Fualaau aina

E faapefea ona toto radishes i le amataga o le tautotogo? O fea ituaiga e filifilia?

I le popofou o le tautotogo, ua leva ona taumafai le au fai togalaau ina ia maua fua muamua o fualaau faisua. O se faʻataʻitaʻiga manino o le vave ona matua o le radish.

E tolu vaiaso o le galue malosi e lava lea e aoina ai fualaʻau maualuga, ae e le tatau ona e galo e uiga i le gafatiaga o matrotechnology o le faʻatoʻaga.

E le gata i lea i le tusiga o le a tatou saunia ata vaaia o ituaiga eseese o le radisa ma taʻu atu ia te oe le auala e tausia ai lenei fua.

O le a le uiga o le luluina vave?

O le totō muamua o le totōina o fualaau faisua faatasi ai ma le amataga o le malulu i luga o moega, ma mafaufau i le tuputupu aʻe lelei o le radish i taimi o le pumoomoo o itula, le maluluina o fua o laau, vave le fua o ituaiga, ma le faʻaaogaina o mea e ufiufi pe a manaʻomia.

O le a le taimi e tatau ona totoina ai le radis?

O le taimi pito sili ona lelei mo le totoina o le radisa i le avanoa tatala o le faaiuga o Mati poʻo le amataga o Aperila. Faʻafefe faʻafuaseʻi (e oʻo i le -5 tikeri) faʻamalama e le fefe. Mo vaitau lelei o le luluina, o le vaitau o le vevela o le ea e aofia ai:

  1. O pine tisi ua aliali mai i le aso 4 ma le umi o le vevela i le maualuga o +18 i le23 tikeri.
  2. Mo le 7 aso, o le a totogo fatu i le vevela o le vevela mai le +10 i le +17 tikeri.
  3. O le taimi sili ona umi o le faatalitali lea mo le toto i le vevela e oo atu i le +10 tikeri.
O le maualuga o le taumafanafana mo le tulaʻiina o le +20 tikeri.

E faʻapefea ona totoina se fualaau faisua i le lauʻeleʻele tatala ia Mati?

E faapefea ona filifili se togi ma aisea?

Mo le totoina o le tautotogo e faʻaaoga vave ai radishes. Fualaau faisua e faʻalauiloa ile tolu vaiaso. O ituaiga eseese mo le vave totoina e aofia ai:

Farani Farani

O le fua o fualaau suamalie lauusiusi lelei ua uma ona maua mo le 23 aso. I fualaau faisua mumu-fugalaau, ua valiina le pito i luga. O le tofo e vevela vevela.

Lave

Eseesega o le matutua mai le 18 i le 20 aso. Ua tupu le vevela, lanu mumu-fusi, ma se manogi, suamalie, pulp pulp.

Carmen


O fualaau faisua, ua pala i le 20 aso talu ona toto. E lanu mumu le lanu, o le tofo o sina meaʻai tele.

18 aso

Radish radish ma foliga lautele, lanu piniki ma fagu paepae. O le pulupulu pulupulu o loʻo i ai se fale tele, ma o le tofo o se mea e vaivai tele.

Sora

Uluai foliga mai Holani. Laʻau mumu mumu e tupu i le 20-25 aso talu ona lulu. O le aoga sili o le ituaiga o le leai lea o strelkovaniya e oʻo lava i se aso umi la. O loʻo faʻaalia i le maualuga o le gaosiga, le mafai ona gafatia, teteʻe atu i faʻamaʻi.

Le lelei o fua o fua o le fugalaau muamua-o le tetee atu i fualaau, viruses, faaleagaina e anufe.

O fea ma mo le fia fatu e mafai ona faʻatau i Moscow ma St. Petersburg?

E fautuaina e faʻatau ni fatu o le uluaʻi fuālaʻau i faʻapitoa faʻapitoa ma e naʻo tagata e faʻatuatuaina. I Moscow, o le tele o mea totō e totoina ai aʻa mo le totoina ia Mati e ofoina, mo se faataitaiga, i faleoloa:

  1. Initaneti i luga ole Initaneti "Faatoaga o le Malo". E i ai le tele o gagana Peretania "18 aso" i le tau o le 39 rubles. i le pusa. O ituaiga eseese: "Heat", "Carmen", "French Breakfast" i le 10 ru. i le pusa.
  2. "Nofoaga o le seleselega" (st. General Belov, 51, fale 1A). Tuuina atu fatu fatu laau "Sedeka" (e tusa ma le 17 ruuga.
  3. "Lawn a Moscow" (St. Leo Tolstoy, 5, itulau 1). Mo se faʻataʻitaʻiga, o le tuʻufaʻatasia o le radis "18 aso", o se afifi e tusa ma le 3 g i le tau o le 16 ru.

I St. Petersburg, foi, o se tele telefoni fefaatauaiga. E iai meaalofa mai ia faleoloa:

  1. Initaneti i luga ole Initaneti "Faatoaga o le Malo". E mafai ona e faʻatau fatu "French breakfast" (Gavrish) i le tau o le 104 rubles. mo le 50 g
  2. "Faatoaga ma Fatu" (auala Podolskaya, 26). O le tele o ituaiga eseese: "Heat", "Early Harvest", "Early Red" (mo le 2 g - 20 rubles). E mafai ona e faʻatau radishes "French Breakfast" (mo le 5 g - 25 rubles). I lalo o le poloaiga tuʻu atu se vasega o le "18 aso".
  3. Initaneti-faleoloa "Faatonutonuina" e ofoina atu se tele o ituaiga o ituaiga meaola muamua. Mo se faʻataʻitaʻiga, radish "Carmen" (o se pusa e mamafa le 3 g e tau 16 ru).

I le averesi, o le tele o faʻatau i totonu o faleoloa - mai 30 pusa o fatu. Tuuina atu i totonu o le 200 rubles. e le itulagi.

Sauniuniga fatu

  1. O mea totō e faʻafefiloi i le saline solution (50 g o le vailaʻau i le 1 lita o le vai), e le mafai ona faʻaaogaina fualaau aina.
  2. O isi susu susu o loʻo faʻamaʻi i le paluga pāma (1% solution) mo le tusa ma le 14 minute, ona fufulu lea ile vai, mago. E mafai ona e sosolo fatu i le faʻalauiloaina o le tuputupu ae "Zircon", "Appin".
  3. A o leʻi amataina togalaau i le faaiuga o Mati, e fautuaina e faʻamalosi fatu. Faʻapipiʻi i totonu o se 'ie susū, o fatu e totoe mo se aso i se nofoaga mafanafana, ona faʻaleleia lea mo le 4 itula i le pusaaisa, aveese, toe faʻavevela. Faʻafoe se suiga o le vevela seia oʻo ina toto le fatu.

E faapefea ona toto?

  1. A o le lūlūina e tatau ona fai ni moaʻaga i luga o moega, o loʻo faʻamamā lelei. E tatau ona tatala le eleele.
  2. O le mamao i le va o laina e fautuaina e fai 18-20 cm, i le va o laau toto - 2 cm.
  3. O fatu e tanumia i le eleele ile 2-2.5 cm Afai e matua malamalama le fausaga o le palapala, ona mafai lea ona totoina e oʻo i le 3 cm.
  4. Lafoaʻi faʻasalalaʻau faʻatoʻaga, faʻafefete lemu. O le veleina i lalo o se faailoga faapitoa o le a faʻaaogaina ai le manaʻoga mo le faʻaogaina atili o laau toto.
  5. Ua faʻamaligiina moega, ufiufi i se ata tifaga, seia oʻo ina aliaʻe uluaʻi fuālaau. Na o le taimi lava e aveesea ai le malutaga.

Matou te ofoina atu e matamata i se vitio pe faapefea ona toto radishes i le amataga o le tautotogo:

Tausia se laau talavou

O le vaiaso talu ona amata mai siama e amata ona vele.lea e toe faia i vaitau. Fai masani le faasusu (po o le faasusu) o fualaau. Suavai e faʻaaogaina mo le faʻamafanafana. I le tau māgo e totoina ai fua i aso uma.

O le faʻatinoga o loʻo faia i le sutra poʻo le afiafi. O laʻei pito i luga e fai ai vailaau oona ma minerale. Faʻatoʻa aumai mai le maile fou-o le a alu i le aū. A maeʻa le faʻaleleia, e mulumulu faʻatoʻa ia fasi laau ina ia sili atu le malulu o le palapala.

Faʻamatalaga faʻafitauli i le tuputupu ae

O faigata i le galueaina o fualaau faisua e mafai ona tupu pe afai o le nofoaga sese mo le totoina. Mo le totoina o le laisa, latou teliina le nofoaga talu mai le autumn.. Afai e le faia lenei mea, o le palapala o le a mamafa tele, o le a atili ai le faigata o le totoina o fatu.

E le mafai ona e filifilia le totoina o moega, i le mea na seleseleina ai togalaau, o susulu e mafai ona aafia i faamaʻi:

  • paʻu paʻu (e puipuia togafitiga faʻamaʻi);
  • Kiloi (tauivi - aveeseina o meaʻai ua afaina, faʻafeiloaʻi o le lime, malepe i togalaau i lenei nofoaga mo le 4 tausaga);
  • pagi (e le aofia ai e ala i le pulupulu o le paluga Bordeaux).

O le faafitauli o le mafiafia o laau toto e masani lava i le mataupu pe a filifilia le mamao sese (itiiti ifo i le 2 cm) pe a lūlū fatu. O le mafuaʻaga o le fanaina e le saʻo le filifilia o taimi e tulaʻi mai ai pe a oʻo i le ao ma le vevela o le ea.

E taua! Le lava o susu - o le mafuaʻaga o le le lava o le ovary, fana, fibrous, oona, radish malosi. O susu e mafai ona taofi i luga o moega, mulch toto. O le tele o le suāina e mafai ona taʻitaʻia ai fualaau 'aina.

Mati totoina - o se tautoga o le mauaina vave o le radish i luga o moega togalaau. E taua tele le filifilia vave o ituaiga o fualaau aina suamalie, o se togalaau lelei na togafitia talu mai le autumn, e faʻapitoa ai faʻatoʻaga faʻatoʻaga ma le tausiga o fatu. E tatau ona faʻaaogaina togafitiga o mea taufaatoaga, latou te ola ai i fualaau suamalie, suamalie, lauusiusi aʻa.