Vao vine i totonu

Vine e mafai ona tupu i totonu o le fale: uiga o le totoina ma le tausia o vine i totonu

O vine e masani ona tupu ae e le gata o se togalaau aina mo ona fualaau suamalie, ae o se laau foi mo teuteu.

I le uma, faʻafetai i le faʻapitoa o le togavao ma lona gafatia e afifiina e tusa ma le 5-mita le maualuga o lagolago, e mafai ona faigofie ona teuteuina uma se puipui ma se fale e 3-fale.

I le taimi lava e tasi, e toaitiiti tagata e iloa e mafai ona e totoina lou lava fale mai totonu ma le fesoasoani a vine.

E mafai ona faia lenei mea i totonu o vine i totonu, sili atu ona lauiloa o le "birch", "vine vine" poʻo le "vine vine".

Lalo o loʻo tatou faʻamatalaina foliga o lenei laau ma pe faʻapefea ona totoina lelei ma ola i le fale.

Faʻavae ma eseesega o vine i totonu mai vine masani

Le saʻo faasaienisi igoa mo vine i totonu Cissus. O se ituaiga meaola uma lea i totonu o le fale, ma maua ai se sootaga tuusaʻo ma vine masani. Tuputupuina i le fale e matua faigofie lava, aua o le laau e matua le manaia le tausiga. E taua le taulaʻi atu i le lelei o le faʻaogaina o lenei laau, lea e mafai ona tumau i taimi uumi e aunoa ma le faʻaleleia o le vai, o le vevela o le vevela ile 12ºС.

E leai se fua o Cissus, e fiafia i le tele o lauusiusi ma le tuputupu ae malosi. Faatasi ai ma le fafagaina masani, o lona vine e mafai ona faʻailoaina le afa o le potu, lea e faʻafaigofie foʻi e alalaina malolosi.

Vaega o le faʻaalia ma le tuputupu ae o vine i totonu

O vine vine i totonu o se laau ma se vine manifinifi e ufiufi i laʻau lanu. Faatasi ai ma le tuputupu ae o loo ia te ia se fuainumera tele o tipu, ma e matua manifinifi lava. Faafetai i lenei mea, o le laau e itiiti lona mamafa ma mafai ona gafatia. Anatelani, o loʻo faʻavae i luga o fuʻa o Cissus, o loʻo i ai se foliga lautele. E faigofie lava ona pipii atu i soʻo se mea i totonu o le fale ma lagolago faʻapitoa.

O le laupepa o le masani masani o cissus, lea e taua o le "birch", e talitutusa lava ma laupepa o le birch moni. Faatasi ai ma se foliga o le ovoid elonoa, o lo oi ai ia i latou se fale tele ma se lanu susulu. Ua uma ona matou taʻua e toetoe lava o ituaiga uma o cissus e seasea lava ona fetaui ma le fugalaau. Afai e totogo le laau, e toetoe lava a le mafai ona vaaia mea leaga, aua e laitiiti tele ma foliga. Fugalaau e aoina i palakalafa sese e le fuaina.

Vaaia o vine i totonu: matou te filifilia se laau e tofo ai

E taua tele le maitauina e faaopoopo atu i le "birch" e tele isi ituaiga o cissus, lea e faigofie ona faʻatau ma toto i le fale. O le sili ona lauiloa i lo tatou taimi o le "Cissus Antarctic", faapea foi ma le "Cissus Rhombic (Rombolist)". Na latou mauaina lo latou lauiloa e le gata ona o le matagofie o fafo, ae faapena foi i lo latou le lelei ma le mafai ona ola e oo lava i potu malulu. O a foliga o ia taʻitasi o le a taʻuina saʻo.

Vaega o le "Cissus Rombolic": o le a le matagofie o laau i totonu

O lenei vine vine i totonu o lona fale e maua saʻo lona igoa mai foliga o ona laupepa. E ese mai i le masani ma masani ai le "birch" ma lau ovoid, o nei laau toto ua i ai se foliga taua o le taimane. O le televave lea o laau ola o ituaiga uma o vine i totonu. I le tasi le vaitau, e mafai ona ola e sili atu ma le 2 mita. Mo le tuputupu ae o le "Cissusu Rombolistnomu" e fetaui ma soʻo se lagolago, lea e mafai ai ona faigofie ona pipii atu i le faafetai i se musika malosi.

O le sili ona taua o lenei ituaiga meaola o lona tulaga mautu ma le le mautonu.

Faatasi ai ma isi meaola uma, e sili ona lelei i totonu o auala ugisa ma i luga o pusa faamalama faamalama. O le gafatia e faʻafeiloaʻi ai fesuisuiai malosi o le vevela e mafai ai ona teuteu verandas poʻo gazebos ma lenei laau i le vaitau o le taumafanafana.

I soo se tulaga, e manaʻomia e ia le lagolago e tupu ai. E le afaina lona malosi, aua, e ui lava i le telē tele, o le mamafa o le togavao e laʻititi lava.

"Cissus Antarctic" - faʻamatalaga o se faʻavao o totonu o le fale

O lenei laau e maua i lalo o le isi igoa sili ona manaia - "Liana Kangaroo". O lona eseesega mai isi ituaiga o vine i totonu o le fale o loo i totonu o mea taua o le atinaʻeina o le vao: o ona lala e foliga mai o le manogi. O lau o le fatu e pei o le fatu ma e tele le lapopoa - o le averesi e 11x7 centimita.

O le fuga o lenei togavao e matua le lelei lava. O fugalaau e laiti tele, latou lanumeamata i lanu, o le mafuaʻaga latou te le tu ai i tua o laulaau.

Mama O lenei ituaiga o totoga fale e mafai ona tuʻu mo ni taimi uumi e aunoa ma le faʻavaivai. I le taimi lava e tasi, o le a tausia pea e le vao le foliga foliga tutusa. Ae i tulaga o le le atoatoa "Cissus Antarctic", ona latou maua lea o se fuainumera tele. Aemaise lava, e mafai e le laau ona faapalepale i le taumalulu matua tigaina, ona o le maualuga o le ea o loʻo faʻaititia i le tau malulu.

Ma ia foi maualuga le vevela o le taumafanafana e solia, ona o nei lau o vine vine i totonu e mafai ona malogo. Tuu se pusa poʻo se fagu i lenei laau e tatau ona filifilia ma le faaeteete, aua e le lelei le faʻafeiloaʻi e pei o le malulu malosi, ma le tele o le tele o le susulu o le la ma le vevela.

Eseesega ma foliga o le "Cissus Striped"

O lenei vine ua lata mai nei e le masani ai e pei o se faga fale. Masalo o lenei mea e mafua ona o lona matua tutusa ma vine a le teine, o se togalaau togalaau teuteu. O le tutusa lelei o nei ituaiga o vine e lua o loo i le ituaiga o laulaau.

O uiga lelei o lenei ituaiga o laau o lona vave vave tuputupu aʻe. I le faaopoopo atu, e le pei o isi vine vine, "Cissus Striped" e le manaomia ai le maualuga o le susu, ma ola lelei i potu ma le ea.

O foliga o lenei laau e pei ona taua i lalo:

• O le vevela aupito lelei o le ea mo le tuputupu ae o le "Cissus Striped" o se faailo o le thermometer o + 16ºС. Ae peitai, o le laau e faigofie ona faapaleni le maualalo o le vevela i + 7ºС. O le taumalulu e sili atu ona faʻasaina i potu e sili atu le malulu.

• A oʻo le vevela o le taumafanafana i le + 22ºС, o se potu e lelei ai le ea, ae leai ni faʻataʻitaʻiga.

• I le tau mafanafana, o le togavao o le "Cissus Striped" e taua tele le fafagaina e le aunoa, ae e tatau ona faia lenei mea e le sili atu nai lo le palapala ile palapala.

• Afai e te manaʻo i lau faʻalaʻau ia i ai se foliga sili atu ona lelei, e mafai ona teuteuina le faʻamalosi o pupu. O le a le afaina ai le tulaga masani o lenei ituaiga laau toto.

Uiga taʻitasi o le "Cissus quadrangle": o a eseesega o le laau?

O lenei laau, pei o isi uma muamua, o se vine. O nisi taimi e mafai ona e mauaina se igoa e pei o le "Cissus Cactus", na maua mai ona o le meaʻai aano o le laau atoa. O le mea autu o lea mea o loo i le ituaiga o laau: e le o lapotopoto, ae 4-itu, o loo tuuina atu e avea ma salu. O le lanu o le tipu e lanumeamata.

O laʻau o loʻo faʻapipiʻi i luga o laʻau o loʻo taʻavale. O le tele o laulaau e laʻitiiti, e paʻu'ū pea. O le isi eseʻesega i le va o le "Cissus quadrangle" o le faʻalavelave tele lea o le totoina o lenei laau.

I vailaau faʻapitoa "Cissus quadrangle" e faʻaaogaina lautele. Aemaise lava, e lauiloa tele o se auala mo le aveesea o le mamafa.

E faapena foi o ia meatotino ua lauiloae pei o le faʻaitiitia o le atuatuvale, faʻaleleia o le gataifale, faʻaleleia o le puipuia o le puipuiga, e mafai ona fesoasoani i le lelei o le faʻamalolo o faʻalavelave ma gaioiga o se auala e faʻaitiitia ai le tiga. E togafitia foi veins varicose ma le afaina.

Toto ma valiina lou fale ma le fesoasoani o totonu ole "Cissus the Multicolored"

E le pei o ituaiga uma o vine i totonu, Cissus Multicolored e sili ona faigata ona ola, e ui o foliga mai o le sili ona matagofie. O lau o lenei laau e tele tele ma e iai se lanu masei. A oe tilotilo i nei pamu, e maua e se tasi le lagona na faia e se tasi se mamanu manaia i luga ia i latou, o le tuufaatasia o lanu mumu, siliva ma le lanu violē.

O le laau o le a tosina i ai se tasi i ona foliga, ae o le faigata o le aumaia lea o lenei laau ia i tatou mai le vevela. Mo lenei mafuaaga, o le laau E tele mea e fiafia i ai ma foliga:

• O le masani masani mo le "Cissus the Multicolored" o se vevela e le itiiti ifo nai lo le 25ºС. O le maualuga o le maualuga o le ea e tusa ma le 85%.

• E oo lava i le tau malulu, o lenei potu vine e manaʻomia ai se vevela e le maua lalo ifo o le 15 ° C, e ui lava e sili ona lelei i le vevela o le 23 ° C.

• Talu ai ona o le laau e mafai ona ola ma e iai se vine umi lava ma tele tanu, e manaʻomia ai le tele o susu e maua mai le palapala. I lalo o tulaga masani, e faaaoga e tagata o Java ona vine e fai ma punavai o le susu o le ola. I le fale, "Cissusu Multicolored" e manaʻomia ai se ipu tele ma e masani ona faʻafeinu masani.

• E le pei o isi meaola, e mafai e le Cissus Multicolored ona togi ona lau mo le taumalulu. I se tulaga o le toafilemu, e mafai foi ona teuteu ona aʻa, faapea foi i luga o laau tetele e fua ai laau aina. I le tautotogo o lenei togavao toe toe toto ma ua sili atu ona matagofie.

Vaega o le toe gaosia ma le totoina o toga vine

E ui i le mea moni e faapea, o ituaiga laau uma e faʻamatalaina saʻo e fesoʻotaʻi ma le fua o le vine, o uiga o lo latou toe gaosia e sili atu ona tutusa ma le totoina o laau i totonu, lea o le mea moni. Lalo o loʻo tatou faʻamatala auʻiliʻilia le auala ma le mea e sili atu ona lelei e ola ai lenei laau manaia.

Vaitaimi o le totōina o vine i totonu: oa mea e manaʻomia ona e iloa

O lenei laau e faʻaleleia e ala i le vavaeina poʻo le vaevaeina o le vao. I le fesuiaiga muamua, e na o ni mea faʻapitoa e faʻaaogaina, ia e mafai ona aʻafia atoatoa. Mo le aʻa e aʻafia, tuʻu i le vai mo sina taimi. A uma lena, toto i totonu o se ulo. E sili ona lelei le totoina o ni nai meaʻai, o le a maua ai se vao mafiafia. Ae ui i lea, o le lush the shrub, o le tele o le ipu e tatau ona i ai mo le laau.

Ae mo le taimi e totoina ai lenei laau, e mafai ona aofia ai soʻo se taimi o le tausaga. Ae ui i lea, o le amanaʻia le mea moni e faapea o nisi ituaiga o vine vine i totonu o le fale na latou lafoina la latou laulaau i le taumalulu ma pauu atu i se taimi malolo, tautotogo ma le taumafanafana o taimi sili ia mo lenei. O le vaitaimi lea o loʻo i ai le laau i le tuputupu aʻe ola, o le mea lea, a aʻafia ona aʻa, e tupu vave le aʻa.

Ae peitaʻi, afai e te filifili e faʻaleleia vine i totonu e ala i le vaevaeina o le vaomatua, ona lelei lea o le taimi o le tautotogo. A uma mea uma, e fautuaina le totoina o vine i le tautotogo, i le faagasologa lea e matua faigofie lava ona totoina se isi laau.

Auala e ola ai i totonu o vine

O totonu o vine e aofia ai fualaau matagofie, o lona uiga, ua ola i totonu o ipu i se pepa e le tumau. O lenei laau, faʻaitiitia o ona vine i lalo ma pipii i isi lagolago, e mafai ona totoina se avanoa tele i le potu. Ae le gata i lenei, e mafai ona tupu le "birch" i ata masani i luga o le fola. Afai e te fausia se fesoasoani faapitoa, o le a agai i luga pe i soo se itu e faigofie mo oe.

O a uiga o le tausiga o vine i totonu: faatonuga ma fautuaga

A maeʻa ona totoina so o se fale, aemaise ile fale, e manaʻomia le tausiga. Ma o lenei tausiga e tatau ona amanaia uma ona foliga ma manaʻoga. O lea e leai sau faʻafitauli i le faʻatupulaia o ituaiga uma o loʻo taʻua i luga o vine i totonu, o le a matou faamatalaina auiliili vaega pito sili ona taua o le tausiga o lenei laau toto, e tali ai fesili sili ona lauiloa.

E malie foi le faitau e uiga i vine vine.

O fea e tuʻu ai se fagu i totonu o vine?

E le pei o vine vao masani, totonu e le fiafia i le tele o le susulu o le la, e ui o le tele o ituaiga e fiafia i le vevela. O le mea lea, e sili ona lelei le tuu pe tautau se ulo ma lenei laau latalata i le faamalama o sisifo po o sasaʻe. O le mea lea, o le a leai se tele o le susulu o le la, ae o le a le maluelue tele laau.

Ae ui i lea, "Cissus Rombolist" e tatau ona gauai faapitoa i lenei tulaga. O lenei laau e sili ona fiafia i le susulu o le la, o lea e tatau ai ona tuu na o le pusa i luga o pupuni i le itu i saute. I le taumafanafana o le a matua lelei lava le togalaau ma luga o le faletusi.

O le a le tele o taimi e te manaʻomia ai le faʻaleleia o se laau faapena?

O le tulaga ese o lenei ituaiga o laau o lona laulaau ua lava lona lapoa, ma i le vevela maualuga e tafiesea ai le tele o le susu. O le mea lea, i le tautotogo ma le taumafanafana e tatau ona fausiaina le vai i taimi uma ma tele. E tatau ona faʻaaoga le vai vaivai, ma vavaeese. I le oʻo mai o se taimi e sili ona mālūlūina, e faʻaititia ai le tele o le faʻamamaina. I le taumalulu, e na o le vai e faʻafeinuina ai le laau ina ia mafai ai ona faatumauina le taua o lona aʻa.

E tatau ona fafagaina vine vine, ma o le a mafai ona faʻaaogaina fomaʻi?

E taua le fafagaina o vine, aua o le a saofaga i le tuputupu ae o le laau ma lona faʻamalosia. Fertilizers e tatau ona faʻaaogaina i le palapala na o le taimi o le tuputupu ae sili ona malosi, o lona uiga, i le tautotogo ma le taumafanafana. E faʻaaogāina i le faʻalavelave faigofie o faʻamaʻi, faʻaaogaina mo totonu o laau. Faʻaauau ona fai ofu - tasi mo le 1-2 vaiaso.

E faʻafia ona e manaʻomia le toe totoina o se falesa?

Talavou, na o le totoina o laau toto, e manaʻomia le toe totoina i tausaga taʻitasi. O lenei faiga o le a faʻaleleia ai le alualu i luma tuputupu ae ma faateleina i volumes o vao. O fualaau matua i totonu o le fale e fautuaina e toe toto i le tasi taimi ile 2-3 tausaga. I lenei tulaga, o le tele lava o le ola o le laau, o le tele foi lea o le fagu mo ia e piki ai. O le taimi aupito sili mo le totoina o mea e faʻatatau i le amataga o le tautotogo.

Faʻafefea ona aʻafia aʻafiaga i totonu o le fale? E faapefea ona taulimaina i latou?

E le o se mea ese, ae o vine i totonu e le aloese mai se ituaiga faafitauli e pei o meaola faalafua. O le tele lava o laulaau ma lala o le vaomatua e mafai ona vaaia leaf aphids ma spider mites. E mafai ona latou aumaia le tele o le afaina i le laau, mafua ai le mago ma le mimilo o laulaau. Ina ia taofia lenei mea mai le mea e tupu, o le taimi lava e te matauina ai ia meaola faalafua i luga o se togavao, vave ona e osofaia.

O le auala pito i sili ona aoga o le vailaau faʻamalosi. Ae ui i lea, e naʻo sauniuniga faapitoa e mafai ona faʻaaogaina, aua o loʻo i ai le lamatiaga i lau o le vine.