Laʻau

Fugalaau Corydalis

O le taimi lava e liusua ai le kiona, e aliali mai i luma o le vaomatua. Faatasi ai ma fatuga, lili o le vanu, e mafai e se tasi ona matauina fugalaau uumi umi o se foliga e le masani ai. O lenei Corydalis o se laau e taatele i le vaomatua ma le galueaiina o togalaau.

Fugalaau Corydalis o le aiga Poppy, le fale o Dymyankov, vasega Dicotyledon. O lenei fugalaau e seasea maua i le togalaau. Ae o le vaomatua o le vave totoina o laau, e mautinoa lava, na vaʻaia e tagata uma. Na faaigoaina ona o lona foliga ma le tele o mea leaga (o le igoa o le igoa ua toe foi atu i le upu Roma "pulou", lea e foliga tutusa ai fugalaau o Corydalis). E oo lava i tagata e taua o le "muai moa", uma mo le foliga uigaese e tasi o le fugalaau.

O lenei vaomatua vaomatua e masani i soo se tasi e alu i fafo i le vaomatua i le amataga o le tautotogo.

O le a le foliga o se corydalis?

I le taimi muamua, na ola le laau i le vaomatua, ae o le le mautonu ma le taua tele e talafeagai lelei mo le teuteuina o moega o togalaau. O Corydalis o se laau faʻapitoa, o loʻo i ai se mea totino e le mafaʻatasia, o laʻau laulelei ma se fugalaau e faapaleina ai se uumi umi o le kuata mita. Vaomatua - e sili ona lelei i vaomatua, e mafai ona e mauaina i vaomatua vao, aspen ma birch vaomatua.

O le crested crested e maua ai le gaioiga o le racemose (e pei ona taua i nisi taimi), lea e aoina ai ni lanu violē, lanu mumu po o le lanu violē. O vao moa pupula e taatele i vaomatua o Rusia; o le fugalaau o lea ituaiga laau ei ai le bilobate.

O lenei mea muamua e amata ona fuga mai i le vave e leai se togalaau e totogo, o lea e amata ai ona teuteu le 'upega tafaʻilagi i le muamua

O lenei laau e sau mai vao o Asia ma Europa. E matua aʻafia lava i luga o eleele papa, o le mea la pe afai ei ai se fanua malulu malulu po o se nofoaga e lata ane i se vaituloto poʻo se vaituloto laitiiti i le fale, o le nofoaga sili lea e tuʻuina ai se mea e le lelei ma faʻapitoa i le tautotogo iina.

E tusa ai ma le faʻamatalaga o le fugalaau o Corydalis, o lenei laau i le natura e maualuga lona 20 cm, i lalo o tulaga lelei, o ituaiga taʻitasi e tupu aʻe i luga e oʻo i le mita le maualuga. O fugalaau e mumu, e mafai ona sinasina, lanu piniki, lilac, lanu viole. O laulaau, poʻo le mutia, o le uʻamea, e tele, o loʻo i ai se lanu lanu meamata lanu meamata. O le laau e mafai ona avea ma mea sili ona suamalie, gaʻo.

Fiafia! I le faaopoopo atu i le mea moni e faapea o le laau e fiafia i le avea o se aganuu mo le teuteuina o le togalaau, o loo avea pea ma vailaau. E faavae i luga o fatu, ua saunia togafitiga masani. O le vailaau oona, o le fugalaau e aofia ai alkaloids, o loʻo faʻaaogaina i totonu o vailaʻau faʻasoifua maloloina, ae le faʻaaogaina i vailaau faʻasaienisi.

Eseesega masani o Corydalis

I le natura, e sili atu ma le tolu selau ituaiga o laau, lea e masani ona vaevaeina i ni vaega se lua. O le mea muamua ma sili ona taatele o ituaiga o vaomatua, o le mea aupito sili ona lelei, e iloa i totonu o Rusia. O lenei vaega e aofia ai le tele o ituaiga.

Dense Corydalis

Lili - o se fugalaau o se togalaau, ituaiga pyramidal

O lenei vaomatua ua lauiloa i le toatele ua salalau i Siberia i Sisifo ma le vaega Europa o Rusia.

O le Corydalis e oʻo atu i le 20 cm le maualuga, e tasi le mea eletise i luga o le ala. O le laau e manogi, o se amataga o le meli.

E tupu i vaomatua fefiloi, e fiafia i humus eleele ma nofoaga susulu: itu, se vaomatua e le masani ai, vaomatua, faletupe.

Saina Corydalis

E leʻi leva ona aofia ai i totonu o le lisi o ituaiga o meaola. O le Crested Saina e ese mai isi i le na o le pau lea e mafai ona tolotolo pe a pa'ū le vevela i lalo ifo o le 20 tikeri. O le mea lautele, o le laau o loʻo i ai faʻatelega masani o mea faʻamalosi: o se mea manogi manaia, foliga matagofie, e mafua ai ona fiafia i totonu o togalaau. E le gata o fugalaau, ae o laulaau foi ei ai se foliga teuteu.

Yellow Corydalis

O nei ituaiga meaola e tufatufa atu i Europa i Sisifo, i le mea e tupu ai, e pei o se tulafono, i totonu o se uila afi. I totonu o le vao, lanu samasama lanu samasama ua taua o se tagata ese vao, aua e le lelei, e pei o paluga uma, ma faigofie ona fetuunai i tulaga mauga: e mafai ona tupu i luga o papa ma maʻa.

Hollow Corydalis

O le isi ituaiga o laau lenei o le Corydalis nalu. O le lautele lenei mea. O se faamatalaga faapitoa na tuuina atu ia te ia e Karl Linney, o le na ia maitauina o le fatu o le laau e tele ma mamana, e mate mai totonu, e faia ai se ana. O le mea lea o le igoa. E fuga mai i le tautotogo, e leai se mea e gaogao, e aofia ai lanu violē-lanu piniki pe fugalaau.

Galler's Corydalis

Galler Corydalis o se ituaiga o Corydalis, o loʻo faʻaalia i le tele o ituaiga. O fugalaau e lila, paʻepaʻe, ma e lua ituaiga fatu. Faʻaaogaina i le togalaau aina, e fetaui lelei mo le faʻaogaina o togalaau togalaau, paka.

Blue Corydalis

O laau totino, e faʻaalia i matagofie matagofie o lanu uliuli, lanu ma laumei. E seasea ona maua le iʻa lanu moana, e ui lava e alofaina e le au aoina.

Corydalis mamalu

Faatasi ai ma isi meaola, o Corydalis faʻamaoni o loʻo faʻamalamalamaina e mafai ona ola e oʻo i le 80 cm le maualuga. O loʻo i ai se mea totoa, e teuteuina i le tele o laulaʻau ma se pulumu pupuu puupuu o lanu samasama-lanu samasama.

Fiafia! E le mafai ona e mauaina i totonu o togalaau; e mafai ona e mauaina i nofoaga faasao o Siberia ma Altai.

Corydalis Marshall

O Corydalis Marshall o se laau e le lelei tele e foliga mai o se Corydalis hollow. E i ai ni pulumu lapopoʻa, e aoina mai lanu samasama lanu samasama poo le vaomago. E le pei o le fugalaau gaogao, e fugalaau fuga, tele, o nisi taimi e oʻo atu i le 4 cm le umi.

Vaʻaiga faʻapipiʻi

Eseese matagofie matagofie ma fugalaau lanumoana lapopoa lapopoa, e aoina i le tele o mea tetele. O le laau e manogi, suamalie, matagofie i pi. Faʻafeiloaʻi i meaola mamanu.

Forest Corydalis

O mea sili ona lauiloa ma taatele o loʻo maua i totonu o vaomatua Rusia e toetoe lava i soo se mea. O lenei mea e le lelei le penumbra laau, e fiafia i le humus susu ma le palapala.

Rhizome ua faʻafefe

O le tele lea o ituaiga laau toto nai lo se ituaiga. Rhizome corydalis nai lo le pulufana ei ai rhizomes. E faaopoopo atu i le lanu samasama ma luga, o le sulfur-samasama samasama foi e patino i le rhizome.

Smoky Corydalis

O se ituaiga o gataifale, e masani ona maua i luga o vaitafe, i luga o maa ma papa. Fuga i fugalaau samasama, o le taimi nei o se laau e seasea.

E foliga mai e matagofie le matagofie o iʻa e faʻafefeteina, e masani lava ona tupu e tusa lava pe iai ni fagu fugalaau

E lua ituaiga o tausaga: Impatiens ma evergreen, e seasea lava e le masani ai.

Fiafia! I Saina, sa faguina ai se mailei pug o le Chinese Crested. O le a le mea e fesoʻotaʻi ai lenei tamai taifau i se naifo mataʻutia ma se sikuea sikuea faʻatasi ma se fugafuga fugalaau e le o iloa.

Tausia Tulaga

I le taimi nei pe faʻapefea ona foliga le Corydalis i le totoina ma le tausia i totonu o le eleele.

Soo

Fugalaau lau - ituaiga taʻitasi ma laau toto

E manaʻomia e le Rhizomes nofoaga paʻu ma le eleele maulalo o le humus.

Tulaga faʻatau

O i latou e filifili e faʻafeiloaʻi le laau i la latou togalaau e le mafai ona faʻamoemoe i mea le lelei mai ai. O lenei fugalaau e tupu tele lava, e leai se mea e na o se paʻu ma e faʻafeinu ai. E le tatau ona tele le vai ma masani, ae o le lamala e afaina ai foi le laau. O le gasegase i le la e sili atu le lagolago, e mafai ona latou ola i luga o laʻau, faamamaina, auala, latou te fiafia i laʻau, lanu po o oneone papaʻe.

Fiafia! O maʻi ephemeroids, o lona uiga, i le taumafanafana latou te oi totonu o se malologa. Rhizome corydalis e leai se eseesega.

Laʻei pito sili

E tatau ona ou faʻamamaina i lalo o se fugalaau le lelei? I totonu o le vaomatua, e tupu na o ia lava. O le mea moni, naʻo le vaomatua o le corydalis e manaʻomia ai le auai - i lalo ifo o latou, eleele eleʻele po o le humus e aumai i le tautotogo eli i lalo oi latou. O isi e le manaʻomia le fafaga.

I le taumalulu, i le malologa

A maeʻa le laau i le taimi galue o le fuga ma fua mai, e pau atu i se nofoaga malolo. E tupu lenei mea i mea oona o le a lanu samasama, mago, e ono foliga mai ua latou oti. E le o lea - latou te malolo, o se vaega lea o le malologa. Toto e taoto i le eleele, latou te le fefefe i le oge, poʻo le maeʻa maeʻa o le eleele. I le taimi lea, e mafai ona gaosia fatuga, e ui o nisi taimi e faigata ona maua i totonu o le eleele.
O Corydalis e faigofie lava ona faʻafefe i le taumalulu; e faʻamaʻaina i latou i le malosi o le taumalulu.

O afea ma pe faapefea ona fuga

Ituaiga fugalaau

Laʻau fugalaau: lanu samasama, paepae, piniki, ituaiga meaola

O fugalaau Corydalis e tupu i taimi uma i lalo, e mafai ona sili atu pe itiiti ifo i lalo. O le suamalie suamalie na faʻapupulaina i Spur e tosina mai ai le gaioiga. O fugalaau Corydalis eseese i le lanu: e mafai ona lanu samasama ma paepae, piniki ma le lilac, lanu moana ma le paauli.

Fugalaau fuga

E sili atu ona masani i inflorescences, ae atonu e tasi fugalaau. Fugalaau o fualaau o le meli, e tofu le mea ma le pulupulu i le pito i luga, o iniseti e maua mai i totonu. Aʻau, o le laau e fai ai se atigipusa fatu.

Vaitaimi

I tulaga masani, e fuga mai i le amataga o le tautotogo, i totonu o se togalaau, e mafai ona totogo se laau mai ia Me ia Setema, e ui lava o nisi ituaiga togalaau e fuga mai i le faaiuga o Aperila.

E faʻafefea ona faʻafefete

O le auala pito sili ona faigofie e faʻaleleia ai, o le totoina lea o tubers totō. I Aokuso ma le amataga o le tautoulu, o le tele o mea e maua mai i totonu o faleoloa, e mafai ona totoina i totonu o se fagu pe tuu i totonu o se pusa felafolafoaʻi ma le sawdust, ma ave i fafo i le lauʻeleʻele i le tautotogo.

O le auala lona lua o le vaeluaina o fatu, lea e faia aʻo lei totoina saʻo. Talu ai latou te totō i le tautotogo, latou te vaevaeina i lenei taimi. O le Autumn e vaevaeina fatu e mafai ona totō i totonu o se ulo seia oʻo i le tautotogo ma teuina i totonu o le potu. Pau lava le faafitauli o le vavaeina lea e mafai ona faʻalautele ituaiga eseese e faʻapipiʻi ai nodules.

E mafai ona avea Corydalis ma mea teuteu matagofie o se togalaau totogo

Fatuina fatu

O le laau e totoina e fatu e masani ona na o le fatuina o le tagata lava ia. Afai e te manaʻo e toto ma le lima, ona lūlūina lea o fatu mai atigipusa fatu ma vave faʻafeiloaʻi i le ulo. Faʻamamaina, e le faatagaina fatu e faʻamago.

Taua! E leiloa e le fatu lo latou germination pe a mavae le 6-7 aso, o lea e tatau ai ona e maua le taimi e aoina ai ma vave toto.

Corydalis totoina

Corydalis e totoina i soo se taimi, e aofia ai le taimi o le fugalaau. Muamua, o le pito i luga o le eleele e malepe, ona faʻaaogaina lea o le laau faʻatasi ma se vaega eleele i se nofoaga fou. E faigofie le mataupu, ma o le a taulimaina e le tamaitiiti. Totoina e ala i le faʻalauteleina ile 6-7 cm pe loloto pe afai ole lapisi.

O faafitauli ono tutupu i le tuputupu ae

I le natura, e ola le laau ma e aunoa ma ni tuutuuga, e teuina lenei meatotino i le togalaau. E ui lava i le le mautonu, o le corydalis e mafai pea ona aʻafia i faʻamaʻi. E aofia ai faʻamaʻi, sigi ma faʻamaʻi, matautia, laʻau ma gafa e afaina ai i latou. I le mauaina o siama i le fugalaau, e tatau ona aveese ma susunuina vaega mamaʻi.

Taua! O fili sili o Corydalis o ni mice ma ni moa, latou te gaosia fatu, lea e tau atu i le pala.

E tusa lava po o le a le vaomatua e aunoa ma ni mea muamua! O se mea faʻanoanoa i togalaau faʻatoʻaga latou te le masani ai. O le ata o loʻo i lalo o loʻo faʻaalia ai le matagofie o se corydalis e mafai ona tuʻuina i le togalaau. I le taimi nei, e foliga mai i lipoti faasaienisi i primroses, ae, o ai na te iloa, atonu o le a le pine ae avea ma vaega o tusi tusi i luga o ituaiga sili ona lauiloa o togalaau o togalaau.