Potatoes

Tulafono mo le fufuluina o pateta: taimi e fufulu ai le pateta mo le taimi muamua

O pateta o se mea e sili ona fiafia i ai le toatele o tagata. Ae ui i lea, e toaitiiti tagata latou te iloa lelei le auala e ola lelei ai ina ia mafai ai ona maua le maualuga maualuga. E malamalama tagata fai togalaau i le taua o sea galuega, ma e fiafia le au amata i le mafuaʻaga o le spud potatoes ma pe faapefea ona fai saʻo. O le mea moni, o le taua o lenei faiga e telē, talu ai talu ai e mulimuli ane e mafai ona e maua se iʻuga lelei.

E te iloa? Potatoes - o le fualaau muamua o le aʻa, lea na tupu i le 1995 i le mamafa o le kalave. O lenei mea na faia e American cosmonauts i luga o le nofoaga avanoa i Columbia.

O le a le faʻatonuga mo?

Hilling - faiga faʻatoʻaga, lea e aofia ai le saluina o sina vaega eleele susu i le pito i lalo o le togavao. O lenei mea o le a fesoasoani i le faʻaalia o aʻa faaopoopo ma fatu, faʻateleina fua, faʻapea foʻi ma le puipuia o le susu.

E le gata i lea, o le taʻitaʻia e taʻitaʻia ai le faʻaleleia atili o le eleele ma lona saturation i le okesene. E iloa lelei e le au fafaoloa i le tele o le taimi, o le pateta e tupu tele ma oʻo i luga o le eleele, ma o le eleele, faaputu i luga i luga o le mauga, o le a puipuia ai fatu mai le vevela o le la ma isi tulaga leaga.

E faʻapefea ona spud potatoes

A le mafai ona lafoina le mauga, e taua le faʻatino saʻo. E tatau ona faʻatino le galuega i le timuga o le taeao po o le afiafi, ma e tatau ona susu le palapala.

E taua! O le puipuia mai i timuga punavai faafuaseʻi, faapea foi ma le veleina ma le faamamaina o le palapala, e vave lava le tatau ai. E tatau ona amanaʻia lenei mea pe afai e te manaʻo e maua le maualuga o le gaioiga.

Numera o taimi

I le averesi, e faʻaalu uma e le au fai togalaau le itiiti ifo ma le lua mauga i le vaitau. O le vaeluaga i le va oi latou e 21 aso, ae ui i lea, e tatau ona mataituina le faagasologa i tulaga taitasi, talu ai e leai se fualaau aina e ola e pei ona tusia i faatonuga. O nisi taimi o le numera o taualumaga e oʻo atu i le 4 taimi.

E te iloa? O le muamua e amata ona totoina pateta o Initia na ola i le teritori o aso nei o Peru 4 afe tausaga talu ai. E oʻo lava i le taimi lena, latou te peiseaʻese 200 ituaiga o lenei aʻa.

Taimi mo le muamua hilling

O le tele o fai togalaau e fiafia i le taimi e fufulu ai pateta mo le taimi muamua. O tagata o le tau mafanafana, o ē na totōina aʻa laau mo le taimi muamua, ia iloa o le taimi muamua lava e tatau ai ona faia ia galuega pe a faatoa oʻo mai fua. O le faʻatinoga e aofia ai le faʻatumu o laau laiti i le eleele.

O le faʻafefeteina o meaola faalafua, faʻamaʻi ma vao i luga o pateta o le a fesoasoani i fualaau faasaina: Bitoksibatsillin, Taboo, Lazurit, Prestige, Quadris.

O le mealilo o loʻo taʻoto i le mea moni e faapea o le faʻaaogaina o aʻafiaga o le a faʻatagaina aʻa e faʻaleleia atili a latou atinaʻe ma maua ai nisi faʻagasologa. Afai e leʻi tupu lenei moe, ona faia loa lea o le tumutumu o le mauga pe a oʻo ina le itiiti ifo i le 14 cm le tupu.

Le taimi e toe fai ai le faʻataʻitaʻiga o mea faʻatau

Iloa le taimi ma pe faapefea ona faʻaleleia lelei le pateta mo le taimi muamua, e taua le aua le misia le taimi e toe fai ai galuega.

O le meaʻai sili o le pateta o le Colorado potato beetle. E mafai ona e tauina e le gata i vailaau e tineia ai manu faalafua, ae faapea foi ma metotia masani (vine ma le sinapi).

O le taimi lelei mo lenei mea o le taimi lea o le a tupu ai le totogo i le 30 cm. E taua le aveeseina o vao leaga i luma o ia galuega.

E taua! A oʻo mai fugalaau i luga o le tipu, soʻo se galuega e tatau ona faia ma le faaeteete, e pei o le taimi lenei e amata ona nonoa faʻatau. Soʻo se amioga lē faʻaeteete e mafai ona faʻaleagaina ai.

E masani lava ona manaʻomia le faia o le faʻatinoga

I nofoaga e mafai ona maualuga ai le vevela o le eleele i +26 tikeri ma e leai se avanoa e faʻafeinu ai i taimi uma ia fualaau aina, e fautuaina e aloese mai le gaogao. E leai se mea e manaʻomia e faia ai ni fua tutusa pe a totoina pateta i lalo o le 'eleʻele oona.

A maeʻa ona faitau le tusiga, e mafai e tagata uma ona malamalama pe faʻapipiʻi le pateta pe leai foi, ma o le mea e sili ona taua, o le a le taimi e fai ai lenei mea, ina ia le taulau taumafaiga uma.