Fugalaau

E faʻapefea ona tausia tulip pe a fuga, o le faagasologa o le teuina o se fugalaau fugalaau

Masalo o le taimi aupito sili mo le tautotogo uma o le taimi lea e totogo ai tulipe. O nei laau totō matagofie latou te faʻaalia mai ia i latou foliga o le tautotogo. O le fiafia e pei o tulipe, ou te manaʻo e faʻateleina i vaitau taʻitasi, o le mea lea na fatuina ai e fugalaau fugalaau se auala e faʻasao fugalaau seia oʻo i le tautotogo e sosoo ai i le teuina o tulip pe a uma ona eli. Pe tusa o le taimi e eli ai tulip ma pe faapefea ona teuina, o le a matou talanoa i lenei tusiga.

E tatau ona ou eli tulip bulbs

A uma ona fuga mai tulips - e masani lava o le faaiuga o Me - o se fesili talafeagai e tulaʻi mai: o le a le mea e fai i tulip bulbs pe a uma ona fuga? I le taimi nei, e tele lomiga pe eli mai tulip bulbs, ma e leai se fofo faʻamautu i lenei faafitauli. E i ai nisi o meaola, mo se faataitaiga, Darwin hybrids, Triumph, Foster, Kaufman, lea e mafai ona tuʻu i le eleele, ae e le o lauiloa. O le tele o taimi, o le mea moni, o le tuliese tulip mo le teuina. Latou te eliina pupuuʻau e le gata ina ia faʻaleleia le fugalaau, ae faʻapea foi ina ia faʻalelei atili. Afai e te maitauina e tele fugalaau i luga o le moega, ma o nofoaga ua uma ona "saʻo", e sili atu ona eli i luga se vaega o tulip bulbs ma toe gafa i se isi nofoaga. O le isi mea e fiafia i le manaʻomia ona eli ese pupuvao, o tulips e manaʻomia le laufanua lelei ma le mama mo le tele o fugalaau, ma afai o le fugalaau e tumau i le eleele mo le tele o tausaga, o le a mafua ai ona itiiti le fuga.

E te iloa? O le tele o le aisa e tupu i le tasi nofoaga, o le tele foi lea o le loloto, ma i le aluga o taimi, e le mafai ona tutupu aʻe ni aʻa fou i luga o se palapala mafiafia o palapala.

Ina ia mafai ai e le pusa ona tupu mai le tausaga na sosoo ai, e tatau ona eliina i le taimi sao ma teuina i tulaga talafeagai.

A e manaʻomia e eli le pusa

E mafai ona eli i luga tulips i le taimi lava e teʻa ai? O le fugalaau lava ia o le a logoina oe e uiga i lenei mea. I nisi o lanu, o le a vaivai lau laʻau, ae e lanu meamata - e le manaʻomia ona faʻalavelaveina ia laau, ae afai e sili atu ma le afa o le laʻau e liua samasama ma e muʻesea - o le tulip e mafai ona eli.

E taua! Ina ia malosi le pulufana, e tatau ona tipi le ulu o le fuga aʻo leʻi faʻamauina le fatu.

Afai e foliga mai o le vaega o tulips i lau togalaau na eli muamua, ma o le isi vaega mulimuli ane, aua le popole, o se mea masani lenei. E taua le aua nei misi le taimi e te manaʻomia ai ona eliina se laau, ae aua le faanatinati. Afai ua e "tuai" i le eliina, o loʻo i ai se avanoa e paʻu ai le pulufana, e matua vaivai lava ma atonu e le toe faʻaleleia i le tausaga a sau; O le isi taunuuga o le tuai ona eli o le a le mafai ona e maua mai le sipuni sili ona laitiiti mai le eleele. HIna ia aloese mai na faafitauli, e fautuaina e nisi o faifaatoaga le totoina o le eleele i le nofoaga na ola aʻe ai tulipi - o lenei faagasologa o le a faʻaumatia ai nai pito sili ona itiiti ma laveaʻi oe mai mea e le manaʻomia. Afai, i se isi itu, faanatinati, ona mafai lea ona e eliina se fugalaau e leʻi oʻo i le matua, atonu e le ola mai i le tau malulu.

E faʻafefea ona eli i luga tulip bulbs

Mo le faiga o le eliina, e sili atu le filifilia o se aso pe a mafanafana le tau ma vevela i fafo. Ina ia le faʻaleagaina le afu, e tatau ona faia le vavave i luga o le va i le taimi o le eliina. I le pulufana e le "sola ese" mai ia te oe, e le mafai ona e toso ese mai fafo. Afai o le mea na tupu e tatau ona eli le siʻi i le timuga timuga, pe ua e maua se mea e faaleagaina ai, e tatau ona togafitia se pulufana ma se vaifofo vailaau ma faʻagogo lelei. Afai o le pulu e "maʻi", e tatau ona vavae ese mai le mea o totoe, pulu ola maloloina.

E te iloa? Mo le pulou e le "sola ese" ae le faaleagaina, e totoina tulipe i totonu o se upega togalaau (e mafai ona e faaaogaina se upega mai pateta) poo atigipusa togalaau (e le o lauiloa ona e mamafa tele).

Auala e teuina ai tulip bulbs

Mo le lua aso pe a uma ona eliina, e faʻamamaina paluga o lālā ma aʻa, mago i le la, ona tuʻuina atu lea i totonu o se potu ma teuina i le vevela o le 25 ° C, e tatau ona 70%. O le vevela e faʻaitiitia lemu, e amata ia Aokuso: o le vevela mulimuli e tatau ona tusa ma le 17 ° C. O tamaʻi pulu laiti e mafai ona teuina e ala i le tautau i totonu o ato, pe'ā tele lapisi, e sili atu ona faʻaoga pusa, aua o la latou eria e telē, ma o alotini e le fiafia e vavalalata le tasi i le isi.

E taua! Afai e te filifili e teuina ia pusa i totonu o pusa, e sili atu le tuu i le maualuga o le 20-30 cm i luga aʻe o le eleele ina ia le maua ai e le kiota ia i latou.

E faigofie tele le teu o pulufana, ae afai oi ai tamaiti tulip i luga o le pusa, o le fesili o le a le mea e fai ia i latou. O le ola ola o pulufana ma pepe e itiiti ifo, latou te vave faʻamalolo, ma o le pepe lava ia e mafai ona malogo i ni nai aso. O manatu i le auala e tausi ai tamaiti e vaevaeina: manatu o se tasi e tatau ona totō muamua le sipisi nai lo isi, ona mafai ai lea ona tupu; e nofo se tasi ma isi togi uma ma faʻatali 2-3 tausaga aʻo leʻi fuga. E sili ona lelei le totoina o le siʻasi i Aokuso ma sina sina mulch le palapala ma le humus ina ia mafai ona "ufiufi" i latou mo le taumalulu.

E pei ona mafai ona e vaʻavaʻai, e faigofie tele le tausia o tulip bulbs ma tausia i latou mo le fausiaina o lenei "fugalaau manaia" - o le mea sili o le faia lea o mea uma i le faasolosolo malie. E taua tele le tausia lelei o pulu o ituaiga taugata, ina ia mafai ona e fiafia i lou lau fugalaau i lona vaaiga matagofie.