Pear

Pear "Williams Summer": uiga, mea lelei ma le pala

Faatasi ai ma le upu "duchess", e toatele tagata e manatuaina manatuaina o le lamonade lauiloa po o le lole suamalie mai lo latou laiti. Mo le au fai togalaau, o lenei upu matagofie o lona uiga o se ituaiga paʻu suamalie ma se suamalie suamalie. O le taumafanafana o lenei fua, e pei foi ona taua "Viliamu le taumafanafana", o le a mafai e le au faifaatoaga ona ola lelei i la latou togalaau, ona latou mafai lea ona selesele se seleselega lelei pe afai latou te iloa ma mulimuli i ni tulafono patino ma mealilo.

Faʻasologa o talaʻaga

Pearsland Homeland pears o se faʻalapotopotoga lautele ma le faʻaaogaina tele o le "Duchess" o le itumalo i saute o Egelani - Berkshire, lea, i tua i le 1796, o lenei ituaiga meaola matagofie na faia e le faifaatoaga Wheeler. O le isi igoa mo pears "Duchess summer" o le igoa "Williams summer" po o le "Williams Bon-Chretien." Ioe, e le o se mea sese, o le ituaiga o loʻo i ai le igoa o le isi tagata - Williams, faafetai i le faʻalapotopotoga o nei fua ua salalau atu i le lalolagi atoa ma o lea ua tatou maua le avanoa e fiafia ai i se taimi matagofie o le fua. O le suʻesuʻega o le igoa e sau mai Farani "Ducheese", o lona uiga moni o le "duchess".

E te iloa? I Saina, o le pi o se faailoga o le tino ola pea, ma o le gau o le vao o se faailoga leaga.

Laʻau faʻamatalaga

O le laau o le "Uma Summer" ei ai lona foliga tele, e iloagofie e ala i le malosi ma le tuputupu ae o laau ma lau laau, faapea foi ma le faapalepale lelei o le malulu malulu. O paʻu ma lala o loʻo i ai se lamolemole lamolemole ma e iloga i se lanu lanu enaena. O saʻo lanu e saʻo ma e mafiafia, ma le tele o lentils. O laulaau lapopoa o se foliga o le ovaliga o loʻo i ai i le pito i tua, e iloga i lo latou lanu ma le malamalama.

Aoao atili e uiga i ituaiga eseese o pears e pei o le: "Dukhmyanaya", "Belarusian Late", "Thumbelina", "Tenderness", "Rossoshanskaya dessert", "Eternal", "Pear Chinese", "Krasulya", "Bergamot", "Just Maria "," Elena "ma" Nika ".

Fualaau Faʻamatalaga

Pears "Williams Summer" ei ai le lautele o le lautele (80-180 g) ma se pito i luga. O fua o loʻo i ai se foliga e pei o se mea e pei o se mea e pei o se paʻu o se lanu auro-lanumeamata, ma se manogi manogi matagofie. O le fausaga o le pulupulu e mālūlū ma e fetaui lelei ma penisini lanu moana lelei. I luga o le lima sikuea, o le fua e fuaina e tasters i le 4.8 points: e le gata i lea, o le uaina-o le tofo suamalie o fualaau aina faatasi ai ma faamatalaga maaleale o muscat o le a le tuua ai se tasi e le amanaia.

E taua! O vai pia e iai mea taua e mafai ona aveesea faʻamaʻi pipisi o le tino. O le fua e lauiloa tele mo togafitiga faʻapitoa - o se vaega o le tele o togafitiga faʻasaʻo, ma o le maualalo o le kalori o meaʻai e mafai ai ona aofia i le lisi o meaai.

Manaomia o le malamalama

E mafai ona faʻauʻuina mai le faʻamatalaga o le faʻaalia o le pine o le Summer Williams (paleni e le masani ai, vaivai vaivai ma le lautele lautele) o lenei mea o se mea e fiafia tele. Mo lona soifua lelei ma le seleselega lelei, e tatau ona toto i luga o le la o le togalaau, aua i le tulaga e le lava le malamalama o le a tupu le leaga o le laau.

Manaomia o le eleele

Laufanua lafulemu ma le eleele lanu uliuli poo le eleele gaʻo, moli malamalama, ma le mautinoa o le susu - o le ki lea i se seleselega manuia o le "Summer Duchess". E le gata i lea, e tatau ona e tausia o aʻa i totonu o le lalolagi e maua le avanoa e tupu loloto ai i totonu ma le itu, ae e tatau ona faia ni pu e le sili atu i le 1 m loloto ma le 70 cm le lautele. O le totōina e masani lava ona faia i le lua tausaga o Aperila, aʻo leʻi oʻo i luga o laau laau toto. O le fogaeleele e ufiufi ai le eleele ma le mulch (weeds, humus poʻo vaomago) e tatau ona faia i le tautoulu aʻo le i muamua muamua le vevela i le vevela ma le timu. Pe a totoina se laau, e fautuaina foi e faapipii se eletise-o se siteki na totoina loloto i le eleele e sosoo ma le seedling ma nonoa i le auala G-8 e talafeagai mo lenei.

E taua! O le "Summer Duchess" e tupu i luga o le oneone ma le maa nutililii, aemaise lava o saline poʻo nofoaga vaʻaia.

Faʻasalaga

O lenei ituaiga e aofia ai le vaega o le tagata lava ia, o le mea lea mo lona fuaina e tatau ai le alalafaga i isi pollinators. O le mea e sili ona talafeagai mo le faʻavasegaina o ituaiga eseese o le "Williams Summer" o le a avea ma ona faʻalapotopotoga: ituaiga vao po o togalaau "Forest Forest", "Pass Krassan", "Klapp's Pet", "Olivier de Serre", Bere variety "Ardanpon" ma le "Bosc".

Fruiting

O le fua o fualaau aina e masani ona amata i le 5 i le 6 tausaga talu ona totoina. O fua o loʻo fusifusia i se paʻu-tolu vaega ma faʻapipii mau i le meaʻai, lea e mafai ai ona latou tumau i luga o lālā mo se taimi umi.

Vaitaimi

O mea leaga o le Williams Summer plant e masani ona aoina i le 6-7 fugalaau. O le taimi vavalalata o se taimi umi ma tuai; Peitai, i le vaitau lenei, e fetaui lelei le laau i le malosi o le vevela o le ea ma le faiga masani o le tau.

Gestation period

O le usuina o fua o le "Ova o le taumafanafana" e amata ia Aokuso. I le faamatalaina o le faagasologa o le paʻu o le "Duschess Summer", muamua lava, e tatau ona e gauai atu i le malosi o le lanu o le fualaau: o se pulu lanu enaena e sili atu ona matauina ma vave ona avea ma lanu samasama ma ni togitogi laiti o le uliuli.

E te iloa? O le laʻau o le pi e malosi i lona malosi: o nei aso, meafale, musika, faʻataʻitaʻiga ma inisinia, faʻapea foi ma mea faigaluega umukuka (papatusi ma muka) ma isi meafaigaluega e faia mai lenei mea.

Tuuina atu

O le gaosi oloa e lelei ma ausia le maualuga o le 250 kg mai le tasi laau. Amata ona selesele peʻa i le ogatotonu o le faaiuga o Aukuso. Ona o le mea moni o fua e le mafai ona sasaaina, e le mafai ona e faanatinati e tauina vave pe a uma ona matua.

Malosiaga ma le teuina

O le gafatia e felafolafoaʻi fua o loʻo i se tulaga lelei pe a fai o pears e sili atu pe itiiti le mausalī ma e le o le tele. O le fua e mafai ona teuina mo se taimi umi, muamua i totonu o laau, ona i totonu o le pusaaisa pe a uma le seleselega. O le soifuaga ola o fualaau 'oloʻo afifi mai i le 5 i le 7 aso, pe a seleseleina peʻa malosi - 14 aso, ma pe afai e malulu tulaga e teu ai - e oo i le 1.5 masina.

Faʻamaʻi ma le Faiga Faʻafefe Pest

O le mea e leaga ai, o le vailaʻau e matua le mafai ona puipuia i faʻamaʻi ma meaola faalafua eseese, lea e mafua ai ona faʻaleagaina pea le laau ile maʻi mama - mataʻu. Faatasi ai ma iniseti e faalavelave i le masani ai o le atinaʻeina o le laau, e mafai ona taʻua o aphids ma le vasega pepe. E tusa lava pe fiafia i ai le paʻu o le laau, o le mea lea afai e amata ona asiasi mai le au taʻavale i lau 'upega tafaʻilagi, e tatau ona e tausia le fausiaina o se pa poʻo se isi pa.

E taua! E le gata i lea, o le togafitiga o le laau i le faaiuga o le vaitau o le vavalalata e maua ai le 'apamemea o le oxychloride (0.5%) e fesoasoani, ao le ogaoga o laulaau e tatau ona susunuina. O le eleele faataamilo i le laau e togafitia i le tele o le nitrafen (0.3%).

Aʻo le i aliali mai ni afu i luga o laau, e tatau ona faia se togafitiga poʻo togafitiga o le paluga ma le vaifofo o Olekuprit poʻo Karbofos i le maualuga o le 90 g o le vailaʻau i le 10 lita o le vai.

Lafoaia o le lamala

Afai tatou te talanoa e uiga i le fetuunaiga o le pi "Tushes summer" i le vevela pe vevela vevela i tulaga o le tau, ona laʻititi lea o le tulaga o le lamala. Ae o le faʻamaina, i lenei lomiga o le laau talavou e matua faigata lava, ona o aʻa o le laau e leʻi faʻamausaliina. E talafeagai le faia o vai inu i vaitau o le tautotogo, pe a maeʻa le pito mulimuli, faapea foi ma le sefulu tausaga muamua o le tautoulu. Seʻi vagana lava ona aʻafia le aʻa i le palapala, o le a mafai e le fale ona fafagaina atoa le susu ona o lalo ole eleele. Ina ia aloese mai obverivaniya, e tatau ona e filifilia se vaʻa puipuia mai le matagi i nofoaga.

E te iloa? A o lei amata ona ulaina e le Europa le tapaa moni, o tagata o le konetineta e ulaula paina. I aso nei, o le fufulu masani o le gutu ma se teuteuga o laʻau fualaau aina ma laulaʻau e mafai ona fesoasoani e taofi le ulaula i taimi uma e te manao ai e ulaula. O le taumafa o le suauu, currant currant, faapea foi pears o le a fesoasoani e aveesea le nicotine ma faatumuina vitamini C i totonu o sulu o le tino, lea e faaitiitia i le taimi o le ulaula.

O le faigata o le taumalulu

O le maualuga o le faigata o le taumalulu "Mumu" e maualalo, ma o se mea talafeagai le ufiufiina o ia mo le taumalulu. E fautuaina e afifi le pito i lalo o le laau ma se ie laumei po o se nusipepa. O le fesuiaiga o le vevela i le va o aʻa ma isi vaega o le laau e maua mai i le fesoasoani o le kiona ua pa'ū: mo lenei mea, o le tele o le kiona e tuu i luga o le tipi.

Faʻaaoga fua

Pears o le taumafanafana taumafa "Duchess" poʻo "Williams" e lelei e faʻaaogaina uma i le fou ma i le gaosia o le kuka (compotes, juice, jams, fruits candia). E le gata i lea, ua leva ona faʻaaogaina pusi mago e fai ma paluga o le taeao.

Malosiaga ma vaivaiga

O fua o soo se ituaiga vine e le mafai ona atoatoa lelei, e tofu ma le lelei ma le lelei, ae afai e te iloa mea vaivai, e mafai ona e faasaoina le laau mai taunuuga le lelei ma aoina mai se seleselega lelei.

Matou te fautuaina oe e faamasani ia oe lava i mea taufaaleaga uma: totoina (tautotogo po o le tautotogo), faapipiiina ma le teuina o le laau.

Faʻaauau

Faatasi ai ma tulaga lelei o pears e pei o le "Duchess" po o le "Williams Summer" e mafai ona taua:

  • o se tulaga uigaese o vitamini ma minerale i fua;
  • le seleselega tele, tuputupu ae i ni ituaiga eseese o tau;
  • foliga matagofie o le fualaau aina suamalie, suamalie ma le suamalie o manu, suamalie suamalie suamalie;
  • lautele filifiliga mo le faʻaaogaina;
  • tulaga le lelei i le galueaina (o nofoaga uma o le togalaau, ma le tele o teritori o mea tau pisinisi);
  • umi o le teuina o fua o le seleselega;
  • toe faʻaaogaina.

Faʻasologa

E ui i le taua o lisi o tulaga lelei, o pears o lenei ituaiga e iai mea leaga:

  • leaga le tetee atu i faamaʻi ma meaola faalafua;
  • maualalo o le puipuiga o le lamala;
  • umi le faapalepale o le malulu ma le kiona.

O le mea lea, na matou aʻoaʻoina ai uiga o le totoina ma le tuputupu ae o pears o le taumafanafana o le "Dyushes", faapea foi ma le ituaiga o seleselega o loʻo faatalitali mai mo i matou ao matou matauina nei tulafono uma. E tatau ona maitauina o lenei ituaiga o fualaau taumafa e tumau pea le fiafia i tagata fai togalaau, ae faʻapea foi o latou aiga, aemaise lava tamaiti, o loʻo fiafia tele i le talo.