Fualaau aina

O auala sili e fafagaina ai tomato i le fale

Tomatoes - o se tasi o mea taatele i lo matou atunuu. Latou te aoga ma lelei, ma e aofia ai foi le tele o vitamini.

Mai nei fualaau faisua e faia ai le tele o fuamoa. Latou te folau ma masima. Ketchups, pateta ma mea suamalie, ma le tele o isi ipu e faia mai fualaau aina fou.

O tamato faʻamaʻi alofa e fiafia tele i vai. E tatau ona e iloa pe faʻapefea ona e faʻafeinu i tamato. O lenei malamalama o le a laveaiina ai fualaau faisua mai le faaleagaina vave ma lafo.

Le taua o le faʻaleleia lelei o laau

O le a tupu lelei le tumato pe afai e te gauai atu i le "saʻo" faasusu. Latou te fiafia i le susu ma o le a faʻafetai ia te oe i fua o fua. Lelei, afai e te leʻi faʻasaina laau, o le ae faʻaaluina le mulching. I le faʻafuaseʻi e le faʻafuaseʻi ona faʻaumatia ia fualaau laiti, faʻatonutonu lelei le vai i le ogatotonu o le vaʻai laina.

O aʻafiaga o le fausiaina le talafeagai ina ua uma le totoina o tomato e mafai ona matua faʻamalieina. O lea la, afai e te faia ia laau o se malulu malulu i luga o se vevela aso, ona e lamatia ai lea o se tei. I le malosi malosi, o aʻa o le tomato e aafia i siama matautia.. Ma afai e le lava le susu, e fuga fugalaau ma toesea le tamai ovary.

Mataupu faavae autu:

E masani lava

E faʻapefea ona sili atu le suavai i totogo ina ua totoina? O lenei fualaau e fiafia e inupia, o lea ia faʻaleleia ai aʻa o tamato.

O le vai e le masani, ae tele. Afai e te fagaina tamato faalua i le vaiaso ma sasaa le tele o le vai i totonu o le palapala, o lona uiga o se mea e afaina ai fualaʻau.

E sili atu le faʻamamaina o le eleele i aso uma i le vaveao ma pe a uma le goto. I luga o le tau, filifili mo lenei taimi. O lenei e taua le aua nei faia se mea sese i le numera o pakete e sasaa i le eleele. E tele naua le leaga. E sili atu le leaga.

Vai vai

O le vai sili mo lenei faʻamoemoe o le vai vevela vai. O le faia o lenei mea, i se vevela aso, e mafai ona e sasaa vai i totonu o se paʻu i totonu o le lotoā, poʻo totonu o se isi vai vai vai e leai se totogi, lea o le a vevela i le pito i tua o le aso. Le maualuga o le vevela mo le fafagaina o fatu - luasefulu tikeri.

Meafaigaluega

E mafai ona e faʻaaogaina soʻo se mea faigaluega. Suavai mai le faʻafeinu, pakete, poʻo le pulumu. Laʻau o loʻo faʻaaogaina ma le faʻaogaina o auala faʻavaivai. Ia, afai oi ai se vaieli, poʻo se koluma.

Tulaga o le suavai

Mo le taimi muamua, faʻafefeina fualaau o tamato i totonu o le fale koli, e sili atu i ni nai aso pe a uma ona latou ola.. Afai o le totoina o tamato ua totoina i totonu o pupu, o le mea lea e sili atu ona faigofie le faʻaleleia. Taulai atu ile tolu lita o le susu. Afai e mama lau tamato i totonu o se faaputuga, e sili atu ona lelei le fuafua o le numera o pakete e ala i le numera o tipu.

E faapefea ona faʻaleleia le vai pe a uma ona toto fatu?

A o leʻi faʻafeiloaʻi i le eleele

E masani lava, o fatu totogo e totoina i le taumalulu, ma i le faaiuga o Fepuari, e aliali mai ai tomato. O le nofoaga e sili ona talafeagai mo ia i totonu o le falemautotogi o se lauʻeleʻele i luga o le windowsill. Taumafai e fafagaina fatu o le fale ma le susu.

O le a le tele e tatau ai ona faʻafefeina fualaau i le fale ae leʻi tulaʻi i luga o le eleele? E mafai e oe mai lea taimi i lea taimi ona fufuluina pusi mai le pulumu.

E lelei tele le faʻatauina o se solo malulu i luga o le paolo i lalo o le faamalama o le sulu ina ia faʻafefeteina le ea i totonu o le potu e tupu ai lau tamato.

Mo fatu i le eleele

I le vaitau o le tupuga o le ovary, o le eleele e toto ai tamato e tatau ona faʻamamaina lelei. O le mea lea, ia mautinoa o fualaʻau e lava le susu. E tatau ona faʻafefeteina fatu laau. Ma ia faia mai le amataga o le ovary ma seia oʻo mai le fua.

Afai e te le lava le gauai e totoina ai tamato, ona fua mai ai lea o fua o fua mai le le lava o le susu. E le gata i lea, o laulaau o le malogo e pupuu ma e uliuli.

Mo vaovao

Tomato i totonu o le fale lauʻeleʻele e sili atu ona lelei le "susulu" faatasi ai ma se pulumu. Pe a ma le tasi i le masina e sili atu le faʻaopoopoina o le faʻalaʻau faʻasaina i le vai mo le faʻavaivai. Ma, e moni, o le tele lava e faalagolago i le taimi o le tausaga. I le tautotogo, ua lava le susu o le eleele i aso uma e sefulu. Ae i le taumafanafana e tatau ona faia soo. Faatasi i aso uma e lima.

Mo le sili atu le faigofie, tuu i totonu o se fale kati e ufiufi i se pusa ata i vai. A tupu totogo, totogo. A mavae le lua vaiaso, o le a malosi malosi ia laau, ma e mafai ona e fafagaina i latou i le taimi lona lua. Vai le tamato i lalo o aʻa ma sasaa malie le vai. A maeʻa lena, faʻatali seia tumu le eleele i le susu, ma tatala sina mea itiiti. Ia, o le taimi mulimuli o le faʻaleleia o tamato e tusa ma le lua vaiaso aʻo lei selesele.

E faʻapefea ona fuafua le manaʻoga mo le faʻavaivai?

E mafai ona faia lenei mea i le faigofie. O fea na e faʻamamaina ai le eleele, eli se tamai pu ile eleele. Faapotopoto le eleele i lou alofilima ma faapipii i sina lima i ou lima. Afai e faʻapipiʻi i lalo le palapala, ona faigofie lea ona salalau, ona lava lea o le susu o le eleele. Afai o le palapala e eleelea ma o le a faʻagesegese, e mafai ona faatelevaveina i meafaigaluega i le togalaau.

Mo se faʻataʻitaʻiga, afai e te pikiina se masini ma fai ni punctures i le va o laina, o le a sili atu ona vave faʻafefe le vai. Ma o le taunuuga e mafai ona vaaia i le vaiaso a sau. O fua o le a avea ma mea malie. Ae ui i lea, iinei e tatau ona e taumafai e fai lenei taotoga ia le itiiti ifo i le faatolu. O Tomatoes e fiafia tele i eleele susuma o le a matuā faʻaleagaina lava le tulaga o latou tulaga.

Fufulu mama

O le faʻafefe o le vai e fai ma faʻagasolo malie o le faʻamamaina o le eleele i ni vaega itiiti o le vai. O le mea moni, o le mataua ma le mataua. O le auala pito sili ona faigofie e faʻasaga ai sea ituaiga o gaioiga e auala mai i fagu palasitika. O le auala pito sili ona faigofie e faia ai lenei mea aoe totoina laau totō i totonu o se fale. O le uluai "fou" e matua laveaiina ai le aofaiga o le suavai e faʻaaogaina e fualaʻau. E le afaina ai le eleele ma, o le mea e sili ona taua, e fesoasoani e aloese mai le leaga o le susu i laulaau talavou.

O le faʻagasolo o le faʻafefe o le totoina o tamato e le faigata:

  1. Ave se fagu paʻukeke ma sili atu i luga uma, fufuluina le fasi pepa.
  2. Faʻaaogā se seleulu, poʻo se naifi masani laulau, tipi ese le fagu i luga ae o le vaeluaina.
  3. Aua nei tipiina le pito i lalo ole fagu i le pito. O le a avea o se "faamalu" ma puipuia le susu mai le faamamaina.
  4. I luga o le tapuni o lau fagu, ia faia ni tolu, poʻo ni pu se fa i se fao vevela mumu. Afai e tele ni pu, o le a tafe vave le vai i le eleele. Afai e le lava na mea, ona susulu lea o le susu i totonu o se pusa palasitika. O le a totogo le fatu.
  5. Faʻasolo le fagu ma fuli i luga ina ia lūlūina i le eleele. Siaki le tafe o le vai mai le fagu.
  6. Toto le fagu i totonu o le eleele, faʻapipiʻi laʻititi. Tapuni le lua ma faatumu le palasitika i le vai.

Afai na e faia mea lelei uma, ona lava lea o vai mo ni nai aso. O le a lava lea e sasaa ai le vai i totonu o le fagu i le vaiaso.

E mafai foi ona e faʻaaogaina se isi auala e faʻavaivai ai. Ua lava lea e ave ai ni nai fagu paʻu ma tanumia i lou ua i luga o aʻa o fualaau laiti. Aʻo leʻi eliina ni pusa paʻu i totonu o le eleele, fai ni fagu se lima i totonu o fagu, pe ono pu i lua laina i le mamao e tasi mai le tasi.

O le le lelei o lenei metotia o le tatau lea ona e sasaʻa le vai i totonu o le keli vaʻa o le fagu. Ae ui i lea, o se aoga taua - o le gafatia e le mafai ona ave le matagi. E faʻapea foʻi le lamatiaga o le faʻavaveina o le susu e mafai ona faʻaititia i le zero. I soo se tulaga, po o fea lava le auala e te filifilia, o le masani ma le faʻamaina lelei o le eleele o se faʻamaoniga o se togalaau manaia matagofie i le lumanaʻi!

O le tele o lou mafaufau e te totoina ai au fualaau i le amataga lava, o le tele foi lea e te maua se seleselega lelei. Naʻo le tausiga ma le faaeteete o tamato e mafai ona maua ai ni taunuuga lelei i le uiga tonu o le upu. A uma mea uma, paʻu, lapopoʻa tetele ma matagofie i le laulau - o le mitamita ma le fiafia tele.