Fua o le gaosiga

Cactus - pe faʻapefea ona faʻafefe lelei ile fale

Cacti, ona o lo latou natura masani o le tuputupu ae, e manaomia ai togafitiga faapitoa o mataupu tau vaitaimi. O le toatele o tagata fugalaau e mananaʻo: Faʻasaia cacti? O le taliina puupuu o lenei fesili, e mafai ona matou fai atu e le tatau ona e maelega i lenei faiga mo nei laau totő, e ui lava o loʻo i ai le tele o mea faʻapitoa, matauina mea e mafai ona e faʻasaoina ma faʻalauteleina le ola o lau fagafao. O lenei tusiga ua mamanuina e tali fesili e uiga i le fale cacti ma le auala e fafaga ai.

Mataupu faavae ma metotia o le faʻavaivai

I le lautele, e lua auala e faʻafefete ai soʻo se meaola i luga ole fale: luga ma lalo. Muamua o lona uiga masani o le faʻamamaina o le eleele lea e ola ai le laau ma le fesoasoani o le suʻaina poʻo se isi apa o loʻo i ai vai, ma le lona lua e masani ona faʻafefeteina i totonu o le fagu pe a tuʻu le susu i le vaega pito i lalo o le ulo ma tosoina i lalo ile palapala aʻo faʻapala.

E te iloa? Kalefonia Cereus ua manatu o le cactus tele i le lalolagi. O le maualuga e mafai ona oʻo atu i le 20 mita, o le matua - e oo atu i le 150 tausaga, ma e mafai ona faʻaputu le gaʻo i le 2,000 lita vai.

E faigata ona fai atu poʻo fea le auala e sili ona talafeagai mo au laau. O le poto masani kaktusovody e le faia se eseesega tele i le va o nei auala ma finau ai o lenei mea ua na o se mea o le tofo ma le poto masani.

O le taliina o se fesili e uiga i le auala e faʻafeinu ai le cacti ina ia vave ona fuga, o nisi o fai togalaau e ofoina atu le metotia lenei: e tatau ona e ave se puʻe vai pe o se vaega o le laʻau ma faʻapipiʻi i le eleele e tusa ma le ogatotonu o le ulo.

O le faʻaleleia e faia i le tosoina o le vai mai se tui. Ae ui i lea, e tatau ona manatua i le taimi e faʻaaogaina ai lenei metotia, o le a faigata tele ona faʻatonuina pe matago pe leai le palapala.

Faʻatulagaga Cacti

Cacti o se aiga o laau totino o loʻo iai i le faasologa o Clove. I le isi itu, ua vaevaeina i latou i ni aiga se 4.

Faatasi ai ma nei togalaau, e mafai ona e maua ni ituaiga o laau toto, e afua mai i laau maualalo maualalo ma e faaiʻu i le masani ai xerophytes, e fetaui lelei i taimi umi.

O le uluai aiga e taua o Pereskievs ma e na o le tasi le ituaiga o laau, lea o loo i ai laulaau ma fatuga o le natura le mautonu. Ua talitonu saienitisi o lenei laau toto o se sootaga i se filifili e fesootai ai le cacti ma le tele o laupapa.

E te iloa? I le aai o Bunarg, o loʻo i le konetineta o Ausetalia, o se maafaamanatu i le moa Argentine, lea na faasaoina ai le lafu manu a le atunuu i lona taimi, ua faatuina. Na ia faasaina le salalau o Opuntia cacti, lea na mafua ai ona mate manu.

O le aiga o Opuntia e aofia ai laau e ave ai laʻau maualalo, e manino ona vaaia i luga o vine laiti, pulumu suamalie, ma totini faapitoa e taʻua o le glochidia. E ui lava i le tele o le numera o lenei fale, e faigofie lava ona faʻaalia i le faʻatulagaga patino o fugalaau ma le tutusa o meaola o fatu tetele.

O Mauhia o se falefaʻatasi e aofia ai naʻo le tasi ituaiga, o lona nofoaga e gata i Patagonia. O lo latou natura e foliga tutusa ma le fausaga o Opuntia, ae ua le o iai le glochidia.

O le cacti e aofia ai ripsal, echinocactus Gruzoni, hymnocalycium, fugalaau Decembrist, hatiora, epiphyllum, opuntia.
O meaola uma o totoe o loʻo tuʻufaʻatasia i le fale o Cactus, o lona uiga iloga o le leai o laulaau i soo se ituaiga, faʻapea foi ma le le maua o le glochidia.

O cacti taʻitasi o soʻo se ulugalii e i ai le faʻapitoa o le aʻa, o lona uiga o se fausaga e sili ona faʻalauteleina, lea e momoe i le taimi e le lava ai le eleele, peitaʻi, afai e timu, e mafai ona ola i ni nai sekone ma amata le teuina o vai i totonu. Mo na laau toto o lenei vaega e lapopoa, o le atinaʻeina o aʻa ua taua o le "taula" o uiga lelei ia, o lo latou faamoemoe o le tausia lea o laau i le eleele.

O se mea lelei foi, o le teuina o le vai e le fafaga ai le aʻa atoa i le taimi lava e tasi i le taimi o le lamala, e maua ai meaʻai i na o mea e sili ona lata mai, o isi vaega uma, o le mea moni, ua maliliu.

Lafoaʻi o laau e fuafua i le taimi o le tausaga

O le taliina o le fesili i le tele o taimi e manaʻomia ai le fafagaina o le cactus, e tatau ona amanaʻia se numera tele o mea e faʻaaoga, e aofia ai le vevela ma le vevela o le siosiomaga, le malosi o le susulu, le ituaiga o palapala, le ituaiga cactus ma le laasaga o le atinaʻe lea e nofo ai nei le laau.

O le tele o nei mafuaʻaga mo le tuʻuina atu o laau toto e ola i tulaga masani e fuafuaina i le taimi o le tausaga. O le mea lea, e aoga tele le suʻeina o le auala e faʻaleleia ai le vai i le auiliiliga, lea e faʻavae i luga o le taamilosaga masani o suiga o vaitau.

I le taumalulu

Faʻatau le cacti i le taumalulu e tatau ona faia i se tulaga faʻalelei. Manatua o le fugalaau i lenei ituaiga o laau e leai se mea e aofia ai vaitau o le tuputupu ae po o le taotoga, e tusa lava pe fuga lau cactus i lenei taimi o le tausaga, e manaomia pea le vai e le masani ai nai lo le taumafanafana po o le tautotogo.

E taua! O le taʻiala autu o le taimi mo le faʻaleleia fou e faʻamamago ai le eleele. Faʻasaga e le naʻo luga o le faʻafanua, ae faʻapea foi i nofoaga loloto, mo se faʻataʻitaʻiga, ma se penitala.

I le tautotogo

E faʻafefea ona faʻafefe le cactus i le fale i le tautotogo, e mafai ona e iloa le taamilosaga masani o nei laau totō. Ua lauiloa talu mai le afa lona lua o le tautotogo, e faʻaosoina e le laau le faagasologa o le tuputupu aʻe ma le atinaʻe.

E tusa ai ma lea, ina ia faʻaleleia le gaioiga o nei faiga, e tatau ona faʻapupula le tele o le faʻavaivai. Ae ui i lea, e tatau ona faʻaeteete faʻaeteete e aua le solomuli le eleele, aua o le mea lea e mafua ai le pala o aʻa.

I le taumafanafana

Faʻatau le cacti i le taumafanafana e tatau ona sili ona malosi. I lenei taimi o le tausaga, o le faʻagasolo o le faʻaleleia o le susu mai le palapala e sili ona malosi, o lea la o lau galuega o le totogiina lea o le vai na leiloa ma aua neʻi faʻamago le laau.

I le taimi o le taumafanafana, e mafai foi ona e faʻaaogaina le pulumuina o puʻu, lea o le ai ai se aafiaga lelei i le tulaga o lau faleoloa i totonu. O lenei metotia o le faʻamamaina e lelei foi aua o le aʻafia o le aʻa e pala pe a faʻaaogaina e faʻaititia i le zero.

I le tautoulu

Faʻasaina cacti i le fale i le tautoulu e vaevaeina i ni vaega se lua. I le afa muamua o le taimi o le tautoulu, e tatau ona faʻafeinu vai i le tutusa o taimi pei o le taumafanafana.

E amata mai i le afa lona lua o Oketopa, o le faʻaitiitia o le faʻavaivai e tatau ona faʻaitiitia le faasolosolo ina ia mafai ona oʻo i le taimi pito i lalo e oʻo i le amataga o le taimi malolo taumalulu.

Ole taimi ole fafaga e faʻalagolago i le ituaiga cactus, faʻalavelave tuputupu aʻe ma tausaga o le laau

Cacti i le natura e mafai ona vaevaeina i le alofa ma le faʻagogo-alofa. Muamua e aofia ai, mo se faataitaiga, zygocactus ma ripsalis, ma le lona lua - mammillaria.

Ina ia fesoasoani ia iloa pe o le a le ituaiga o fagafao a lau fagafao, atonu o le faufautua o le faleoloa na e faia ai le faʻatauga.

Laʻau o loʻo i totonu o potu e iai le mafanafana mafanafana, vevela maualuga ma se potu malulu e tatau ona sili atu le suamalie nai lo mea e aʻafia i le maualalo o le vevela ma le maualuga o le faʻafefe.

O le tele o suasusu e manaomia ai foi laau e pei o lovage, Kobe, arrowroot, hydrangea, lemoni i totonu, Echinacea purpurea, Chervil, Nigella damask.
E itiiti le tau e faʻafefe ai le cacti o loʻo ola i le eleele eleʻele ma maualuga, ma e tusa ai ma le tele o mea ua totō i le palapala ma le maualuga o le eletise. O le matua o lau laau toto, o le tele o le atinaʻeina o ona aʻa - e sili atu ona faʻalauteleina ma ulu atu i totonu loloto o le palapala.

O nei laau totō e mafai ona faʻafefiloi le umi o le susu mai le ipu e tasi i le manogi nai lo mea e le o ausia ai le aʻa i se tulaga talitutusa tutusa. Mai i lenei mea: o le matua o le cactus, o le itiiti ifo o le vai.

Suavai lelei pe a fausiaina

O le vai e manaʻomia mo le faʻaleleia o vai e tatau ona vaʻavaʻai mo le tele o aso pe faʻamaʻaina. E sili atu pe afai e maua le avanoa e aoina ai timuga poʻo faʻafefe vai.

O vai mama ua lelei foi, ae o le auala o lona gaosiga e taugata tele, ma atonu e te le manao e faʻaaogaina o se punavai o le susu mo le faʻaleleia.

Lafoaʻi ma faʻaaogaina faʻamaʻi vai, o latou lelei ma faʻafitauli

E tatau ona manatuaina o nei mea suamalie e manaʻomia ai sina vaega tele o fugalaʻau oona, ma o le mea lea o le faʻamaina faʻatasi ai ma vailaʻau faʻasaina e le o faʻatinoina e tagata o loʻo tutupu i le cacti-growers.

O le mea e sili ona talafeagai mo le faia o le cacti o ni faʻamaʻi vai, aʻo le mea e manaʻomia e faʻatau ai mea faʻapipiʻi mo le cacti, lea e na ona e manaʻomia e faʻafefe i le vai i le faʻamoemoega e manaʻo ai.

E taua! E taua le manatuaina mo le manuia o le fafagaina o le cactus, e le o le maualuga o le maualuga o minerale i le vaifofo vai e taua, ae o la latou sootaga saʻo ma isi.

I totonu o fuainumera o fuainumera faʻamaumauga o loʻo galue ai pea le tulafono: "E sili atu le tuʻuina atu nai lo le faʻafefe." Faatasi ai ma le au cacti, o le faʻamalosi faʻatasi ma le eletise: fuamosa i le calcium ratio o le 5: 10: 5 poʻo le 20:30:20 e masani ona faʻaaogaina e faʻaleleia ai le vavalo (o le mea sili e sili ona faʻamaluina 4 taimi). A maeʻa, e faʻaaogaina fugalaʻau ma tutusa tutusa o minerale 5: 5: 5 poʻo le 10:10:10 (e sili le faʻaalu 2 taimi).

O le tele o tagata o le cacti latou te manatu o nei fugalaisa e tatau ona maua i totonu o le gaosiga oona ma fautuaina le faʻaaogaina o fomaʻi e aofia ai mea itiiti, mo se faʻataʻitaʻiga, o le "GrowUp" faʻatoʻaga ma le fua faʻatatau 2.5: 5: 4.

Faʻasalaga matuia suamalie

O le mea sili ona taua ma masalo na o le pau lava le mea sese i le fausiaina o nei laau totõ o le tele o le palapala o le palapala, lea e mafai ona mafua ai le pala ma toe toto ai le oti. Ina ia aloese mai lenei mea sese, ia faʻavave le cactus pe a faʻapalapala le palapala i lalo.

Manatua foi e le mafai ona e faʻaaogaina le vai vai mo le faʻavaivai, ona o le tele o chlorine ma isi elemene i lona tuufaatasiga e mafai ona mafua ai le faaleagaina o le aʻafia o le aʻa ma aʻa o lau fagafao. Matou te faʻamoemoe o la matou fautuaga na fesoasoani ia te oe e tali ai le fesili i le tele o taimi e te manaʻomia ai le inu o le cacti i le fale. Mulimuli i tulafono faigofie o le fafagaina, o loʻo tuʻuina atu i lenei tusiga, ma o le cactus o le a fiafia i ou mata mo le tele o tausaga.