Fualaau aina

Mai le totoina o fatu laau e seleseleina: mealilo o le manuia i le totoina o tamato faapelepele

Tomato tomato e alofagia e le au fai togalaau, aemaise lava o faleaoga e aofia ai i le fale. Mo le taimi muamua i Rusia, o se oloa, latou aumai mai Isaraelu, o loʻo faʻaauauina pea i latou i aso nei.

Ae oa tatou tagata Rusia Rusia o loʻo faʻateleina nei ona tutupu nei tamato matagofie i greenhouses, i le malae vaʻaia poʻo luga o le faletusi.

Ni ituaiga o laau e ola ai i lo latou fale taumafanafana ma a latou ata

Mo le totoina i le eleele tatala poʻo totonu o le kiona faʻafefeteina e umi, e le fefe i fesuiaiga o le vevela ituaiga ma hybrids o tomato faapelepele. O nei mea e sili ona taua, o loʻo ola i le 2.5-3 m.

Sili ona lauiloa:

  • Barberry - i le lima e mafai ona oʻo atu i le 50 fua;
  • Auro - faʻasaʻo i faʻamaʻi tetele, maualuga-gaosia;
  • "Siva ma Smurfs" - ei ai se lanu violē;
  • "Kuresa F1" - uluaʻi fua o fua, fua o lanu moli sesega;
  • "Vine vine" - o le fua e tumu i le koko, o loʻo i ai se lanu moli, e mafai ona teuina mo se taimi umi.

E i ai le tele o ituaiga mo greenhouses ma fanua tatala, o le a maua e tagata uma se tasi e fetaui ma lona tofo.

E mafai ona e vaʻavaʻai faʻasani i nisi o ituaiga o loʻo lisiina i luga i le ata oi lalo:

Toto ma totoina fatu

O le faagasologa o le totoina muamua o fualaau aina, ma o laau toto matutua e le ese tele mai le tausiga o tamato masani. Laititi laiti e uiga i le pele, aua le faʻalavelaveina lenei faiga.

O afea e totō ai laau?

Tui fatu i luga o fualaau amata i le amataga o Aperila, i nofoaga tatala, o le a faʻaleleia i le ogatotonu poʻo le faaiuga o Me.

Faʻavae tapenapenaga

O le lelei o le eleele lea e ola ai laau toto, e tele lava ina faalagolago ile fua o se laau matua. O le palapala e tatau ona lafoaʻi ma faʻalelei.. E fetaui lelei ma se faʻafefiloi o humus, sawdust ma peat. O le eleele e faʻamaʻaina (mafai ona faʻafefiloi ma fusi) ma faʻamaʻi i se vaifofo o le paluga palaka e vevela i le 70 °. Ina ua uma lena, na ia puipuia le lua pe tolu aso.

Totoina o toga

Malosiaga mo laau toto e tatau ona i ai o le maualuga o le itu e le itiiti ifo i le 15 cmia i ai se nofoaga e fai ai le aʻa. Ua faʻamaligiina le eleele faʻamamaina ma faʻamamaina ile pito i lalo. I totonu o le togavao ua faia, lea fatu ua totoina i le loloto o le 3 cm. Afai e totoina fatu o ituaiga eseese, e faʻaaogaina se pusa eseese mo mea taʻitasi.

Malamalama ma le vevela

O fualaau e tatau ona teu i se mea susulu ma ia mautinoa e faʻalautele le malamalama mo le aso a itiiti mai seia oʻo ile 14 i le taeao. Mo le totoina o fatu e manaʻomia tele maualuga le vevela - e oo atu i le 30 °.
O le mea lea, o se atigipusa po o se mea e totō ai e tatau ona tuʻu latalata i masini faʻavevela seia oʻo ina pipiʻi fatu. Mai le pito i luga o le vevela e ufiufi i se ata tifaga poʻo se tioata.

O le faʻaleleia atili o fualaau e mafai ona faia i le vevela o le 20-24 °. Afai e pa'ū e oo atu i le 16 ° ma le lalo ifo, e le mafai ona afaina fua.

Faʻasao

Cherry pati suamalie talafeagai. O lenei manatu e le mafai ona faʻafefe i luga o le taʻavale ma o le mea lea e tatau ai ona totoina vao o laau toto i ni ipu eseese. E manaʻomia se piʻamea ina ia mafai ai ona 'oti aʻa. Latou faapuupuuina pe a ma le tolu. O lenei taotoga e mafai ai e le vao ona tupu se aʻa malosi.

A uma le taʻele, e mafai ona faʻamaʻaina le vao toto i le sodium humate (1 g i le 2 lita o le vai).

E totogo fatu laau pe a 4-6 lau laʻau atoatoa i luga o le totogo. Tausiga, i luma uma o le suavai ma mulimuli ane, e aofia ai le fafagaina masani, fafagaina i aso uma 10 ma le tatalaina o le eleele.

Laʻau malosi malosi e tatau ona i ai se vaʻaiga mafiafia e oo atu i le 30 cm ma a itiiti ifo ma le 8 lau. O ona tausaga i le taimi na tulaʻi ai e tatau ona 60-65 aso.

Totoina i le eleele

I le ogatotonu o laina ma itu i mātū o le peleni, e sili ona lelei le ola i totonu o greenhouses ina ia le pa'ū ifo le vevela o le vevela i lalo o le 16 °. A o lei totoina, e tineia uma fua mo le tasi i le lua vaiaso.

Pusa ma laau mo le aso o loʻo faʻaalia i le auala. O le aso ao le i tulaueleele, e taofi le fausiaina.

A o lei totoina fatu, e tatau ona saunia moega. Afai o loʻo latalata le vai i luga o le palapala, e lelei tele le sii aʻe o le moega, o lea e leai ai le susu.

E faapefea ona toto?

E matala le palapala mo le lelei lelei o le ea ma le vai. I le eleele faia ni pu a itiiti ifo i le 10 cm le loloto. Tomato tomato e le mafai ona totō latalata ile 50 cm mai le tasi i le isi. O le tele o le mamao i le va o vao, o le sili atu lea o le a fua mai ai le laau.

O le gaoioiina o fualaau e faia i le faʻaaogaina o le metotia faʻafefe, faʻatasi ai ma se paluga eleele, e aloese ai mai le faaleagaina o aʻa. O le lua e faʻafeinu ma tanumia.

E mafai ona e vaʻavaʻai manino pe faʻapefea ona totoina le tomato, e mafai ona i luga o le vitio o loʻo i lalo:

Tausiga

Mo ituaiga eseese lagolagosua e manaʻomia, lea e nonoa i le sasa ao tuputupu ae. O le masking e faia pe afai o le tele o aʻafia faaopoopo e tupu. O nisi vailaʻau e manaʻomia ai e aunoa ma le toilalo.

Aʻo faʻamalosi e aua le fenumiai se laʻau moni i se faagasologa. Afai e te tipiina pepa, o le a aʻafia ai le togavao.

E pei lava o tamato uma, o le alofa faapelepele e lele, e fesoasoani i le pollinate ma puipuia ai meaola e le manaomia mai le paʻu i le susu.

Faʻaiga ma fafaga

Tomato tomato fiafia suāvai faʻamalosi i aso uma. Afai e le faia lenei mea, o le a aliali mai i luga o fua o le laʻau. O le iʻuga o le leai o se faʻavaivai, o le a avea ma suavai ma e mafai foi ona taʻe. O le faʻamaeʻaina e faia i le vai mafanafana.

Tomatoes alofa faʻalavelave faʻapitoa faʻaofuofu e aofia ai le na o le moli ma le potassium, ae faapena foi ona suia, zinc, iron, magran, seleni ma le palu. E faigata le faia o na paluga ia oe lava.

I luga o le faʻatau o loʻo i ai le tele o nei ituaiga faisaisa. O le mea sili ona faʻaaogaina o le Agricola ma Effecton. Ua fautuaina e tagata tomai faapitoa se paluga Kemirae sili ona paleni i le tuufaatasiga.

Tomato fafaga i le vaiaso pe a uma ona totoina i le eleele. I le vaitau o le faʻatulagaga o ovaries, ua faaopoopoina se fafaga faaopoopo o le ammonium nitrate faatasi ai ma le faʻaopoopoga o fafie.

Afai e alu le vao i le tuputupu aʻe, ma e le fua mai fua, ona tatau ai lea ona faʻaitiitia pe faʻamalo le faʻaaogaina o le faʻamaʻiina o le kulimi.

Afai e te vaʻai i paʻepaʻe papaʻe o le palu i le ogatotonu o fualaau aina suamalie, o lona uiga e leai ni meaʻai e totogo. E i ai se manaʻoga fafaga i latou i le sulfate sulfate.

O luga o laei e faʻapitoa faʻatasi ma le fafaga.

Galulue ma eleele

O le eleele i lalo o vao vao sili atu le mulch otaota, vao, togafiti poʻo agropolotnom. O lenei mea o le a taofia ai le faʻafesoʻotaʻi o le fua i le eleele ma fesoasoani ai e aloese mai le pala ma le faʻaleagaina o faʻamaʻi fatu. E le gata i lea, o le a puipuia ai le eleele mai le vevela.

Tomato tomato e tatau ona tatala ma veleina i taimi uma.

E masani ona faʻaogaina e le fai togalaau togafiti faigofie e puipuia ai faʻamaʻi tumato. Ua latou ola i pakete uamea, e le fiafia i meaola faalafua eseese. E mafai ona eli i totonu o le eleele, pe na o le tuʻu i luga o le togalaau poʻo totonu o le fale lauʻeleʻele.

Toto ma selesele

O le taimi matua o tomati cherry e faalagolago i le tupu o le ituaiga. E mafai ona latou fua mai seia oʻo ina pa'ū ifo le vevela i lalo o le 8 °. E masani lava o fualaau aina e aveesea seia oʻo i le faaiuga o Setema.

O peleti e alofagia e le au fai togalaau mo le mea moni e faapea o a latou fua na ola latalata i le taimi e tasi ma e tutusa lava. E le fautuaina e aveese tamato mai le pulumu seia oʻo ina oʻo le mea mulimuli.. O le auala e sili ona talafeagai o le aoina mai o tamato ma pulumu.

Faaaogaina o

I aso ua mavae, i faleaiga, tomato na faapelepele na faaaoga faapitoa e teuteu ai ipu. I aso nei, e leai se tasi e finau i aoga ma le tofo lelei o nei tamato. O meaʻai o meaʻai e maua ai le peleni oloa taumafa. O loʻo avea pea o se teuteuga ma se vaega taua o le tele o salata ma autu autu. E matua fiafia i le manava atoa.