e manaʻomia le faʻamalosi, faʻamaina ma le faʻamamā taimi o le palapala mai weeds.

E faʻafefea ona puipuia se pi mai faʻamaʻi ma faʻamaʻi

E oʻo lava i le sili ona faʻasaʻo i faʻamaʻi ma aganuʻu tuinanau e manaʻomia le puipuia, ma o nisi taimi e sili atu le ogaoga o puipuiga. Puipuiga o le siakiina o pi mai meaola faalafua e masani lava ona faia e ala i le totoina i vailaʻau, e ui lava o nisi o togafitiga e fesoasoani ai tagata: falala o le falalaau poo le garlic, tumutumu tomato. Fungicides, togafitiga faʻasolosolo i le amataga o le tautotogo aʻo leʻi tupu le fatuga pe toe faʻaleleia pea i se maʻi faʻamaʻi o le a puipuia ai le pua mai faʻamaʻi.

Auala e fai ai le faʻasuina

Latou te fafagaina faʻaifa fa fa i le masina, ma le sefulu lita o le vai mo le tasi tagata matua. I le tulaga o le lāmala tele e mafai ona sulu le laʻau.

Tului O le uluai tusitusiga na taʻua ai pene na tusia i le meleniuma lona lua BC. er Asia i Saute ua manatu o le nofoaga na fanau mai ai vao vao. I Europa, o le laau na sau mo le 1000 tausaga TLM. e., ma i Amerika sa na o le fa selau tausaga talu ai na iloa ai e uiga ia te ia.

O afea ma pe faapefea ona fafaga

O fualaau faʻamaina "Faʻasoloina" ua faia i le aʻa. O fugalaau faʻapitoa poʻo mea faʻapitoa o minerale mo fualaau aina e sili ona lelei mo le matafaioi o nei laei. Fafaga le laau i le vaitau o le tuputupu aʻe ola, i le taimi o le fugalaau, faʻapea foʻi ma le faʻavaeina o fua. A uma ona fai laei, o le palapala o loʻo siomia ai le laau e mulimulitaʻi.

O le a le taimi ma le auala e faia ai le teuteuina

Pepa teuteu "Faʻatonuina" e faia i tausaga uma, o le pale o le a faʻamavaeina ma e na o le malolosi pea o pea. Ia mautinoa ia faʻamamaina lala vaivai ma faʻamaina, puʻu mamago pe vavae. O le faʻamamaina o le paleni e faʻaleleia ai le lelei o fualaau aina ma faʻaitiitia ai le lamatiaga o faʻamaʻi.

O le tuputupu ae o pears "Faʻailoaina" i le ogatotonu o laina e taua tele. O le ituaiga o le taumalulu-faigata, e puipuia ai, e le gata i faʻamaʻi ma faʻalavelave faʻapitoa: lamala po o suiga faʻafuaseʻi i le vevela. I le maualalo o le vevela e puipuia ma le lanu o le pi, o le tulaga sili lea ona taua mo fua o fua o fua.