Laʻau

Epipremnum auro - tausiga o fale ma isi ituaiga

O le Epipremnum o se laau totino o le aiga alofa. O loʻo faʻatusalia ai se toilalo ua totoina vine, e aofia ai le 30 ituaiga o meaola. O se laau e mafai ona i ai i luga o ogalaau poʻo ni mea e maua ai le terrestrial, o le mea lea e maua mai ai aʻa. Mo meaola, ola i le fale, o le fuga e le o uiga, e ese mai i ituaiga o loʻo ola i tulaga masani.

Epipremnum Golden po o le Lotus auro

O lenei ituaiga meaola e sili ona taatele mo le tuputupu ae o le aiga. Mo ia, e masani ona faʻaaogaina se auala faʻapipiʻi ona o le malosi e feʻaveaʻi solo i puipui. Mo le tuputupu ae e te manaʻomia le lagolago, e lelei tele se paipa laupapa. O le Epipremnum auro e iloga i laulaau lanumeamata lanumeamata lanumeamata, e felanulanuaʻi i ni paʻepaʻe paʻepaʻe ma luga. O totonu o le liana e oʻo i le 1-2 mita le uumi, o nisi o meaola e mafai ona ola e oʻo i le 4.5 m.

O le epiprenum auro e masani lava ona maua i totonu o se fale

Taua: fugalaau i luga o le laulaau e leʻo vave ona tupu, e le o iai i ni paʻu laiti.

Epipremnum: tausiga ile

Haworthia taofiofi ma isi meaola: tausi fale

Fugalaau e fiafia i lenei laau mo lona le lelei, tuufaatasi ma se foliga matagofie. O le laau e fiafia i le lafoaia o le malamalama, e masani i le umi o le ao. O le mea lea, o le liana e sili atu ona talafeagai mo fale ei ai se nofoaga i sisifo, lea e susulu ai le la i le taimi e gata ai.

Faamolemole ia matau: Afai o le potu o loʻo i le itu i saute poʻo sasaʻe, ona tatau lea ona tautau le fugalaau i le puipui i se mamao e 1.5-2 m mai le faamalama.

O le fuga o le epipremnum e faʻapitoa i faʻataʻitaʻiga, e vave ona mate pe a faʻaalia i latou. Ona o lona natura o le vevela, o le ituaiga e masani ona vevela, o lea e le tatau ai ona paʻu le vevela ile 13 ° C. I le tau mafanafana, o lenei maualuga e 20 ° C. E le manaʻomia le ave o le laau i le auala poʻo le faletusi.

Ina ia tausia se fugalaau, e te manaʻomia le vai i le taimi e tatau ai. Epipremnum Golden Potos e tatau ona fafagaina i le vai mafanafana ma lelei. O le eleele i le va o vaevaega e tatau ona faʻamago. E mafai e le laau ona faʻafefe lelei le lāmala, ae i le taumafanafana e lelei tele le tuʻuina atu o vai inu i aso uma e 5, i le taumalulu - 7.

O le Epipremnum auro (lotus auro) ona o le tuputupu aʻe malosi o tipu e manaʻomia le teuteuina e tuʻuina atu i le laʻau le foliga manaʻomia. Afai e te tipiina le liana i le afa i le tautotogo, e te maua se lush vao.

E manaomia e le laau le meaʻai ma le tausiga, e ui e le sili atu. O le fugalaau e fafagaina faalua i le masina mai ia Aperila ia Oketopa faatasi ai ma se fugalaau ua fuafuaina faapitoa mo vine. I le taumalulu, e leʻo manaʻomia se meaʻai pe a fai e le lelei le vine.

Auala e faʻaaogaina ai le epipremnum

Pylait monolithic ma laiti-taloina, isi ituaiga - tausia ile fale

E tele auala e faʻapipiʻi ai se togalaau epipremnum:

  • fana vaevaega;
  • faʻasolosolo apical;
  • lafoaʻi.

O le auala muamua e sili ona faigata, e aʻafia ai le vaeluaina o le pu ma le 1 laupepa, tuʻuina vaega i ipu. Aʻo lei oʻo mai aʻa, e tatau ona i ai i se nofoaga pogisa.

Epiprenum propagation shank

Ina ia totoina le laau i le auala lona lua, e tatau ona e tipi ese fasi laau mama, lea e 3 laupepa, tuu i totonu o le eleele. O le mea aupito sili ona lelei o le faʻafefiloi o le oneone ma le peat. O le auala sili lea ona taatele o le faʻaleleia o se fugalaau.

Taua: Aʻo leʻi faʻamaina le fana, lea o le a tutupu pe a maeʻa le 14-21 aso, e manaʻomia ona e tausia le vevela o le 22-25 ° C, faʻamalolo le laʻau.

O le filifiliga mulimuli e faʻaleleia le epiprenum o le faʻaaogaina o aʻa. O se vaega o le pipi ua tuu i totonu o se isi ipu, ma sausau i le eleele. A maeʻa, ona vavae ese lea o le tama teine.

E tele ituaiga o auro auro, lea o le a talanoaina i lalo.

Epipremnum Marble Queen

O lenei vaaiga e iloga i se mamanu o le maamora, o le mea lea ua taua ai o le "masiofo o le marble". O laulaau e telē tele, e lalagaina i fasi auro. E le faigata le tausiga o aiga mo lenei ituaiga. O tulaga lautele o le taofia e tutusa ma ituaiga uma o ituaiga auro. O se tasi lea o ituaiga o laau e sili ona taatele.

O nei ituaiga meaola e matuā faʻasaʻo ma faʻamaʻi. E na o le apogaleveleve mite e mafai ona aliali mai i le mataupu sili. Marble Queen juice is poison, i le faʻafesoʻotaʻi ma le paʻu e mumu ai le vevela, vevela, mumu.

O le isi ituaiga ituaiga epiprenum auro, scindapsus apu aisa, e seasea lava. O le mamanu i luga o laulaau eseese e eseese: o nisi ua ufitia uma i se paʻepaʻe, o isi e afa pe toetoe lava a le aʻafia. O le tele o le vaega vegetative e pei o le Marble Queen. I nisi o punaoa, o le apple epipremnum marble e taʻua o Thai scindapsus.

Epiprenum Marble Apple

Vaega o tausiga ile

Epipremnum aureum ma le maamora e faʻafetaui i le paolo, ae fiafia e faʻafefe le malamalama o le la. O se eleele mauoa ma humus e sili ona talafeagai mo le tuputupu ae. Eseese ituaiga o epipremnum e leai se aʻa, e mafai ai e tagata uma ona nonofo i totonu o se tamai ulo.

Faamolemole ia matau: E le o manaomia e le laau le tulaga lelei o le eleele, o le mea lea, e le manaʻomia ai se faʻaopoopoga faaletausaga. Afai e manaʻomia, o le eleele poʻo le ulo e sui i le tautotogo.

Epipremnum Aureum

Epipremnum aureum e masani lava ona faʻaalia i le ituaiga o le Golden Lotus. O le laau e iloga i laʻau lapopoa, lanu lanu, fuga ma stains o le lanu talafeagai.

Afai e manaʻomia e le fugalaau se mea faʻafeiloaʻi, ona faʻaogaina lea o pītoromoni mo le lelei o le totoina i le palapala. Afai e lanu samasama i le taimi o le tuputupu ae, o le mafuaaga e mafua ai le inu tele. Seʻi vagana ua oti le fale, e tatau ona faʻamaonia le faigamalo o le faʻaofiina o le suavai.

Epipremnum Lelei Fiafia

Epipremnum lau laʻau fiafia e iloga i laʻau e pei o le fatu, e oʻo i le 10 cm i le pito i lalo. I luga ia i latou o le lautele lautele i itu eseese e mama, e masani lava lautele lautele.

Lauga o le Marble Plan Epipremnum

O le marble epipremnum o paneta e ese mai le masani masani o le auro. O le vaega o le vegetative vaega e laʻititi, o elemene e maualuga. O laʻau o loʻo susulu, o laina paʻu o loʻo pipiʻi e tu i fafo e faasaga i se ata lanumeamata lanumoana.

Epipremnum Angoy

O Epipremnum Angoj sa fafagaina o se ituaiga lata mai nei, o le lauʻeleʻele o Holani. O laʻau o se mea eleelea, o le tino, o loʻo i luga o le ala. O le kopa, i totonu o se tagata matua na totoina, o loʻo ufiufi i fuga. Epipremnum n O le oliʻoli o loʻo i ai se petiole e leʻi oʻo i lalo ole laʻau e le silia le 2-3 cm.

Epipremnum Cirrus

<

Epipremnum Cirrus

O Epipremnum Cirrus e foliga ese. O le a le uiga o ituaiga eseese uma, e faʻamaina i paʻu paʻepaʻe. Petioles e pupuu, o lau e tele, pine. O le foliga e mai le taamilosaga i le fatu, o le umi o le ipu e mafai ona oʻo i le 40 cm. I le matua, e iai ni pu i luga, e tipi i tafatafa pito i luga.

O le mea lea, o le liana e fai ma sui o se vaega tele o laau totō e mafai ona ola i le fale e avea o se mea teuteu. O ituaiga uma lava e mafai ona feoai solo i luga o puipui, e manaomia le maualuga o le vevela ma le vevela, aua le taliaina ni faʻataʻitaʻiga. Faʻamatalaga o ituaiga eseese e fesoasoani e iloa le eseesega i le va oi latou ma faia se filifiliga. O le faʻalauiloaina o Liana e tele auala, o lea e mafai ai ona e faʻasoa faʻasalaga pe nono se laau mai se tuaoi.