Meafaigaluega

E faʻapefea ona faia se paluga papa mo pateta mai se uila tuai

O tagata uma e iai le poto masani i le totoina o pateta, e masani lelei i le tekinolosi tusi lesona o vaomatua.

Ina ia faafaigofie lenei faagasologa, e mafai ona e faia se solo mai se uila ma ou lava lima.

Mataupu faavae o le taotoga

Faʻafefea ona faʻaitiitia lau galuega, faigofie ona malamalama. O le mataupu faavae o le sulu fale mo pateta e faigofie.

E te iloa? I Europa, na amata ona latou totoina pateta i le ogatotonu o le XVI senituri.
O le vaega autu o le iunite, lea e loloto atu i le eleele e ala i le 10-15 cm, e faia i se foliga faʻapitoa pe i foliga o se ufanafana. O laʻau e tuʻuina i se tulaga o le eleele i totonu o le alalaʻi e faʻanofoina i le lautele o loʻo manaʻomia ma faʻasusu le tele o pateta. O le lautele e faʻalagolago i le lautele o le laina. O lenei vaega o loʻo faʻapipiʻiina i le uila vilivae ma se uili uili. O le masini atoa lea e puleaina le uili. Ma o le tele lava o mea uma e faʻafaigofieina le galuega a le uili o loʻo agai i luma.

Ia faʻamasani oe i le totoina o ituaiga pateta eseese: "Kiwi", "Luck", "Gala", "Irbitsky", "Blue", "Queen Anna".

O lea, O le faagasologa o le suaina o pateta e faia i gaoioiga nei:

  • faʻaloloto i totonu o le eleele;
  • feaveaʻi e faʻaaoga ai le uili;
  • e ala i le taʻitaʻia o le taʻiala.
O le faagasologa o le patipati pateta e sili atu ona faigofie nai lo le mea e te faia ma le lima i le sua, e vavae ese ai laau taʻitasi taitasi. Galuega sili atu vave ma lelei. O lenei togafitiga e talafeagai mo le totoina o le pateta na totoina le laina ma le ala.
E te iloa? O le auala o le totoina o pateta na sau mai Holani, o lea ua taua ai foi o le Dutch.

E faʻapefea ona fai se papa maʻa mo pateta ma ou lava lima

E mafai ona e malamalama e ala i le faitauina o la matou tusiga pe a fai se papa maʻa mo pateta ma ou lava lima. E faigofie lenei mea mo lē e ona, o ia o loʻo i ai meafaigaluega talafeagai, o se uila tuai e le talafeagai, o se tagata galue ma, ioe, manaʻoga.

Mea ma mea faigaluega

Mo le gaosiga o masini pata pateta ma o latou lava lima, muamua lava, e manaʻomia le vaega o le faʻatoʻaga. O iinei e mafai ona e faʻaaogaina ai le vaega maeʻa o le tagata faʻatoʻaga masani masani, e mafai ona e kukaina le faifaatoaga, faʻapipiʻi le pito i le itu taumatau. O le a ave le ata o se uila tuai Soviet ma le uili e tasi (26-28 inisi). Mai le uili e sili atu le aveeseina o le paʻu, ma tuua ai le laina "le lavalava." O le uʻamea e sili atu le lelei o le eleele, o lona uiga e sili atu ona faigofie le pulea o le iunite maeʻa. I luga o le faavaa e tatau ona avea ma uili uili. E masani lava, o le a e manaʻomia uma ia uila ma uila.

Gaosiga o gaosiga

O le gaosiga o gaioiga o le a aofia ai ni laʻasaga.

E taua! I le gaosiga o gaosiga, mulimuli i faatonuga saogalemu.
  • O le taimi muamua o le sauniuniga.
Muamua lava, seʻi o tatou saunia le siata uila. Matou te aveeseina le uili pito i tua, taʻavale, nofoa ma nofoa faataavalevale. Matou te aveese le paʻu ma le mea pueata mai le uili pito i luma, ma tuu ai na o le gutu. Saunia se vaega o le tagata taʻavale e faʻatau i luga o le nofoa pito i tua. Ina ia faia lenei mea, e tatau ona e toe faaleleia le mauga i le vaega, pe afai e le talafeagai le "tagatanuʻu". Afai e leai se vaega o le galue vine, e tatau ona e saunia le uamea e te faʻaleleia oe lava ia.
  • Laasaga lona lua - o le gaosia o le iunite.
O le uili uili pito i tua e tatau ona teuteuina, ma tuu ai na o le "tafatolu" o le faavaa. I le mea e vavae ese ai mo le uili pito i tua, e faasaga i le gaʻo, faʻamau i le vaega o le faʻatoʻaga. Tipiʻu lelei ia fatu i se afifi talafeagai (masani ona latou manaʻomia le lua: tasi e lagolago ai le fusi, le lona lua - e faʻapipiʻi ai le nut).

Faʻafaigofie le faagasologa o le totoina o pateta o le a fesoasoani ai i le pateta, ma afai e te totoina le tele o pateta i luga o le saite, e tatau ona e mafaufau e uiga i le manaomia mo le seleselega o le pateta mo le seleseleina. E mafai ona faia tutoʻatasi.

O le aveeseina o lenei vaega e tatau ona fetuutuunai ina ia faigofie ai ona savali ese mai le tagata sulu. I le mea na tu ai le nofoa, faʻatulaga le uili. Faʻaiʻu le uila uila. Ole maualuga e mafai ona faʻafetaui mo lou maualuga.

I le faʻaopoopoga, ia mautinoa e faʻamalosi pe fufusi faʻamalosi le tui pito i luma ina ia tu "oti" ma e le liliu. Afai e leai se vaega o le faatoʻaga ua maeʻa, ona tatau lea ona kuka. O se faʻatusatusaga faʻapitoa lenei. E tatau ona i ai le lautele o le vili e 2/3 o le laina lautele. O le pito o le laʻau faʻapipiʻi e le tatau ona faʻamalosi ina ia puʻe lelei ai le eleele (tusa o le 80-90 °).

E taua! O faʻamaʻi nei e ono mafai ona tupu i le tulaga o le solia o le faʻainisinia o le saogalemu o le faʻaaogaina o le faʻaleleiaina: faʻalavelave eletise, mumu mai le paʻu ma le paʻu uʻamea, manua o le masini.
E mafai ona e fai se fusi i luga e galulue faatasi ai. Aua o le fusi e toso le muamua, puleaina - le lua. I le okuchnik e sili atu ona faigofie le lavea i le eleele, e mafai ona e faapipii i ai se uta.

Isi filifiliga mo tagata sulu

Oku mafai ona faatauina mai le okuchnik i le pepa ua maeʻa, ae ia fai si oe taugofie ma faigofie (e aunoa ma le tuua o le fale). E iai foi le tele o filifiliga mo mea e fai i le fale: mai se uila, mai i se itu, mai se vavae, mai se uila uila ma se paipa, ma isi. Mo se tusi tusi mai se uili vavae ma se uili e avea ma faavae. O luga o le vaega o le galue o le galue vine. Faʻaaogāina e taula uili. Oku mafai ona faia le okuchnik o le tamaititi e ala i le aveesea o le nofoa ma le uili mua. E le fetaui lelei lenei mea i le vaʻavaʻa. E talafeagai i luga o le faavaa i autafa o uili i se tasi itu e faʻaleleia ai le taua. O sea mamanu o le a alu i luga o le laina, ae le o le auala. E faia e Hiller le pulou i luga o le mataupu faavae lava e tasi.

O se tasi o filifiliga, pe faapefea ona faia se tusi lesona okuchnik ma o tatou lava lima, matou te faʻaalia i lenei tusiga. E mafai e lenei iunite a le tagata lava ia ona faia ni galuega eseese i luga o le 'upega tafaʻilagi, aemaise lava pe afai e te suia le paso: vao, faʻamalo, atinaʻe, ma isi. E le gata i lea, e mafai e se tasi ona faia nei galuega ma faigofie.