Roses

Meainu suamalie o le petal: fua o le fale

O le a e le faateia ai se tasi i le lanu piniki pe fuga, ae o se rosa ma se tapuni po o se uaina o se mea fou! Aotelega e lua oloa e faia mai peti o le rose: vine ma jam. O nei mea taua o mea taumafa, meaʻai i vitamini ma gaʻo gaʻo taua, e le gata i lea, o soʻo se mea e maua mai le roses e iai le aʻafiaga faʻamaʻi ma faʻaolaina ai le faʻamalolo o le mucous membrane o totoga i totonu.

Na latou iloa e uiga i mea faʻaleaga faʻapitoa o rosa i Roma anamua, ae i le aluga o taimi, o le galuega teuteu o le fugalaau e sili atu ona ufitia lona faaaogaina i vailaau. I aso nei, na toe faʻaleleia e le au faʻasalalauga le masani o le faʻaaogaina o le fugalaau mo faamoemoega gastronomic, faʻaalia ai mealilo o le fua ma le tekinolosi.

Meafaigaluega talafeagai ma mea faigaluega

Leai se tekinolosi faʻapitoa e manaʻomia e faia ai le uaina ua fausiaina fale. O le mea sili ona faʻapitoa e mafai, ae ui i lea, e mafai ona suia o se pulou faʻapitoa faʻapitoa mo le faʻasao ese mai le tane. I le avea ai o se ipu mo le faʻamalosi, e mafai ona e faʻaaogaina soʻo se mea talafeagai i le lapopoa ma faʻatulagaina le gafatia mai mea faʻaaoga, e pei o le tioata. O nei mea e tolu-lita ipu poʻo fagu. Mo le faigofie, e tatau ona lava le ua e mafai ai ona e faʻatulaga le fesuiaiga o le kesi e manaʻomia mo le faʻamalosi.

E taua! Mo vini ei ai le manogi manogi, e pei o le rosés, e tatau ona e filifili tioata ma le ua lautele: o se mea tele e fesootai ma le ea o le a mafai ai e le manogi ona tatala i luga atoa. O tele tioata atonu e gaoi mai le pusa nisi o faʻamatalaga maaleale.
E mafai ona ufiufi le atigipusa pe i ai se tapuni faʻapitoa poʻo se pulou faʻapipiʻi ma se pulou pipii ua tuʻuina, o le isi pito o loʻo tuʻu i totonu o le vai. E manaʻomia lenei mea mo le faʻatulagaina o le fesuiaiga o le kesi: o le ea mai le tane e tatau ona alu ese, ae le mafai ona tafe mai le siosiomaga i totonu o le tane.

Meaʻai

O meaʻai mo le uaina malosi mai roses e manaʻomia sina mea itiiti: o peti peti, sugar, citric acid and water. O latou numera e faalagolago i le tele o le uaina lea e te fuafua e sauni. Tatou te mafaufau i le aofaʻiga mo sauniuniga o le 2.3-2.5 lita o le uaina. O lenei lapisi o le a fetaui lelei i totonu o se fagu e tolu-lita. O le mea lea, mo le sauniuniga o le tele o le uaina, tatou te manaʻomia:

  • 400 g fesuiaiga o petals poo rose rose;
  • 250 g o suka;
  • 1 tbsp. sipuni o le citric acid;
  • 2.5 lita o vai.

Vaega o le filifilia o oloa

O le a tatou le talanoa e uiga i foliga o mea tau oloa - e faigofie lava ona filifili le suka ma le gaʻo, ae o le malamalama pe o fea ma pe a sili atu ona lelei le gaosia o peti o le a aoga. Faʻasologa o filifiliga mo peti o loʻo tulaʻi mai:

  1. Aua le faʻaogaina rosa faatauina. I totonu o faleoloa, o fugalaau e togafitia i vailaau faʻapitoa e faʻamautinoa ai le faʻataʻitaʻiga, o le sili ona mama o le paʻuulu. I lalo o le aafiaga o le maualuga ma le taumafa o meaʻai, o vailaau faʻasolosolo ua faʻaleagaina i vaega leaga, lea e manino le lagona, tusa lava pe o le suka ma le suka.
  2. O le uaina Rose, e pei o isi oloa o meaai ma vailaau mo togafitiga e faavae i rosa, e faia mai ituaiga eseese: "Festivalnaya", "Crimean Red", "Michurinka", "Pioneerka" ma "Kazanlykskaya". Faʻapitoa foi sulu i luga.
  3. Filifili na o peti fou mai taʻavale, e tusa lava pe o le fugalaau e itiiti le alofa. Manatua: mea uma e te faia - e te faia mo oe lava.
  4. Vavae ese pupuu i le taeao, pe a le toe mago le sau i le taeao. E mafua lenei mea i le faʻaogaina o mea taua e le fesootai ma le taua, lea i le taeao e 69.6-72.5%, ma i le ogatotonu ole aso e paʻu ile 44-55%.

E talafeagai le faʻaaogaina o meaʻai po o vai faʻafefeteina, e pei o meaola ninii e mafai ona faʻafefe ai le inu: mafua ai le oona ma se manogi le lelei. O iinei, masalo, o fautuaga uma i le filifilia o petals mo le inu.

E te iloa? Mo le taimi muamua i luga o le teritori o le Soviet avanoa, mo le gaosiga o mea tau fale gaosi oloa, na tupu aʻe roses i Crimea i le 1930. O fugalaau sa faʻaaogaina i vailaʻau mo le gaosia o suauu, faʻasologa ma mea laiti.

O le masani a le "Kazanlak" na tulaʻi i ni latitudes le tumau. Rose "Tausamiga". "Tulai mai Crimean". Rose "Paionia".

Laasaga i lea laasaga ma lea laasaga

O le uaina a le aiga mai peti papaʻe ua saunia i auala eseese, ma o le fua e faʻatatau i le malosi e manaʻomia ma le suamalie o le oloa mulimuli. Mo se faʻataʻitaʻiga, mo se olo, o le vodka fasefulu-vae poʻo le tele o suka o nisi taimi e faaopoopoina i le oloa maeʻa.

O le uaina a le aiga e mafai ona saunia e le gata mai peti po o vine, ae mai currants black, plums, fugalaau, apu. Mo auala masani e kuka ai meaai e aofia ai le uaina ma le siama.

Soo se sauniuniga e aofia ai le sauniuni muamua o oloa. Ma talu mai le pau le mea e leʻi saunia i lenei tulaga, o meaola ia, mafaufau i mea e manaʻomia ona fai faatasi ma i latou aʻo leʻi faʻauʻu i totonu o le tane.

Sauniuniga o petals

  • Fufulu. Trite, ae e amata uma i le tumama. E fufuluina petale aʻo leʻi vavae ese mai le fuga. O le mamafa o le vai malulu e le afaina ai, e tusa lava pe a lafoina i le ogatotonu o le pua, ae o le a fufulu ese iniseti, e pei o pipi.
  • A maeʻa le fufulu, faʻavave le gaʻo. Mo lenei mea, o le a le toe faʻafefeteina ma faʻaogaina i luga o se taʻavale poʻo se solo pepa. E tatau ona i ai i totonu o se potu pogisa, lelei ma lelei ma malulu. Atonu o se mea pogisa po o se mafiafia pogisa i totonu o le potu.
  • Taumafai e le faʻaleagaina le gaʻo i le taimi o le gaioiga, e taofia ai le gaioiga o le tino eletise, lea e faʻaaogaina ai le gaosiga o glycosides (fermentation).

Faailoga i le faletupe

  • Liligi fuʻu mamago i totonu o le fagu.
  • O se sipuni tele (faatasi ai ma se slide) o le citric acid o le a faʻavaivaia i le 0.5 l o le vai ma sasaa le vaifofo i petals.
  • Faatumu le fagu i le meaʻai i le vai mafana ma alu mo le 5-6 aso.

Le faagasologa o le tausisi

O le vaiaso muamua, i lalo o le gaioiga o le acid citric, o le rosa o le a faʻasaʻoina ai suauʻu suauu ma vitamini o loʻo aofia ai. E leai se lagona e ufiufi ai ma se tapuni, talu mai lenei laasaga e leʻi amataina le faagasologa o le faʻamalosi. Ina ia mautinoa le maua o le avanoa i le vai i petale uma, lea o le aso lona lua o le a amata ona faapotopoto i autafa o le pito i luga i se vaega tele, e tatau ona fefiloi le mea faigaluega e le itiiti ifo i le tasi i le aso.

E te iloa? Faʻatasi ai ma le uaina o le vine e sili ona lelei e tautua ai i le sami: caviar, oysters, crayfish, ae le faʻafefeteina iʻa. O le a faia ai faʻasalaga papaʻu. E le fautuaina e tuʻuina atu fualaau aina ma gaʻo gaʻo, e pei o le a le mafai ona tauva ma se malosi malosi, ma o le lona lua o le a faʻaumatia ai se tofo malosi.
I le aso lona lua, o le avanoa o le a maua ai se lanu enaena lanu piniki. O aso uma e sosoo ai, e oʻo lava i le vevela, o le lanu o le uaina o le a sili atu ona malosi, ma i le aso lona ono o le a maua ai le lanu mumu ma leiloloa le manino.

Toto ese

A maeʻa aso e ono, o le a lafoaia ma le manino le lanu ma foliga o le fugalaau: o le a lafoaʻi ma faʻavaivaia le tele. Ua uma ona latou faia la latou vaega i le sauniuni, ma o lea e tatau ona e faʻaumatia le fugalaau. O le mamafa o le sieve - o le a sili atu le malamalama ma sili atu le agavaa o le uaina, o le mea lea ua fautuaina ai e tuʻu le gaʻo i luga o le colander, e le gata i lea, o le a faigofie ona faʻasosolo se vaega tele i le vai i totonu o se taga gau. A maeʻa, faʻaopoopo le 250 g suka i le uaina. O loʻo faʻaofiina i le pepa ua maeʻa. E te le manaʻomia le taumafai e faʻamavae uma 250 grams i le tasi vaega i le taimi e tasi, e sili atu ona talafeagai le vaevaeina i ni vaega. I le mea mulimuli, o se fagu ua fufulu mama ma ua suamalie ua sasaaina i le pito i luga o vai ua kuka po o vai faʻafefeteina ma ufiufi i se tapuni uaina.

Fermentation

O le faʻagasologa o le faʻamalosi e faia e aunoa ma le ea i le potu vevela, e manaʻomia le tuʻuina o le fagu i se mea pogisa. O le taimi ole faʻasologa o le 1 masina. O le mea moni ua le toe taʻalo le uaina e mafai ona malamalama i le leai o ni faʻataʻitaʻi i luga o le fogaeleele, ma iu ai ina mautinoa lenei mea e ala i le suʻega ma se totigilima. O le totigilima latex ua ofuina i le ua o le fagu vine o le auala pito sili lea ona faigofie e siaki ai pe faʻamalolo le kesi pe leai foi. Afai e le tumu le totigilima i le kenera i le aso, ua maeʻa le faʻamalosi ma ua sauni le uaina e faʻaumatia. Ae 'aua le faanatinati e fiafia i le inu, aua, pei o soʻo se uaina, e sili atu le lelei o le rosé i le taimi, taumafai e oʻo atu i le ono masina talu ona faʻaalia, ma o le a matua tauia oe. Uaina vine. O le isi vaega o le pupuni o le uaina.

Lavea tulafono

O tulafono mo le teuina o le uaina mai roses e faigofie tele ma e le ese mai tulafono mo le teuina o isi vini:

  • vevela vevela e tusa ma le 10-12 ° C;
  • O le maualuga o le ea o le ea e tusa ma le 70%;
  • afai o le fagu ua faʻamaufaʻailogaina i se tapuni e faia i mea masani, e tuʻuina atu i ai se tulaga faʻavave ina ia aloese ai mai laupapa faʻamago;
  • O le uaina e le fiafia i faʻalavelave, o lea e fautuaina ai e piki se nofoaga mo le teuina e le o se mea e manaʻomia i mea masani o aso uma;
  • aua le teuina i totonu o le faletaele po o le pusaaisa, i le mea muamua - ona o le maualuga o le maualuga, i le lona lua - ona o le maualalo o le vevela, lea o le a le faatagaina le uaina e matua;
  • pulou ma le pulou - o se nofoaga lelei mo le uaina. I totonu o le fale, o le a lagona le inu i le tele-bar.
E taua! O vine mama ma paʻepaʻe e le o ni "liua umi", e sili atu le aua nei tuʻuina le uaina i totonu o le potu mo le silia i le lua poʻo le tolu tausaga. O le sefulu o tausaga o le matua e aunoa ma le tofo o le tofo e mafai ona mitamita ai na o vailaau ulaula malosi.
O le uaina mai peti o le rose o le a avea ma fao o soʻo se polokalame laulau, ma o le maua o mea e faigofie ai ma le faigofie o sauniuniga i le fale o le a le mamafa ai i tagata e ona le popole. E le gata i lea, o oloa e faʻavae i luga o rosa e aoga tele mo le fatu ma mucous membranes o le tino, ma o loo foliga matagofie i le fale, ma i meaalofa meaalofa.