Fusarium oe

E faʻafefea ona togafitia togafitiga mai faʻamaʻi

O le togalaau o le togalaau o se vao masani o le ituaiga Strawberry mai le aiga Rosy, o le eria o le tufatufaga o Europa, sei vagana ai le matu i matu ma saute, North and South America. O loʻo i ai le tele o faʻamaʻi o togalaau. Ina ia maua se seleselega lelei, e tatau ona e iloa faamai masani ma metotia e taulimaina ai.

E taua! O Strawberry ei ai se teteʻe malosi o le kiona, ae e matua fefe lava i le lamala. O lona tuputupu ae ma le fuaina mai o fua e sili atu ona lelei i tulaga o sina pogisa.

E faʻafefea ona togafitia togafitiga mai le pala

E tele faʻamaʻi o togalaau vine, ma o latou togafitiga e tatau ona vave amata i le vave e mafai ai ina ia puipuia ai le tele o faʻamaʻi ma faʻafefe ai le seleselega. E masani lava o le taia o le vaovao. O lenei faamaʻi e tele ituaiga eseese.

Togafiti togafitiga

Muamua, o lanu enaena malosi e aliali mai i luga o le pipi, vave faʻaleleia le lapoa ma fufuluina i le fulufulu puaʻa, ona mamae ai lea o le fusi ma le peduncle ua afaina, sosoo ai ma le lanu po o le lanu enaena i laulaau. Mo togafitiga, faʻapipiʻi faʻasolosolo faʻatasi ma le vai Bordeaux o loʻo faʻaaogaina i le tautotogo, ma aveese vaega mamaʻi ona susunuina lea e taofia ai le salalau o le galo i le togalaau. E le tatau foi ona e galo e uiga i le fesuiaʻiga o fua, aua nei faatagaina laau e totogo, veleina i taimi uma le teritori, ma i le afiafi o le fualaau suamalie, mulch le palapala i vaovao ma le faapalaga, ina ia aua nei paʻi atu i fualaau aina. I le taimi nei, e tatau ona gasolo togavao i le tautoulu e faʻamalosia le aʻafiaga.

E te iloa? Strawberry o se auala sili ona lelei o le faʻamalosia o le faʻaogaina o le tino. Ina ia aloese mai le leiloa o mea aoga, e tatau ona togafitia vave le siaki eleelea amata.

E faʻafefea ona faʻaumatia le paʻepaʻe papaʻe i luga o strawberries

O le mafuaʻaga autu o le faʻamaʻi o se mea malie e taʻua o le ascomycete, lea e aʻafia ai lau laʻau ma vine. O ana feeseeseaiga e ave e le matagi. E mafai ona e iloa le paʻepaʻe paʻu i le taimi o le fua o vine, faʻapea foʻi i le i ai o le maualuga o le toʻimamafana ma i ai faʻatoʻaga tetele. I luga o le fua o le laau e pala ma suamalie ua paʻepaʻe, o laulaau ua le toe lanu ma ua mago. E mafai ona togafitia se laau faʻatasi ma le fesoasoani o le totoina i ni mea faʻapitoa ("Derozalom" poʻo ona foliga). E i ai foi se puipuiga faigofie o le strawberries mai faʻamaʻi: ia puipuia ai le paʻepaʻe paʻepaʻe, e tatau ona faʻaaogaina uma laau mamaʻi i le taimi, e tatau ona totoina togalaau talafeagai, o le a tatau ona vevela le moega.

Togafitiga o le Black Black

O le paʻu o le Black e aʻafia ai fualaʻau, lea e mafua ona o le faʻamaʻi e maua ai le lanu enaena, avea ma suavai, toesea ai le tofo, tofo, ona lilo muamua lea i se lanu e le lanu ma mulimuli ane faʻapouliuligia uma, o le mycelium of the fungus with the spores formed on it. O le maualuga ma le vevela e mafai ona faʻaleagaina ai le maʻi. Ina ia aloese mai maʻi, e tatau ona malulu faʻasalaga mai le la ma le timu, ma i le tautoulu ua fuafua e sosolo Ordan, i le tautotogo, pe a iai le tuputupu aʻe ola o laulaau, ma le Suiga ma le Suiga.

Auala e taulimaina ai le fufuluina o strawberries

I le faailoga muamua o le fufuluina o strawberries, e tatau ona e faia loa se mea, ia matauina auala talafeagai e fai ai faatoaga.

Faʻailoga matala o strawberries

Lafoaia o petioles i vaitau lata i le faaiuga o le vaitau o le tuputupu ae, o le vaalele ma le vevesi o le vao o faailoga ia o lenei maʻi. Muamua, o le pito i lalo o laʻau e mate, ona uma ai lea o le vao. I oneone oneone e tupu lenei mea i le saoasaoa o le uila, o eleele eleelea ma oneone e faʻagesegeseina ai lenei faagasologa. I le faʻagasologa masani o le vevela, o laʻau e tolopoina i le atinaʻeina, ma o le numera e faʻaitiitia ai.

O loʻo i ai se polokalame faʻapitoa mo le togafitia o togafitiga mai faʻamaʻi:

  1. O le puipuia o fualaau e le fautuaina e totoina ituaiga o meaola e muaʻi tauina i lenei ituaiga o faamaʻi, i eria ua leva ona totoina ai tamato, pateta, melon, vine, eggelu. O nei laau toto e mafai ona aafia i le faamai.
  2. Mo le tuputupu aʻe o le strawberries, faʻamalolo laufanua lafulemu, lelei le suavai, e tatau ona aloese, ae e tatau ona aloese mai laufanua maualalo ma nofoaga e sili ona susu.
  3. E na o suʻega faataitai e maua ai le teteʻega i siama Verticillium e totoina i eleele palapala, o se tasi lea o auala sili e pulea ai lapisi. Afai o ituaiga eseese e mafai ona faʻaaogaina, e tatau ona faia le muaʻi fumigation o le eleele, lea o le a fesoasoani e faʻaaogaina ai iniseti i le palapala, vao ma e oʻo lava ia latou fatu, siama e maua ai faʻamaʻi, masogi, ma isi. O le maualuga o le gaioiga e maua mai i le 33% chloropicrin solution ma le 66% mo le methyl bromide.

Phytophthora o le a

Faʻaalia i le reddening o le aʻa o le pakete, e salalau i totonu o fatu mamai ma eleele ua uma ona faaleagaina. Muamua, o laʻau pito i lalo e magumagu, ona maua ai lea o le lanu mumu, ma le paʻu ma le alu ese o mea laiti, i le taimi e tasi.. I fua puipuia, e tatau ona togafitia aʻa o vine i totonu o se "Fundazole" ao lei totoina. E manaʻomia le faia o togafitiga o strawberries ma se faʻamaʻi. Mo togafitiga o vailaau talafeagai "Ridomil" ma le "Kvadris". E taua le manatuaina e le mafai ona toto le strawberries i luga o le eleele lea na tupu muamua ai pateta. A maeʻa le totoina o togalaau, faʻamalolo ma fomaʻi - Fitosporin ma Extrasol o le a faia. E le gata i lea, e le mafai ona totoina ni laau toto i sina mamao mai le isi, pe a ma le 40 cm.

E taua! E ui lava i le mea moni e faapea o strawberries e taʻua o suamalie suamalie, o le suka o loʻo i ai e itiiti ifo nai lo lemoni.

Fusarium oe

O le anufe e afaina ai se fualaau totō, o le oti e tupu i totonu o le 45 aso. Fusarium wilting e tosoina le laau i le taumafanafana e ala i le ulufale atu i fatu laau ua aafia i le togalaau. O faʻatoʻa togavao e le toe totoina, o le a magumago ma feoti ai. E tatau ona sosolo fasi laau i le "Fundazol" ma le "Trikhoderma", ma e tatau ona togafitia le palapala ile "Nitrafen". A o lei totoina, faatofu aʻa o laau totő i le solution "Gumate-K", ma faʻafefeteina le eleele ma le pata oxide.

Aisea e aliali mai ai foliga i luga o lau vine

Manua i luga o fualaau faila e tautala e uiga i le faaleagaina o laau e ala i le tele o sigi.

Laʻu paepae

Lava maʻi le lelei. E matua afaina ai laulaau, fugalaau ma aʻa o strawberries. E faʻasalalauina spores spores ma le vai, foliga lanu enaena lanu enaena i luga o laulaʻau ma se paʻepaʻe paʻepaʻe, lea o le a mou ese atu mulimuli ane ma ua i ai se pu i lona tulaga. O togafitiga e faia e ala i le "Suiga" ma le "Euparin", ae ina ia aloese mai foliga o le maʻi, e manaʻomia le suʻeina o pupuu i vailaau faʻamaʻi faʻamalosi ina ia amata ai le ovary. Faʻaauau ona aveese laau mama. Aʻo leʻi fugaina, e manaʻomia le faʻatulagaina o le 3-4% Bordeaux; mo i latou o loo mafaufau, pe o le a le mea e fufuluina ai le strawberries i le tautoulu - ia toe faʻafoe lenei faʻavae pe a maeʻa le fuaina.

Brown lau

O lenei maʻi o le a aumaia ai le tele o faʻafitauli, pe afai e te le amata i le taimi e foʻia ai le faafitauli. O le atinaʻeina o le faʻamaʻi na tupu ia Iulai - Aokuso, e masani lava ona pagatia laulaau, e itiiti ifo nai lofe ma petioles. O lapopoa lapopoa e aliali i luga o laulaau, foliga saʻo ma foliga fulafula, muamua le pogisa mumu, ona faia lea o se lanu uliuli. O faʻamaʻi pipii e salalau solo io latou luga - o tino o le tino o le soesa o le faʻamaʻi, lea na iu lava ina malepe, ma o le mucous spores o loʻo faʻamago i luga o loʻo faʻaalia. O le suaina o le galo, lea e mafai ona faafaigofieina ai le siama, ua mou atu, ma o le laʻau e aumaia ai le lagona o le mago. O laʻau i luga o fulufulu ma ogalaau e laʻititi lava, e faʻavaivai ma e le fua.

Laititi laiti i luga o petioles ma fulufulu, sina pagatia, e aunoa ma se faʻaaliga fua, ae ua avea foi ma mumu. O le mafanafana o le vevela e fesoasoani i le atinaʻeina o le fuga. O faʻataʻitaʻiga e faʻamalosia lelei i le malamalama ma i lona toesea. O le siama e molia i le susu, lea e faamalūlūina ai pulupulu pulupulu ua mago faatasi, ma o se taunuuga, latou te felelei i luga o le ea. O le tele lava o le siama e sau mai le vaega pito i lalo o le laau, ma o le taimi e faʻaalu ai mai le 5 i le 10 aso. O togafitiga e togafitia i le "Fundazol", o se mea e tatau ai, e tatau ai ona fufulu le strawberries i le tautotogo ae leʻi totoina le paluga Bordeaux.

E te iloa? Strawberry e na o le pau lea o le pusi i le lalolagi, o lona fatu o loʻo tu i fafo, ae le o totonu.

E faʻafefea ona togafitia togafitiga mai le paʻu palapala

O le faʻamaʻi e aliali mai i le foliga o se lanu paʻepaʻe i itu uma o laʻau. I le le lelei le tuua o le tuputupu aʻe e vave ona taofi, o le a avea ma mea eleelea ma feololo le pito i le ogatotonu, o le mea lava lea e tupu i le musika, ma o le matagofie foi o laulaau o uiga ia. O le mafanafana mafanafana e vevela ai le maʻi. E pei o le pulea i le tautotogo, pe a tutupu le laʻau, e faʻapipiʻiina i latou i fuluʻi mama, ma pe a iai ni faailoga o le maʻi, e togafitia i latou ma Fundazole pe a uma le seleseleina.

O le fufuluina o laʻau ma le 3% urea i le faaiuga o le taumafanafana ma le pulupuluina i le foron solution i le vaitaimi o le vavao i aso uma e 3-4 o le a sili atu ona lelei le gaosia o le suka. O lenei mea o le a fesoasoani i le faʻamalosia o fua o le lumanaʻi, faʻapea foʻi ma le faateleina o le telē o le ovary ma vine.

Vaʻaia lau strawberries, aua e te le amanaiaina faʻamaʻi ua tupu, ma o le a ia faʻafetai atu ma le agaalofa mo se seleselega matagofie.