Eseesega o paʻu

O le mea sili ona taua e uiga i ituaiga paʻu eseese "Peresitene"

Laʻau matagofie ma lafulemu - o le miti a tagata nonofo uma i le taumafanafana. O le mea lea, o laau mo le totoina i luga o lau 'upega tafaʻilagi e tatau ona filifilia ma le faaeteete, ina ia leai se mea e ofo ai i se taimi mulimuli ane. O le asō o le a tatou talanoa e uiga i plums, o le tele o ia mea ua taua o le "Peresitene". O le a le mea e foliga i ai le laau, oa uiga e iloagofie ai ituaiga eseese o pauna mai isi, faapea foi pe faapefea, o fea ma le taimi e toto ai se laau ma le auala e tausia ai lenei ituaiga, o le a e aʻoaʻoina mai lenei tusiga.

Laʻau faʻamatalaga

O ituaiga o le Plum ituaiga "Peresitene" o le maualuga le maualuga: o le maualuga o le laau, e pei o se tulafono, e le sili atu i le 3 mita. Crohn e faasolosolo malie, e matua leaga lava. E vave ona tupu le laau, e ola muamua lau laau talavou, ma pe a uma ona latou saunia e fua mai, e tosoina tutusa i le eleele. O ogalaau ma lala autu o le laau ma le paʻu lamolemole, lauulu-lanu meamata. O lapisi o le Plum e faʻaalia i le mafiafia o le mafiafia, foliga saʻo, le lanu o la latou lanu mumu-enaena. O le tele o le lentils o le avefeʻau, e tele naua i luga o le faateleina, o le lanu e papaʻe.

O laulaau e lanumeamata lanumeamata i lanu, lapotopoto, tusi i le pito i luga, o le vaega autu o le lau e lautele. O laʻau o le Plum ua i ai se mea e gata ai, o se mea e mimita, ma o loʻo faʻaalia i le tele o laʻau ma le vave toesea. O le umi o petioles o le faʻaoga, o le mafiafia e talafeagai lelei.

E te iloa? I le XIX senituri, na tupu lenei ituaiga i Peretania Tele, aemaise lava i Hertfordshire, o le mafuaaga lea "Peresitene" mafaufauina ituaiga Igilisi. I atunuu Europa, na amata ona salalau le laau i le amataga o le XX seneturi.

Laʻau faʻatasi ma le lua pe tolu fugalaau. E ese i latou i le tele ma le tutusa i foliga ma se rosa, o la latou lanu e masani ona sinasina. Le faʻavaeina o fualaau aina o fualaau aina o fualaau aina.

Fualaau Faʻamatalaga

O ituaiga o fualaau o le Plum "Peresitene" ua faamatalaina e:

  • lapoa - i le averesi, o le fua e tusa ma le 50 g, o le mamafa pito i maualuga e 70 g;
  • tasi-itu;
  • o le lapotopoto o foliga o le fua - o lona pito i luga, o loo i ai se atuatuvale i le faavae, ma se lautele o le loloto o le loloto;
  • o le mafiafia o le paʻu o se mea lelei, e lamolemole ma o loʻo i ai se faʻapipiʻi solo. O le vavaeeseina o le paʻu mai le pulum pulp e faigata;
  • o le lanu o le paʻu o le fua o le fua o le lanumeamata, o le lanu paʻu o le lanumoana, o se lanu o le violet;
  • valivali pulupulu i lanu samasama po o le lanumeamata-samasama. O fua e fua tele e faʻaleleia lelei;
  • e le tele le mafiafia ma le umi o le au. O le tataina o se paʻu mai se laau e faigofie tele ona o lenei mea;
  • o le tele o ponaivi o le avefeʻau, e vevela, faʻaloloa, ma pito iʻu. E faigofie ona aveese se ponaivi mai fua.
O le tofo o le fua o loʻo i le maualuga. O le tofo o le tino e taua, suamalie, faatasi ai ma se paʻi o le moli malamalama, o le fua o se mea suamalie. O le laumei o loʻo faʻamatalaina i mea o loʻo i totonu o nei vailaʻau: acidic ascorbic (6.12 mg / 100 g), solids (15.5%), meaola (2.46%), aofaiga o sugars (8.5%).

O fua mai lenei fualaau aina e leai sona lanu. E faʻatatau e le au faiva foliga o le fua i fua e fa o le lima e mafai. O le tofo o fualaau aina fou na maua ai le fa ma le afa afa i le lima.

Uiga o se ituaiga

Eseese "Peresitene" ei ai uiga e iloagofie ai lenei alavai mai isi mea uma. O i luga ia i latou e tatau ona totogi le mafaufau ina ia avea ai fualaau suamalie e le avea ma se avega mamafa mo oe.

Aoao e uiga i uiga o le tuputupu aʻe o ituaiga o plums e pei o Mirabel, Bogatyrskaya, Eurasia, Morning, Anna Shpet, Honey White, ma le pi.
E mai i uiga o le ae iloa ai foi fuataga e tausi ai le laau e tatau ona avea ina ia ola maloloina ma fua mai.

Faʻamaʻi ma le Faiga Faʻafefe Pest

O le puipuiga tuusao o le laau i le faamaʻi e le. O le mea lea, o le vai e manaʻomia ai le fafagaina atili ma togafitiga. Faatasi ai ma faamai o lenei ituaiga e le matautia, e mafai ona e filifilia le malie (o ona foliga autu), faapea foi ma le paʻu.

Moniliasis e seasea aafia i le sili atu i le 0.2% o le fualaau aina uma, ma o le mumu moa e le mafai ona sili atu nai lo le 0.5% o le vailaau paʻu. E leai lava se atuaeta i lenei ituaiga. O le pomum pollinated aphid o se taufaamatau i le laau, ae o lenei mea e manaʻomia ai ni tulaga fesuiaiga faapitoa.

Faamasani oe lava i auala o le puleaina o faamai ma meaola faalafua o le pulu, aemaise lava i aphids, ma se talita.

Faʻafefe o le lāmala ma le faigata o le taumalulu

O lenei ituaiga e le vevela, vevela vevela. "Peresi- tene" e faatagaina ia tulaga tau tau. Laʻau maualalo maualalo e le afaina foi. I le tofotofoina e ala i le taumalulu o le 1968-1969, o le paʻu na mafiafia i le tasi itu, o le taumalulu o le 1978-1979. mafua ai le malulu laitiiti i luga atu o le tolu itu.

Faʻasalaga

O le maualuga o le eletise - o le ki i se seleselega lelei, o lea e taua ai le iloa o le vaipanoa o ituaiga eseese o le ai ai se aoga aoga i luga o le laau ma fesoasoani ia te oe ia maua le aofaʻiga maualuga o fua.

O palota aupito sili e aofia ai "Early Reds", "Renklod Altan", "Filemu" ma "Kuybyshev Ternosliv".

E taua! Aua le totoina "Peresitene" i tafatafa o ituaiga o loʻo lisiina e aoina ai se fua tele o fua, talu ai o le laau lava ia o loʻo faʻamatalaina i fua maualuga.

I le toesea o nei ituaiga, e mafai ona tuu se pusa i tafatafa o Amers, Herman, Joyo, Katinka, Renklod Temple, Vision, Rusch Gesttetter, Opponent poʻo Kabarda Early. O ia mea uma e na o sina mea itiiti lava i le sili ona lelei o le eletise ma e saofaga foi i le lelei o le palota o le laau.

Vaitau o le fugalaau ma le matua

E mafai ona e vaaia fugalaau manogi i luga o le laau i le ogatotonu o Me, ae o le "Peresetene" ua matua tuai lava - pe afai e mafanafana masina o taumafanafana, o le pala na faia e le lua tausaga o Setema. A leai, e mafai ona e faʻatali mo fualaau aina i le sefulu tausaga lona sefulu o Setema poʻo Oketopa.

Tuuina atu

O lenei vailaʻau eseese e amata ona fua mai vave - i le lima tausaga talu ona totoina oe o le a mafai ona e seleseleina se fua mai se laau. E tusa ma le 17 kilokalama o fualaau aina e mafai ona seleseleina mai se laau talavou e oo i le sefulu tausaga, ma mai le 11 tausaga le matua, mai le tasi plum o le a mafai ona ao mai mai le 20 i le 40 kilokalama o fua.

Afai e te vaavaaia ma le totoʻa le soifua maloloina o le laau, e mafai ona oʻo atu i le 70 kilokalama o plums mai se laau e tasi.

Malosiaga

O fualaau felauaiga e le o se taufaamatau i le lelei o le fua, poo o latou foliga vaaia. Mo lenei mafuaʻaga, e mafai ona faʻatupulaia le paʻukeke mo le faʻatauina - o le a le faʻaumatia ai lana tautalaga i taimi o felauaiga.

Talosaga

O fua o lenei ituaiga e sili ona lelei, e mafai ona 'aina uma ma faʻaopopo i ipu eseese, e faʻaaogaina i le maualuga, vevela pe faʻasaoina mo le taumalulu.

I le faaopoopo atu, e mafai ona saunia le fua o le uaina pulu, siamu, marshmallow, jam, marmalade ma le kuka kuka.

O le ae fiafia e iloa mea e mafai ona kuka mai le paʻu mo le taumalulu, pe faʻapefea ona suʻe, pe faʻapefea ona fai jam, pe faʻapefea ona kuka kuka, pe faʻapefea ona faia le paʻu popo, pe faapefea ona faʻagogo.

Tulaga tuputupu ae

E taua le filifilia o le nofoaga e sili ona talafeagai mo le galueaina o laʻau, ona tupu ai lea o le ola maloloina ma malosi, ma o lea o le a mafai ai ona faʻafiafia oe i se seleselega lelei.

O le mea muamua e manaʻomia mo le totoina o le nofoaga e maua ai le susulu o le la i le laau. A leai, o le a le lava le malamalama o le paʻu, lea o loʻo faʻaalia i luga o fua o le ituaiga.

E te iloa? E fesoasoani le Ultraviolet i le "pulea" o le suka suka o fua. O le tele o le la e maua e se laau, o le suamalie o le seleselega o le a.

E le gata i lea, o le laufanua e tatau ona faʻamafola, ma e tatau foʻi ona tuʻufaʻatasia le avanoa ina ia le maluluina e isi laau ma aua le faʻamalosia. Ae e te leʻi totoina se laau laʻau, e tatau ona e faʻasaga muamua le eleele.

E le gata i lea, e tatau ona maua le avanoa i le ea i le laau. O lenei mea o le a fesoasoani e aloese mai le faʻaleagaina o ituaiga uma o faʻamaʻi pipisi e manaʻomia ai le susu e toe gaosia. O le i ai o le ea e felafoaʻi o le a mafai ai e le laau ona faʻamago pe a uma le faʻafeinu ma le timu, timuga mamafa.

O le vevela o le vailaʻau o loʻo faʻalelei lelei, peitaʻi, o le laau e le malogo, e tatau ona e filifilia le eleele lelei mo lona atinaʻe. "Peresitene" o le a faalatalata atu i le eleele lea e tupu ai le loloto o le vai i le loloto e tusa ma le 2 m. O le mea lea, o le aʻa o le laau o le a maua i taimi uma le susu, ma o le faaopoopoina o le suāvai e manaʻomia e le aunoa.

Faʻafanua

Filifilia le mea tonu e le o mea uma. Oe, e pei foi o le totoina o se fatu laau i le eleele, e na o le tasi le taimi e filifili ai, mulimuli ane o le a le mafai ona gaoioi le laau pe, toe foi, toe totoina. E tatau ona totogi le gauai totoʻa i lenei gaioiga, ina ia mafai ai ona faʻamautu le va i le eleele e pei ona tatau ai.

O le mea muamua e feagai ma le fai togalaau o ni mea totō. A o lei totoina, ia mautinoa e siaki le mea toto toto ma faʻagasolo pe'ā tatau. Laʻu aʻago mamago o laau toto - o se tasi o nei faailoga.

I lenei tulaga, e tatau ona e saunia se pusa i vai, lea o le a faʻaalu ai le kulimi kulimi mai le 24 i le 48 itula. E mafai foi ona paʻu le moa, ona faʻaaoga lea o se faʻalava poʻo se kilipa - ia mautinoa e vavae ese nofoaga na faaleagaina.

E taua! I le puipuia o teuga mai le susunuina o mumu mai mea e faʻaleleia ai, ia saunia se pusa faʻatasi ma se omea poʻo se mea e faʻaaogaina ai le fale. E tatau ona faʻaaogaina le pulu pulu "Peresitene"o lea faʻafefiloi o le a avea ma se ituaiga o puipuiga malu.

O le mauaina o mea toto e sili ona lelei i le tautoulu - i le faaiuga o Setema po o le amataga o Oketopa. O le pu lea e mulimuli ane e totoina ai le pulu e mafai ona saunia i le taimi muamua (autumn) ma lua vaiaso aʻo le i totoina, o lona uiga, i le tautotogo.

O lona loloto e le tatau ona sili atu i le afa mita, lautele - e tusa ma le 75 cm Afai e te manaʻo e toto ni alavai se tele, ona manaʻomia lea ona e faʻamautinoa se mamao i le va o lua. I le laina lava lea i le va o pauna e tatau ona sili atu nai lo le 2 m, i le va o laina e te manaʻomia e tausia ai se mamao o le 4 m.

Ona maua ai lea e le tele o laau avanoa ao latou ola aʻe. Aua le aveesea le eleele na e eliina i le taimi o sauniuniga o le fossa. E tatau ona faʻafefiloi ma fugalaʻau faʻapitoa - manua poʻo le faapalaga, lea o le a manaʻomia pe a ma le 20 kilokalama. E mafai foi ona e faaopoopo i le superphosphate, e tusa ma le 500 g. O le eleele ua fefiloi ma fugalaau, faatumu le lua mo le afa afa.

I le avea ai o se fugalaʻau faʻasaina, e mafai foi ona e faʻaogaina le vaomago, fala o le ponaivi, meaʻai iʻa, uʻu, pateta pi, fuamoa fuamoa, fagu faʻi, peʻa asu tapaa, pela tila.

A maeʻa uma vaega sauniuni, e mafai ona e alu i le totoina o le laau lava ia. E faia lenei mea i le tautotogo, pe a fai e lemu le eleele mai le malulu malulu.

Ae e te leʻi tuʻuina le fatu i totonu o le lua, e tatau ona e faʻaaogaina se laau laupapa e 100 cm le uumi. O le tasi pito, o le a mulimuli ane i le eleele, e tatau ona e pese. O lenei mea o le a fesoasoani e puipuia ai le faʻaleagaina o faagasologa i le eleele. Ua tuu le pine i se auala e i ai le fatu i le itu i saute.

E te iloa? O le Masiofo o Egelani e amataina taeao taʻitasi i lua sink, ona alu sao lea i le taeao o le taeao. O patele mo le Masiofo o Elisapeta II ua tupu aʻe i le togalaau i le maota aloaia o tupu o le Holyrood House (Scotland).
O le tamaʻi laʻitiiti i se tulaga saʻo e tuʻuina i totonu o le lua, faʻalautele le laulauina o aʻa i le pito i lalo. A maeʻa lena, e mafai ona fufuluina aʻa i le palapala. E taua le luluina o le laau i lea taimi ma lea taimi ina ia leai se avanoa i le va o aʻa, e aunoa ma le eleele.

E tatau ona tuu le ua o le launiu ina ia i lalo o le fogaeleele. Ae le loloto - 2-3 cm o le a lava.

O se siteki e pipii i totonu o le eleele mo se mafuaaga, e tatau ona nonoa i se laau mulimuli ane. E mafai ona e aveeseina le pi pe a avea le laau ma tagata matua, o lona uiga, i le lima o ona tausaga.

O fualaau o le fuamoa ituaiga "Peresitene" i le taimi lava e uma ai le totoina e tatau ona fafagaina tele. Ina ia faia lenei mea, e te manaʻomia pe tusa ma le 35 lita o vai. A uma ona faʻamaʻa, e tatau ona faʻaleleia le eleele i tafatafa o le ogalaau, afa mita le lautele. Mo le faia o lenei mea, e mafai ona e ave le vao, mutia poo le eleele. O le mafiafia o le mulch, e pei o se tulafono, e le silia le 15 cm.

Tausiga Tausi

E le masalomia e taua tele le tu i tulafono uma o le totoina, filifilia o le eleele ma le totoina o latou lava laau, ae o le tausiga o le laau lea i le tele o itu e aafia ai lona atinaʻe atili.

E faʻapefea ona tausia le laumei ituaiga "Peresitene", o lea e tupu tele ai le laau, maua ai meaʻai ma vai, ma e le malepe mai le mamafa o fuamoa paʻu, matou te taʻu atu nei ia te oe.

Aoao e uiga i foliga o le galueaina o paʻu lanu samasama, lapisi, patele Hungarian, pulu Saina.

Faʻasa

E pei ona e manatuaina, o le Igilisi e puipuia mai le lamala, o lona uiga e le manaʻomia le suāvai faifai pea, e tusa lava pe maualuga maualuga le vevela o le vevela.

Ae peitai, e le o lona uiga e mafai ona e galo e uiga i le susu. Matou te fautuaina le saturating o le laau i punaoa vai ao faagasolo le vaitau. E faigofie ona fai lenei mea, tau lava o le tilotilo i le auala e faʻavaivai ai. E le manaʻomia lou faʻaauau pea i tafatafa o le laau ma faʻafaigofie le faiga o le faʻavaivai i le tele e mafai ai. Mo le tasi taimi, 35 lita o le vai e lava, ma o sea ituaiga e le mafai ona faia e sili atu nai lo le faalua i le masina.

E mafai foi ona e eli ni tamai togalaau i autafa o le ogalaau o se plum, e le silia le 10 cm le loloto, ma sasaa saʻo le vai.

E taua! Ia Aokuso, e sili atu le faʻaititia o le tele o le vai mo le faʻavaivai. Ua faia lenei mea ina ia faʻagesegese ai le tuputupu aʻe o le laau o le laʻau ina ia oʻo i le taumalulu o le a malolo le fale ma mafai ai ona maua se seleselega lelei i le tausaga a sau.

Laʻei pito sili

O le puipuia o faamai laau o le a avea ma fugalaau. Latou te faʻamamaina le eleele ma mea aoga, lea o le a tosoina mulimuli ane ai le laau ma faʻamalosia ai ona puipuiga. Ina ia mafai e au galuega ona aumaia iuga, e tatau ona e iloa le taimi o le tausaga ma pe o le a le tele e faʻaaogaina ai le laei mo paʻu. O le laau e tupu i luga o lau 'upega tafaʻi lata mai, e le sili atu ma le lua tausaga, e tatau ona faʻamaʻaina i masina o le tautotogo.

E tatau ona e faia lenei mea ma le urea, lea o le a manaʻomia ai le 20 g. E tatau foi ona e gauai atu i le nitrate ammonium, lea e le manaomia ai le sili atu i le 25 g. E mafai ona e suia le kulimi ma le ammonium sulphate, o lona fua mo le tasi laau e 60 g.

E tatau ona togafitia le fesoasoani a nei fomaʻi seia oʻo ina lima tausaga. A maeʻa lena mea, matou te fautuaina le suia o le auala e teu ai togafitiga.

E manaʻomia le tutusa uma o le Igilisi Igilisi, ae i le telē tele - 25 g. E mafai foi ona faʻagasolo le eleele ma se superphosphate faigofie, o lona fua e 60 g. Lua lua superphosphate e manaʻomia le afa o le aofaiga - 30 g. Matou te fautua atu le suprasita chloride faaopoopo, o lona fua e 20 g. E mafai ona suia i le vao mai i laau ma laau toto, ae peitai, o sea faʻaopoopoga o le a manaʻomia ai le 200 g.

Aua le galo e uiga i fugalaʻau, faapalaʻau po o le meaʻai. Poma matutua e manaʻomia pe a ma le 10 kilokalama o mea faʻalautele i le tausaga.

O nei fomaʻi uma e faʻaaoga i le palapala i le tautotogo.

I le taimi o le tautoulu, e faʻaaogaina ai le fulufulu (75 g) poʻo le double superphosphate (40 g). E mafai foi ona e faia le masima masima, lea e masani ona manaomia mai le 30 i le 40 g, po o le fafie laupapa, o lona fua e tusa ma le 350 g

I masina o le tautoulu, e tatau ona faʻaopopo le falu i le palapala i le taimi lava ae leʻi oʻo i le fua o le laau.

Faʻaleleia eleele

O le Igilisi Peretania "Peresitene" e le o se mea alofa ma e mafai ona tupu tele i soo se mea. Ae ui i lea, o le seleselega o le a tele taimi e maualuga atu, sili atu pe afai o le palapala lea o le a tupu ai le fatu laau o le a sili atu le malosi o le susu-ma le pala.

I le taimi lava lea e tasi, e le tatau ona faʻatagaina le susu ile eleele - i ia tulaga o le a mate le oti. O le faʻafetaiaʻia o le faʻafitauli o le laufanua lauʻeleʻele e mafai ona faʻaaoga liming.

O le auala lava e tasi e fesoasoani e aveesea le malosi o le eletise o le lalolagi. O le limitia o loʻo faia i le tautoulu, e tatau lava aʻo lei amataina le taina o le vaitau.

O le faʻafefiloi o le lime e aofia ai: penisina, faʻafefetefu ma le falaoloa o le dolomite. O mea uma nei e faʻafefiloi faatasi, mulimuli ane e tatau ona tufatufa atu i luga o le fogaeleele i luga o le paʻu. I le sikuea 1. O le a ou manaomia pe tusa ma le 400 g o le paluga.

O le isi laasaga mulimuli, o le eliina o le palapala i le loloto e le sili atu ma le 20 cm. O le gasolo e ala i le faʻavaivaia e faʻaolaina ai le faʻamalosia o siama aoga ma microorganisms o loʻo ola i le eleele. E le gata i lea, o le palapala e tumu i microelements aoga, aemaise lava le calcium ma le magnesium, ma avea atili ai ma le susu ma susulu.

I le tulaga o le eleele e sili ona suamalie, e mafai ona e faʻaaogaina le fesoasoani o fafie fafie. 10 sikuea sikuea. M tasi ma le afa pakete o le pefu. O le metotia o togafitiga o le efuefu e tutusa ma paluga lime.

I le faaopoopoga i le faaitiitia o le elemene o le eleele, e mafai ona e faaitiitia le aafiaga o metale mamafa i luga o le palapala, aemaise lava le aluminium ma le uʻamea, lea e taofia ai le fatuina mai le atiae masani.

Teuteu

E foliga mai o le tele o lala i luga o se laau fua, o le tele o fua o le a ia aumaia, ae peitai, e le mafai ona le amanaiaina le faiga o teuteuga. I le tulaga e sili atu le mafiafia o le pale, o le ai ai le paranesi i le paolo. O le leai o se malamalama o le la e afaina ai le atinaʻe o fualaau aina ma le ovary lava ia, o lea e le tatau ai ona e tuliina se tele o lala - mai lenei laau e maua ai le seleselega sili atu o le a le manuia.

I le aotelega, e tolu ituaiga o laupapa e teuteuina, o le a iloiloina auiliili taitasi.

  1. O le ituaiga muamua e taua o le faatulagaina. O sea faiga e faia i le tolu tausaga muamua o le ola o le laau; e sili ona lelei le filifilia o le faaiuga o Iuni po o le amataga o Iulai mo le faiga. Ina ia faia lenei mea, o le umi o le itu o le itu laau ma i latou uma o loʻo faʻaloloa, e tatau ona faʻapuupuu e 20 cm, leai. Afai o le faʻaaogaina o se laau e masani lava ona faia i taimi uma, ona oʻo lea i le fa tausaga o le a faia ai le paʻu i le tulaga o le lua-tone structure, lea o le ai ai ni vaega o le skeletal, pe a ma le ono. O le vaega muamua e aofia ai lala lua poʻo le tolu "autu", o le lua lona tolu - tutusa. O le mamao i le va o nei lālā e le tatau ona sili atu ma le 20 cm. I le faʻamaʻi lelei, o lala e faʻapipiʻi i le pitonuu tutotonu o le a ola i le maualuga o le 45 °.
  2. A oʻo ina matua le laau, e mafai ona e alu i le ituaiga lua o teuteu. E taua o le toe faafouina poʻo le faʻatonutonu. O le faia o sea ituaiga taualumaga e mafai naʻo luga o laau matutua, na o le pau lava le mea o le ai ai le pale paleni tele. Ina ia mafai ona toe faafouina le laau, o le umi o le pitonuu tutotonu e faaitiitia e le tasi vaetolu, ma le umi o le skeletal branches and shoots shoots - i le lua vaetolu. O lenei teuteuga fesoasoani e tausia le pulu plum pale ma faʻateleina foi i le maualuga o fua. Afai e ola le laau i le itu i saute, ma o le vevela o le ea i le po e matua mafanafana, e aunoa ma le kiona, ona mafai loa lea ona faia le teuteuga tulafono i le taimi lava e uma ai le fualaau aina. Mo laau laʻau, o loʻo i ai i le ogatotonu poʻo i matu, ole faʻatulagaina o le toe faʻatulagaina i le masina muamua o le tautotogo.
  3. O le ituaiga teuteuga mulimuli e taua o le tumama. Faʻatasi ai, o le ae tausia pea le ola maloloina o fualaau, o lona uiga e mafai ona e puipuia le maʻi o le laau i le taimi. O lālā e paʻu i le taumalulu, malepelepe pe maua e pisia i le faʻamaʻi, e tatau ona vavae ese atoa ina ia puipuia le laau mai le salalau o siama. A maeʻa lenei faʻatinoga, e mafai ona toe ola le lala. O lenei togafitiga lelei e faia i le vaitau o le vaitau.

Saunia mo le taumalulu

O le fua o le laau e fiafia i vaomatua-steppe ma vaomatua mo le atinaʻe ma faʻafeiloaʻi lelei i malulu malulu i nei vaʻalele, lea e le tatau ai ona ufiufi le laau. Ae ui i lea, e aoga le faia o isi faiga e puipui ai le soifua maloloina o le paʻu.

I le amataga o Novema, e mafai ona e faia se paʻu paepae. O le paʻu o laʻau pito i lalo ma le shtamba e tatau ona paʻepaʻe, aua o totonu o nei vaega o le laau o siama afaina, e aofia ai fungal, e masani lava ona faʻaleleia.

O iinei latou te fiafia ai e faatalitali le malulu mo iniseti leaga, ae o le paʻepaʻe e fesoasoani i le faʻamaʻiina o fafie mai nei meaola uma.

O nisi taimi o le paʻu paʻu e mafai ona faʻaitiitia, o le faʻaaogaina o le paʻu paʻu e mafai ona fesoasoani i le toe faʻaleleia o le fua o le laau, faʻapea foʻi ma le faʻaleleia atili o le mautu ma le gafatia o le laau. O le faʻamamaina o le ava o le a avea o se puipuiga mai i aʻafiaga. O nei manu e tosina atu i le suamalie o le paʻu o le laau, ma o le paʻepaʻe o loʻo i ai le lime e faʻaogaina ai fafie e le talafeagai mo le 'aiʻesea e' ai.

O fai togalaau i le itu i saute e iloa i masina o le taumalulu, o laau aina e sili ona manaia i le oona - lapiti, moa, maunu. O i latou uma lava e mafua ai le afainaina o le laau, o lea e taua ai le iloa pe faapefea ona puipuia lau oloa taua mai le osofaʻiga o togi laiti ma lapoa.

E taua! O le mausele ma le rat e faapitoa lava le tosina i aʻa o le laau aina, o le mea lea e tatau ai ona puipuia e le gata o le vaega eleele o le laau, ae faapea foi le vaega eleele lalo.

E pei ona uma ona tatou fai mai, o le taimi e mafai ai e le paʻepaʻe ona mafai ona laveaʻi le pine "Peresitene", ae le mafai ona taofi le hare i lenei auala. Mai i nei ituaiga o meaola e fesoasoani ai e faʻapipiʻi se uamea lelei i luga o le 'upega tafaʻilagi o loʻo ola ai le vai. Faʻafefiloi gaʻo i le kulimi, fufulu le paluga faʻatasi ma se pusa paʻu. O le mea lea, faatasi ai ma le fesoasoani a se manogi manogi, o le ae fefefe foi e aveese ia meaola faalafua mai le laau.

Paʻu mimiti po o seisi na faʻapipiʻiina i le kerosene poʻo le creolin. Ona fufuluina lea oi latou i tafatafa o le laau. E le manaʻomia le faia o lenei faʻataʻitaʻiga ma se tamaʻi popo.

Faʻamamaina lala o le laau i le fulufulu mamoe, o le taualuga o le taualuga po o le taualuga na lagona e le sili atu nai lo le amataga o Novema. E mafai foi ona e faʻaaoga lala o le juniper, pine ma isi laau faʻasalalau faʻatasi ma se manogi manogi. E talafeagai mo le puipuiga ma lala o le u.

O le tuʻuina atu o nei mea i le laau, o le a e faʻafefe ese ai meaola mai pulu a le Peresetene.

E taua! O sui puipuia o loʻo tuʻuina muamua i luga o le paʻu e tatau ona aveeseina aʻo leʻi faʻamafanafanaina. I le avea ai o se tulafono, e mafai ona faʻamavaeina puipuiga i le taufaʻaiuga o le taumalulu poʻo le amataga o le tautotogo

Malosiaga ma vaivaiga

O le mea moni, matou te mananao i fualaau aina e leai ni mea leaga, ae o lea, ala, e le tupu. O le mea lea, o le a matou faʻamalamalamaina le lelei ma le lelei o uiga lelei o le laau o le pulu o le Peresetene, ina ia mafai ai ona e filifili mo oe lava po o fea o nei lisi o le a filifilia pe a filifilia se laau.

O le lelei o laupapa e aofia ai:

  • Pulu e maua ai se seleselega i tausaga uma;
  • fugalaau ma laau lava ia toleni le maualalo o le vevela;
  • fualaau aina "Peresitene" tele;
  • fualaau suamalie e tele, ma uiga matagofie o le tofo;
  • o lenei ituaiga e le fefe i le lamala ma le malulu, e faʻafefe lelei ai;
  • o se pulu ua lima tausaga le matua ua uma ona totoina se seleselega;
  • fua o fualaau oona toleniina felauaiga, o le mea lea e mafai ai ona latou tuputupu ae mo i latou lava ma mo le faatauina atu.

O aʻafiaga le lelei o laumei e aofia ai:

  • le manaoga e faaopoopo i fomaʻi, talu ai e le puipuia le ituaiga i faʻamaʻi;
  • e le lava ni lala malolosi e mafai ona talepeina i lalo o le mamafa o fualaau aina, o le mea lea o le a manaʻomia ai e le pulu ni fesoasoani faaopoopo.

Tusa lava po o le a le ituaiga o laau aina e te filifilia, ia manatua e tatau ona siakiina so o se laau toto. Ae maise lava pe afai e te manaʻo e faamalie oe lava ma e pele ia te oe i se matagofie ma, sili ona taua, o le seleselega lelei ma lelei.