Fualaau faʻapitoa

Cherry-plum: meaola caloric, tuufaatasiga, manuia ma le afaina

Cherry plum (tkemali, vishnesliva) - fua o le igoa lava lea e tasi mai le ituaiga o Plum. Tuputupu i totonu o atunuu o Asia, Europa, i le Caucasus. O fua o le paʻu peleni e lapotopoto, elongated, faʻalanu, samasama, lanu mumu, lanu viole, uliuli. O loʻo aofia ai le tele o mea e aoga i tagata, faʻafetai i le paʻu o loʻo faʻaaogaina mo le gaosia o togafitiga faʻataʻitaʻi, i le cosmetology. E maualuga o latou uiga, o le mafuaʻaga lea e masani ona faʻaaogaina i le kuka: fou, mago, faʻamaʻi ma gaosia. E pei o le tele o oloa gaosi, o le faʻaaogaina pea o pine pelele e mafai ona aumaia uma le manuia ma le faʻaleagaina.

E te iloa? O le motherland o cherry plum (lat. Prunus divaricata) e taʻua o Transcaucasia ma Western Asia. O iina na ia galue ai i le silia ma le lua afe tausaga talu ai.

Cherry-plum: calories, vitamini ma minerale

O le mati mama e mauʻoa i vitamini ma minerale, e aofia ai:

  • suka (10%),
  • citric ma malic acid (1.5-4%),
  • pectin (0.3-1.5%),
  • vitamini C (22%),
  • provitamin A (11%),
  • calcium (3%),
  • uʻamea (11%),
  • magnesium (5%),
  • phosphorus (3%).
E aofia ai foʻi ma le potassium ma le sodium. O lua e aofia ai le suauu.

E te iloa? O le lanu o le kerry plum e faalagolago i lona fatuga. O lea la, o lanu samasama o loʻo faʻaalia i le maualuga o le suka ma le citric acid. O le paʻu paʻepaʻe ma le paʻu cherry plum ua i ai se mea maualuga pectin.

O le taua o mea taumafa o le peleni plum i le fua faatatau o le 100 g e pei o lenei:

  • gaʻo - 0.1 g;
  • proteins - 0.2 g;
  • carbohydrates - 7.9 g
Cherry-plum e talafeagai mo mea taumafa paleni, ona o lona mea e maua ai caloric na o le 34 kcal / 100 g.

O le a le aoga aoga

Talu ai ona o nei 'oa o vitamini ma minerale, o loʻo fautuaina ai le faʻaaogaina o pamu siaki mo togafitiga ma puipuiga. avitaminosis, malulu, tale. E manaʻomia le aofia ai i taumafa i aso taʻitasi o tamaiti, tagata matutua, fafine o loʻo faʻamoemoe mo se tamaititi, tina tausi maʻi, ina ia mafai ona faʻatumu avanoa e maua ai fualaʻau.

O pulu penisini e mafai ona faʻaleleia ai le manava, o lea e fautuaina ai mo le faʻamalosi. O mea o loʻo i le pectin ma le fiber e faʻataga ai oe e aveese faʻamaʻi faʻamaʻi pipisi mai le tino o le tagata. O se maualuga maualuga o le pasela i le tuufaatasiga o le paʻu peleti e taʻu mai e tatau ona faʻaaogaina e tagata ei ai faafitauli i le loto. E masani ona 'ai e mafai ona faʻamalosi ai le fatu o le fatu, puipuia le arrhythmia. Ona o le maualalo o meaʻai i suga, e fautuaina ai e 'ai Vishnesliva ma se faʻafitauli o le gataifale, tagata e mafatia i le oona, diabetes.

E iloa foi e uiga i mea malu ma malolo o le fua. E i ai se lelei o latou aʻafiaga i le setete o le fatuga tutotonu. E mafai ona faʻamautuina le toto maualuga.

E le gata i lea, ona o le maualuga o le vitamini C ma le A, o pamu o loʻo maua ai le tele o meatotino faʻaleagaina. Vitamini e aʻafia ai le faʻagesegese o le faasologa o le soifua matua.

E taua! I togafitiga faʻale-aganuʻu, e le faʻaogaina le pulu.
O fualaau suamalie suamalie e faʻamalieina ai le fia inu, e aoga ona o mea faʻafefete ma faʻataʻitaʻiga, faʻaleleia le gaioiga o le tino. Cherry compotes ma deco decorations ei ai se aoga aoga i le fia ai ma le nutimomoia.

I le faʻaopoopoga i fualaau aina suamalie, o peleti plum ma lua fugalaau e iai foʻi mea aoga. Auala saunia mai fugalaau, faʻaaogaina i faʻamaʻi o fatugaʻo ma le ate, feusuaʻiga feusuaʻiga i alii. O le suāuʻu e maua mai le fatu, o se vaega o mea manogi, fasimoli faafomaʻi. O le atigi o loʻo faʻaaogaina i le gaosiga o le carbon carbonate.

O lea, O le peleni plum e iai mea taua:

  • immunomodulatory;
  • tonic;
  • sosolo;
  • laxative;
  • fofo;
  • tonic;
  • antioxyidant.

E faʻapefea ona faʻaaoga le paʻu peleni i fomaʻi faʻasolopito

O nisi nei o fualaʻau faʻapitoa ma le faʻaogaina o le paʻu peleni mo faʻafitauli faʻalesoifua maloloina eseese.

Mo le puipuia o beriberi, flu ma ARVI. 100 g o fualaau aina mamago mo le 200 g o vai inu vevela ma inu, e aina le fua.

Faatasi ai ma faafitauli i le prostate ma le fausiaina. 100 g fugalaau fugalaau 300 g o le vai ua kuka, faamalolo mo le 24 itula.

I le gasologa o le galuega i luga o gaioiga eleelea. Faʻatasi i le vaiaso, 'ai le 100 g o le fou poʻo le 50 g o fualaau mamago.

Fuga E tatau ona inu leuti ma le faʻaopoopoga o le paʻu pele. Pe, faatolu i le aso ao leʻi 'ai, inu le 60-70 ml o le paʻu pele.

Ua saunia e ala i le liligiina o se sipuni sipuni o le paʻu pele cherry ma se ipu vai inu ma le faʻamalosi i se vevela mo le lima itula.

Faʻailogaina. Aʻo le i ai taumafa, tolu taimi i le aso e suʻe ai pauna. Mo lona sauniuni o le a manaomia ai 4 tbsp. sipuni o fualaau mamago, ua sasaa atu le 0.5 lita o vai inu, kuka mo le 5 minute. Faʻaosooso 4-8 itula.

O le faʻaogaina o le keke cherry i le cosmetology

Orycha o se meafaigaluega sili ona lelei e mafai ona faʻagesegese ai le matua o le paʻu, aveese le ita, fesoasoani i ituaiga uma o fagu, o lea na maua ai le faʻaaogaina i le cosmetology. Mai i lea mea e saunia ai mea mo le fufulu, fufulu lauulu, masini, faaopoopo i le kulimi.

O tagata o loʻo i ai le paʻu o le paʻu ua fautuaina ina ia fufulu ma le peleni plum. Ua saunia mai le 50 g o fualaau aina suamalie (suamalie), lea e sasaa atu ai le 100 g o le vai vevela mafanafana ma faatagaina e faʻaaogaina i le po atoa. I le taeao, o le mea e faʻaaogaina e faʻamaʻaina ma faʻaaoga e pei ona faʻamoemoeina.

Mo le faʻavevesi, e mafai ona e fufulu le vaega o faafitauli ma le paʻu o le plum.

Mai maʻa maʻa e saunia se masikulu toe faafou. E fefiloi ma pulupulu ma faʻaaoga i foliga, neck ma decollete mo le 20 minute. Ona fufuluina lea i le vai mafanafana.

Ina ia faʻamalosia le folasia o lauulu ma tuʻu atu ia i latou le susulu ma le siliva latou te faʻaogaina ai le paʻu penisini na saunia mai le 100 g o fualaau suamalie (nutimomoia) i le 0.5 l o le vai mafanafana mo le 12 itula. Latou fufuluina le lauulu, muamua le filiga.

Le faʻaogaina o le keke keke i le kukaina: auala e sauni ai mo le taumalulu

O plums e sili ona suamalie, maua se tofo suamalie, e masani ona faʻaaogaina i le kuka, i mea e faʻaaoga ai fou ma gaosia.

O i latou e saunia masi, jams, jam, jelly, marshmallow, marmalade. Faʻaaogaina mo le sauniuniga o meainu: suamalie, compotes, jelini, uaina. O le pine paʻu o le elemene autu i le sauʻai Tkemali, e lauiloa i atunuu Caucasia. I le nofoaga lava e tasi mai lenei pulu e fai ai le pita suamalie lea e talisapaiaina ona o meaʻai ma meaʻai. Ma ia saunia foi soupelu, mo se faataitaiga, Azerbaijani bozbash, mo le sauniuniga e avegogo ai le cherry plum, po o le kharcho. E faʻaaogaina le laumei i salakeke, i le faʻatumu mo le taoina.

E maua mai le kulimi Citric mai fua. Mai le siaki suamalie o meaʻai e faia ai se fatu mo le faia o le lemonade.

E sili ona lelei le 'ai o le uʻamea. Taofi i totonu o le pusaaisa ma faʻauu mo le lima aso. Afai e tele fualaau aina, ma e leai se avanoa e 'aina uma ai, e mafai ona e togiina se paʻu pe faʻagogo. Pe a faʻamaʻi, o loʻo tumau pea ana meatotino aoga uma. O fualaau aina suamalie o se auala sili ona lelei e faʻaleleia ai le malosi o le tino i le taumalulu.

O nisi nei o fualaʻau e mafai ona faia mai le paʻu pele, ina ia i ai i lau laulau i le taimi o le taumalulu.

Cherry jam. Saunia le suauu: faʻamafola tolu punetini o le suka i le 200 ml o le vai, aumai i se vevela, faaopoopo 1 kg o fua. Cook tolu minute. Fualaau aina fua. Liligi le suka i le syrup, aumai i se vevela, faaopoopo fua. Cook mo le lima minute. Ona tuu ai lea mo ni nai itula. Cook faʻamafa lua faʻalua mo le lima minute. Faʻaopoopoga o fualaau faʻamalosi o le peleni plum mo le taumalulu. Saunia mai fualaau samasama. Matou te aveese mai lua mai fualaau aina ma fai paluga pateta (faʻaaogaina se sieve, colander, suauu toto). Faaopopo le meli i le tofo. Faʻafefiloi lelei ma gagau i totonu o pusa inu. Tuu i totonu o le pusaaisa. Ia le toe sili atu ma le lua masina. Faaaoga e avea o se isi mea i jam, jam.

Cherry plum i le syrup. O le afa-lita le fagu e manaʻomia 1/3 ipu ipu suka; fualaau aina ma vai, e toʻafia o le a ulufale. Tuu le kulimi pelene i totonu o fagu, faaopoopo le suka ma le vai inu. Ufiufi ma le faavaa, tuu i lenei setete mo le 10 minute. Ona faʻafefe lea o le vai ma aumai i se vevela. Suauu mo le 3 minute. Ona liligi lea o le sipuni i totonu o faletupe ma tafe i luga. Matou te afifi ma faatalitali seiloga e manaia mea o loʻo i totonu o vai. E mafai foi ona faaopoopo i ai le apricots i lenei fua.

Tukiali sause. Mai le 3 kilokalama o fualaau aina e fai ai pateta palu. Ina ia faia lenei mea, e tatau ona fetogia muamua i latou i maa, taofi sina mea itiiti i sina vai, ona uu lea i totonu o se sieve, colander poo le faʻaaogaina o se suavai. Masini suamalie mo le 30 minute i luga o vevela vevela. Faaopopo 1 tbsp. se sipuni o le masima ma le kuka mo le isi 10 minute. Ona faaopoopo lea o le 1 tbsp. se sipuni o hops-suneli, afa afa o le galati gaosi, 100-150 g o greens ma fatu e le o le cilantro. Saula le saumati mo le 5 minute. Ona faataamilo lea o faletupe.

E te iloa? Sauce "Tkemali", faapea foi ma fualaau o fualaʻau peleni fesoasoani i le tino e sili atu ona gaosi meaʻai gaʻo ma aano o manufasi.

O faʻamaʻi ma faʻamaʻi faʻaleagaina

E ui lava i faʻamanuiaga o le pine o le kerry, lea na iloiloina i lona faʻamatalaga, e mafai foi ona afaina ai. O le mea lea, afai e te 'ai tele, e mafai ona faʻafefe ai le mea oona, lea o le a faʻaalia ai i le foliga o le nausea, o le manava o le manava, manava manava ma le suʻamuʻu.

E le gata i lea, o le tele o le taumafaina e mafua ai le faateleina o le maualuga o le toto, o le faateleina o maʻi gastrointestinal e pei o gastritis, maʻi o le tino, ma le faateleina o le eletise. O le mea lea, o le pelemu penisini e mafai ona afaina ai tagata ei ai se talaaga o ia tagata na maua. Latou te manaʻomia le faʻaaogaina o lenei fua ma le faʻaeteete.

E taua! E tatau ona faʻamautinoa e le pa'ū ivi totonu o ponaivi o cherry plum, aua o loʻo i ai le lamatiaga mo le tama o le prussic acid.

E le mafai ona tuʻuina atu le plum i tamaiti i lalo ifo o le 10 masina. Mulimuli ane, e sili atu le fafagaina ia i latou mama o fua samasama, aua o le mumu e mafai ona faaosofia ai ni mea e afaina ai le maʻi. E taua le faʻalauiloaina o le ipu peleni ipu i totonu o le lisi e amata mai le afa o le sipuniti, ma faʻaititia ai le aofaʻi. Aʻo lei oʻo ile tamaititi ile 12 tausaga, palau, aemaise lava magogo, e tatau ona faʻaofiina i totonu o le lisi i ni mea laiti.

O le taumafa o le peleni plum i le aofaʻiga o aofaʻiga atoa o loʻo i ai sona aafiaga lelei i le tino o le tagata ma e mafai ona fesoasoani i le tele o faʻamaʻi. Ma e aʻafia ai foi i le mea moni e mafai ona ia faʻafatiaina maʻi faʻamaʻi tino ma tulaga leaga o le siosiomaga.