Fualaau aina

E faʻapefea ona totoina se seleselega lelei: toe gaosia o fatulala

O lapisi o se tasi lea o fua masani e masani ona tupu i togalaau fualaau aina ma e oo lava i le fale i luga o le faamalama, ma e mafai ona faia i ni auala eseese, o se tasi o loo totoina le laukalo mai pulou.

Mai le tusiga o le ae iloa ai uiga o le totōina o le karika ma le fesoasoani o le osofaʻi. Faʻafefea ma o le a le taimi e tatau ona e amata aoina ai fatu?

Ia e faamasani foi oe i laasaga o lea laasaga mo le totoina o fualaau aina i se auala talitutusa: o le a le taimi e lulu ai, o le a le lisi e tatau ona faaaoga, pe faapefea ona filifili le vaega sili ona lelei, ma le auala e totoina ai pulufana e faaaoga ai le laau toto?

O fea e tatau ona mulimulitai i tulafono o le tausiga mo le totō totoga, e iu ai ina aoina se seleselega lelei o le kalaka?

O le a le mea?

O le lauloloa o Winter, lea e masani ona faʻaaogaina mo lenei metotia, e tasi lona uiga faʻapitoa: a oʻo ina tupu, e aliali mai i luga o laʻau, o le faagasologa o le alualu i luma e faʻaalia ma avea e foliga tutusa ma se fugalaau susulu e aofia ai le tele o petalset petals. O nei petals o bulbs - o laumei laititi laiti. I luga o le 'au e tasi, o le numera e mafai ona oʻo atu i le faitau selau.

O le pulu vaalele e pei o se fatu, ma e faʻaaogaina mo le totoina o le kari. O le mea lea, ina ia maua ai le 100 - 150 ulu ulu, ua lava lea e tuu ai pe tusa ma le 3 lala ua tupu.

Faʻapitoa o le totōina i polotini

O le taumalulu o le lauloni e tosina ai tagata uma e aafia i le totoina o ia togalaau., faatasi ai ma lona fua tele ma fua tetele ma, soo se faasologa, e aofia ai.

Ae i le taimi na totoina mulimuli ane ai, o la latou lapoa o se mea le lelei tele, aua ina ia mafai ona maua se aofaiga tele o le seleselega, o le a e manaʻomia foi le tele o mea toto.

E taua le matauina o lena mea i le tasi ulu o ituaiga taumalulu, i le averesi, 12 nifo; i le tautotogo - e oo i le 20.

E matua leai lava se aoga e faʻaalu ai le tele o le kalakeke ua tupu ina ia toe totoina. O le mea lea, o le auala e aluese mai ai i lenei tulaga o le galueaiina o le kalaiki mai le afaina.

Ae o le mea sili ona aoga e le o le faasaoina o mea totō, ae o le toe faʻaleleia o fualaau aina (i le gasologa o lona tuputupu aʻe latou te le paʻi atu i le eleele, ma o lea e le o aʻafia ai i soʻo se faʻamaʻi) ma le faateleina o lona ola.

Eseesega mai isi metotia o le totoina o le kalama - o se mea taua tele o le faagasologa: A e totoina ni nifo, e tatau ona tuʻu le tasi i pu taitasi, ma ua lava le tuʻuina o pulu e pei o fatu o isi fualaau faisua.

E fia fatu i le 1 kg?

O le fuainumera, o le aofaʻi o lelei i luga o se tasi tulaga e eseese mai le 20 i le 130, pe a uma le seleseleina ma le faʻamamaina o le aofaiga o lenei aofaiga e 12-20 kalama, ma mafai ai ona fuafua e 1.5 i le 2 tone e mafai ona aoina i le 1 hectare, ma le maualuga o le 150 i le 200 fatu laau i le 1 hectare.

1000 pans e tusa ma le 120-400 kalama, o lea i le 1 kg. atonu e le itiiti ifo ma le 830 fasi vaega. O latou fuainumera e mafai ona sili atu pe itiiti. E faʻalagolago lava i ituaiga o togakalama o le taumalulu, tulaga faʻatupulaia, o le mea lea e le tatau ona manatu saʻo lenei fuainumera.

O afea ma faʻapefea ona aoina fatu?

I totonu o itulagi taʻitasi, ei ai le taimi ese mo le vevela o le kalama, o le mea lea, e mafai ona fuafua pe a talafeagai le seleselega o pulu, e tusa ai ma le foliga o le aū: muamua o le a mimilo i se afifi, ona faʻasaʻo lea, ona e manaʻomia lea e amata.

E sili le filifilia o pulu i pusa tetele, ona maua lea o se seleselega lelei. Tuʻua i latou, tatou te faʻaumatia isi tagata uma ma faʻatali mo le matua o latou ua filifilia.

E leai se mea e tatau ona tatou misia ai le taimi o le matuʻatoa matua o pulu, auā o le taimi lava e maeʻa ai, o le a amata ona latou paʻu'ū lelei.

O le aoina o le bulbochki e le manaʻomia ona vavae ese mai le tasi i le isi, aua ua teuina uma, afifi mo sina taimi i le gau (aʻo le i aafia i se vaifofo o le paluga palamati ma ua maeʻa ona mago) ma faʻamalolo e faʻamalolo.

I le taimi nei, o loʻo i ai le tele o meaʻai uma mai le aʻa i totonu ia i latou.

A mimiti tele le aʻa, e mafai ona e toso ese pupuvao mai le gau ma vavaeese mai le tasi ma le isi, o le a sili atu ona faigofie. Ona mafai lea ona teuina seia oʻo i le isi atunuʻu poʻo ua amata ona faʻaleleia.

Mai le vitio o le a e iloa pe ae manaomia le aoina o palugalaisa:

Laasaga i lea laasaga ma lea laasaga pe faapefea ona tupu se aganuu

Totoina o aso

O le filifilia o le taimi sao mo le totoina o le kalaka i lenei auala e taua tele, aua e mafai ona faia uma i le tautoulu ma le tautotogo. I le tautoulu o le a sili atu ona lelei le faʻaputuina o pulufana ia Setema poʻo Oketopa.ona latou maua lea o le taimi e maua ai aʻa ao lei oʻo mai le malulu.

Ma i le tautotogo, o le taimi lava e mafai ai ona e amata totoina se mea (mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e taulai i le amataga o le galuega i le fanua), ae o le a maualalo le seleselega pe a faʻatusatusa atu i le mea e tupu mai i le totoina o le vaomatua.

Faʻamaumauga o mea tau tupe

Ona o le mea moni, o le totoina o le kalaka i le fesoasoani a pulufana e tupu i le auala lava lea e tasi e pei o le totoina o fualaau faisua ma le fesoasoani a fatu, ao faagasolo lenei faagasologa e mafai ona e faʻaaogaina auala eseese e faʻafaigofie atili ai. I le avea ai o se auala faʻaaogaina, o le a faia ai se tagata e selesele ai le sipuni masani (SLR-2). Faʻatasi ai, e mafai ona e suia le mamao i le va o pu. Mo se vaomatua tele i luga o le maketi a Rusia, na o le Spanish spa e ofo atu i tau talafeagai.

Mea sauniuni

Fautuaina 2 - 3 masina ao lei totoina, tuu le pusa i luga ole fata o le pusaaisaIna ia faʻaitaitagofie ai ma saunia i latou mo tulaga i fafo, e mafai foi ona faʻaalu i latou i se fofo o le potu tele mo le 12 itula, ma a maeʻa loa lena taʻaloga. O faatonuga atoatoa o loʻo faamatalaina i lalo.

Filifiliga o le nofoaga

Mo le totoina o le kalakeke mai le pine e manaʻomia ai le eleele mamā ma lelei, aua latou te le maua se malosi lelei e tetee ai faʻamaʻi. O le faʻaleleia o le eleele aʻo lei totoina e tatau ona tutusa ma so o se isi lava auala e faʻatupulaʻia ai lenei fua.

E taua! Aʻo leʻi oʻo i le vaʻaia, e manaʻomia ona faʻateleina le eria.

Le faagasologa o le totōina o le vozdushki seeder

E leai ni eseesega taua i le auala e totoina ai le kālaiki ma le fesoasoani a le fale i togalaau laiti ma le tele o eria, naʻo le auala e faʻaaogaina mo lenei mea: pe o se fatu fatu tusi poʻo masini fufulu tetele. E le gata i lea, o auala e le eseese pe: i le taumalulu poʻo le tautotogo - e le afaina.

Aʻo leʻi amataina le totoina, o lapisi e faasoasoa i le lapoa i vaega e 3-4, ma i le 30-40 fasi vaega le tele o se ulu faʻatusa ile 1 mita sikuea e manaʻomia. m. E tusa ai ma lea, o le tele la latou lapoa, o le sili atu lea o le numera e manaʻomia. O le loloto o le lulu o le 3-4 cm i le tautotogo ma le 10 cm i le tautotogoma le mamao i le va o laina (e mafai ona umi, faalagolago i le itu) - 3 cm.

Ma le isi, o fatu na tuʻuina i totonu o le eleele e ufiufi i se vaega o humus ma tuulafoaiina.

Mo le mauaina o se ulu atoa o le kalakeke o se lapoa lapoa e mafai na o le 2 tausaga o le luluina.. I tulaga tulaga ese, e mafai ona tupu lenei mea mo le 1 le tausaga.

E tatau ona manatuaina e leai se mea e tatau ona ola ai le vine i luga o le fanua e tasi mo le silia ma le 2 tausaga i le laina. E mafai ona faaputuputu faamaʻi i luga o lenei laueleele, ma e le tatau foi ona tuu se nofoaga e tulaueleele ai na ola ai aniani, totoma ma kāloti. E sili le faia o lenei mea pe a uma se tamato, soʻo se kapisi ma pi.

Vaʻai pe faʻapefea ona totoina palu laukalo ma le fesoasoani a tekinolosi:

Tausiga

O le tausiga o vaomatua na toto i le tautotogo e aofia ai le fafagaina, fafagaina, tatalaina o le moega ma le aveeseina o vao e aliali mai. Pe a aliali mai na o fuālaau muamua lava, e tatau ona vave faʻamalo le eleele ina ia alofia ai le foliga mai o se palapala o le palapala, lea e vave faʻagesegese ai le tuputupu ae, ma ufiufi ai se vaega o le humus poʻo le peat. Ma le faʻamafanafana e tatau ona masani mai le amataga o Me i le amataga o Iulai. Ma taofi le susuina o le eleele 3 vaiaso aʻo lei seleseleina le seleselega.

I le tautotogo, e toetoe lava a le manaʻomia le tausiga e nai pu laiti, o lea e taua ai le filifilia o mea tetele ma ola maloloina mo le totoina i lenei taimi o le tausaga.

A maeʻa le kiona, ona aliaʻe ai lea o pine muamua, ma ua faʻamaʻaina, faʻafeinu ma veleina, ae leʻi eliina. Ma ua uma ona tupu mo le 2 tausaga le mea e talafeagai mo le mauaina o se seleselega atoa.

E mafai ona e faitau faʻamatalaga lautele e uiga i le togakalama ile tausiga iinei.

Seleseleina ma teuina

O le tafe o Winter, toto i le tautotogo po o le autumn, e masani ona selesele i le ogatotonu o Iulai. Ae mo le tele o vaega, e le tatau ona taʻitaʻia se tasi i le taimi, ae i le samasama o laulaau, o le faʻavaeina o fua i luga o le pulu matagogo.

O faafitauli ono ma faafitauli

E matua leai lava se mea faigata i le galueaina o palugalaliki: e aliali mai i latou lava i le taimi lava e mamae ai le papa i fafo ma papa. E faigofie foi ona faʻamago: naʻo le afifi i le gau ma tautau mo le matua atoa.

Matou te fautuaina le faitauina o isi tala aoga e uiga i le kalaka:

  • Eseesega.
  • Tuputupu ae le galala o se pisinisi.
  • Laʻei pito sili.
  • Toto togafitiga.

Faaiuga

E toatele ua latou matauina lena mea a oʻo ina totoina le kālati i lenei auala, o lona gaosiga e faateleina i le 30 - 40% e ui i le mea moni o le tele o le totoina o mea totō e faʻaititia, ma o nei mea e sili ona aoga i le faʻalauteleina o lenei aganuu ma le fesoasoani a pulufana.