Laʻau

62 ituaiga o tamato e leʻi totogia

O le itu aupito sili ona taua o ituaiga o tamato e leʻi totogia, o le faʻatusatusaga, o le mafai ona tuʻuina i latou e oʻo lava i nofoaga laiti. Ona o lenei mea, o le fuainumera o laau totō e mafai ona faʻaopoopo i le sq / m faʻaopopo. O se taunuuga, o le aofaiga atoa o le fua o le a totoina.

Pe a faatusatusa i ituaiga masani ma ituaiga eseese, e vave tele le vave ona tupu, e ono afaina i faamaʻi ma maʻi, ma e manaʻomia ai le tausiga itiiti. O le mea moni, o le gaosiga i le tele e le mafai ona faʻatusatusa i ituaiga uumi o tamato, ae o lenei taui toe totogi e totogiina i le numera o fua na aoina mai le tasi laau ma le taimi e matua ai.

O nisi o ituaiga ma ituaiga o tamato e leʻi totoʻa e mafai ona gaʻo i fanua tatala, i totonu o se fale kiona, faapea foi i totonu, i luga o le faletusi.

Tele ma le faʻaogaina mo le tatalaina o fanua

E i ai le numera tele o ituaiga o tamato e leʻi tuʻufaʻatasia mo fanua tatala, lea e le manaʻomia ai se tausiga faʻapitoa.

Fat fat

Faʻatoʻa mo le au faifaatoaga oeo loʻo mauaina le poto masani i lenei pisinisi, oe mananao e maua ni taunuʻuga i se taimi vave e mafai ai.

E leai se mea alofa, faigofie ona tausi. O le taimi matua e 3 masina. O le mamafa o tomato tuai e 240 g. O le fua faatatau atoa mai le tasi laau e 6 kg. O le lanu e masani ona pogisa, e i ai lanu mumu. E le afaina i le tele o faʻamaʻi.

Falemaʻi

O le maualuga o le pasene o gaʻo, faʻatusatusa i isi ituaiga. O fua e lapoa, mafiafia.

Faatasi ai ma sina laʻitiiti o vao, o tamato na totoina i luga e oo i le 600 g i le mamafa. O le fuataga atoa e oʻo atu i le 8 kilokalama. E sili ona lelei le iloa o ituaiga uma o fomai. O loʻo i ai le avanoa e faʻaaoga ai faʻamalosi faʻapitoa mo le tuputupu aʻe. Ae ui i lea, o lo latou faʻaogaina na fefiloi ai iloiloga ma manatu o tagata fai togalaau.

Alsou

E manaʻomia le tele o tausiga nai lo isi ituaiga. Ona o le mea moni o le vao e vaivai, e tatau ona nonoa i se lagolago malosi. Ae ui i lea, o lenei mea e sili atu nai lo le tauia e le tofo o uiga o tamato tupugo, lo latou mamafa ma le aofaiga atoa o le seleselega.

O tagata tomai faapitoa ua fautuaina e tatau ona fausia lenei ituaiga i le silia ma le 3 togi ina ia maua ai iuga sili ona lelei. I le matala, o le maualuga o le 80 cm. I totonu o se kiona, o se ituaiga e mafai ona ola e oʻo i le mita le maualuga. O le mamafa o se tamato tuai e 400 g. O le fua faatatau atoa e oʻo atu i le 7 kilokalama.

Gulliver

Toto muamua, o loʻo i ai se fua maualuga, sili ona lelei. E manaʻomia ai le faʻamalosi e puipui ai le tele o faʻamaʻi, ona e maualalo le puipuiga. Ae i le taimi lava e tasi e le manaʻomia ona avea ma laasaga. O aso tafaoga e silia ma le 3 masina.

O le mamafa o le tasi tamato e 200 g. O le fuataga atoa o le tasi laau toto e 7 kilokalama. i le noatia ma le fai fuafua i faʻaaliga uma. Tele mo le faʻasaoina, e lauiloa foi i le sauniuni o salakeke.

Siberia mamafa

Faʻatulagaina faapitoa mo le tatalaina o eleele, ina ia ausia se fua tele. O le vao e laʻititi, e tusa ma le 60 cm le maualuga. O fua e lapopoa, tino, e le manaʻomia ni tausi mea e lagolago. Ae paga lea, e le mafai ona mitamita le vailaʻau i se fuainumera tele o tamato matua. Ua faamoemoe mo le galueaina i itulagi e malulu ai le malulu i le taumafanafana.

E mafai ona faʻafeiloaʻi uma lava faʻamaʻi uma. Latou te le fautuaina e ola i nofoaga vevela, o lenei mea o le a taʻitaʻiina ai se faʻaitiitiga taua o gaioiga, atonu o le oti foi o le laau.

Loto

E pei lava o isi ituaiga uma o loʻo lisiina, e le o faʻauluulu ma amata ona pula. Tele le aoga mo le tatalaina o eleele. O le mamafa o le tasi e 150 g.

E matua lauiloa lava mo le sauniuniga o fuamoa o le taumafanafana, mo le i ai o saccharines i luga o le palate. Ae lelei i le faasaoina.

Mirage

E oʻo i le matua o le aso e fai i le vaega ogatotonu. I le laasaga o le faʻamaʻaina, o fua e lanu meamata, maua se lanu mumu paʻepaʻe.

Ole laʻititi o le Tomate, 70 g.

Knight

Tusia faapitoa mo atunuu CIS. O le maualuga maualuga o le gaosiga o loʻo faʻaalia i luga o le avanoa, ae le o faʻateʻaina ia fale lauʻeleʻele.

E aofia i le ogatotonu o le vaitau, o le mamafa o le tasi tomato e 130 g. E lelei mo le faia o le suamati.

E foliga mai e le o vaaia

I le amataga, o le vao e malosi tele, ae e manaʻomia pea le vao. Tomato mumu, e oʻo atu i le 120 g.

O le tofo mo uluai ituaiga o mea lelei ia. E le faigofie ona vaʻaia, ona o le paʻu paʻu.

Tourmaline

E i ai se lanu piniki, i nofoaga o se paolo o le fusi. O le tofo e manino lava le faamatalaina o le suamalie, sili mo salakeke. Pauna 170 g.

Mai le tasi vao, o le maualuga o le gaosiga e 5 kilokalama.

Klondike

Na maua e ia se nofoaga i totonu o laau taatele, ona o le lanu o ona fualaau lanu piniki. Ogatotonu o le vaitau, e maualuga lona fua, e oo i le 14 kilokalama i le sq / m.

E toetoe lava a le aʻafia e maʻi o gasegase, e na o togafitiga faʻasolosolo e puipuia ai mai meaola faalafua. Faʻamalo lelei le femalagaaʻi.

Fugalaau Viscount

O le maualuga o le vao e laiti, e na o le 55 cm. O le malosi ma le fufulaʻau eseese, faʻapipiʻi i le lagolago e talafeagai. E mafua lenei mea i le matuitui o fualaʻau tetele ma mamafa i luga o le vao.

E leai se mea e sili ona lelei mo le auala e galue ai, o loʻo i ai fua tutusa i ituaiga uma o palapala. Mai se tasi togavao e mafai ona mafai ona aoina i le 5 kilokalama o fualaau suamalie.

Tina tele

Muamua ma le mautonu. O le maualuga maualuga o le vao e oʻo i le 1 m. E manaʻomia le faʻamalosi ma le pine. O tagata fai togafiti poto, ina ia mafai ai ona ausia le iuga lelei, fautuaina le fatuina o lenei ituaiga i le 2, maualuga 3 togi.

O le mamafa o le fualaau aina e 200 g. I tulaga o le tofo, suamalie, mausali. Aua le taʻavale. O le gaosiga e oʻo atu i le 9 kilokalama.

Faitau atili i le tusiga e uiga i le Tina Tele.

Siberian troika

E tatau ona i ai se mea e tatau ai, talu ai ona o le mamafa o le togavao o loo taoto i le eleele, i lenei tulaga, o fua o meaola faalafua o le a matua mafatia lava. O le mamafa o le tasi tomato e 250 g.

E matua suamalie i le tofo, sili mo le faia o le sua tomati. Gaosi oloa gaosi 6 kilokalama.

Pusa moa

O le foliga o le fua o le fua o le fua muamua, o ona maunu. O le vao e malosi, mamana, e manaʻomia se laumei. E ui lava o le togavao ua mafaufauina le fuafuaina, e mafai ona ausia se maualuga e oo atu i le 1.5 m.

E oo atu i le 4 fua o le lanu mumu sesega ua totoina i luga o le tasi laau. O le tofo e manaia, maaleale. O le mamafa o se tamato se tasi e 250 g. O le fua faatatau atoa e oʻo i le 6 kilokalama.

Lusia fiafia

O se tamai laau e foliga mai. E manaʻo e vave ona matua. Fautuaina mo le totoina i totonu o le fale lauʻeleʻele. I le laufanua eleele e mafai foi, ae o le a aafia ai le aofaiga o le seleselega.

O le mamafa o le mamafa o fatulaʻau e seleseleina e 170 g. O le fua faatatau atoa e oʻo i le 11 kilokalama. E teteʻe i le tele o faʻamaʻi tetele.

Aso Faraile

O le tele o ituaiga o fua o le ola. O le maualuga o le vao e oʻo atu i le 1.3 m, i le noatia i tulaga talafeagai. E paʻu le paʻu, puliki i lanu. Tasi tomato e tusa ma le 200 g.

O le ituaiga e puipuia i le vevela o le tau, suiga faʻafuaseʻi, nisi faʻamaʻi.

O ituaiga sili ona lelei mo fanua tatala i Siberia

I nofoaga malulu ma se vaitaimi mafanafana, o filifiliga tomato a Siberia e sili ona lauiloa. O nei ituaiga e matua puipuia mai le malulu, matagi matagi. Latou te le o mamafa i le tausiga, ua puipuia i le toetoe lava o faʻamaʻi uma e totoina.

Ua vave ona matutua. Na maua ei latou lenei lisi o faʻamanuiaga ona o le felafolafoaʻiina o ituaiga eseese, ma o le mea na mafua ai ona faʻaalia le lautele.

Uluai vave

Superdeterminant, ua fautuaina ia tupu ile laufanua ma fale puipui. O le maualuga o le vao e 0.5 mita. O le taʻavale i le lagolago ma le laasaga e le manaʻomia.

O le mamafa o le fua e tasi o le 110 g. O le gaosiga mai le tasi vao e 2 kilokalama. Mafuaaga lautele.

Oka

O le umi o le taumafa o le 85 aso, e faatatau i le vave o le taumafa. O le tele o tamato e oʻo atu i le 100 g. E i ai la latou lanu mumu i le tulaga o le matua.

E teteʻe i faʻamaʻi tetele. O le fua faatatau atoa e mafai ona 6 kilokalama.

Em champion

O le ituaiga o le ogatotonu o le vave. Aʻo le i oʻo mai le fua, o le 100 aso e pasia mai le taimi o le totoina. O le togavao lava ia e maualalo, e oʻo i le 70 cm le maualuga. O ia faʻamatalaga faʻapitoa e mafai ai e oe ona tupu lenei ituaiga e le oʻo lava i luga ole faletusi o lou fale.

O le gaosiga mai le vaomatua e tasi mai le 6 i le 7 kilokalama. O loʻo i ai se puipuiga lelei tele, e faʻafefe ai le vevela. O le le lelei o le maualalo o le ola ola.

Faʻasao faatoaga

E tatau ona lauiloa i fuafuaga patino. O le maualuga o le vao e 60 cm. A oʻo ina tupu aʻe i luga o le eleele, o le fua e sili atu le maualuga nai lo tulaga o le laufanua.

Manaomia le ea fou ma le tele o le susulu o le la. Fualaau aina e fua mai i le 250 g. O mea e 'aina ai mea lelei e sili ona manaia, o loʻo lelei lagona lelei.

Pink meli

Laʻau e le o olaola, ma e maualuga lona maualuga i le 1.5 m i totonu o le greenhouse conditions. I luga o le eleele tatala, e laʻititi ifo i lalo, na o le 1 m.

O le faʻatulagaga e faia i le 2, e masani lava i le 1 'au. O lenei mea e mafai ai e oe ona maua se fua lelei. O le mamafa o le mamafa mai le tasi togavao e mafai ona oʻo i le 4 kilokalama. O se tamato toʻatasi e 200 g.

Snowdrop

Faʻasalaga, e le faʻaleagaina. E maua ai se seleselega lelei, e mafai ona faʻaaoga i ituaiga uma o palapala, e le afaina ai le tele ma le lelei o fualaau aina.

O le mamafa o le tasi e 120 g. O le aofaiga atoa e 6 kilokalama. E fetaui lelei mo le taofiofi, kuka kuka.

Polar

Faʻafeiloaʻi i le vaega sili ona vave. O le taimi faʻapipiʻi e alu i le 105 aso. Tetee i le malulu malulu, pei o le igoa o lona uiga.

I le sq / m, o le seleselega e 8 kg. O le mamafa o le tasi tomato e 160 g.

Taimyr

O le vao e laʻitiiti lava, 40 cm. 7 fualaau aina e faʻaputu i luga ole pulumu taitasi. E teteʻe i le malulu.

O le aofaiga atoa o fua mai le vao o le 1.5. kg O le mamafa o le tasi tomato e 80 g.

Stolypin

O fua e ola i luga o se vaomatua e lelei. Toto muamua, e fetaui mo toetoe lava o itu uma o Rusia.

Faʻaaogaina i sq / m 7-8 kilokalama. O le mamafa o le tamato o le 100 g. O le lanu e masani lava, mumu.

Bullfinch

E lauiloa i le ogatotonu o le atunuu, aemaise i Siberia. Fuaina o le 200 g. O mea lelei e aofia ai se vaitaimi vave, faʻamaʻiina ile pala susu.

Faʻaaogaina e oʻo i le 6.5 kilokalama.

Totogi o le taumalulu

Laʻau vavalaʻau, mafiafia 95 aso. Le fua faatatau o le 2.5 kilokalama. I nisi tulaga, pe a faʻaaogaina le faʻamalolo, o le aofaiga e mafai ona tupu e oʻo atu i le 3.6 kilokalama.

E laʻititi ma laʻititi ma mamafa. Latou te talia le malulu ma femalagaiga lelei.

Tagata faʻapitonuʻu

Toto amata, ituaiga faʻamaonia. E i ai se foliga laititi. Toto Tomato 80 g. Aofaʻi le mamafa o fualaau aina e oʻo i le 4 kilokalama.

Talia i le tele o togafitiga.

Arctic (cherry)

I le amataga o le vasega, e le lelei. O le vao e maualalo, 40 cm le maualuga.

O fua e laʻitiiti, lapotopoto, e na o le 15 g le mamafa.

Mamao i matu

Mai le igoa ua manino le itu o loʻo i ai i le itulagi le manaomia o le totoina o tamato. O le fua o le paʻu o loʻo mulimulitaʻia atoa ma manaʻoga.

E le ono aʻafia i suiga vave i le vevela, o loʻo i ai le teteʻe i faʻamaʻi. Bush e maualuga atu i le 50 cm. Toto tumato e oo atu i le 100 g.

Nevsky

Ona o lona laʻitiiti, e na o le 50 cm. O le avanoa e faʻatupulaʻia ai lou fale mautotogi i luga o le faletupe e tatalaina.

I le taimi lava e tasi, o tamato e foliga matagofie, teuteu. O le mamafa o le mamafa o le 45 g. O le fuataga atoa o le 1.5 kilokalama i le vao.

Flash

E i ai le faʻatupulaia o le faʻatapulaʻaina pe a uma ona faia le pulumu 5. Maualuluga 50 cm. Faatulagaga o le taumafataga 95 aso. O le tofo o tamato e suamalie, matagofie.

Atoatoa mo le faia o le sua tomato. O le mamafa o tamato e mafai ona oʻo ile 120 g.

Vasya-Vasilek

Faʻatasia se tele o aofaʻiga lelei o ituaiga eseese. Fua tele, e mamafa le 250 g. O le gaosiga e maualuga, e oʻo atu i le 9 kilokalama.

E i ai o latou paʻu paʻu e puipuia ai le fua mai le taʻavale. Ae ui i lea, o le aano e matua vaivai lava.

Susuluina o St. Petersburg

Faʻatasi faʻatasi. O le pulumu muamua lava na faia i le va o le 5-6 laupepa. O brushes uma nei na faia i totonu o le pepa. E i ai le maualuga o le 13 kilokalama.

O le mamafa o le tasi tamato e 150-170 g.

Buina (Fighter)

Toto muamua, fualaau e oo atu i le 180 g. E maualuga le fua o le 10 kilokalama. E le gata i lea, mai le vaomatua e tasi e maualuga le 8 kilokalama.

Na faia moni lava mo le sauniuniga o piko, e tofo lelei ma le malosi.

Blizzard

O le maualuga e laʻititi, 70 cm. O fualaau 'aina e lapotopoto, o le lanu mumu.

O le mamafa o le tasi e 200 g.

Danko

E faigofie ona iloa i latou i la latou lanu susulu. Lanu mumu, o nisi taimi moli-samasama. Lelei mo le tuputupu ae i le vaeluagalemu.

E lauiloa i le togalaau Siberia. E mafai ona oʻo atu le mamafa o le Tomato i le 300 g.

Laititi

Vaitausaga o le vaitau, taimi o le seleselega mai le 100 i le 115 aso. E le manaʻomia ni tulaga faʻapitoa faʻalauteleina.


Tetee atu i faʻamaʻi. O le gaosiga o le sq / m e 9 kg. Ole fua ole fua e tasi e 200 g.

Nikola

Fuafuaga, e faatatau i le vaega o vaitau o vaeluagalemu. Faʻasalalau fuaitau mai le 95 i le 100 aso. E i ai a latou faʻaaogaina lautele.


E tasi le fualaau aina e 200 g. O le fuataga atoa o le 8 kilokalama. Manaomia le pine.

Laʻau

Fautuaina mo nofoaga tatala, ona o iina e mafai ai ona e ausia ni taunuuga sili ona lelei i le seleselega.

E le manaʻomia le tausiga ma le laasaga. O le fua faatatau atoa o le 8 kilokalama.

Toto e maualalo le totoina mo fanua tatala latalata i Moscow

Tomato na tupu faapitoa mo le totoina i Rusia Tutotonu.

Bonnie mm

E matua aoga tele, e le o faʻaogaina. Fautuaina e ola i fanua tatala. O le togavao e oʻo i le maualuga o le 50 cm, e le manaʻomia le faʻamalosi.

O fua o loʻo i ai se foliga laugatasi, lapotopoto. O le mamafa o le 100 g. Lelei mo le taumafa fou.

Betta

O lenei vailaau e le manaʻomia ai le faʻamalosi ma le tui, e sili atu ona puipuia i faʻamaʻi ma maʻi e ono aʻafia ai laau toto. O le taimi matua e 85 aso.

O le mamafa o le mamafa o le tasi tomato e oʻo i le 50 g. O le fua faatatau atoa e oʻo atu i le 2 kilokalama. mai le laau.

Katya

Toto amata, togavao 70 cm le maualuga. O fua e lapotopoto, faʻalelei. O le mamafa o le tasi e 130 g.

Faʻatulagaina mo sauniuniga o fuamoa o le mafanafana, talafeagai lelei mo le gaosia o pasta, ma isi oloa mai tamato. O fua o le vao e 3 kilokalama.

Faitau atili iinei.

Yamal

Vaʻaiga muamua, aofaʻi fua o le gaosiga 5-6 kg. Le mautonu. E le manaʻomia ni tulaga faʻapitoa faʻalauteleina. E i ai le malosi faʻafefete i le vevela o le vevela, tulaga o le tau.

O le mamafa o le tasi tamato e 150g.

Bang

Eseesega i le vasega o hybrids. I fualaʻau papaʻe o sea ituaiga o vao, o loʻo maualuga le maualuga o vitamini.

Toto Tomato 130 g Fualaau mai le vao 5 kg. Tatau lelei (mo se paʻu). Lelei mo sau sau.

Sanka

Sili mo le amata i le togalaau. O le tele o faʻaaogaina i itulagi ma se vaitau puupuu. Bush 70 cm maualuga.

Manaomia le tausiga, ona o le mamafa tele o le fua. E tasi le tasi e tusa ma le 170 g. O le fua faatatau atoa e oʻo i le 6 kilokalama.

Taʻitaʻi

O le ituaiga e masani ona i ai i le tafaoga vave. O le fiafia tele i le susu, maua le lauiloa ona o lona lanu e le masani ai, spring-yellow. Bush mai le 55 i le 70 cm.

O le tele o le tamato e laʻititi, 80 g. E maua ai se ola umi, e le afaina ai le paʻu ma le tofo.

Antoshka

Lelei tele mo na itulagi o Rusia pe a timu, timuga e timu. E le manaomia le tele o le la e susulu.

Fautuaina e ola i lalo o le malu mai polyethylene. O le tele o le tamato e 65 g. I le aofaʻi, e oo atu i le 7 fualaau aina e mafai ona fua i luga o le tasi lala i le taimi.

Komepiuta Siberia pu

E malosi tele, faʻasalaga vao. O lenei maualuga e 80 cm. E i ai le teteʻe maualuga i tulaga matuia o le tau, e aofia ai le vevela.

O le maualuga maualuga o le gaosiga e mafai ona maua pe a tupu aʻe i le avanoa tatala. O le mamafa o le mamafa o le tasi tomato e 400 g.

Demidov

Lauiloa tele. Na ia mauaina lona lauiloa ona o le faigofie o le totōina ma le tuputupu ae, le lelei, tetee malosi i mala uma o le eleele.

E maua foi le maualuga maualuga, e oo i le 14 kilokalama i le sq / m. Taufaʻagata taʻitasi - 80 g.

Pink stella

Eseese o meaola, ma vave ona matua. O se vao o le laʻititi laʻitiiti e oʻo atu i le 3 fua tele, mamafa i luga o ona lima i le taimi e tasi. O le mamafa o le 200g.

I le tuputupu ae o le 60 cm, o le maualuga o le seleselega mai se togavao e mafai ona oʻo i le 3 kilokalama.

Supermodel

E aofia ai i le ogatotonu o le amataga o ituaiga o ituaiga.Fafagaina lata mai nei, o loo i ai se fua lelei mai se togavao - 7 kilokalama.

O le tele o le tamato e 140 g. Na maua ai lona igoa mo se foliga matagofie, lanu ma lanu susulu.

Pink cheeks

O le vaitau o le matua e tusa ma le 110 aso. E le o se uila, e leai foi ni analogues. Le mautonu i tulaga tuputupu ae.

E ola lelei i luga o le laufanua ma le fale lauʻeleʻele. O le mamafa o tamato e mafai ona oʻo i le 300 g. Faʻatasi ma le fua o le 5 kilokalama i le vaomatua.

Ituaiga ma ituaiga mo greenhouses

O le tele o le faʻaaogaina o le greenhouse e talafeagai i itulagi ma le maualalo o le vevela mo laau toto, e oʻo lava i le taimi mafanafana. Eseesega o le tau, timuga timuga. O le filifiliga Siberia o tamato e lelei mo nei mea.

  • Muamua, o lenei ituaiga o meaola e faapitoa ona fafaga mo tulaga Siberia; ua latou tuufaatasia ni uiga sili ona lelei o le tele o ituaiga.
  • Lona lua, latou te matua le mautinoa e uiga i le susulu o le la ma le vevela o siomia ai i latou.

Na latou mauaina lo latou lauiloa ona o lo latou laʻitiiti, lea e mafai ai ei latou ona selesele se seleselega lelei i tulaga o se vaitau puupuu ma le timuga. E le gata i lea, o nisi o ituaiga eseese e mafai ona fuaina e oo lava i le tautotogo i totonu o le greenhouse. Mo i latou e totoina laau toto e le o iai se isi vaega mo nei faamoemoega, o loʻo i ai ituaiga eseese e faʻaleleia mo le ola i se fale.

Latou te le tele ni avanoa avanoa, e lava le fetaui ma sili atu ona lelei, e faaopoopo i ai, o le tele ma le mamafa o le fua o le fua o le fua. Ae mo le talosaga, latou te lautele. O nei ituaiga e aofia ai:

Tamaki

Laʻau vave, o le maualuga o le vao e oo i le 90 cm. O le mamafa o le fua e tasi e 120 g.

E maualuga lona gaosiga, 15 kilokalama i le sq / m.

Laʻau moa

O fua muamua e aliaʻe mai i le 95 aso talu ona totoina. O le vaomatua e afa le salalau, 60 cm le maualuga.

O le fua o le tasi fualaau aina e 60 g. O le fuataga atoa o le 8 kilokalama.

Lelya

Vaʻaga o le tau o le va. E fua lelei lelei e tusa lava pe leai se malamalama o le la. O le mamafa o le fua e tasi e 150 g.

E i ai so latou faamoemoega lautele, e lelei tele mo le faia o le sua, pasta, eseese sau sau.

Tamaitai lalelei

Srednerosly vao, o le mamafa o le mamafa o tamato e 150-200 g.

E taua tele mo lona malosi malosi e tetee ai i faʻamaʻi, faʻaletonu.

Paʻu lanu

E i ai lona igoa mo le lanu lea e maua ai fuamato matutua. E i ai la latou moli lanumeamata-samasama.

Fautuaina mo le tulaueleele i le itu i saute o le atunuu. Toto tumato e oʻo i le 60 g.

Eseesega mo le faletalimalo ma le galue i totonu

Agatha

Muamua, fuafua mo salakeke. Taimi faʻaalu 110 aso. O le tele o le tamato e 80-110 g.

O le maualuga maualuga o le vao e 45 cm. E le manaʻomia le puipui ma le laasaga.

Laau laau

O le vailaʻau e faʻatatau mo le taumafa ma le teuteuga.

O fualaau laiti e sili ona matagofie. O le togavao e tusa ma le 30 cm le maualuga. O le mamafa o le fua e 40 g.

Vaʻa samasama

O le taimi matua e tusa ma le 90 aso. E le silia le 50 cm le togavao. E le manaʻomia le faʻatulagaga. O fua e lapotopoto samasama, e sili ona lelei, e le silia le 20 g.

E foliga mai muamua i totonu o pusa pipi, luga o pusa ma faʻamalama.

O i latou uma e vaʻaia i se vaitau vave, matua sili ona lelei ma se lautele lautele. Aua le manaʻomia ni tomai faʻapitoa ma faʻalauteleina tulaga.

E maualuga a latou puipuiga i le toetoe lava o faʻamaʻi uma. Tali sili ona lelei i le faʻaopoopoga ma le faʻaaogaina o meaola faʻalauteleina o le tuputupu ae, faʻamaʻi.