Soo

Auala e eli ai le eleele e ala i le savali taʻavale (video)

Motoblock poʻo le tele-tractor e mafai ona avea ma fesoasoani sili ona taua i soʻo se faifaatoaga faifaatoaga i luga o lana fanua fanua. E le manaʻomia le tele o suauu, e fai si laʻititi, e faigofie ona faʻatinoina, ma foia se tele o galuega taua, o le tasi o loʻo suatia le fanua.

Mini, laʻititi pe mamafa?

Ina ia mafai ai e le galue ma le suotosina (tiller) ona aoga, e tatau ona filifili meafaigaluega talafeagai. Pe a filifilia se tagata savali, e tatau ona e amanaʻia, muamua, le vaega o fanua o le a faʻaaogaina i lana fesoasoani, ma, lona lua, o galuega e tatau ona faia.

E tolu ituaiga o tillers:

  1. mama (mini);
  2. ala;
  3. mamafa.

Matou te fautuaina oe ia faamasani oe lava i le tomai faapitoa o Neva MB 2, Salyut 100, Zubr JR-Q12E motusia motumotu.

Mafaufau i mea taua ma le lelei o nei mea taitasi.

Mini, po o moli uila

E faʻaaogaina i luga o fanua laiti, e taʻua foi i latou o le au faifaatoaga. Malosiaga afi o nei masini - e oo i le 4.5 horsepower.

Faatasi ai ma le lelei o le aufaatoaga afi:

  • mama (o le mamafa e le sili atu i le 40 kilokalama);
  • tau maualalo (mai le 6000 UAH.);
  • le gafatia e taulimaina malosi e oʻo atu i nofoaga ona o le puʻeina laitiiti o le tagata tipi.

Ae ui i lea, e faigaluega le masini malamalama mo sina taimi puupuu, ona o lo oi ai se masini e le lava le mamana e vave ona lofia ma e le tanumia lelei i le eleele ona o le le lava o le mamafa.

E taua! I le faʻapipiʻiina o meafaigaluega, e aofia ai le suotosina, e le o saunia.

Tillers laitiiti

I le faatusatusa atu i le mama, latou te mitamita i le i ai o le uila afi ma e sili ona matagofie mo le galue i luga o vaega tele (e oo atu i le 0.5 heta). O le mamafa e eseese mai le 45 i le 65 kilokalama, o le tau o ia meafaigaluega, i le averesi, e 10 000-12,000 UAH. Moli afi - 4.5-12 lita. i. I luga o le tele o faʻataʻitaʻiga o moto moli eletise e mafai ona e faʻapipiʻi meafaigaluega faaopoopo.

Faamanuiaga autu:

  • i luma o le susulu o le susulu ma lua matini;
  • le gafatia e faapipii se suotosina;
  • pe a faʻatusatusa i mea mamafa o lenei ituaiga, o telefoni feaveaʻi e sili atu le faigofie, e sili atu le faigofie ona liliu.

Faatasi ai ma vaega vaivai o monoblocks o lenei vasega, latou te vaevaeina se loloto o le gaosiga e oo i le 11 cm, lea e le lava mo le tele o aganuu.

Tillers malosi

E talafeagai mo le faʻapitoaina o le faʻaleleia o fanua i nofoaga e iai le sili atu i le 0.5 hectares, talu ai ei ai le malosiaga afi mai le 12 i le 30 lita. i. ma le tele o uiga sili ona lelei. O le tau o le mamafa o moto moli e le itiiti ifo ma le 12,000 UAH. O le ono mafai ona faapipiiina se pateta pateta, taavale solofanua po o le suotosina o se tasi o sili ona lelei mana afi o lenei ituaiga. Latou te malepe i le eleele ma faigofie ona manumalo i luga o le saite i le tele o taimi nai lo le vaomago.

O loʻo i ai le tele o isi filifiliga: O le mafai ona pulea le uili afi ma le taʻavale (maualuga-pito i lalo), toe fesuiaʻi. Manua iloga - faʻalavelave, ma o le mea lea o le tele o taumafaiga e tatau ona faʻaaogaina ina ia liliu ai meafaigaluega; le manaʻomia mo le faʻamalosia, talu ai i luga o le mamafa maualuga e mafai ona motusia e le tagata vaʻaia poʻo le pulu lima.

Aoao pe faʻapefea ona faʻavasega lau moto moto i se moa, pateta, patini pateta.

Sauniuniga sauniuni

I le fuafuaina o ituaiga mea mamafa ma le mamafa o nei meafaigaluega e talafeagai mo le suotosinaina o le eleele ma se taʻavale savali i tua ma le faʻaaogaina o se suotosina totoga, sei o tatou mafaufau i le auala e saunia ai le taʻavale savali mo tua.

Faʻamauina o matau palapala

Muamua, e manaʻomia lou faʻapipiʻiina o fao eleele ma le limeti o le itiiti ifo i le 50 cm, ma le lautele o le 18 cm. A o lei saunia le mea faʻapipiʻi, tuʻu le masini i luga o le mea o le a tu saʻo ai. Ona, i luga o fagu sikuea ae le o uili ma paʻu, faapipii ni uili ma matau mo le eleele. A maeʻa ona tuʻuina ia matau, e mafai ona e alu e tautau le suotosina i luga o le taʻavale savali.

E te iloa? I le amataga, na tatalaina e le au faifaatoaga eleele ma o latou lima, mulimuli ane i laau, ma na o le 4th meleniuma TL na faia ai le suotosina, lea seia oo i le ogatotonu o le seneturi mulimuli i le lalolagi atoa ua faailogaina le amataga o se olaga fou ma o se faailoga o le faatoaga.

Faʻapipiʻi faʻamalosi ma fetuunaiga

O lupe e pipii i le tagata savali. ulugalii, o ituaiga eseese ei ai o latou lava meatotino. O le mea lea, ao leʻi tuʻuina i luga o se mea faʻataʻavalevale, e tatau ona fai se galuega i le faʻapipiʻiina i le taula. E tatau ona faʻamau i se pine se tasi, aʻo taofi pea i tua o le vaalele (5-6 °). Faʻapipiʻi le fetaui faʻatasi ma ni mea se lua poʻo le aveeseina o le taʻaloga, e mafai ona e maua se fesoʻotaʻiga mausali, o se mea sese.

E taua! Afai e leai se taʻaloga a le faʻatasi, o le taimi la e faʻaaogaina ai le suotosina o loʻo alu i luma ma le malosi o le malosi mai le eleele, e le na o le sosoʻo faʻatasi, ae o le a faʻafefeteina le itu uma i le itu, o le a sili ona faigata ai le galuega.

Le isi mea e te manaʻomia faʻapipiʻi le suotosina i le paʻue aunoa ma le faʻamalosiina o le faʻapipiina o kuki i le auala atoa e amata ai ona fetuunai le tagata fai fanua. O lenei taotoga e sili ona faia ma se fesoasoani. A faʻapipiʻiina le faʻamau, e mafai ona e faʻaauau le fetuunaiga o le suotosina ile poloka afi. O le fetuutuunaiga o se tagata fai fanua e sili atu le faigata nai lo le faʻapipiʻiina i se tuufaatasiga, ae o lenei faagasologa e taua tele, aua afai e te sese le fetuunaiga o le suotosina, e tatau ona e faia ni taumafaiga sili atu i le suotosina ma o le a le maualuga. Ina ia mafai ona fetuunai le paʻu tao i luga o le uila, faatasi ai ma le fesoasoani o le tu ai e tatau faapaleni le mea e sua ai le suotosina ma le suotosina. O le faia o lenei mea, i luga o ni laau tutusa, o lona maualuga e faalagolago i le loloto o le suamauina o le eleele, matou te tuu ai ni faʻalava eleele ma le lagolago o vae o le uila. E tatau ona faia lenei mea ina ia le sili atu le faʻalauteleina o le itu savali.

O le isi laasaga o le fetuunai o puipui, ufiufi le palau i se auala e tutusa ai lona mulivae ma le eleele. A maeʻa lena, e tatau ona aveese uma lagolago ma fetuunai le uila ina ia tutusa uma lima ma le fusi o le tagata galue o lo o suaina le eleele. O le mea lea, o lima e le vaivai mo se taimi umi ao galulue ma le iunite.

Sini mulimuli - o le suaina o le vaalele. O le va i le va o le pito iʻu o le suotosina ma le fogaeleele e mafai ona faʻafetaui e ala i le faʻaaogaina o le fesoʻotaʻiga o fesoʻotaʻiga poʻo le faʻaaogaina o se faʻailoga fetuunai. O le auala lona lua e sili atu ona faigofie ma aoga. O le faia o lenei mea, i luga o le uila, tu i luga o le vaalele faatasi ai ma se mea e pipii i ai, e tatau ona toe fetuunai le solo fetuutuunai ina ia "taatia" le paʻu o le afifi. Ona - toso ese lea o le sikulima i le isi itu, ma o le "tua" o le moa na tupu i le 2.5 sekone. luga aʻe o le eleele, e leai ma leai se mea itiiti. Afai o lenei osofaʻiga o le osofaʻiga e telē tele poʻo le isi itu, o le a le faʻapalaina e le taʻavale savali i tua e pei ona tatau ai.

E taua! Mai le filifiliga o le suotosina e faalagolago tonu i luga pe ono mafai ona suatia le palapala. Pe a faʻatau ni faʻamaumauga, e tatau ona amanaʻia le mea moni o lona tele e mafua mai i le mamafa o le motoblock (mo se tuufaatasiga o lona mamafa e tusa ma le 100 kilokalama, o se moa e talafeagai, o le uʻamea e 23 cm, o le paʻu o le suotosina mo masini e le sili atu i le 75 kilokalama le mamafa. cm)

Totoina o se fasi fanua

E faigofie ona iloa le auala e suatia ai se savaliga ma se suotosina. O le faia o lenei mea, tataʻi le masini i le nofoaga o le suotosinaina o le eleele ma i luga o le laina muamua i le mea o le a vavalalata ai, toso le maea e mafai ona e faʻasaʻo ai oe lava - o le moa e toso i le itu taumatau, ma le faia o le laina muamua e aunoa ma se fesoasoani e faigata tele.

O le auʻau o le meafaigaluega e tatau ona liliu i le agavale ina ia mafai ai ona savali i luga o le fanua e lei totoina. Aʻo leʻi amataina le taotoga autu, e tatau ona faia le puleaina o le suaina o le palapala - o se fuaitau i le isi pito o le vaega i le maualalo.

E talafeagai lenei mea ina ia siaki ai pe ua saʻo le fetuutuunai o le tagata e tiller ma pe lava le loloto o le loloto (e tatau ona 15-20 cm). Matou te tuʻuina le taumatau saʻo i totonu o le fulufulu gaʻo, faʻafesoʻotaʻi le mea muamua, faʻasolo le masini i le taumatau ma amata ona minoi. I le faia ai o le vaega muamua o le pule, matou te liliu le masini i le 180 ° ina ia i ai le uili sao o le poloka afi i le isi itu i le laina lea ua uma ona suatia, ma agai i le isi itu. A maeʻa le pasi lona lua, matou te faʻatusatusa le loloto o le uila. Afai e le lava le loloto pe ua loloto le loloto, e tatau ona toe fetuunai le suotosina.

O le suaina o le eleele, e tatau ona mautinoa o O le mea saʻo e leʻi alu i tala atu o le mea ma o le tootoo o le tagata faifaatoaga na tu i luga o le fogaeleele. O le pito i luga ole afaina mulimuli ane e le tatau ona mamao ese mai le taimi muamua (o le mamao i le va o vaʻa e oʻo i le 10 cm).

E taua foi le faʻamautinoa e le pa'ū le uʻu i luga o le pito i tua i le faaputuga eleele. Ina ia faia lenei mea, o le uili sao e tatau ona agai i le ogatotonu. Afai e te mafaufau i le auala e suotosina ai se suotosina i luga o se poloka afi, e saʻo le fetuunaʻi, e tatau ona gaoioi lelei le masini, e aunoa ma ni mailei ma se toso i le itu. I le aluga o taimi, pe a e faʻamautinoa o loʻo i ai foi le moa, e mafai ona faʻavavevave le saoasaoa ina ia oʻo lava i luga le lamolemole o le eleele ma o le suatiaina e sili atu le vave.

O le suaina o le eleele e ala i se taʻavale savali i tua e tatau ona faia lemu, e le mafai ona e tuleia le masini. I le tulaga o le vevelaina o le afi, lea e masani ona tupu, e tatau ona taofia le suotosina mo sina taimi.

E te iloa? E le mafai ona toe faʻaleleia le laufanua malie (humus). O se taunuuga o le suotosinaina, o le maualuga o le okesene i totonu o le loloto o le eleele e tulaʻi mai, ma mafua ai ona faʻaitiitia le humus. O le mafuaʻaga lea i le amataga o tausaga o le eleele e gaosia ai eleele e maua mai ai fua lelei. Ae ui i lea, o le faʻagasologa o le faʻaitiitia o le meaola lafulemu lea e mafua ai ona faʻaitiitia le aofaiga, lea e mafai ona i ai ni taunuuga leaga mo tagata soifua.

O le mea lea, na matou iloa ai e sili atu ona lelei le faʻaogaina o uila ma le mamafa mo le tautau o le suotosina ma suʻiina le eleele. O loʻo faʻapipiʻi le suotosina ile minitractor faʻatasi ai ma le fesoasoani a ulugalii, mulimuli ane e tatau ona fetuunai (loloto, lima, maualuga o le vaomatua). O le fetuutuunaiga saʻo o le ki lea i le lelei o le suaina. O le suaina o le eleele, e tatau ai ona mataʻituina le loloto o le saluina, le vevela afi, le tulaga o uili o le motoblock.